Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонту покрівлі у житловому будинку розташованого за адресою: м. Дніпро, просп. Олександра Поля, б.117)
Очікувана вартість
196 000,00 UAH
UA-2023-02-03-012321-a c196348079c64ae7999db37a1860c4fc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Набоков

380633409477 avosmd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44124263
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Контактна особа: Анатолій Набоков
380633409477
avosmd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2023 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2023 00:00
Очікувана вартість: 196 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 960,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовник вимагає надання забезпечення цінової пропозиції у формі оригіналу банківської гарантії (в електронній формі) у розмірі: 1960,00 грн. (1% від очікуваної вартості). Реквізити для оформлення забезпечення гарантії виконання цінової пропозиції: Найменування Замовника: Департамент з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради; Код ЄДРПОУ Замовника: 44124263 Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 75; p/p № UA 538201720355199003001053505 в Державній казначейській службі України, м. Київ
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1960 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонту покрівлі у житловому будинку розташованого за адресою: м. Дніпро, просп. Олександра Поля, б.117)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Олександра Поля, б.117
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 березня 2023
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовник вимагає надання забезпечення цінової пропозиції у формі оригіналу банківської гарантії (в електронній формі) у розмірі: 1960,00 грн. (1% від очікуваної вартості). Реквізити для оформлення забезпечення гарантії виконання цінової пропозиції: Найменування Замовника: Департамент з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради; Код ЄДРПОУ Замовника: 44124263 Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 75; p/p № UA 538201720355199003001053505 в Державній казначейській службі України, м. Київ

Сума забезпечення: 1960 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія
03 лютого 2023 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2023 14:58
Оголошення про закупівлю.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "Л.Д. СЕРВІС" 187 500,00
UAH з ПДВ
187 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 лютого 2023 16:09
Електронний підпис
11 лютого 2023 14:15
11_ДЦ_ДЦ_4.pdf
11 лютого 2023 14:15
11_ДЦ_ИВРЛС_02-01-01.pdf
11 лютого 2023 14:15
11_ДЦ_ДЦ_3.pdf
11 лютого 2023 14:15
11_ДЦ_ДЦ_2.pdf
11 лютого 2023 14:15
11_ДЦ_ЛС1_02-01-01.pdf
11 лютого 2023 14:15
11_ДЦ_ОПРЛС_02-01-01.pdf
11 лютого 2023 14:15
пропозиція.pdf
11 лютого 2023 14:15
витяг Opendata.pdf
11 лютого 2023 14:15
довідка технології.pdf
11 лютого 2023 14:15
инв опис активів.pdf
11 лютого 2023 14:15
Статут.pdf
11 лютого 2023 14:15
ПАСПОРТ ЛУБЯНОГО А.А..pdf
11 лютого 2023 14:15
довідка про ПДВ.pdf
11 лютого 2023 14:15
Договір оренди складу.pdf
11 лютого 2023 14:15
Scan_bank1.jpg
11 лютого 2023 14:15
ДЕКЛАРАЦИЯ МТБ.pdf
11 лютого 2023 14:15
Свідоцтво УБІБ.zip
11 лютого 2023 14:15
довідка правочин.pdf
11 лютого 2023 14:15
Дипломи працівників.pdf
11 лютого 2023 14:15
довідка мат база.pdf
11 лютого 2023 14:15
витяг едрпоу .pdf
11 лютого 2023 14:15
довідка досвід.pdf
11 лютого 2023 14:15
довідка субпідрядники.pdf
11 лютого 2023 14:15
Наказ на директора.jpg
11 лютого 2023 14:15
довідка про звітність.pdf
11 лютого 2023 14:15
Договір 739.pdf
11 лютого 2023 14:15
Договір 1049.pdf
11 лютого 2023 14:15
Scan.jpg
11 лютого 2023 14:15
лист відгук.pdf
11 лютого 2023 14:15
довідка про офіс.pdf
11 лютого 2023 14:15
довідка маркування.pdf
11 лютого 2023 14:15
довідка про авк.pdf
11 лютого 2023 14:15
Licenziya povnovagenya.zip
11 лютого 2023 14:15
Дог. оренди офісу.pdf
11 лютого 2023 14:15
довідка працівники.pdf
11 лютого 2023 14:15
довідка про учасника.pdf
11 лютого 2023 14:15
довідка сміття.pdf
11 лютого 2023 14:15
Договір спецтехніки.pdf
11 лютого 2023 14:15
Договір 821.pdf
11 лютого 2023 14:15
довідка довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Л.Д. СЕРВІС"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "Л.Д. СЕРВІС"
#21922502
Переможець 187 500,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2023 15:38
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "Л.Д. СЕРВІС" #21922502

№ рішення у справі

54-р/тк

Дата рішення у справі

27.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

14 лютого 2023 15:38
Електронний підпис
14 лютого 2023 15:38
протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2023 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Л.Д. СЕРВІС"
#21922502
187 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 лютого 2023 15:38
Електронний підпис
14 лютого 2023 15:38
протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 квітня 2023 18:31
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2023 11:10
ДУ 2 дог. 21.pdf зміни до договору
30 березня 2023 11:08
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2023 11:33
ДУ 1 дог. 21.pdf зміни до договору
27 лютого 2023 11:33
Електронний підпис укладений
17 лютого 2023 15:34
Договір 21.pdf укладений
17 лютого 2023 15:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виключити пункт договору
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 лютого 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 187 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 31 250,00 UAH)