Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 00130850 |
Вебсайт: | http://www.tec.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 50014, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. ЕЛЕКТРИЧНА, 1 |
Контактна особа: |
Віолетта Янчик +380564990173 yanchik@tec.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2023 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2023 10:02 |
Очікувана вартість: | 4 962 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49 620,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 2 | Робочі | 50 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2023 11:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2023 11:31 |
ТД сіль технічна зі змінами.doc | |
08 лютого 2023 11:31 |
Додаток 4 акт огляду.doc | |
08 лютого 2023 11:31 |
Додаток 3 проект сіль.doc | |
08 лютого 2023 11:31 |
ДОДАТОК 1 ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.doc | |
08 лютого 2023 11:31 |
ДОДАТОК 2 документи.docx | |
08 лютого 2023 11:31 |
Перелік змін сіль.doc |
08 лютого 2023 11:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 лютого 2023 11:31 |
ТД сіль технічна зі змінами.doc
|
|||
08 лютого 2023 11:31 |
Додаток 4 акт огляду.doc
|
|||
08 лютого 2023 11:31 |
Додаток 3 проект сіль.doc
|
|||
08 лютого 2023 11:31 |
ДОДАТОК 1 ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.doc
|
|||
08 лютого 2023 11:31 |
ДОДАТОК 2 документи.docx
|
|||
08 лютого 2023 11:31 |
Перелік змін сіль.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно п. 40 постанови КМУ №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Звертаємо увагу, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Учасник надав документи, які не підтверджують можливість постачання ним солі в повному обсязі (368,0 т) саме виробництва ДП «Артемсіль» автотранспортом (насипом або в біг-бегах).
Враховуючи п. 40 постанови КМУ №1178, замовник не мав законодавчих підстав для розміщення вимоги про усунення невідповідностей.
По-друге, відповідно до част. 5 розділу ІІІ тендерної документації Учасник, який знаходиться на етапі «Кваліфікація», надає протягом 2 робочих днів з дня кваліфікації зразок предмету закупівлі, який зазначено в його тендерній пропозиції (товар, який пропонується до постачання), на адресу замовника: вул. Електрична, 1, м. Кривий Ріг на попередній огляд, за результатами чого в цей день складається акт попереднього огляду за формою згідно додатку №4. В тендерній документації немає жодних вимог якою кур’єрською службою повинні бути направлені зразки солі. Для відправки зразків Учасник мав скористатись будь-яким перевізником, кількість яких в Україні не обмежена. Інформація про адресу та контактну особу додатково була надана Учаснику в телефонній розмові. Станом на 16.02.2023р. зразки солі від ТОВ «Інтерполітрейд» на адресу замовника вул. Електрична, 1, м. Кривий Ріг, не надійшли.
Враховуючи вищенаведене, відповідно до тендерної документації у разі ненадання зразків предмету закупівлі у встановлений строк, пропозиція Учасника відхиляється як тендерна пропозиція, що не відповідає вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Тендерна пропозиція ТОВ «Інтерполітрейд» була відхилена.
Інших законних підстав для задоволення вимоги Учасника замовник не має.
Вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції. Зокрема в Акті попереднього огляду предмету закупівлі, що доданий до Протоколу щодо відхилення пропозиції учасника ФОП Іванечко Ю. В. в розділі "Якісні характеристики предмету закупівлі*" у якому Замовником вказується чи відповідає наданий Учасником зразок предмету закупівлі зазначеним зазначеним в вимогах тендерної документації характеристикам, представник Замовника вказав "помел №3 (мелена до 4,0 мм включно не менше 85%, понад 4,0 мм не більше 15%, вологість до 0,2%, нерозчинний залишок - до 0,31%, без домішок". Таким чином згідно цих характеристик представником Замовника підтверджено що якісні характеристики зразка відповідають вимогам зазначеним в тендерній документації.
Разом з цим у висновку представником замовника вказується, що масова частка нерозчинного залишку становить більше 1%, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Просимо пояснити таку невідповідність, що зазначена Вами у Акті попереднього огляду предмету закупівлі. Також додатково вимагаємо вказати які методи застосовувалися, якими вимірювальними засобами та фахівцями здійснювалося дослідження надісланих Вам зразків.
Наперед вдячні, з надією на Вашу неупередженість та подальшу співпрацю!
Відповідно до част. 5 розділу ІІІ тендерної документації Учасник, який знаходиться на етапі «Кваліфікація», надає протягом 2 робочих днів з дня кваліфікації зразок предмету закупівлі, який зазначено в його тендерній пропозиції (товар, який пропонується до постачання), на адресу замовника: вул. Електрична, 1, м. Кривий Ріг на попередній огляд, за результатами чого в цей день складається акт попереднього огляду за формою згідно додатку №4.
Випробування зразку солі, наданого ФОП Іванечко Ю.В., Учасника відкритих торгів, проводилось хімічною лабораторією підприємства, яка має діюче свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, видане Державним підприємством «Криворізький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації». Обладнання хімлабораторії також має свідоцтва повірки/калібрування, строк дії яких подовжено на період воєнного стану відповідно до постанови КМУ №412 від 05.04.2022 року «Деякі питання повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки в умовах воєнного стану». Сканкопія протоколу лабораторних досліджень №27 від 20.02.2023 року додається.
В акті від 20.02.2023р. в розділі «Якісні характеристики предмету закупівлі» вказується чи відповідає наданий Учасником зразок предмету закупівлі зазначеним вимогам в тендерній документації. В даному випадку зазначені основні технічні характеристики предмету закупівлі, які передбачені тендерною документацією закупівлі солі повареної технічної для промислового переробляння. Немає жодного слова щодо відповідності/невідповідності наданого Учасником зразку вимогам замовника. Зауваження стосуються масової частки нерозчинного у воді залишку, що й відображено в акті.
Таким чином, враховуючи вищенаведене та невідповідність наданого зразку солі вимогам замовника, тендерна пропозиція ФОП Іванечко Ю.В. була відхилена на підставі част. 2 п. 41 постанови КМУ №1178, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Для задоволення вимоги Учасника замовник немає законодавчих підстав.
ФОП Іванечко Ю. В. не погоджується з даним рішенням замовника з наступних підстав:
Постійно діючею адміністративною колегією антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель розглянуто скаргу ФОП Іванечко Ю. В. за цією ж закупівлею та прийнято рішення №2914-р/пк-пз від 09.03.2023 року (далі - Рішення). У тексті рішення орган оскарження зазначає, що "зразки товару не є складовою Пропозиції, а тому їх відсутність та/або невідповідність умовам Документації не може бути підставою для
відхилення Пропозиції учасника." Таким чином, по даній закупівлі, невідповідність зразків вже була предметом розгляду скарги учасника стосовно неправомірного відхилення, яку рішенням органу оскарження задоволено. Оскільки, уповноваженою особою вдруге відхилено учасника ФОП Іванечко Ю. В. з тієї ж підстави, яка вже була предметом оскарження, то такі дії можуть свідчити про формальне виконання (невиконання) рішення органу оскарження, за що передбачена відповідальність керівника замовника відповідно до статті 164-14 ЗУ "Про публічні закупівлі", також цією статтею передбачена відповідальність уповноваженої особи за безпідставне відхилення пропозиції учасника.
Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо, самостійно скасувати рішення, що прийняте Протоколом.
Крім цього, керуючись частиною 3 статті 31 ЗУ "Про публічні закупівлі", вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ФОП Іванечко Ю. В., а саме:
У Протоколі замовником не вказано жодної причини невідповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Іванечко Ю. В., відтак вимагаємо вказати які саме невідповідності тендерної пропозиції учасника стали причиною відхилення.
На Вашу вимогу АТ «Криворізька теплоцентраль» повідомляє наступне:
23.02.2023 року замовником відхилено тендерну пропозицію ФОП Іванечко Ю.В. на підставі част. 2 п. 41 постанови КМУ №1178, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вами була подана скарга до АМКУ стосовно неправомірного відхилення тендерної пропозиції замовником та надана інформація стосовно наявності в складі тендерної пропозиції сертифікатів, довідки в довільній формі про те, що товар відповідає усім необхідним технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі, довідки в довільній формі, яка містить інформацію про виробника товару, що пропонується до постачання.
Скарга розглянута АМКУ та розглянуто обґрунтування замовника щодо відхилення пропозиції Учасника. Ураховуючи вимоги п. 29 част. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Відповідно до част. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно част. 2 ст. 22 Закону замовником передбачено технічні характеристики солі повареної технічної згідно ДСТУ 4246:2003 Сіль для технічного переробляння вищого гатунку (ГОСТ 153) т.1 стр.129 Справочник химика-энергетика. Технічні вимоги до предмету закупівлі відповідно з вищевказаним законодавчим актом відображені в част. 6 розділу ІІ тендерної документації. Згідно вимог тендерної документації, ФОП Іванечко Ю.В. наданий зразок солі, який не відповідає технічним характеристикам, зазначеним в тендерній документації.
Відповідно до рішення АМКУ від 09.03.2023 року №2914-р/пк-пз скарга задоволена частково, рішення про невідповідність скасовано, проте учасника не визначено як переможця. Зазначене свідчить що замовником хибно визначено підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Іванечко Ю.В.
Тому замовником повторно переглянуто Вашу тендерну пропозицію та підстави для відхилення згідно положень постанови КМУ № 1178
Враховуючи задоволення АМКУ скарги ФОП Іванечко Ю.В. частково, невідповідність наданого зразку солі вимогам замовника та відсутність частки документів, які мали б бути надані на підтвердження декларації про відповідність, тендерна пропозиція ФОП Іванечко Ю.В. була відхилена на підставі п. 41 постанови КМУ №1178, а саме: не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Скарги до процедури
Дата подання: 28 лютого 2023 17:25
Дата подання: 28 березня 2023 19:39
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-01-000007 ● a41e2429cc3642c199f1af8d7b470c91
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 серпня 2023 11:41 |
03.08.2023 № 162
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.08.2023 № 162
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14 UA-2023-02-03-013775-a 03.02.2023 АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-09 17:15:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
Поясніть причину невиконання рішення Антимонопольного комітету України від 05.04.2023 № 4279-р/пк-пз щодо зобов'язання АКЦИОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Іванченко Ю.В. за процедурою закупівлі «Сіль поварена технічна для промислового перероблення, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-02-03-013775-a.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-14 15:46:09
відповідь на запит замовнику на пояснення від 2023-08-09
Тендерна пропозиція ФОП Іванечко Ю.В. була відхилена на підставі п. 41 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі по тексту – Особливості), а саме: не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Учасник звернувся до Антимонопольного Комітету України та скарга була задоволена, рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника скасовано. Відповідно до цього ж рішення АМКУ від 05.04.2023 № 4279-р/пк-пз рішення може бути оскаржено у встановлений законодавством строк.
Так, п. 23 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
24.04.2023 юридичним відділом АТ «КТЦ» направлено позов до Київського окружного адміністративного суду за №3154/09 від 24.04.2023. Відкрито провадження у справі у спрощеному провадженні без проведення судового засідання - 04.05.2023.
Замовник не погоджується з рішенням Антимонопольного комітету України №4279-р/пк-пз від 05.04.2023 з наступних причин:
Замовником оголошено відкриті торги по закупівлі солі повареної технічної для промислового переробляння згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до вимог п. 29 част. 1 ст. 1 Закону, замовником було розроблено та затверджено тендерну документацію. Згідно статті 22 Закону тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених частиною другою, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: детальний опис товару, показники, посилання на стандартні характеристики. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку, патент, конструкцію та тип предмета закупівлі.
Технічні характеристики предмету закупівлі були передбачені част. 6 розділу ІІІ тендерної документації:
Сіль поварена технічна для промислового переробляння (насипом або в біг-бегах):
Кількість – 368 т,
Відповідність – ДСТУ 4246:2003
Сіль кам’яна вищого сорту;
Помел (розмір фракції, крупність) – помел № 3 мелена: до 4,0 мм включно – не менше 85%, понад 4,0 мм не більше 15%;
вологість – до 0,2%;
нерозчинний залишок – до 0,31 %;
без домішок.
Відповідно до п. 51 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. ФОП Іванечко Ю.В. не скористалась даним правом та не зверталась до замовника з будь-яких роз’яснень щодо тендерної документації, внесення змін до вимог до Учасника або внесення змін до оформлення акту попереднього огляду (додатку №4 до тендерної документації).
Щодо вимоги про надання зразку предмету закупівлі, то як вбачається з консультації Міністерства економіки України товариства з обмеженою відповідальністю «Колор С.І.М», розміщеного на сайті (додається до відповіді), у відповіді Уповноваженого органу у сфері публічних закупівель немає жодного слова заперечення з даного питання. При цьому, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 459 від 20 серпня 2014 року (зі змінами) «Питання Міністерства економічного розвитку і торгівлі» спеціально уповноваженим органом у сфері закупівель є Мінекономрозвитку. Згідно ст. 9 Закону основними функціями Уповноваженого органу є розроблення і затвердження нормативно-правових актів, необхідних для виконання цього Закону та регулювання державної політики у сфері закупівель. Таким чином, відповідь Мінекономіки України на запит ТОВ «Колор С.І.М» прийнято до уваги замовником.
Відповідно до положень законодавства подаючи тендерну пропозицію Учасник цілком та повністю погоджується з умовами проведення процедури закупівлі та вимогами тендерної документації.
Крім того, Учасником не було надано сертифікат відповідності №TER.1.Пр.161-22, про який зазначено в декларації постачальника про відповідність.
Згідно п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не мав підстав для оприлюднення повідомлення про невідповідність тендерної документації.
Звертаємо увагу, що Акціонерне товариство «Криворізька теплоцентраль» є підприємством-виробником теплової енергії та забезпечує теплом майже половину населення м. Кривого Рогу.
Для живлення хімочищеною водою парових котлів підприємство використовує сіль згідно ДСТУ 4246:2003 Сіль для технічного переробляння вищого гатунку (ГОСТ 153) т.1 стр.129 Справочник химика-энергетика, де показник - масова частка нерозчинного у воді залишку, не більше ніж - 0,31%, концентрація насиченого початкового розчину - 26%, сіль не повинна містити помітних на око домішок. Застосування солі зі значними домішками веде до накопичення на поверхні іонообмінних матеріалів мулу, зважених часток, а в подальшому залипання зерен іонообмінного матеріалу та занесення забрудненнями обладнання. Це призводить до зменшення продуктивності водопідготовчих пристроїв, збільшення витрат солі, неякісної фільтрації та до незворотнього забрудення коштовного іонообмінного матеріалу (термін експлуатації з 1995р).
Таким чином, для виробничої діяльності підприємства велике значення має отримання солі повареної технічної для промислового перероблення саме високої якості відповідно до вимог законодавчих актів. ФОП Іванечко Ю.В., учасник відкритих торгів, згідно протоколу лабораторних досліджень від 20.02.2023р. та акту попереднього обстеження надав предмет закупівлі, який не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлені на підставі положень ДСТУ 4246:2003, а саме: масова частка нерозчинного у воді залишку наданого зразку солі становить 1,1%, що перевищує зазначений допустимий показник в тендерній документації (0,31%).
Враховуючи вищенаведене, замовник не погоджується з рішенням АМКУ від 09.04.2023 та оскаржує рішення в судовому порядку, що не заборонено законодавством України.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що відкриті торги по закупівлі солі повареної технічної для промислового переробляння оголошено 3 лютого 2023 року. На цей момент діяли Особливості, відповідно до абзацу 12 пункту 13 яких придбання замовником товару у разі, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 100 тис. грн, здійснюється без застосування відкритих торгів або використання електронного каталогу, коли здійснюється закупівля для забезпечення функціонування об’єктів критичної інфраструктури. Згідно листа Департаменту комунальних послуг та комунального обслуговування міністерства розвитку громад та територій України №8/11/3796-22 від 25.10.2022 року Акціонерне товариство «Криворізька теплоцентраль» є об’єктом критичної інфраструктури та мало законодавчі підставі для не застосування відкритих торгів. Проте для можливості відбору найбільш якісного товару та укладення договору саме на умовах замовника було розміщено оголошення про проведення відкритих торгів та відповідно оприлюднено тендерну документацію.
Враховуючи вищенаведене, замовник вважає, що діє виключно в межах законодавства у сфері публічних закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Акціонерне товариство «Криворізька теплоцентраль» на висновок моніторингу від 25.08.2023 повідомляє наступне: У висновку зазначено, що відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель тендерна пропозиція учасника ТОВ «ДНІПРОСПЕЦХІМ» має статус «очікує рішення». Під час проведення моніторингу встановлено: інформація про подовження строку дії тендерних пропозицій в електронній системі закупівель не оприлюднювалась, кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів є 13 лютого 2023 року. Отже строк дії тендерних пропозицій закінчився 13 червня 2023 року. Таким чином, на момент завершення моніторингу тендерні пропозиції учасників є недійсними. Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція учасника є такою, строк дії якої закінчився. Проте на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей на початок проведення моніторингу Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ДНІПРОСПЕЦХІМ». Звертаємо Вашу увагу, що замовником 23.03.2023 відхилено тендерну пропозицію ФОП Іванечко Ю.В. Учасником 28.03.2023 подано скаргу до Антимонопольного Комітету України та 30.03.2023 скаргу прийнято до розгляду. Відповідно до п. 17 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює рішення замовника про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. Таким чином на період розгляду скарги в АМКУ України закупівля в електронній системі закупівель призупиняється та має статус «Призупинено». В цей час замовник не мав законодавчих підстав для розгляду наступної пропозиції, яка була автоматично запропонована електронною системою закупівель після відхилення тендерної пропозиції ФОП Іванечко Ю.В., а саме пропозиції ТОВ «Дніпроспецхім». Скарга ФОП Іванечко Ю.В. була задоволена та 10.04.2023 в електронній системі закупівель оприлюднено рішення Антимонопольного комітету України № 4279-р/пк-пз від 05.04.2023. Відповідно до п. 23 статті 18 Закон України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Оскільки замовник був не згоден з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України від 05.04.2023, то 24.04.2023 до Київського окружного адміністративного суду направлено позов вих. №3154/09. Станом на 31.08.2023 рішення за позовом Акціонерного товариства «Криворізька теплоцентраль» не прийнято. Згідно зі статтею 129-1 Конституції України суд ухвалює рішення іменем України. Судове рішення є обов’язковим до виконання. Держава забезпечує виконання судового рішення у визначеному законом порядку. Пунктом 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Враховуючи вищенаведене, роз’яснення Мінекономіки №3304-04/49140-06 від 07.08.2020 та те, що рішення АМКУ України є обов’язковим до виконання (якщо не оскаржено), якби замовник розглянув пропозицію ТОВ «Дніпроспецхім» (акцептував або відхилив), то тим самим замовником було б порушено положення законодавства у сфері публічних закупівель. Крім того, закупівлі й на сьгоднішній день перебуває у статусі «Призупинено» (скрін додається). Таким чином, замовником виконані всі дії, передбачені законодавством з урахуванням можливостей функціоналу електронної системи Прозорро. Тому вважаємо, що висновок моніторингу від 25.08.2023 є неправомірним, порушення законодавства з боку замовника відсутні. Після отримання рішення Київського окружного адміністративного суду, враховуючи, що строк дії тендерних пропозицій по закупівлі солі повареної технічної для промислового переробляння сплив, всі тендерні пропозиції за закупівлею будуть відхилені.
2023-09-01 12:35:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Про надання відповіді. Відповідно до пункту 1 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 07.04.2020 №648 визначено інформаційно-телекомунікаційну систему «PROZORRO» (за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua) офіційним веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель. Згідно з даними інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO» за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-03-013775-a, процедура закупівлі солі повареної технічної UA-2023-02-03-013775-a не призупинена та на момент початку проведення моніторингу, а також на теперішній час має статус «Кваліфікація переможця». Проте Замовником опубліковано скріншот з електронної системи «ZAKUPIVLIPRO». Законом України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон № 922) та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), не передбачено зупинення перебігу терміну дії тендерних пропозицій у разі оскарження рішення АМКУ (стосовно відхилення тендерної пропозиції ФОП Іванченко Ю.В.) у судовому порядку. Під час проведення моніторингу встановлено, що інформація про подовження строку дії тендерних пропозицій в електронній системі закупівель не оприлюднювалась. На момент проведення моніторингу відповідно до даних інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO» тендерна пропозиція ТОВ «ДНІПРОСПЕЦХІМ» є такою, строк дії якої закінчився та є недійсною. Проте на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ДНІПРОСПЕЦХІМ» у зв’язку з її не дійсністю. При цьому відповідно до підпункту 2 пункту 47 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Отже, висновок Східного офісу Держаудитслужби за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-03-013775-а, опублікований в інформаційно-телекомунікаційній системі «PROZORRO» 25.08.2023, є правомірним та відповідає вимогам законодавства у сфері закупівель.
2023-09-22 12:44:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПОЛІТРЕЙД" |
3 680 736,00
UAH з ПДВ
|
3 680 736,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ІВАНЕЧКО ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА" |
4 158 032,00
UAH з ПДВ
|
4 158 032,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДНІПРОСПЕЦХІМ" |
4 349 760,00
UAH з ПДВ
|
4 349 760,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БУГАЄВ ГРИГОРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
4 415 632,00
UAH з ПДВ
|
4 415 632,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПОЛІТРЕЙД" #37449709 |
Рішення скасоване |
3 680 736,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2023 13:09
|
|
ФОП "ІВАНЕЧКО ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА" #2979401024 |
Рішення скасоване |
4 158 032,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2023 13:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 лютого 2023 17:28
|
ТОВ "ДНІПРОСПЕЦХІМ" #42288458 |
Рішення скасоване |
4 349 760,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2023 13:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 лютого 2023 11:43
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПОЛІТРЕЙД" #37449709 |
Відхилено |
3 680 736,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2023 10:48
|
|
ФОП "ІВАНЕЧКО ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА" #2979401024 |
Відхилено |
4 158 032,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2023 16:18
|
|
ТОВ "ДНІПРОСПЕЦХІМ" #42288458 |
Відхилено |
4 349 760,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2023 13:27
|
|
ФОП "БУГАЄВ ГРИГОРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3270519878 |
Відхилено |
4 415 632,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2023 13:45
|