Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРОСТЯНЕЦЬКА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01982666 |
Місцезнаходження: | 24300, Україна , Вінницька обл., смт.Тростянець, вул. Мічуріна, будинок 60 |
Контактна особа: |
Олена Мартинюк +380974110925 trost_likar@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2023 11:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 930 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2023 11:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2023 11:39 |
паливо 2023.docx | |
07 лютого 2023 11:39 |
паливо протокол.PDF |
07 лютого 2023 11:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 лютого 2023 11:39 |
паливо 2023.docx
|
|||
07 лютого 2023 11:39 |
паливо протокол.PDF
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-20-000034 ● 2378818c4d414d78a58ee3ed21f9c812
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2023 16:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.02.2023 №19-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.02.2023 №19-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11.UA-2023-02-06-004463-a 06.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-28 10:09:30
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину-А95 та дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-06-004463-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів за номером UA-2023-02-06-004463-a не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, тоді як зазначення даної інформації передбачено пунктом 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082?
3. З яких підстав тендерна документація складена не у відповідності із вимогами Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, а саме:
-пункту 29, в частині не застосування кваліфікаційних критеріїв згідно з положеннями пунктів 1 та 2 частини другої статті 16 Закону при закупівлі бензину та дизельного палива (пункти 2, 3 розділу «Кваліфікація» додатку №1);
- пункту 46, в частині визначеного строку для укладання договору не раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (пункти 2, 3 додатку «Тендерна пропозиція»);
- пункту 19, в частині відсутності випадку зміни істотних умов договору у разі зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі (підпункт 2 пункту 3.4 розділу 2 додатку 4 «Договір про закупівлю товарів за державні кошти»)?
4. Яким чином переможцем торгів ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» виконано вимоги тендерної документації, а саме:
- пункту 1 частини «Кваліфікаційні критерії» додатку 2 щодо надання учасником інформаційної довідки про виконання аналогічного договору із зазначенням терміну та строку виконання договору, а також листа-відгуку від організації-контрагента щодо виконання умов договору, зазначеного в довідці, який містить строк дії договору та стан виконання;
- пункту 2 частини «Кваліфікаційні критерії» додатку 2 щодо надання учасником довідки, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням середнього віку, досвіду роботи на посаді та загального досвіду роботи;
- пунктів 1.1 та 2.1 додатку 2 «Технічні вимоги» щодо надання сертифікатів відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015, 7688:2015, виданих учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, строк дії яких є не менший ніж строк дії договору про закупівлю, оскільки тендерна пропозиція містить сертифікати відповідності з терміном дії до 01 квітня 2023 року та 01 жовтня 2023 року, а строк дії договору про закупівлю до 31 грудня 2023 року;
- пунктів 1.2 та 2.2 частини «Кваліфікаційні критерії» додатку 2 щодо надання учасником паспортів якості на бензин автомобільний та дизельне паливо із зазначенням технічних характеристик пропонованого палива, виданих підприємством-виробником палива, оскільки тендерна пропозиція містить паспорти якості, видані АТ «Концерн Галнафтогаз», а завод-виробник пропонованого палива знаходиться в Республіці Польща;
- пункту 3 додатку 2 «Технічні вимоги» щодо надання учасником копії документу (атестату про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації органу з сертифікації, яким видано документ (сертифікат тощо), що згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), а саме щодо акредитації ДП «Тернопільстандартметрологія», яким видано сертифікат на систему управління якістю, який міститься в тендерній пропозиції;
- пункт 5 додатку 2 «Технічні вимоги» щодо надання учасником оригіналу листа від власника/орендаря/управителя про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, який виданий учаснику не раніше 2023 року та повинен містити назву, місцезнаходження кожної АЗС/АЗК, зразок копії (або оригіналів) талонів, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника, ідентифікатор закупівлі, а також копії партнерських договорів щодо користування АЗС, завірених партнерами, які містять перелік АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива за єдиним зразком талонів учасника, наданим в складі тендерної пропозиції?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-03 15:21:34
Відповідь
У відповідь на проведення моніторингу закупівлі бензину-А95 та дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-06-004463-a) надаємо відповіді на поставлені питання. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість були визначені відповідно до потреби , яка прорахована та закладена в кошторисі, вартість була сформована відповідно до проведеного моніторингу ринку необхідного товару, посилання на сторінку веп-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі https://trost.crl.net.ua. При публікації закупівлі вииникла технічна помилка, яка унеможниливила публікацію більш детальної номенклатурної позиції. Тендерна документація складена у відповідності до ЗУ про публічні закупівлі, який має вищу значущість. Основним критерієм прийняття рішення про визначення переможця є ціна. Дискримінаційні вимоги до учасників відповідно до Закону України про публічні закупівлі в тендерній документації відсутні. Учасник надав всі необхідні документи, та довідки, які вимагались для прийняття рішення, ціни у учасника є приємливими для нашого регіону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами проведеного моніторингу ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, в результаті виявлених порушень у сфері публічних закупівель було прийнято рішення розірвати договір з постачальником ТОВ "Окко-Постач".
2023-03-13 15:19:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та абзацу 4 пункту 51 Постанови №1178.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та абзацу 4 пункту 51 Постанови №1178.) • усунуто
Порушення усунуто .
2023-03-13 16:50:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" |
905 700,00
UAH з ПДВ
|
905 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" #39263391 |
Переможець |
905 700,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2023 11:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2023 15:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 березня 2023 14:36
|
ду.pdf | зміни до договору |
13 березня 2023 14:32
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2023 11:02
|
1.PDF | укладений |
22 лютого 2023 10:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 25ТЛББЗ-6080/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |