Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 30327520 |
Місцезнаходження: | 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. Бульварна, 25 |
Контактна особа: |
Євгенія Садчикова +380523572616 upravleniegkh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2023 11:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 7 620 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 76 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2023 11:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2023 11:30 |
Додатки 2-5 до ТД.docx | |
06 лютого 2023 11:30 |
Тендерна документація.docx | |
06 лютого 2023 11:30 |
Додаток 6_Договір (проект).docx | |
06 лютого 2023 11:30 |
Додаток 1_Технічне завдання.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-26-000028 ● ddb3f6d9016748fe9e40fb1cf02ee3f6
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2023 13:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.05.2023 № 50-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 26.05.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 26.05.2023 № 50-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 3 UA-2023-02-06-004841-a 06.02.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-29 14:27:15
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-01 11:29:59
Про надання пояснень
Про надання пояснень
На Ваш Запит щодо надання пояснень від 29.05.2023 року та відповідно до ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради (далі - Замовник) повідомляє наступне:
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. № 710 (із змінами, внесеними згідно з Постановами Кабінету Міністрів № 771 від 26.10.2016р., № 1268 від 16.12.2020р.) «Про ефективне використання державних коштів», відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами, Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275 (із змінами внесеними згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 649 від 07.04.2020р.) «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» наказом від 28.01.2021 року № 7 по управлінню житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради затверджено Порядок розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі (далі - Порядок).
Згідно п. 2 ч. 1 р. ІІІ Порядку та враховуючи, що Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами (далі - Закон) не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими необхідно керуватись Замовнику під час розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється Замовником враховуючи специфіку предмету закупівлі та з дотриманням законодавств в цілому, на основі наявних вихідних даних (кількісних показників) за кожною окремою закупівлею одним з методів на розсуд Замовника, а саме необхідно направити три письмових запити цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг.
У запитах цінових пропозицій зазначити основну інформацію, відому замовнику , щодо характеристики предмета закупівлі, необхідної кількості, графіку поставок, умов постачання, умов оплати та системи надання знижок, гарантійного терміну тощо.
Зазначити, що збір інформації не тягне за собою ніяких зобов'язань Замовника. Також рекомендується зазначати щодо відповідності якості товарів та послуг вимогам чинних нормативних документів та документів на їх виготовлення.
Для розрахунку очікуваної вартості за методом порівняння ринкових цін потрібно:
1. Привести всі ціни, отримані з вищезазначених джерел інформації, до єдиних умов, враховуючи валюту, податки, умови поставки, умови оплати, тощо;
2. Визначити очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою:
Цод = (Ц1+…+Цк)/К, де:
Цод - очикувана ціна за одиницю;
Ц1+…+Цк – ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К – кількість цін отриманих з відкритих джерел інформації
3. Визначити очікувану вартість, як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару/послуг, що розраховується за такою формулою:
ОВмрц = Цод * V, де:
ОВмрц - очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін;
Цод - очікувана ціна за одиницю товару/послуги;
V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується.
Враховуючи вищевикладене та у зв'язку з необхідністю придбання сміттєвозів із заднім завантаженням (далі - Товар) Замовником було направлено три письмові запити цінових пропозицій виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного Товару, про надання інформації щодо характеристик, умов поставки, умов оплати, надання знижок, гарантійного терміну, ціни, тощо, вищезазначеного товару, а саме:
- ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС» від 26.01.2023р. № 07-55;
- ТОВ «Н.В.П.» від 26.01.2023р. № 07-55;
- ТОВ «ФАКЕЛ» від 26.01.2023р. № 07-55.
Збір такої інформації не тягне за собою ніяких зобов'язань Замовника.
Згідно отриманої відповіді від ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС» його цінова пропозиція Товару складає 3 750 000,00 грн. з ПДВ за 1 одиницю.
Згідно отриманої відповіді ТОВ «Н.В.П.» його цінова пропозиція Товару складає 3 830 000,00 грн. з ПДВ за 1 одиницю.
Згідно отриманої відповіді від ТОВ «ФАКЕЛ» його цінова пропозиція Товару складає 3 850 000,00 грн. з ПДВ за 1 одиницю.
Згідно отриманих відповідей Замовником сформовано технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Також, згідно отриманих відповідей та протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою про визначення (розрахунок) очікуваної вартості предмета закупівлі від 03.02.2023р. № 6 (додається) Замовником визначено розмір очікуваної вартості предмета закупівлі Товару:
Ц од= ((3 750 000,00 + 3 850 000,00 + 3 830 000,00) / 3) = 3 810 000,00 грн. з ПДВ
(очікувана ціна за одиницю товару)
ОВ мрц = 3 810 000,00 * 2 = 7 620 000,00 грн. з ПДВ (очікувана вартість за 2 одиниці товару)
Таким чином, очікувана вартість, щодо закупівлі товару код ДК 021:2015 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Сміттєвоз із заднім завантаженням) складає 7 620 000,00 грн. з ПДВ за 2 одиниці товару.
2. На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником 06.02.2023 року на сайті Олександрійської міської ради (посилання на сторінку веб сайту http://olexrada.gov.ua) було оприлюднено інформацію, щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, щодо закупівлі код ДК 021:2015 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Сміттєвоз із заднім завантаженням) в розділі «Оголошення».
Додаток: 2 арк. в 1 прим.:
протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою про визначення (розрахунок) очікуваної вартості предмета закупівлі від 03.02.2023р. № 6
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс" |
7 620 000,00
UAH з ПДВ
|
7 620 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс" #30481196 |
Переможець |
7 620 000,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2023 15:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 11:14
|
Калькуляція собівартості продукції.FR12.pdf | укладений |
08 січня 2024 11:13
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2023 09:06
|
Договір з додатком.FR12.pdf | укладений |
23 лютого 2023 09:05
|