Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бучанська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04360586 |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., Буча, Енергетиків,12 |
Контактна особа: |
Чирінська Олена Вікторівна 380459748517 bucha_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2023 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 361 760,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 808,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2023 15:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2023 15:27 |
ДОДАТОК 3 Проект Договору.docx | |
03 лютого 2023 15:27 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-28-000072 ● 5a7c69a9cee54e58a84eabc1b5f55fef
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2023 16:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.02.2023 № 56
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 27.02.2023 № 56
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2023-02-03-013271-a 03.02.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-01 16:25:10
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є послуги з поводження з побутовими відходами (видалення та утилізація твердих побутових відходів, великогабаритного сміття, опалого листя та гілля на території Бучанської міської територіальної громади), замовником яких є Бучанська міська рада (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-03-013271-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-03 10:41:50
Пояснення на запит
На запит про надання пояснень, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне:
Якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері застосування, а саме:
- Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»;
- Закону України «Про благоустрій населених пунктів»;
- Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»;
- Закону України «Про відходи»;
- Закону України «Про охорону атмосферного повітря»;
- Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України 17.03.2011
№ 145;
- Методичних рекомендацій з прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово - комунального господарства України від 07.07.2008 року № 213.
Об’єми надання послуг визначені на підставі аналізу надання аналогічних послуг попередніх років відповідно до інформації відділу житлово-комунальної інфраструктури Бучанської міської ради:
Тверді побутові відходи - 5300м3;
Великогабаритне сміття - 10400м3.
Обгрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі за предметом «ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-03-013271-а визначено відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої розпорядженням Бучанського міського голови від 04.01.2021 № 1. Метод, застосований для розрахунку відповідно до Методики: Розрахунок очікуваної вартості на підставі метода порівняння ринкових цін наданих комерційних пропозицій:
Комерційна пропозиція ТОВ «Селтік» на 2023 рік, вих. № 01-02/01-23 від 01.02.2023р.:
Вивезення ТПВ – 241,00 грн з ПДВ за 1 м3;
Вивезення будівельних та великогабаритних відходів – 510,00 грн. з ПДВ за 1 м3;
Комерційна пропозиція ТОВ «Фірма «Володар Роз» на 2023 рік, вих. №01/02-нп від 01.02.2023р.:
Вивезення ТПВ – 243,00 грн з ПДВ за 1 м3;
Вивезення великогабаритних відходів – 500,00 грн. з ПДВ за 1 м3;
Комерційна пропозиція ТОВ «Крамар Еко» на 2023 рік, вих. № ЕКО 0262 від 23.01.2023р.:
Вивезення ТПВ – 239,80 грн з ПДВ за 1 м3;
Вивезення великогабаритних відходів – 383,14 грн. з ПДВ за 1 м3;
Комерційна пропозиція ТОВ «Спецкомунтехніка» на 2023 рік, вих. № 02 від 01.02.2023р.:
Вивезення ТПВ – 245,00 грн з ПДВ за 1 м3;
Вивезення великогабаритних відходів – 520,00 грн. з ПДВ за 1 м3;
Комерційна пропозиція ТОВ «Альтфатер Київ» на 2023 рік, вих. № б/н від 01.02.2023р.:
Вивезення ТПВ – 206,67 грн з ПДВ за 1 м3;
Вивезення великогабаритних/будівельнимх відходів – 433,33 грн. з ПДВ за 1 м3;
Визначено середньоарифметичне значення для розрахунку очікуваної вартості:
Тверді побутові відходи – 243,20 грн. з ПДВ за 1м3
Великогабаритне сміття – 486.60 грн. з ПДВ за 1 м3
Посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.bucha-rada.gov.ua/content/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-ua-2023-02-03-013271.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРАМАР ЕКО" |
5 267 586,00
UAH з ПДВ
|
5 267 586,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРАМАР ЕКО" #36173955 |
Переможець |
5 267 586,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2023 16:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 лютого 2023 14:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2024 16:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2024 13:11
|
CCF17012024.pdf | зміни до договору |
17 січня 2024 13:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 10:54
|
ДУ1 45.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2023 15:24
|
45.pdf | укладений |
28 лютого 2023 15:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | .Відповідно до пп.7 п. 11.3. Договору № 45 від 24.02.2023 (далі – Договір), керуючись підпунктом 19 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. та частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме — до 28.02.2024 р., в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна договору збільшилась на суму, що не перевищує 20% від початкового договору |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |