Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Кельменецький територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" Кельменецької селищної ради Дністровського району Чернівецької області |
Код ЄДРПОУ: | 36250827 |
Вебсайт: | http://zakupki.prom.ua |
Місцезнаходження: | 60100, Україна , Чернівецька обл., Кельменецький район, смт Кельменці, вул. Незалежності, буд. 1 |
Контактна особа: |
Альона Плавська +380508677503 t_centr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2023 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 123 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 615,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2023 16:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2023 15:22 |
Додаток 3 до ТД (Технічні вимоги).doc | |
06 лютого 2023 15:22 |
Тендерна документація.docx | |
06 лютого 2023 15:22 |
Додаток 4 до ТД (Проект Договору).doc | |
06 лютого 2023 15:22 |
Додаток 5 до ТД (Тендерна пропозиція).doc | |
06 лютого 2023 15:22 |
Додаток 1 до ТД (ст 16).doc | |
06 лютого 2023 15:22 |
Додаток 6 до ТД (Перелік документів).doc | |
06 лютого 2023 15:22 |
Додаток 2 до ТД (ст 17).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-05-000053 ● f92e2fa33fba411e82ee09524c5e5c9e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2023 14:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.04.2023 №15-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 05 квітня 2023 року № 15-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2023-02-06-011986-а від 06.02.2023 – Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-06 15:37:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «М'ясо свинини (охолоджене), печінка куряча (охолоджена), шлунки курячі (охолоджені)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-06-011986-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. З яких причин Вами не дотримано вимог пункту 14 наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», а саме: під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення процедури закупівлі не зазначено найбільш відповідних назвам номенклатурних позицій предмета закупівлі (м'ясо свинини, печінка куряча, шлунки курячі) кодів товарів, визначених згідно з Єдиним закупівельним словником?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-10 15:04:03
Пояснення до закупівлі за номером ID: UA-2023-02-06-011986-a
Пояснення до закупівлі за номером ID: UA-2023-02-06-011986-a
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-18 16:43:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «М'ясо свинини (охолоджене), печінка куряча (охолоджена), шлунки курячі (охолоджені)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-06-011986-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. З яких причин при складанні тендерної документації Вами не враховано:
- зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», внесені пунктом 9 змін, затверджених постановою КМУ від 30.12.2022 №1495, які набрали чинності з 03.01.2023 (включно);
- Перелік формальних помилок, затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710?
2. З яких причин Вами не відхилено пропозицію переможця ФОП «ГАЙДЕЙ МАРІЯ ВАСИЛІВНА», який з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, шляхом їх оприлюднення в електронній системі закупівель відповідно до вимог встановлених підпунктом 5.6. пункту 5 розділу 3 та Додатком №2 тендерної документації?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-19 12:04:51
Пояснення до закупівлі за номером ID: UA-2023-02-06-011986-a
Пояснення до закупівлі за номером ID: UA-2023-02-06-011986-a
Надання інформації про усунення порушення замовником
На нараді КУ «Кельменецький територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» була заслухана інформація про результати моніторингу закупівлі UA-2023-02-06-011986-а від 06.02.2023 «М'ясо свинини (охолоджене), печінка куряча (охолоджена), шлунки курячі (охолоджені)». Уповноваженій особі було вказано про неприпустимість допущення в подальшому порушень у сфері публічних закупівель, проведена роз’яснювальна робота, зобов’язано детально вивчити положення Постанови № 1178 із змінами та інших нормативних актів, та в майбутньому систематично і своєчасно слідкувати за всіма змінами, які вносяться до нормативних актів у сфері публічних закупівель. Уповноваженою особою було внесено відповідні зміни до проекту тендерної документації, яка буде братися за основу при подальших закупівлях, з урахуванням положень постанов КМУ від 30 грудня 2022 р. № 1495, та від 17 лютого 2023 р. № 157 "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178".
2023-04-24 15:58:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГАЙДЕЙ МАРІЯ ВАСИЛІВНА" |
107 400,00
UAH з ПДВ
|
107 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГАЙДЕЙ МАРІЯ ВАСИЛІВНА" #2178905164 |
Переможець |
107 400,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2023 16:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 09:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 червня 2023 15:44
|
Дод угода Гайдей 1.pdf | зміни до договору |
16 червня 2023 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2023 12:43
|
Угода Гайдей 34.pdf | укладений |
23 лютого 2023 12:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода 1 від 15.06.2023, |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |