Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Місцезнаходження: | 58018, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, ВУЛ. ГОЛОВНА, будинок 205 |
Контактна особа: |
Швець В'ячеслав Павлович 380372583872 tdv.cv@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2023 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 32 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 160 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником процедури закупівлі до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 2% очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Банківська гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати - заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області Код ЄДРПОУ: 22843868 IBAN: UA638201720355199002000005759 Банк: ДКСУ м. Київ Код банку (МФО): 820172 У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної встановлюється замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі (частина восьма стаття 12 Закону). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 640000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
(ДК 021:2015 63712200-5 – Послуги з експлуатації автомобільних доріг)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 4.1. Розрахунки проводяться Замовником на користь Виконавця протягом 10-ти (десяти) робочих днів після підписання Сторонами Актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг за укрупненими показниками вартості (Форма №КБ-2в(УПВ)) (далі – форма №КБ- 2в(УПВ)) і Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат» (форма №КБ-3) (далі – форма №КБ-3), складених у відповідності до Додатків 30 та 31 до МЕТОДИКИ (п.7.2) відповідно. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі обсягів наданих послуг та їх вартості, визначеної у Договірній ціні (Додаток 1 до Договору), за період, установлений у пунктах 4.1.1. та 4.1.2. даного Договору. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Дата виставлення рахунку | 4.12. За письмовим зверненням Виконавця останньому може бути наданий аванс, який може здійснюватися на строк не більше 3 (трьох) місяців у межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30% від річної вартості робіт по Договору, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», в редакції вказаної Постанови діючої на момент підписання цього Договору, та належним чином оформленого рішення розпорядника коштів, лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі Актів КБ-2в, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. ... Попередня оплата здійснюється Замовником шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби України, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем виключно з таких рахунків для забезпечення своєчасного виконання робіт за Договором (в тому числі для закупівлі матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт за Договором) в період на протязі 10 (десяти) робочих днів після виставлення рахунку. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2023 15:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2023 15:15 |
Додаток 5 (Проект договору).docx | |
06 лютого 2023 15:15 |
Додаток 3 (Технічне завдання).pdf | |
06 лютого 2023 15:13 |
Тендерна документація (телекомунікаційні послуги електрозв'язку, освітлення).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-05-000018 ● 84bc2e96b26946b797eaf0746c8e2b8b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2023 15:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.04.2023 № 92
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2023-02-06-011531-a 06.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-12 11:43:54
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області (Телекомунікаційні послуги з технологічного дорожнього електрозв`язку, забезпечення функціонування інформаційно-телекомунікаційної мережі. Обслуговування, ремонт, відновлення елементів дорожнього освітлення та світлофорних об'єктів) (ДК 021:2015 63712200-5 – Послуги з експлуатації автомобільних доріг) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-06-011531-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та відповідних документів, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат (бюджетних призначень), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-14 08:36:54
Відповідь на запит від 12.04.2023
На Ваш запит від 12.04.2022 року щодо надання пояснень по здійсненні моніторингу процедури закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області (Телекомунікаційні послуги з технологічного дорожнього електрозв`язку, забезпечення функціонування інформаційно-телекомунікаційної мережі. Обслуговування, ремонт, відновлення елементів дорожнього освітлення та світлофорних об'єктів) (ДК 021:2015 63712200-5 – Послуги з експлуатації автомобільних доріг)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-06-011531-a) інформуємо наступне.
Очікувана вартість закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області (Телекомунікаційні послуги з технологічного дорожнього електрозв`язку, забезпечення функціонування інформаційно-телекомунікаційної мережі. Обслуговування, ремонт, відновлення елементів дорожнього освітлення та світлофорних об'єктів) визначалася відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції̈, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022р. №753 на підставі затвердженого Дефектного акту, розробленого Технічним відділом з планування, проектування, виробництва та контролю якості, відділом експлуатаційного утримання автомобільних доріг, штучних споруд та безпеки дорожнього руху шляхом складання кошторису на підставі правил та стандартів Ціноутворення у будівництві (додається у файлі «Дефектний акт.pdf» на 6 аркушах).
На підставі Дефектного акту розроблено Технічне завдання (технічна специфікація) – Додаток 3 тендерної документації у якому зазначені технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Додатки:1. Дефектний акт від 03.02.2022 р. (файл «Дефектний акт.pdf» на 6 аркушах).
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-05-03 14:14:00
Лист-запитання №449 від 03.05.2023
Державна аудиторська служба України
Департамент моніторингу закупівель
Державною аудиторською службою України відповідно до наказу від 05.04.2023 № 92 Київ «Про початок моніторингу процедур закупівель» проведено моніторинг закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області (Телекомунікаційні послуги з технологічного дорожнього електрозв`язку, забезпечення функціонування інформаційно-телекомунікаційної мережі. Обслуговування, ремонт, відновлення елементів дорожнього освітлення та світлофорних об'єктів) (ДК 021:2015 63712200-5 – Послуги з експлуатації автомобільних доріг)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-06-011531-a).
За результатами моніторингу Замовнику 28 квітня 2023 року в електронній системі закупівель направлений висновок про результати проведення моніторингу, вх. №343 від 01.05.2023, яким установлено, що Учасник ПНВП «Елком-сервіс» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність грошових коштів під покриття гарантії від 08.02.2023 № 230208SU12551702, видану акціонерним товариством комерційний банк «Приватбанк», яка підписана заступником директора департаменту документарних і вексельних операцій Земцов І.В. та платіжне доручення від 08.02.2023 № 2870 без ідентифікації підпису. При цьому, підтвердження повноваження щодо підпису заступником директора департаменту документарних і вексельних операцій Земцовим І.В. довідки про наявність грошових коштів під покриття гарантії від 08.02.2023 № 230208SU12551702 у складі тендерної пропозиції учасника ПНВП «Елком-сервіс» відсутні, чим не дотримано вимоги пунктів 1, 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2023-02-06-011531-a) до Служби відновлення та розвитку інфраструктури (далі – Служба) надійшов запит від 12 квітня 2023 року Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) про надання пояснень.
Служба надала відповідь на всі поставлені запитання та в установлений Законом термін повідомила ДАСУ 14.04.2023 року вих. №365. Поставлених запитань до Служби по Довідці про наявність коштів під покриття гарантії не було. При наявності таких запитань Служба надала би відповідь з представленням відповідних підтверджуючих документів.
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 (зі змінами) (далі - Закон):
«Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку»…
Чернівецька область має розгалужену мережу автомобільних доріг загального користування державного значення, понад 849 км, значна частина яких розташована на логістичних маршрутах до Румунії – члена Європейського союзу, що в умовах війни з Російською Федерацією підвищує рівень важливості даних маршрутів. У листопаді 2022 року відкриті додатково на кордоні з Румунією КПП «Красноїльськ», лютому 2023 року КПП «Дяківці», що значно збільшило рух у сторону кордону на дорогах загального користування державного значення. Дана закупівля (ID: UA-2023-02-06-011531-a) має велике значення у плані надання послуг з експлуатаційного утримання, для забезпечення безпеки руху на даних логістичних маршрутах, в умовах закритих морських шляхів та повітряного простору. Послуги, які надаються ПНВП «Елком-сервіс» – виконавцем послуг, є досить специфічними і не виконуються будь-ким. Свідченням цього є участь у тендерній закупівлі з особливостями одного учасника ПНВП «Елком-сервіс», який є досить фаховим та надає послуги впродовж багатьох років, за будь-яких погодніх умов, на дорогах підвищеної складності (гірські райони).
Замовником, при проведенні процедури закупівлі дотримувався вимог тендерного законодавства, яке на початку року, змінювалось мало не щотижня. Однак, при загрузці учасником документів тендерної пропозиції, стався технічний збій, зокрема, каталогу документів «Документи на відповідність.rar», у якому знаходився каталог «Банківська гарантія» з банківськими докуметантами, підписаними КЕП та файл «19. Довідка про наявність коштів під покриття гарантії.pdf» підписаний КЕП, який АТ КБ «Приватбанк» сформував окремо. Учасник загрузив у електронну систему закупівель файли, але, з невідомих причин, не завантажений у повному обсязі підпис КЕП на зазначеній довідці. У файлі, розміщеному на електронному майданчику, відображено лише частину електронного підпису, яка пов’язана з «технологічним ключем для накладення» на 3 (трьох) сторінках, в той час коли у повній версії підпису на 6 (шести) сторінках, який завірений електронною печаткою та КЕП уповноваженої особи банку (Коваленко О. С. – начальник Управління), документи щодо повноважень якого були надані у файлі «Підписаний_230102_Dovirenist_Kovalenko_5764-K-O_Zavirena.pdf». При порівнянні обох файлів, з повною версією підпису – файл «Підписаний Довідка про наявність коштів під покриття гарантії.pdf» та не повною – файл «19. Довідка про наявність коштів під покриття гарантії.pdf», обидва файли сформовані в один час:12:55:17 08.02.2023, що підтверджує технічність помилки при завантаженні файлу на електронний майданчик системи закупівель.
З метою надання офіційних пояснень, Замовник листом №444 від 01.05.2023 звернувся до виконавця послуг ПНВП «Елком-сервіс», щодо отримання ними роз’яснень АТ КБ «Приватбанк» причин відсутності підтвердження повноваження щодо підпису заступником директора департаменту документарних і вексельних операцій Земцовим І.В у складі тендерної пропозиції учасника ПНВП «Елком-сервіс» (Лист №444 від 01.05.2023 – файл «Лист №444 від 01.05.2023.pdf», лист-відповідь ПНВП «Елком-сервіс» №63 від 02.05.2023 – файл «Лист №63 від 02.05.2023.pdf»додаються).
АТ КБ «Приватбанк» у листі №E.42.0.0.0/4-230502/1167 вiд 02.05.2023 надані файл «Підписаний Довідка про наявність коштів під покриття гарантії.pdf», інструкції з пошуку та завантаження документів та відповідні роз’яснення:
«..Згідно умов тендерної документації (п. 2. розділ III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») затвердженої рішенням уповноваженої особи (Протокол № 05-ЕУ від 06.02.2023) (далі – тендерна документація): "На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, ЗАВІРЕНІ печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта." Отже на виконання вимог тендерної документації у якості супровідних документів були надані документи, які були ПІДПИСАНІ факсимільним підписом Земцова І. В. (довідка про наявність грошових коштів під покриття гарантії) та КЕП без ідентифікації підпису (платіжне доручення від 08.02.2023 No2870) та ЗАВІРЕНІ електронною печаткою та КЕП уповноваженої особи банку (Коваленко О. С.) документи щодо повноважень якої були надані. Акцентуємо Вашу увагу на тому, що в умовах тендерної документації не було зазначено що уповноваженою особою - завірювачем від банку має бути виключно саме особа - підписант супровідних документів за гарантією…». (Лист №E.42.0.0.0/4-230502/1167 вiд 02.05.2023 у файлі «Підписаний Підписаний G0223-7958-GL_tender_Pismo.pdf» додається; інструкції з пошуку та завантаження документів у файлі «Re_ Re[2]_ Re[2]_ Re[2]_ Fwd_ G0223_7958 • elcom-service@ukr.net.pdf» додаються; файл «Підписаний Довідка про наявність коштів під покриття гарантії.pdf» додається).
Чи може зазначене вище, враховуючи технічний збій при завантаженні файлу «19. Довідка про наявність коштів під покриття гарантії.pdf» та наявність файлу «Підписаний Довідка про наявність коштів під покриття гарантії.pdf», який підписаний КЕП уповноваженої особи банку (Коваленко О. С.), документи щодо повноважень якої були надані у тендерній пропозиції, вважатись дотриманням вимоги пунктів 1, 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»?
Додатки:
1. Файл «19. Довідка про наявність коштів під покриття гарантії.pdf».
2. Файл «Підписаний Довідка про наявність коштів під покриття гарантії.pdf».
3. Файл «Підписаний_230102_Dovirenist_Kovalenko_5764-K-O_Zavirena.pdf».
4. Лист Служби №444 від 01.05.2023 – файл «Лист №444 від 01.05.2023.pdf».
5. Лист ПНВП «Елком-сервіс» №63 від 02.05.2023 – файл «Лист №63 від 02.05.2023.pdf».
6. Лист АТ КБ «Приватбанк»№E.42.0.0.0/4-230502/1167 вiд 02.05.2023 – файл «Підписаний Підписаний G0223-7958-GL_tender_Pismo.pdf».
7. Інструкції з пошуку та завантаження документів – файл «Re_ Re[2]_ Re[2]_ Re[2]_ Fwd_ G0223_7958 • elcom-service@ukr.net.pdf».
Уповноважена особа В’ячеслав Швець
- 19. Довідка про наявність коштів під покриття гарантії.pdf
- Лист №63 від 02.05.2023.pdf
- Підписаний Довідка про наявність коштів під покриття гарантії.pdf
- Re_ Re[2]_ Re[2]_ Re[2]_ Fwd_ G0223_7958 • elcom-service@ukr.net.pdf
- Лист №444 від 01.05.2023.pdf
- Підписаний Підписаний G0223-7958-GL_tender_Pismo.pdf
- Підписаний_230102_Dovirenist_Kovalenko_5764-K-O_Zavirena.pdf
- Запитання ДАСУ №449 від 03.05.2023.pdf
- Електронний підпис
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2023-05-08 16:35:23
Про надання роз’яснень щодо висновку
Державна аудиторська служба України відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснила моніторинг процедури закупівлі робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області (Телекомунікаційні послуги з технологічного дорожнього електрозв`язку, забезпечення функціонування інформаційно-телекомунікаційної мережі. Обслуговування, ремонт, відновлення елементів дорожнього освітлення та світлофорних об'єктів) (ДК 021:2015 63712200-5 – Послуги з експлуатації автомобільних доріг), очікуваною вартістю 32 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-06-011531-a), проведеної Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області (далі – Замовник).
Інформація, зазначена в зверненні за роз’ясненням щодо висновку, яка надійшла від Замовника 03.05.2023, взята до відома.
Водночас повідомляємо, що відповідно до пункту 14 частини першої статті 1 та статті 8 Закону моніторинг процедур закупівель полягає в аналізі інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Слід зазначити, що на дату проведення моніторингу, а тим більше на дату розгляду тендерної пропозиції ПНВП «Елком-сервіс», документальне підтвердження повноваження уповноваженої особи від банку-гаранта, яким підписано довідку про наявність грошових коштів під покриття гарантії від 08.02.2023 № 230208SU12551702, видану акціонерним товариством комерційний банк «Приватбанк» та платіжне доручення від 08.02.2023
№ 2870 відсутні, що не відповідає вимогам тендерної документації та Закону.
Отже, Держаудитслужба за результатами здійсненного моніторингу процедури закупівлі зобов’язала Замовника здійснити заходи, направлені на усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору, оскільки установлені порушення вимог законодавства в сфері публічних закупівель за результатами проведення моніторингу передбачають обов’язок замовника відхилити таку тендерну пропозицію.
Зважаючи на викладене, встановлене зобов’язання щодо усунення порушення шляхом розірвання договору відповідає та є співмірними із установленими порушеннями законодавства в сфері публічних закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | У відповідності до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду…». Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області не погодившись із висновком від 28.04.2023 року про результати проведення моніторингу подала 05.05.2023 вих. №459 Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку від 28.04.2023 року про результати проведення моніторингу процедури закупівлі: Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області (Телекомунікаційні послуги з технологічного дорожнього електрозв`язку, забезпечення функціонування інформаційно-телекомунікаційної мережі. Обслуговування, ремонт, відновлення елементів дорожнього освітлення та світлофорних об'єктів) (ДК 021:2015 63712200-5 – Послуги з експлуатації автомобільних доріг) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-06-011531-a). Додатки: 1. Платіжне доручення №315 від 05.05.2023 (сплата судового збору за позовом) на 2 аркушах (файл «Платіжне доручення №315_Судовий збір.pdf»). |
Дата публікації: | 05 травня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 600/3091/23-а |
Дата відкриття провадження: | 18 травня 2023 |
Документи:
23 травня 2023 15:31
|
Електронний підпис |
05 травня 2023 11:59
|
Платіжне доручення №315 _Судовий збір.pdf |
23 травня 2023 15:31
|
Електронний підпис |
05 травня 2023 11:59
|
Електронний підпис |
05 травня 2023 11:59
|
Платіжне доручення №315 _Судовий збір.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне науково-виробниче підприємство "Елком-сервіс" |
30 159 766,00
UAH з ПДВ
|
30 159 766,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне науково-виробниче підприємство "Елком-сервіс" #36024340 |
Переможець |
30 159 766,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2023 10:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 лютого 2023 19:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2024 17:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2024 16:28
|
Д.у.7 до 9 від 28.02.2023.pdf | зміни до договору |
16 квітня 2024 16:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2024 15:05
|
Д.у.6 до 9 від 28.02.2023.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2024 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2024 16:20
|
Д.у.5 до 9 від 28.02.2023.pdf | зміни до договору |
31 січня 2024 16:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2023 18:02
|
Д.у.4 до 9 від 28.02.2023.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2023 18:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2023 14:53
|
Д.у.3 до 9 від 28.02.2023.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2023 14:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 червня 2023 11:39
|
Д.у.2 до 9 від 28.02.2023.pdf | зміни до договору |
27 червня 2023 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 квітня 2023 15:00
|
Д.у.1 до 9 від 28.02.2023.pdf | зміни до договору |
12 квітня 2023 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2023 11:37
|
Договір № 9 від 28.02.2023.pdf | укладений |
01 березня 2023 11:34
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області (Телекомунікаційні послуги з технологічного дорожнього електрозв`язку, забезпечення функціонування інформаційно-телекомунікаційної мережі. Обслуговування, ремонт, відновлення елементів дорожнього освітлення та світлофорних об'єктів) (ДК 021:2015 63712200-5 – Послуги з експлуатації автомобільних доріг) | 1 | послуга |
30 159 766,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області (Телекомунікаційні послуги з технологічного дорожнього електрозв`язку, забезпечення функціонування інформаційно-телекомунікаційної мережі. Обслуговування, ремонт, відновлення елементів дорожнього освітлення та світлофорних об'єктів) (ДК 021:2015 63712200-5 – Послуги з експлуатації автомобільних доріг) | 1 | послуга |
10 735 452,00
UAH з ПДВ
|