Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 02125740 |
Місцезнаходження: | 07801, Україна , Київська обл., БОРОДЯНКА, ВУЛИЦЯ СЕМАШКО, 157 |
Контактна особа: |
Бешляга Андрій Олегович 380734158868 kzkorbazatender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01993701 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2023 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24110000-8: Промислові гази
ДК 021:2015 код 24110000-8 Промислові гази (Промислові гази)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2023 15:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2023 15:33 |
ТД КОКЛ Промислові гази (Промислові гази).docx | |
06 лютого 2023 15:33 |
ТД КОКЛ Промислові гази (Промислові гази).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-30-000059 ● 75f24330a32d4dd0ab0414de51d348c6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 травня 2023 10:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.05.2023 №15-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 30.05.2023 № 15-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-02-06-012426-а 06.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-06-19 18:11:15
Запит замовника-ЦЗО на пояснення щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-06-012426-a
Інформація про закупівлю: Замовник-ЦЗО: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ"
Код ЄДРПОУ замовника-ЦЗО 02125740
Замовник-ініціатор: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ замовника-ініціатора: 01993701
Найменування предмету закупівлі: ДК 021:2015 код 24110000-8 Промислові гази (Промислові гази)
Номер у Prozorro: UA-2023-02-06-012426-a
Очікувана вартість: 3 700 000,00 грн. з ПДВ
Запит замовника-ЦЗО на роз’яснення щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-06-012426-a
В межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 код 24110000-8 Промислові гази (Промислові гази) за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 17, частини 2 статті 22 Закону, пункту 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, правильності заповнення форм документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей № 1178, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Разом з тим інформуємо, що дані про уповноважену особу, електронну адресу та номер телефону містилися у оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями і будь який учасник (в т.ч. потенційний учасник) мав реальну, а не формальну можливість здійснити зв’язок з уповноваженою особою.
Отже зазначене порушення, не мало наслідком ускладнення для учасників тендеру в процесі зв`язку з уповноваженою особою. Даного висновку притримуються суди під час розгляду спорів при аналогічних ситуаціях.
Окрім зазначеного, відповідно до Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» головними завданнями органу державного фінансового контролю є: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов’язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов’язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб’єктах господарювання державного сектору економіки…..
Проте, не зазначення Замовником у тендерній документації прізвища, ім’я та по батькові, посади та електронної адреси однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками та із врахуванням наявності такої інформації у оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, не призвело та не може привести до неефективного використання бюджетних коштів чи порушення прав учасників процедур закупівель. Саме тому, на нашу думку, висновок Управління північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області про необхідність притягнення до відповідальності осіб, якими допущено вищезазначене порушення, є надміру формалізованим підходом до реалізації прав, якими наділено підрозділи Держаудитслужби України.
Враховуючи зазначене вище, замовник-ЦЗО просить надати роз’яснення яким чином та в який спосіб виконати висновок Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, оскільки невідповідне та нерівноцінне притягнення до відповідальності призведе до судового спору.
З повагою уповноважена особа замовника-ЦЗО Андрій Бешляга
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | 28.06.2023 № 215/Б Київський окружний адміністративний суд бульвар Лесі Українки, 26a, Київ, 01133 тел. (044) 207-80-91 E-mail: inbox@adm.ko.court.gov.u Позивач: Комунальний заклад Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання» код ЄДРПОУ: 02125740 юридична адреса: вул. Семашко, 157, смт. Бородянка, Бучанський р-н., Київська обл., 07801 адреса для листування: вул. Симона Петлюри, 16/108, м. Київ, 01601 е-mail: kzkorbaza@gmail.com Відповідач : Управління Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України у Луганській області код ЄДРПОУ: 41127015 майд. Свободи, 5, Держпром, 4 під., 10 пов., м. Харків, 61022 телефон: (057) 725-86-02 е-mail: 202000@dasu.gov.ua Третя особа: (без заявлення самостійних вимог) Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Київська обласна клінічна лікарня» код ЄДРПОУ: 01993701 вул. Загорівська, 1, м. Київ, 04106 телефон: 044-483-12-08 е-mail: omo-kokl@ukr.net Судовий збір: 2684,00 грн. Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель Відповідно до ч. 1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі за текстом – КАС України) завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб’єктів владних повноважень. Пунктом 1 ч. 1 ст. 19 КАС України визначено, що юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема спорах фізичних чи юридичних осіб із суб’єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження. Відповідно до пункту 1 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, Державна аудиторська служба України (далі за текстом – Держаудитслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України та який забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно з підпунктом 3 пункту 4 Положення про Державну аудиторську службу України, Держаудитслужба відповідно до покладених на неї завдань: реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки державних закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. За змістом ст. 13 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» дії або бездіяльність посадових осіб органу державного фінансового контролю можуть бути оскаржені в судовому або адміністративному порядку. Відповідно до ч. 3 ст. 7 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі – Закон № 922), центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України Статтею 8 Закону № 922 передбачено, зокрема, що моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі – органи державного фінансового контролю) (ч. 1 ст. 8); рішення про початок моніторингу процедури закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник (або уповноважена керівником особа) (ч. 2 ст. 8); Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі орган державного фінансового контролю оприлюднює в електронній системі закупівель (ч. 3 ст. 8). Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону № 922 у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ СПРАВИ Згідно з наказом Управління Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України у Луганській області (далі за текстом – Управління, Відповідач) від 30.05.2023 № 15-З, вказаним органом прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі № UA-2023-02-06-012426-а, яка оголошена, як центральною закупівельною організацією, а не безпосередньо Замовником, Комунальним закладом Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання» (далі також – КЗ КОР «База спецмедпостачання», Позивач, Замовник-ЦЗО), в інтересах КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня» з підстави виявлення органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 14.06.2023 в електронній системі закупівель Управлінням оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-02-06-012426-а (далі - Висновок). Враховуючи, що Висновок Управлінням оприлюднено 14.06.2023, кінцевий день для оскарження висновку припадає на 28.06.2023. Відповідно до рішення Київської обласної ради від 23.12.2022 № 454-15-VIII «Про визначення Комунального закладу Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання» централізованою закупівельною організацією» (далі – Рішення) Позивача визначено централізованою закупівельною організацією (далі – Замовник-ЦЗО), яка проводить в обов’язковому порядку, згідно із Законом, тендери та закупівлі за рамковими угодами товарів і послуг (крім поточного ремонту) в інтересах замовників, перелік яких визначено в додатку 1 до цього рішення. Відповідне Рішення оприлюднено в електронній системі публічних закупівель Prozorro (https://prozorro. gov.ua/centralizovana-zakupivelna-organizaciya, пряме посилання на рішення: https://drive.google.com/file/d/1db5O9MHAczPtoSShk8YHJHBEEEnlZCXB/view). На виконання пункту 6 Рішення наказом Замовника-ЦЗО від 16.01.2023 № 16-Н/ВП (копія додається) затверджено Порядок взаємодії замовників з Комунальним закладом Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання» з питань організації, підготовки та проведення закупівель централізованою закупівельною організацією (далі – Порядок, копія додається), яким впорядковані та врегульовані відносини, що виникають між ЦЗО та замовниками, в інтересах яких здійснення проведення тендерів та закупівель за рамковими угодами є обов’язковими. Згідно з пунктами 2.1 та 2.3 Порядку Замовник-ініціатор, яким було КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня», самостійно визначає потребу в закупівлі, яку планує передати до замовника-ЦЗО, та вносить інформацію про закупівлю у власний річний план закупівель. Для того, щоб передати потребу замовника-ЦЗО, замовник-ініціатор у електронній системі закупівель у відповідному рядку річного плану закупівель вказує наступну інформацію: 1) вид закупівлі: «Закупівля через Централізовану закупівельну організацію»; 2) код ЄДРПОУ ЦЗО: 02125740; 3) конкретна назва предмета закупівлі; 4) кількість товару/або обсяг надання послуг; 5) код згідно з КЕКВ; 6) розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі; 7) строк поставки (зазначається з урахуванням строків та термінів, визначених цим Порядком); 8) базові технічні вимоги до предмету закупівлі; 9) проєкт договору закупівлі. Таким чином, технічні вимоги та розмір бюджетного призначення / очікувана вартість предмету закупівлі визначається замовником-ініціатором самостійно, а не замовником-ЦЗО, та зазначається ним у заявці, яка надсилається до Замовника-ЦЗО в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом прикріплення відповідних документів (у формі файлів) до плану закупівель, згідно з додатком № 1 до Порядку, з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи замовника-ініціатора. Відповідно до Рішення, Положення, річного плану закупівель Замовника-ініціатора та керуючись нормами Закону № 922 та положеннями «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178) було оголошено та здійснено закупівлю ДК 021:2015 код 24110000-8 Промислові гази (Промислові гази). Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у тендерній документації, Особливостях № 1178, Закону № 922. Відповідно до Особливостей № 1178 відкриті торги з особливостями відбулися без аукціону. Оцінка тендерної пропозиції проводилися електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником-ЦЗО у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною визначається пропозиція, в якій запропонована найнижча ціна на етапі подання тендерних пропозицій. Після оцінки тендерних пропозицій електронною системою закупівель замовник-ЦЗО розглянув на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію учасника, яка визначена найбільш економічно вигідною та за результатами розгляду була визначена переможною. З урахуванням вищевикладеного та положень статті 8 Закон № 922 Державна аудиторська служба України розпочала моніторинг процедури закупівлі ДК 021:2015 код 24110000-8 Промислові гази (Промислові гази) відповідно до наказу від 30.05.2023 р. № 15-З, який був оприлюднений в електронній системі закупівель за номером UA-M-2023-05-30-000059. За результатами моніторингу у Висновку Управлінням встановлено, що в порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону № 922, пункту 28 вимог Особливостей № 1178, Замовником у тендерній документації не зазначено прізвища, ім’я та по батькові, посади та електронної адреси однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, зобов’язано здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Відповідно до п. 31 ч.1 ст.1 Закону № 922 тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Згідно з п. 17 ч. 2 Закону № 922 у тендерній документації зазначаються, зокрема, прізвище, ім'я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв`язок з учасниками. Частиною 1 ст. 22 Закону № 922 вказано, що тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Повідомляємо, що дані про уповноважену особу, електронну адресу та номер телефону оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-06-012426-a, в розділі «Інформація про замовників» на сторінці оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, а саме вказано: «Контактна особа: Бешляга Андрій Олегович 380734158868 kzkorbazatender@gmail.com». А тому будь-який учасник (в т.ч. потенційний учасник) процедури закупівель мав реальну можливість здійснити зв’язок з уповноваженою особою. Свідченням того, що визначене Відповідачем "порушення" є виключно формальним, являється те, що жодним учасником чи третьою особою не подано скарг на дії чи бездіяльність Позивача через майданчик, щодо невідповідності оголошення про закупівлю до законодавчим вимогам. Тому акцентуємо увагу суду на тому, що твердження Відповідача про наявність порушення є хибним і таким, що не відповідає дійсності, адже вказана інформація зазначена на веб-порталі Уповноваженого органу даної процедури закупівлі. Окрім зазначеного, звертаємо увагу суду на те, що було визначено переможця закупівлі, який мав реальні можливості здійснення зв’язку із Замовником-ЦЗО за допомогою наявної інформації на сторінці оголошення про проведення відкритих торгів (доказ зазначеного у вигляді скріншоту сторінки оголошення додається). Отже зазначене у Висновку «порушення» не є ускладненням для учасників тендеру в процесі зв`язку з уповноваженою особою та не є дискримінаційним по відношенню до учасників. Так Позивачем не порушено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників закріплених у частинах 1 - 3 ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Також вважаємо, що відсутність контактної інформації саме у тендерній документації, але її наявність в оголошенні про закупівлю, яка до речі, розміщується в самому верху сторінки закупівлі на порталі уповноваженого органу, є занадто формальною і неістотною, незначною підставою для надання вимоги Відповідачем. Разом з тим наголошуємо і на тому, що встановлені Управлінням порушення не призвели до негативних наслідків для будь-якого потенційного учасника процедури закупівлі. Окрім того Закон № 922 чи будь-який інший нормативний акт не визначають права учасника ставити питання, телефонувати, уточнювати будь-яку інформацію у контактної особи засобами телефонного зв’язку чи електронної пошти чи, відповідно, обов’язку контактної особи реагувати на такий засіб зв’язку. Натомість п. 54 Особливостей № 1178 визначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель відповідно до положень статті 10 цього Закону. Поміж тим, відповідно до Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» головними завданнями органу державного фінансового контролю є: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов’язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов’язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб’єктах господарювання державного сектору економіки. Проте, не зазначення Замовником-ЦЗО саме у тендерній документації, а не в оголошенні про закупівлю, прізвища, ім’я та по батькові, посади та електронної адреси однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками та із врахуванням наявності такої інформації у оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, не призвело та не може привести до неефективного використання бюджетних коштів чи порушення прав учасників процедур закупівель. Таким чином оскаржуваний Висновок не відповідає критерію пропорційності та справедливості, адже суть «виявлених порушень» жодним чином не зачіпає бюджетні інтереси. Вважаємо, що висновок Управління про необхідність притягнення до відповідальності осіб, якими допущено вищезазначене порушення, є надміру формалізованим підходом до реалізації прав, якими наділено підрозділи Держаудитслужби України. Просимо суд при розгляді справи та прийнятті рішення врахувати імперативні вимоги ч. 2 ст.2 КАС України, відповідно до якої у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку. При цьому, у висновку Управління про результати моніторингу закупівлі взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове використання бюджетних коштів, що не узгоджується із вимогою Управління про “притягнення до відповідальності осіб якими допущено порушення”. З огляду на такі обставини Позивач вважає, що таке зобов’язання Замовника-ЦЗО щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом «притягнення до відповідальності осіб якими допущено порушення» у даному випадку є непропорційним. Оскаржуваний висновок Управління не відповідає критерію «пропорційності». Критерій «пропорційності» передбачає, що не було дотримано справедливої рівноваги (балансу) між інтересами держави (суспільства), пов`язаними з втручанням, та інтересами особи, яка так чи інакше страждає від втручання. «Справедлива рівновага» передбачає наявність розумного співвідношення (обґрунтованої пропорційності) між метою, визначеною для досягнення, та засобами, які використовуються. Також, на нашу думку, виконання такого Висновку та реалізація визначеного Відповідачем способу «усунення порушення» є неефективним та не відповідає змісту порушення, його характеру, спричиненим ним наслідкам, а тому є неналежним та неефективним способом «усунення порушення». Принагідно інформуємо суд, що повноваження підписанта позовної заяви – Нахамко Василя Івановича підтверджуються витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (Додаток № 1) у порядку самопредставництва юридичної особи. У рішення від 04 грудня 1995 року у справі «Белле проти Франції» (Bellet v. France) Європейський суд з прав людини зазначив, що пункт 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод містить гарантії справедливого судочинства, одним з аспектів яких є доступ до суду. Рівень доступу, наданий національним законодавством, має бути достатнім для забезпечення права особи на суд з огляду на принцип верховенства права в демократичному суспільстві. Д2ля того, щоб доступ був ефективним, особа повинна мати чітку практичну можливість оскаржити дії, які становлять втручання у її права». Отже, повідомлені нами суду фактичні обставини справи та надані пояснення, а також подані докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, вважаємо, що позовні вимоги підлягають задоволенню. На підставі викладеного у сукупності вважаємо, що вимога Відповідача про зобов'язання Замовника-ЦЗО вжити заходів щодо розірвання укладеного договору з переможцем закупівлі не спрямована на досягнення легітимної мети та не є співмірною з нею, оскільки, суть «виявлених порушень» жодним чином не зачіпає бюджетні інтереси, права потенційних учасників закупівлі. Відповідно до ч. 2 ст. 160 КАС України інформуємо: 1. Заходи досудового врегулювання спору не вживалися. 2. Заходи забезпечення доказів або позову до подання позовної заяви, не здійснювалися. 3. У Позивача наявні оригінали додатків № 1, 2, 3. Інші додатки є загальнодоступними та скріпленими КЕП підписантів цих документів. 4. Позивачем не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав. Заявляємо перед судом клопотання про розгляд справи за участі представника КЗ КОР «База спецмедпостачання». Зважаючи на вищевикладене, керуючись ст. ст. 2, 5, 160-161, 168, 171, 245 КАС України, ст. 55 Конституції України, Комунальний заклад Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання», ПРОСИТЬ СУД: 1. Розгляд справи здійснювати за участі представника КЗ КОР «База спецмедпостачання». 2. Визнати протиправним та скасувати висновок Управління Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України у Луганській області від 14.06.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-02-06-012426-а. 3. Стягнути на користь Комунального закладу Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання» (код ЄДРПОУ 02125740), за рахунок бюджетних асигнувань Управління Північного офісу Державної аудиторської служби України у Луганській області (код ЄДРПОУ 41127015) судові витрати за сплату судового збору у сумі 2684,00 грн. Додатки:: 1. Засвідчена копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань КЗ КОР «База спецмедпостачання». 2. Засвідчена копія Порядку взаємодії замовників з Комунальним закладом Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання» з питань організації, підготовки та проведення закупівель централізованою закупівельною організацією, затверджений наказом КЗ КОР «База спеціального медичного постачання» від 16.01.2023 № 16-Н/ВП. 3. Засвідчена копія Наказу КЗ КОР «База спеціального медичного постачання» від 16.01.2023 № 16-Н/ВП «Про затвердження Порядку взаємодії замовників з Комунальним закладом Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання» з питань організації, підготовки та проведення закупівель централізованою закупівельною організацією». 4. Матеріали із сайту https://prozorro.gov.ua щодо моніторингу закупівлі: 4.1. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі. 4.2. Звернення за роз'ясненням щодо висновку. 4.3. Висновок про результати моніторингу. 5. Копії позовної заяви з додатками у 2-х примірниках для учасників справи.. Заступник директора Василь НАХАМКО |
Дата публікації: | 28 червня 2023 |
Документи:
28 червня 2023 21:37
|
Електронний підпис |
28 червня 2023 21:37
|
Позов.pdf |
28 червня 2023 21:37
|
4d6d0409-39de-422e-bcdf-11aa0cae8032.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КРІОГЕНСЕРВІС" |
3 699 000,00
UAH з ПДВ
|
3 699 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КРІОГЕНСЕРВІС" #21543199 |
Переможець |
3 699 000,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2023 13:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 січня 2024 00:43
|
ДУ КРІОГЕНСЕРВІС 65.pdf | зміни до договору |
01 січня 2024 00:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 липня 2023 10:36
|
Додаткова угода 1,2.pdf | зміни до договору |
07 липня 2023 10:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 квітня 2023 16:02
|
ДУ1 Кріогенсервіс.pdf | зміни до договору |
20 квітня 2023 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2023 12:25
|
Договір промислові гази.pdf | укладений |
27 лютого 2023 12:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів сторін |
Номер договору про закупівлю: | 65/02/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціна у звязку зі зміною ставок податків |
Номер договору про закупівлю: | 65/02/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 65/02/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |