Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 04013991 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1 |
Контактна особа: |
Антон Бакулін +380532560227 idenmarten@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2023 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 01 березня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 38 479 615,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 192 398,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартості, а саме: 192 000,00 грн. (сто дев’яносто дві тисячі гривень 00 копійок), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року: має бути із безвідкличним зобов’язанням банку відшкодувати суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів за письмовою вимогою Замовника на рахунок: р/р: UA848201720355109002001009854 Державна казначейська служба України м. Київ МФО 820172. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції. В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Департамент будівництва, містобудування і архітектури, житлово-комунального господарства та енергетики Полтавської обласної державної адміністрації (облвійськадміністрації), 36014, Україна, м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1, код ЄДРПОУ 04013991 (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку (або витяг з державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії) та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 192000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після виконання робіт за Договором протягом 180-календарних днів з моменту підписання форми КБ-3 та форми КБ-2в, що обраховуються виходячи із фактичних обсягів виконаних робіт, норм витрат трудових та матеріальних ресурсів і обґрунтованих цін та тарифів. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 70 |
Виконання робіт | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», ураховуючи норми, визначені Постановою Кабінету Міністрів України № 641 від 22.07.2020 (зі змінами), Замовник, за рішенням головного розпорядника бюджетних коштів, після підписання Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку фінансування за рахунок місцевого бюджету (з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 р. №1198). Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс і надати Замовнику звіт про виконані роботи протягом 3 (трьох) місяців, а невикористані кошти повернути Замовнику. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2023 16:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2023 16:20 |
Тендерна документація нова редакція 1.docx | |
13 лютого 2023 16:19 |
таблиця змiн нова редакція 1.doc | |
09 лютого 2023 16:06 |
таблиця змiн.doc | |
09 лютого 2023 16:06 |
Тендерна документація нова редакція.docx | |
03 лютого 2023 16:04 |
Тендерна документація..docx |
13 лютого 2023 16:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 лютого 2023 16:20 |
Тендерна документація нова редакція 1.docx
|
||||||
13 лютого 2023 16:19 |
таблиця змiн нова редакція 1.doc
|
||||||
09 лютого 2023 16:06 |
таблиця змiн.doc
|
||||||
09 лютого 2023 16:06 |
Тендерна документація нова редакція.docx
|
||||||
03 лютого 2023 16:04 |
Тендерна документація..docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Протоколом , щодо прийняття рішення уповноваженою особою на проведення спрощених закупівель Департаменту будівництва, містобудування і архітектури, житлово-комунального господарства та енергетики Полтавської обласної державної адміністрації (облвійськадміністрації) по розгляду пропозиції закупівлі - Додаткові роботи №3 по об'єкту: «Реконструкція фізкультурно-спортивного, реабілітаційно-відновлювального комплексу "Колос" Полтавської обласної ради з благоустроєм прилеглої території за адресою: вул. Шевченка, 1 м.Решетилівка Полтавської області. Коригування» (код ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) оголошення UA-2023-02-03-014449-a було прийняте рішення про визначення переможцем ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ» (протокол від 10.03.2023року № 34-Б).
Натомість , Замовник порушив умови Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом прийняття рішення про призначення переможця закупівлі ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ»:
1. Згідно додатку №2 до тендерної документації вимагається : «Учасник повинен надати скан-копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проєктувальника в частині кошторисної документації завірена печаткою та підписом інженера-проєктувальника, дійсного на дату подання документів»
У пропозиції ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ» не надано скан-копію сертифіката інженера-проєктувальника в частині кошторисної документації , завіреного печаткою та підписом інженера-проєктувальника.
2. Згідно розділу V ч.3 ТД вимагається: «Учасник у складі своєї пропозиції надає копії чинних Сертифікатів системи управління/менеджменту якістю, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 9001:2015; системи екологічного менеджменту/управління, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 14001:2015 та системи менеджменту/управління охорони здоров’я та безпеки праці виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 45001:2018. Сертифікатами Учасник закупівлі повинен підтвердити, що системи управління/менеджменту якості; системи екологічного менеджменту/управління та системи менеджменту/управління охорони здоров’я та безпеки праці Учасника стосовно: електромонтажних робіт; монтажу водопровідних мереж, систем опалення й кондиціонування; покрівельних робіт; інших робіт із завершення будівництва; будівництво житлових і нежитлових будівель відповідає вимогам стандарту ISO 9001:2015/ ISO 14001:2015/ ISO 45001:2018 відповідно. Сертифікати систем повинні бути чинні протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі»
У пропозиції ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ» надано Сертифікат системи екологічного менеджменту за стандартами ISO 14001:2015 який не можна вважати дійсним без надання документів щорічного підтвердження , а саме до 23.07.2022року.
3. Згідно додатку №4 ТД вимагається надати календарний графік виконання робіт на основі форми, що затверджена Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 20.12.2011 № 361.
У пропозиції ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ» календарного графіку виконання робіт на основі форми, що затверджена Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 20.12.2011 № 361 не надано.
Отже , пропозиція ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ» на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», не відповідає умовам, визначеним в тендерній документації про закупівлю, та вимогам до предмета закупівлі за об’єктом: Додаткові роботи №3 по об'єкту: «Реконструкція фізкультурно-спортивного, реабілітаційно-відновлювального комплексу "Колос" Полтавської обласної ради з благоустроєм прилеглої території за адресою: вул. Шевченка, 1 м.Решетилівка Полтавської області. Коригування» (код ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) оголошення UA-2023-02-03-014449-a.
З урахуванням вищезазначеного вимагаємо скасувати:
- рішення Уповноваженої особи (Бакулін О.В.) Департаменту будівництва, містобудування і архітектури, житлово-комунального господарства та енергетики Полтавської обласної державної адміністрації (облвійськадміністрації) протокол від 10.03.2023року № 34-Б про визнання переможцем ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ» у закупівлі «Додаткові роботи №3 по об'єкту: «Реконструкція фізкультурно-спортивного, реабілітаційно-відновлювального комплексу "Колос" Полтавської обласної ради з благоустроєм прилеглої території за адресою: вул. Шевченка, 1 м.Решетилівка Полтавської області. Коригування» (код ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)»
В іншому випадку, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів , будемо змушені у відповідності Закону України «Про публічні закупівлі» звернутися до суду.
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до ст. 10 Закону.
Спираючись на вищевикладене, вимога Учасника до Замовника, щодо скасування рішення Уповноваженої особи Замовника про визнання переможцем ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ» у закупівлі Додаткових робіт №3 по об'єкту: «Реконструкція фізкультурно-спортивного, реабілітаційно-відновлювального комплексу "Колос" Полтавської обласної ради з благоустроєм прилеглої території за адресою: вул. Шевченка, 1 м. Решетилівка Полтавської області. Коригування» (код ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт). не може бути задоволена, оскільки вона не передбачена Особливостями.
Учасник мав право звернутися лише з вимогою щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Окрім того, слід зазначити, що відповідно до п. 38 Особливостей Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі – найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації та згідно з п. 39 Особливостей за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Пропозиція ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ» електронною системою закупівель автоматично була визначена найбільш економічно вигідною на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації та повністю відповідала вимогам до Учасника зазначеним у тендерній документації. Враховуючи вищезазначену інформацію Уповноваженою особою Замовника не розглядалась наступна тендерна пропозиція у списку пропозицій, що розташовані за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені особливостями.
Зазначаємо, що у разі не погодження учасника з рішенням Замовника, перший має право звернутися безпосередньо до Антимонопольного комітету щодо оскарження дій, а не самостійно висувати вимогу про скасування прийнятого рішення, тим паче що вказана процедура скасування рішення Замовника не передбачена ні Особливостями ні Законом України «Про публічні закупівлі».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-05-000010 ● c78139b4d36a4a20813312bff231ac6f
- Статус: завершено ● Дата: 09 травня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2023 15:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.04.2023 № 92
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-02-03-014449-a 03.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-11 16:20:22
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі додаткових робіт №3 по об'єкту: «Реконструкція фізкультурно-спортивного, реабілітаційно-відновлювального комплексу «Колос» Полтавської обласної ради з благоустроєм прилеглої території за адресою: вул. Шевченка, 1 м. Решетилівка Полтавської області. Коригування» (код ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт). (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-03-014449-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-14 11:07:37
Щодо надання відповіді
Розглянувши Ваш запит на отримання інформації Департамент може повідомити наступне.
Товариством з обмеженою відповідальністю «Неоінжиніринг» було розроблено проектну документацію на будівництво додаткових робіт №3 по об'єкту: «Реконструкція фізкультурно-спортивного, реабілітаційно-відновлювального комплексу "Колос" Полтавської обласної ради з благоустроєм прилеглої території за адресою: вул. Шевченка, 1 м.Решетилівка Полтавської області. Коригування» (код ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт). На основі виготовленого проекту, який пройшов експертизу і було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість. Додатково слід зазначити, що очікувана вартість предмету закупівлі, а саме: робіт визначається за статтями витрат, які зазначені у зведеному кошторисному розрахунку, окрім витрат передбачених Главою 10 та Главою 12 вказаної проектної документації і наявного у відповідних главах ПДВ.
Розмір бюджетного призначення на закупівлю додаткових робіт №3 по об'єкту: «Реконструкція фізкультурно-спортивного, реабілітаційно-відновлювального комплексу "Колос" Полтавської обласної ради з благоустроєм прилеглої території за адресою: вул. Шевченка, 1 м.Решетилівка Полтавської області. Коригування» (код ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) визначено в Рішенні сесії Полтавської обласної ради від 23.12.2022 № 528 «Про обласний бюджет Полтавської області на 2023 рік».
Додаток:
Експертний звіт (позитивний) №17-0246/01-22 від 06.12.2022 на 8 арк.
Рішення сесії Полтавської обласної ради від 23.12.2022 № 528 «Про обласний бюджет Полтавської області на 2023 рік» на 50 арк.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-18 12:57:34
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі додаткових робіт №3 по об'єкту: «Реконструкція фізкультурно-спортивного, реабілітаційно-відновлювального комплексу «Колос» Полтавської обласної ради з благоустроєм прилеглої території за адресою: вул. Шевченка, 1 м. Решетилівка Полтавської області. Коригування» (код ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт). (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-03-014449-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Яким чином здійснена оцінка та розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ» на відповідність вимог абзацу п’ятого пункту 2 таблиці № 2 додатку 2 тендерної документації в частині надання останнім скан-копії кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проєктувальника в частині кошторисної документації завіреного печаткою та підписом інженера-проєктувальника, дійсного на дату подання документів (відповідно до Закону України від 20.05.1999 № 687-ХІV «Про архітектурну діяльність».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-21 10:36:57
Щодо надання відповіді та документів
Розглянувши Ваш запит на отримання інформації щодо здійснення оцінки та розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ» на відповідність вимог абзацу п’ятого пункту 2 таблиці № 2 додатку 2 тендерної документації Департамент будівництва, містобудування і архітектури, житлово-комунального господарства та енергетики Полтавської обласної державної адміністрації (облвійськадміністрації) (далі-Департамент, Замовник) може повідомити наступне.
Замовником у тендерній документації (нова редакція 1), затвердженої протоколом уповноваженої особи №22/Б від 13.02.2023 встановлено у абзаці п’ятому пункту 2 таблиці № 2 Додатку 2 до тендерної документації вимогу, що учасник повинен надати скан-копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проєктувальника в частині кошторисної документації завірену печаткою та підписом інженера-проєктувальника, дійсного на дату подання документів (відповідно до Закону України від 20.05.1999 № 687-ХІV «Про архітектурну діяльність»).
Відповідно до частини п’ятої статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-ХІV встановлено, що професійна атестація виконавців робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проводиться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері архітектури. Повноваження щодо проведення професійної атестації можуть бути делеговані саморегулівним організаціям у сфері архітектурної діяльності. Саморегулівна організація набуває делегованих їй повноважень/припиняє виконувати делеговані їй повноваження з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва відомостей про рішення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері архітектури, про делегування таких повноважень/припинення виконання делегованих повноважень.
Згідно частини тринадцятої статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-ХІV встановлено, громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат. Видача кваліфікаційного сертифіката здійснюється на підставі прийнятого рішення про видачу кваліфікаційного сертифіката шляхом внесення запису до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Громадяни, які пройшли професійну атестацію, набувають права на виконання відповідних видів робіт з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва запису про кваліфікаційний сертифікат.
Частиною сімнадцятою статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-ХІV передбачено, що строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується. Відомості про дотримання цих вимог вносяться до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ» на виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації подано скан - копію з оригінала кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури на ім’я Скрипник Ігора Дмитровича, категорія інженер – проектувальник, роботи пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено цим кваліфікаційним сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації, який виданий атестаційною архітектурно-будівельною комісією Всеукраїнської громадської організації «Гільдія проектувальників у будівництві» саморегулівна організація у сфері архітектурної діяльності серії АР №017306. Даний кваліфікаційний сертифікат зареєстрований у реєстрі атестованих осіб 15.04.2021 за №14999.
Також, у складі пропозиції ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ» подано оригінал наказу від 17 травня 2021 року №17 К про призначення на посаду інженера з проектно – кошторисної роботи.
З урахуванням внесених змін до тендерної документації на закупівлю додаткових робіт №3 по об'єкту: «Реконструкція фізкультурно-спортивного, реабілітаційно-відновлювального комплексу "Колос" Полтавської обласної ради з благоустроєм прилеглої території за адресою: вул. Шевченка, 1 м.Решетилівка Полтавської області. Коригування» (код ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) строк подачі пропозицій з 03.02.2023 по 01.03.2023.
З вищевказаних документів які подані у тендерній пропозиції учасника, Замовником встановлено, що в інженера-проектувальника перерви за фахом з 17.05.2021 понад три роки немає, тому строк дії кваліфікаційного сертифікату відповідно до законодавства не обмежується.
Додатково, Замовником перевірено чинність кваліфікаційного сертифікату на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням https://e-construction.gov.ua/certified_persons_detail/2616365753024120662?prof=4.
В свою чергу, пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації встановлено, що всі визначені тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли мають бути з розширенням «PDF» та містити розбірливе зображення), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. У випадку, якщо цією документацією передбачається надання учасником копії документа, це означає, що повинна бути надана копія цього документу завірена відповідно до норм чинного законодавства. У всіх інших випадках вимагається сканований оригінал документу (за наявності, у разі відсутності оригіналу допускається надання належним чином завіреної копії). Всі документи тендерної пропозиції повинні бути чинними не менше, ніж строк виконання робіт, що зазначений в цій тендерній документації (за виключенням документів, перебіг дії та порядок пролонгації перебігу дії яких регламентований окремими правовими нормами чинного законодавства, з відповідною гарантією Учасника щодо забезпечення заходів з поновлення перебігу терміну дії таких документів).
Відповідно до п. 4.4. Розділу І тендерної документації строк виконання робіт до 31.12.2023 року, що підтверджує чинність кваліфікаційного сертифікату на весь термін виконання робіт.
Згідно з пунктом 2 Глави 11 Розділу 2 Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених Наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5, установа має право засвідчувати копії документів, що створюються в ній, за винятком копій документів, які відповідно до законодавства потребують засвідчення в нотаріальному порядку.
У разі відсутності оригіналу документу Замовник допускає учасникам надання належним чином завірених копій. Оскільки в тендерній пропозиції ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ» наявна скан - копія кваліфікаційного сертифікату, зміст та вигляд якого відповідає оригіналу відповідного документа згідно якого виготовлялася скан-копія, вимога щодо завірення копії не застосовується.
На виконання абзацу п’ятого пункту 2 таблиці №2 Додатку 2 до тендерної документації учасником ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ» виконано вимоги в повному обсязі та подано в складі тендерної пропозиції скановану копію з оригіналу кваліфікаційного сертифікату Інженера-проектувальника (інженерно-будівельного проектування) у частині кошторисної документації, дійсного на дату подання документів та на строк виконання робіт.
Таким чином, учасником ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ» в повній мірі виконано вимоги тендерної документації.
Додатки:
1. Скан - копія оригіналу кваліфікаційного сертифікату 1 арк.
2. Скан - копія оригіналу наказу 1 арк.
3. Скріншот з Порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва щодо чинності сертифікату – 1 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ" |
35 863 256,92
UAH з ПДВ
|
35 863 256,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ТРАНСІНТЕРБУД" |
38 330 496,06
UAH з ПДВ
|
38 330 496,06
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ" #35489006 |
Переможець |
35 863 256,92
UAH з ПДВ
|
10 березня 2023 16:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 березня 2023 16:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 09:37
|
ДУ 3 Договір 03-23_21 додаткові роботи №3 Колос.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 09:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2023 10:02
|
ДУ 2 Додаткові роботи №3 Колос.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2023 09:59
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2023 09:57
|
Договір_03_23_21.pdf | укладений |
17 березня 2023 15:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до п. 2.1 Розділу 2 Договору підряду №03-23/21 від 16.03.2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 03-23/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пп. 4 п. 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 в редакції від 03 січня 2023р., домовилися внести зміни до п. 5.2. Розділу 5 та п. 14.1. Розділу 14 Договору підряду |
Номер договору про закупівлю: | 03-23/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |