Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Закарпатський територіальний центр екстреної медичної допомоги» Закарпатської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 26528843 |
Місцезнаходження: | 88015, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 20 |
Контактна особа: |
Ольга Апшай +380312641206 apshaiolga@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2023 14:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2023 14:08 |
Очікувана вартість: | 8 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 85 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2023 14:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2023 14:19 |
Тендерна пропозиція.docx | |
06 лютого 2023 14:19 |
тендерна документація 0913.doc | |
06 лютого 2023 14:19 |
Проект договору.docx | |
06 лютого 2023 14:19 |
Кваліфікаційні критерії.docx | |
06 лютого 2023 14:19 |
Технічне завдання.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-24-000033 ● c4f3949dd4684c86a6c8619d1e796f07
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 травня 2023 17:40 |
23.05.2023 № 122
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 23.05.2023 № 122
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
13 UA-2023-02-06-009584-a
06.02.2023 Комунальне некомерційне підприємство «Закарпатський територіальний центр екстреної медичної допомоги» Закарпатської обласної ради (ЄДРПОУ 26528843)
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-29 15:32:50
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК021-2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-06-009584-a), яку проведено Комунальним некомерційним підприємством «Закарпатський територіальний центр екстреної медичної допомоги» Закарпатської обласної ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року №2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон №922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Просимо надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Згідно пункту 8. Додатку №5 «Технічні вимоги» тендерної документації Замовником зазначено вимогу: Учасник в складі пропозиції повинен надати протокол випробування товару, що є предметом закупівлі виданий не раніше дати оголошення даної закупівлі. Учасник ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" у складі тендерної пропозиції надано протокол випробувань №1114/22КР від 10 листопада 2022 р. (файл: Технічні документи.7z - 14 лютого 2023 11:53 - ДП\ДП Документи по рівнестандартметрологія_дог,ліц уг, серт, папсорт, протокол.pdf), при цьому закупівлю UA-2023-02-06-009584-a оголошено 06.02.2023, таким чином протокол випробування товару видано раніше дати оголошення даної закупівлі, чим не дотримано вимоги технічної специфікації.
Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Просимо пояснити, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації ?
3. Замовником у пункті 3.3. розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації визначив, що Зазначені у Проекті договору умови не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем процедури за взаємною згодою сторін в залежності від умов конкретного договору.
Однак, за нормою абзацу 4 пункту 46 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Згідно пункту 18. Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі.
Просимо пояснити, чому Замовником установлено у тендерній документації умови щодо можливості доповнення, корегування умов договору під час укладання що суперечить вимогам абзацу 4 пункту 46 та пункту 18. Особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-31 15:03:01
Надання інформації у межах проведення моніторингу
Ознайомившись з запитом Східного офісу Держаудитслужби щодо надання інформації, оприлюдненим через електронну сиситему закупівель 29.05.2023р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі Дизельне паливо (ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти) за номером UA-2023-02-06-009584-a. надаємо наступні обгрунтування та пояснення:
1. Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості по даній закупівлі відбулося з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 здійснено методом порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку, що були обраховані за допомогою створеної робочої групи Замовника. Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації. Врахована інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції також здійснено моніторинг та аналіз ринкових цін, що відображені в електронній ситемі закупівель «PROZORRO».
Технічні вимоги предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик товару, наявний автопарк автомобілів, що повинні забезпечити безперебійну належну роботу екстреної медичної допомоги, а також кон'юнктури ринку такого товару в Україні, із врахуванням положень ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне ЄВРО Технічні умови».
2. Згідно пункту 8. Додатку №5 «Технічні вимоги» тендерної документації Замовником зазначено
вимогу: Учасник в складі пропозиції повинен надати протокол випробування товару, що є предметом закупівлі виданий не раніше дати оголошення даної закупівлі UA-2023-02-06-009584-a від 06.02.2023р. Учасник ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" у складі тендерної пропозиції надав протокол випробувань №07/02-23 від 10.02.2023 здійснений Львівською випробувальною лабораторією Центу паливних випробувань «TFC» АТ «Концерн Галнафтогаз» виконавши при цьому вимогу зазначену в п.8 Додатку 5 «Технічні вимоги» тендерної документації.
3. У пункті 3.3. розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації містить наступне положення: «Зазначені у Проекті договору умови не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем процедури за взаємною згодою сторін в залежності від умов конкретного договору.
Замовник не порушив вимоги пунктів 18 та 46 Особливостей, оскільки умови договору, укладеного за результатами процедури закупівлі, не відрізняються від змісту тендерної пропопозиції, водночас договір укладений відповідно до вимог тенедрної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Під можливістю доповнення і корегування договору під час укладення договору замовник має на увазі можливість змінити істотні умови договору
після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі винятково згідно з пунктом 19 Особливостей, в якому чітко визначені випадки, коли можуть змінюватися істотні умови договору.
Водночас у пункті 2.2 розділу 6 тендерної документації зазначено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У пункті 4.1 розділу 6 тендерної документації чітко зазначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, крім визначених випадків.
Таким чином, слід зауважити, що умови тендерної документації не передбачають жодну можливість порушення вимог абзацу 4 пункту 46 та пункту 18.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу (№UA-М-2023-05-24-000033) закупівлі Дизельне паливо ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, у зв’язку з відсутністю механізму усунення виявленого порушення, так як закупівля в статусі «Завершена», тому в майбутніх закупівлях виявлене порушення буде враховане та недопущене. Також, Замовником проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення порушень під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг вжито заходів впливу. На сьогоднішній день всі задіяні фахівці з публічних закупівель направлені на курси підвищення кваліфікації. Зобов’язуємось в майбутньому не допускати порушень та проводити всі закупівлі виключно з відповідністю до вимог чинного законодавства.
2023-06-21 13:46:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2023 14:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" |
8 400 000,00
UAH з ПДВ
|
8 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" #39263391 |
Переможець |
8 400 000,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2023 14:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 10:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 лютого 2023 09:36
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
24 лютого 2023 09:33
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2023 09:10
|
Договір 51-0913.PDF | укладений |
23 лютого 2023 09:08
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дизельне паливо | 160000 | літр |
52,50
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Договору№51-0913 від 23.02.2023 відповідно до пп.5 п.19 погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); Загальна вартість Договору становить 8 320 000,00 з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 51-0913 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дизельне паливо | 160000 | літр |
52,00
UAH з ПДВ
|