Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
3 810 000,00 UAH
UA-2023-02-06-007654-a ● 5a0605d8373a488e932c3299edf9a9b6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ІНФЕКЦІЙНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 02003652 |
Місцезнаходження: | 61096, Україна , Харківська обл., місто Харків, проспект Героїв Сталінграда, будинок 160 |
Контактна особа: |
Олександр Власов +380962923035 okil-96@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2023 13:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 3 810 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
753430 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61096, Україна, Харківська область, місто Харків, проспект Героїв Сталінграда, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Акт приймання-передачі електричної енергії надається Постачальником Споживачу на підставі даних фактичного споживання електричної енергії протягом 6 календарних днів від дня закінчення розрахункового періоду. Оплата електричної енергії здійснюється Споживачем у формі оплати за фактично отриману електричну енергію відповідно до даних комерційного обліку на підставі акту приймання-передавання товарної продукції в строк, що не перевищує 20 (двадцяти) календарних днів після закінчення розрахункового періоду. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2023 12:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2023 12:34 |
Протокол ЕЕ (опублік) ! — помилка!.pdf | |
06 лютого 2023 13:08 |
Торги 2023 ЕЕ (на опубл) 06.02..docx |
07 лютого 2023 12:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 лютого 2023 12:34 |
Протокол ЕЕ (опублік) ! — помилка!.pdf
|
|||
06 лютого 2023 13:08 |
Торги 2023 ЕЕ (на опубл) 06.02..docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-06-007654-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТУТ ЕНЕРГІЯ", Код ЄДРПОУ:44250850
Дата подання: 20 лютого 2023 16:01
Вимога щодо неправомірного визначення переможця
15.02.2023 року Замовником визначено переможцем торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАЕНЕРГО ПОСТАЧ". Вважаємо прийняте рішення Замовником незаконним, так як пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
Відповідно вимог Додатку 2 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників тендеру) на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник мав надати:
«1.1.Довідка в електронному вигляді в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника про досвід виконання аналогічних договорів або договорів, що виконуються, на постачання товару, який є предметом закупівлі (вказати не менше як 1 (один) договір), в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назва товару, який є предметом закупівлі.
Аналогічним вважається Договір з постачання товару, який є предметом закупівлі а саме: код ДК 021:2015 «09310000-5 - Електрична енергія»
Також Учаснику в складі своєї тендерної пропозиції необхідно надати:
- договір (-и), зазначений(-ні) в довідці;
- документи, що підтверджують факт поставки аналогічного товару, по договору(-ам) зазначеному(-их) в довідці (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю);
- позитивний лист-відгук щодо постачання товару від контрагента (виданий не раніше 2021 року) завірений підписом та печаткою (у разі її використання), з яким було укладено аналогічний договір. У відгуку повинно бути зазначено вихідний номер та дата видачі листа-відгуку, номер та дата укладеного договору, предмет договору, сума договору, обсяги поставки, строк дії договору та інформація щодо фактів виявлення або не виявлення недоліків щодо якості та строків виконання договору.»
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАЕНЕРГО ПОСТАЧ" надано акти приймання – передачі електричної енергії, якими підтверджено факт поставки 89216,15кВт на суму 437159,14 грн., тоді як згідно ДУ № 1 від 26.12.2022 до Договору обсяг продажу електричної енергії за договором становить 92483 кВт на суму 453166,70 грн.
Лист відгук наданий замовником також містить інформацію, що фактичний обсяг постачання електричної енергії становив 92483 кВт на суму 453166,70 грн
Також у листі відгуку контрагент, підтверджуючи факт виконання договору, посилається на № закупівлі в електронній системі закупівель, який відповідає закупівлі вугілля де замовник Комунальне некомерційне підприємство "Арцизька центральна опорна лікарня" Арцизької міської ради • м. Арциз.
Вимагаємо скасувати рішення - ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ІНФЕКЦІЙНА ЛІКАРНЯ» від 15.02.2023 року про визначення переможцем процедури закупівлі «код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09310000-5 - електрична енергія (Електрична енергія)», номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2023-02-06-007654-a учасника ТОВ "МЕГАЕНЕРГО ПОСТАЧ" та відхилити його тендерну пропозицію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно вимог Додатку 2 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників тендеру) на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник мав надати:
«1.1.Довідка в електронному вигляді в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника про досвід виконання аналогічних договорів або договорів, що виконуються, на постачання товару, який є предметом закупівлі (вказати не менше як 1 (один) договір), в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назва товару, який є предметом закупівлі.
Аналогічним вважається Договір з постачання товару, який є предметом закупівлі а саме: код ДК 021:2015 «09310000-5 - Електрична енергія»
Також Учаснику в складі своєї тендерної пропозиції необхідно надати:
- договір (-и), зазначений(-ні) в довідці;
- документи, що підтверджують факт поставки аналогічного товару, по договору(-ам) зазначеному(-их) в довідці (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю);
- позитивний лист-відгук щодо постачання товару від контрагента (виданий не раніше 2021 року) завірений підписом та печаткою (у разі її використання), з яким було укладено аналогічний договір. У відгуку повинно бути зазначено вихідний номер та дата видачі листа-відгуку, номер та дата укладеного договору, предмет договору, сума договору, обсяги поставки, строк дії договору та інформація щодо фактів виявлення або не виявлення недоліків щодо якості та строків виконання договору.»
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАЕНЕРГО ПОСТАЧ" надано акти приймання – передачі електричної енергії, якими підтверджено факт поставки 89216,15кВт на суму 437159,14 грн., тоді як згідно ДУ № 1 від 26.12.2022 до Договору обсяг продажу електричної енергії за договором становить 92483 кВт на суму 453166,70 грн.
Лист відгук наданий замовником також містить інформацію, що фактичний обсяг постачання електричної енергії становив 92483 кВт на суму 453166,70 грн
Також у листі відгуку контрагент, підтверджуючи факт виконання договору, посилається на № закупівлі в електронній системі закупівель, який відповідає закупівлі вугілля де замовник Комунальне некомерційне підприємство "Арцизька центральна опорна лікарня" Арцизької міської ради • м. Арциз.
Вимагаємо скасувати рішення - ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ІНФЕКЦІЙНА ЛІКАРНЯ» від 15.02.2023 року про визначення переможцем процедури закупівлі «код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09310000-5 - електрична енергія (Електрична енергія)», номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2023-02-06-007654-a учасника ТОВ "МЕГАЕНЕРГО ПОСТАЧ" та відхилити його тендерну пропозицію.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 лютого 2023 20:30
Шановний Учасник, згідно Вашої вимоги щодо неправомірного визначення переможця 15.02.2023 року нами було визначено переможцем торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАЕНЕРГО ПОСТАЧ" (далі – ТОВ «МЕГАЕНЕРГО ПОСТАЧ»).
Вважаємо прийняте нами рішення цілком законним, так як пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
Вами було вірно вказано, що відповідно вимог Додатку 2 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників тендеру) на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надав:«1.1.Довідка в електронному вигляді в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника про досвід виконання аналогічних договорів або договорів, що виконуються, на постачання товару, який є предметом закупівлі (вказати не менше як 1 (один) договір), в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назва товару, який є предметом закупівлі. Аналогічним вважається Договір з постачання товару, який є предметом закупівлі а саме: код ДК 021:2015 «09310000-5 - Електрична енергія»
Також Учаснику в складі своєї тендерної пропозиції необхідно надати:
- договір (-и), зазначений(-ні) в довідці;
- документи, що підтверджують факт поставки аналогічного товару, по договору(-ам) зазначеному(-их) в довідці (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю);
- позитивний лист-відгук щодо постачання товару від контрагента (виданий не раніше 2021 року) завірений підписом та печаткою (у разі її використання), з яким було укладено аналогічний договір. У відгуку повинно бути зазначено вихідний номер та дата видачі листа-відгуку, номер та дата укладеного договору, предмет договору, сума договору, обсяги поставки, строк дії договору та інформація щодо фактів виявлення або не виявлення недоліків щодо якості та строків виконання договору.»
1) Вами було відмічено, що Учасником ТОВ «МЕГАЕНЕРГО ПОСТАЧ» надано акти приймання – передачі електричної енергії, якими підтверджено факт поставки 89216,15кВт на суму 437159,14 грн., тоді як згідно ДУ № 1 від 26.12.2022 до Договору обсяг продажу електричної енергії за договором становить 92483 кВт на суму 453166,70 грн. Лист відгук наданий замовником також містить інформацію, що фактичний обсяг постачання електричної енергії становив 92483 кВт на суму 453166,70 грн.
Цю неточність було виявлено нами раніше Вашої вимоги, після більш детального вивчення наданих документів нами було встановлено, що один з наданих файлів має два документи всередині, ні як в звичних по всім іншим файлам один файл-один документ. Файл «07.pdf» з двома документами закріплено до Опису, він є аналогічним наданому Учасником в переліку документів. При включенні цього документа до підрахунку остаточна сумма стає ідентичною заявленій в ДУ №1 від 26.12.2022 та в Листі відгуку.
2) Також Ви зазначаєте, що у листі відгуку контрагент, підтверджуючи факт виконання договору, посилається на № закупівлі в електронній системі закупівель, який відповідає закупівлі вугілля де замовник Комунальне некомерційне підприємство "Арцизька центральна опорна лікарня" Арцизької міської ради • м. Арциз.
Згідно нашої перевірки данного факту, ми дійшли висновку, що ця неточність також не є дійсною. Адже знаходячи закупівлю через веб-майданчик з публічних закупівель Prozorro ми бачимо, що закупівля Учасником проводилась та номери ідентичні дійсній закупці (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-24-013448-c ). Файл-підтвердження, а саме Лист-відгук також додаємо.
На підставі вищезгаданних пояснень вважаємо, що вимогу про скасування рішення - ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ІНФЕКЦІЙНА ЛІКАРНЯ» від 15.02.2023 року про визначення переможцем процедури закупівлі «код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09310000-5 - електрична енергія (Електрична енергія)», номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2023-02-06-007654-a учасника ТОВ "МЕГАЕНЕРГО ПОСТАЧ" – від Учасника (ТОВ "ТУТ ЕНЕРГІЯ") слід відхилити.
Вважаємо прийняте нами рішення цілком законним, так як пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
Вами було вірно вказано, що відповідно вимог Додатку 2 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників тендеру) на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надав:«1.1.Довідка в електронному вигляді в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника про досвід виконання аналогічних договорів або договорів, що виконуються, на постачання товару, який є предметом закупівлі (вказати не менше як 1 (один) договір), в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назва товару, який є предметом закупівлі. Аналогічним вважається Договір з постачання товару, який є предметом закупівлі а саме: код ДК 021:2015 «09310000-5 - Електрична енергія»
Також Учаснику в складі своєї тендерної пропозиції необхідно надати:
- договір (-и), зазначений(-ні) в довідці;
- документи, що підтверджують факт поставки аналогічного товару, по договору(-ам) зазначеному(-их) в довідці (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю);
- позитивний лист-відгук щодо постачання товару від контрагента (виданий не раніше 2021 року) завірений підписом та печаткою (у разі її використання), з яким було укладено аналогічний договір. У відгуку повинно бути зазначено вихідний номер та дата видачі листа-відгуку, номер та дата укладеного договору, предмет договору, сума договору, обсяги поставки, строк дії договору та інформація щодо фактів виявлення або не виявлення недоліків щодо якості та строків виконання договору.»
1) Вами було відмічено, що Учасником ТОВ «МЕГАЕНЕРГО ПОСТАЧ» надано акти приймання – передачі електричної енергії, якими підтверджено факт поставки 89216,15кВт на суму 437159,14 грн., тоді як згідно ДУ № 1 від 26.12.2022 до Договору обсяг продажу електричної енергії за договором становить 92483 кВт на суму 453166,70 грн. Лист відгук наданий замовником також містить інформацію, що фактичний обсяг постачання електричної енергії становив 92483 кВт на суму 453166,70 грн.
Цю неточність було виявлено нами раніше Вашої вимоги, після більш детального вивчення наданих документів нами було встановлено, що один з наданих файлів має два документи всередині, ні як в звичних по всім іншим файлам один файл-один документ. Файл «07.pdf» з двома документами закріплено до Опису, він є аналогічним наданому Учасником в переліку документів. При включенні цього документа до підрахунку остаточна сумма стає ідентичною заявленій в ДУ №1 від 26.12.2022 та в Листі відгуку.
2) Також Ви зазначаєте, що у листі відгуку контрагент, підтверджуючи факт виконання договору, посилається на № закупівлі в електронній системі закупівель, який відповідає закупівлі вугілля де замовник Комунальне некомерційне підприємство "Арцизька центральна опорна лікарня" Арцизької міської ради • м. Арциз.
Згідно нашої перевірки данного факту, ми дійшли висновку, що ця неточність також не є дійсною. Адже знаходячи закупівлю через веб-майданчик з публічних закупівель Prozorro ми бачимо, що закупівля Учасником проводилась та номери ідентичні дійсній закупці (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-24-013448-c ). Файл-підтвердження, а саме Лист-відгук також додаємо.
На підставі вищезгаданних пояснень вважаємо, що вимогу про скасування рішення - ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ІНФЕКЦІЙНА ЛІКАРНЯ» від 15.02.2023 року про визначення переможцем процедури закупівлі «код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09310000-5 - електрична енергія (Електрична енергія)», номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2023-02-06-007654-a учасника ТОВ "МЕГАЕНЕРГО ПОСТАЧ" – від Учасника (ТОВ "ТУТ ЕНЕРГІЯ") слід відхилити.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАЕНЕРГО ПОСТАЧ" |
3 539 614,14
UAH з ПДВ
|
3 539 614,14
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ" |
3 624 751,73
UAH з ПДВ
|
3 624 751,73
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТУТ ЕНЕРГІЯ" |
3 706 875,60
UAH з ПДВ
|
3 706 875,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" |
3 797 287,20
UAH з ПДВ
|
3 797 287,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ" |
3 797 287,20
UAH з ПДВ
|
3 797 287,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАЕНЕРГО ПОСТАЧ" #40464528 |
Переможець |
3 539 614,14
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2023 10:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 11:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 11:48
|
ДУ9 2102_23-е.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 11:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2023 11:02
|
ДУ8 2102_23е.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2023 11:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2023 10:05
|
ДУ 7 ЕЕ Дог 2102_23-е.pdf | зміни до договору |
10 листопада 2023 10:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 вересня 2023 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2023 10:43
|
№210223-е.pdf | укладений |
04 вересня 2023 10:43
|
ДУ6 від 04.09 2102_23-е.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2023 10:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2023 11:45
|
ДУ5 ЕЕ 2102_23-е.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2023 11:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2023 15:56
|
ДУ 4 ЕЕ 2102_23-е.pdf | зміни до договору |
21 липня 2023 15:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2023 14:53
|
ДУ №3 квітень.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2023 14:46
|
ДУ №3 ціна квітень.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2023 14:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2023 14:18
|
ДУ №2 зміна.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2023 14:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 лютого 2023 14:27
|
ду №1 мега енерго.pdf | зміни до договору |
24 лютого 2023 14:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №2102/23-е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною преамбули, реквізитів юридичної особи та початим процесом приєднання КНП ХОР "ОКІЛ" до КНП ХОР "ОДІКЛ", згідно рішення Харківської обласної ради №429-VIII від 03 грудня 2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | №2102/23-е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | №2102/23-е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | №2102/23-е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | №2102/23-е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | №2102/23-е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | №2102/23-е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | №2102/23-е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | №2102/23-е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |