Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01998526 |
Місцезнаходження: | 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26 |
Контактна особа: |
Баязітов Микола Рашитович +380487505490 tender_kuookl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2023 13:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2023 17:00 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2023 17:03 |
Очікувана вартість: | 4 360 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24100000-5: Гази
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2023 12:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2023 12:10 |
ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-22-000031 ● 841a9f91414f463b9dd08f92b5075843
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2023 10:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.05.2023 №17-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 22.05.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
22.05.2023 №17-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-06-006131-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Надання інформації про усунення порушення замовником
За процедурою закупівлі 24100000-5- Гази (24111900 - Кисень (медичний) (Oxygen)) (індетифікатор закупівлі UA-2023-02-06-006131-a) 26.05.2023 опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі. За результатами розгляду питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей. Однак , відповідно пункту 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За процедурою закупівлі 24100000-5- Гази (24111900 - Кисень (медичний) (Oxygen)) (індетифікатор закупівлі UA-2023-02-06-006131-a) тендерна документація містить усі пункти ст.22 Закону з урахуванням інформації визначеної у п.28 Особливостей. Тобто , тендерна документація сформована з дотриманням пункту 28 Особливостей. Стосовно визначення підстав для відхилення , які не зазначаються у тендерній документації відповідно ст. 22 Закону та пункту 28 Особливостей При порівнянні ст.31 Закону та пункту 41 Особливостей вбачаються абсолютно ідентичні підстави для відхилення , тобто за вищенаведеним змістом ст.31 Закону не суперечить п.41 Особливостей, різниця у посиланні на пункти та статті,однак підстави для відхилення у тендерній документації визначені вірно,оскільки при наявності таких підстав Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію згідно чинного законодавства. Враховуючи продовження воєнного стану яке призводить до частих змін у законодавстві з публічних закупівель та військовий стан в країні, замовником допущено формальну помилку пов’язану з посиланням на статті Закону, а не на пункти Особливості, однак підстави для відхилення визначені в тендерній документації відповідають чинному законодавству. Стосовно проекту договору,частина 5 ст.41 Закону та підпункт пункту 19 Особливостей майже ідентичні та не впливають на технічні та якісні показники предмету закупівлі , на процес проведення процедури закупівлі з дотриманням норм чинного законодавства. Зважаючи на те, що до діючого договору такі зміни не застосовувались, замовником прийнято рішення усунути технічну одруківку шляхом укладання додаткової угоди в якій п 3.5 викладено у новій редакції з посиланням на пункт 19 Особливостей. Враховуючи вищенаведене, доцільно зазначити,що здійснення моніторингу закупівлі звертає увагу замовника навіть на формальні помилки та одруківки, навчає не повторювати їх у майбутньому. Уповноважені особи КНП «ООКЛ»ООР» постійно слідкують за змінами та приймають участь у навчальних вебінарах, спілкуються у групах створених для навчання, обговорення прикладів закупівель, внесення своїх пропозицій щодо зручнішої реалізації публічних закупівель. За допомогою сайту прозорро,уповноважені особи мають змогу займатись самоосвітою, вивчаючи інформацію на інфобокс,бачити приклади тендерних документацій . Досить важливо слідкувати за роз’ясненнями Міністерства економіки України. Перед оголошенням кожної закупівлі, уповноважені особи КНП «ООКЛ»ООР» завжди перевіряють чи не відбулися зміни у Законі та в Особливостях . Замовник і надалі буде продовжувати дотримуватись законодавства у сфері публічних закупівель з урахуванням висновків ДАСУ. Враховуючи те, що зазначені зауваження є суто-технічними помилками(одруківками) та не порушують принципи здійснення публічних закупівель : 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Просимо не притягувати до відповідальності уповноважену особу, а прийняти: - інформацію про виправлення формального порушення шляхом укладання та оприлюднення додаткової угоди; - обмежитись гарантією недопущення технічних порушень у подальшому . Так як , зміни в Особливості після проведеної закупівлі вносились неодноразово, тендерна документація до інших процедур закупівель також оновлювалась та не містить зазначених вище помилок.
2023-06-02 16:03:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КРІОГЕНСЕРВІС" |
3 440 000,00
UAH
|
3 440 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛІНДЕ ГАЗ УКРАЇНА" |
3 700 000,00
UAH
|
3 700 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КРІОГЕНСЕРВІС" #21543199 |
Переможець |
3 440 000,00
UAH
|
21 лютого 2023 16:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 лютого 2023 12:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2024 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2024 15:34
|
Додаткова 6.pdf | зміни до договору |
27 лютого 2024 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2024 11:11
|
додаткова 5 до дог. 51.3.pdf | зміни до договору |
17 січня 2024 11:10
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 12:29
|
Додаткова 4 51.3.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 12:26
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 12:25
|
Додаткова 3 51.3.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 12:24
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2023 11:37
|
дод. угода 2 до дог. 51.3.pdf | зміни до договору |
26 липня 2023 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2023 15:58
|
дод. угода 1.pdf | зміни до договору |
02 червня 2023 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2023 15:30
|
підписаний контракт | укладений |
02 березня 2023 15:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до ст. ст. 651-654 Цивільного кодексу України |
Номер договору про закупівлю: | 51/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із припиненням дії постанов Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 року № 224. від 08 квітня 2020 року № 271 та від 14.04.2021 року №343, що призвело до змін ставок податків та зборів та/або змін умов щодо надання пільг з оподаткування, та зміни назви товару. Сторони домовились внести зміни до Специфікації (Додаток 1) та викласти її в новій редакції. Зменшити суму Договору на 309.60 гри. (триста дев’ять гривень 60 копійок), без ПДВ, для чого викласти пункт 3,1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 51/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 1 пункту 19 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 |
Номер договору про закупівлю: | 51/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись положенням частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 8 пункту 19 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 |
Номер договору про закупівлю: | 51/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.п. 8 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) та ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» На даному майданчику технічно неможливо вдруге вибрати причину додання змін до договору продовження строку дії договору на наступний рік ,тому обрано зміну курсу. Необхідність двічі визначати одну і ту саму причину виникає через продовження договору без суми з визначенням обсягу не більше 20 відсотків та продовження договору вже з розрахованою сумою |
Номер договору про закупівлю: | 51/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | . У зв’язку із зміною банківських реквізитів «Постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 51/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |