Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Моргун Олександра Леонідівна 380960526434 morgun-ol@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2023 14:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 3 049 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 247,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації. Покупець здійснює попередню оплату Товару, в розмірі 40% вартості Товару, передбаченого Специфікацією, протягом 2 (двох) банківських днів з дати підписання Договору. | Аванс | 2 | Банківські | 40 |
Поставка товару | Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації. Покупець здійснює оплату 60% вартості Товару, через 30 (тридцять) календарних днів з дати його поставки на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної та за умови реєстрації Постачальником до дати платежу в Єдиному реєстрі податкових накладних всіх належним чином складених податкових накладних у визначеному законодавством порядку. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 60 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2023 14:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2023 14:55 |
ТД ВТ з Особливостями - ДП Арк.docx.p7s | |
03 лютого 2023 14:55 |
ТД ВТ з Особливостями - ДП Арк.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-08-000002 ● 3b61aa81c43946f58a4a8868c022d402
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 червня 2023 10:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.06.2023 № 25-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 21.04.2023 № 003100-18/4590-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 08 червня 2023 року № 25-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2023-02-03-012189-a від 03.02.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-15 08:14:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДП арктичне у роздріб через мережу АЗС на території України для потреб Дирекцій АТ "Укрпошта"» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-03-012189-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із даного питання:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-19 14:27:15
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
1. Очікувана вартість предмету закупівлі визначалась на підставі діючого на момент оголошення даної процедури в АТ «Укрпошта» Положення «Про організацію закупівель». Визначення очікуваної вартості здійснювалось шляхом аналізу вартості дизельного палива (далі ДП) в мережах АЗС протягом січня 2023 року (відповідний скрін-шот додається) та з урахуванням того, що ДП арктичне в порівнянні з ДП літнім/зимовим є порівняно преміальним та відповідно дорожчим за наявні на АЗС пропозиції. Очікувана вартість для цієї закупівлі розрахована шляхом оцінки трьох пропозицій роздрібних цін на дизельне паливо арктичне за 1 л в найбільших мережах АЗС по території України: WOG – 56,00 грн. з ПДВ, Авіас – 55,00 грн. з ПДВ та ОККО – 56,00 грн. з ПДВ, відповідно, середнє значення цін становить 55,67 грн. з ПДВ.
Водночас, ринок паливно-мастильних матеріалів (ПММ) має високу волатильність, що характеризується тенденцією до значних постійних коливань цін на нафтопродукти. Оскільки дизельне паливо арктичне має покращені фізичні характеристики в порівнянні зі звичайним дизельним паливом (нижча температура фільтрації, що дозволяє використовувати його при температурах повітря нижче за «-200 С»), а також існує вплив підвищеного попиту в зимовий період, це призвело до необхідності врахувати відповідне коливання ціни шляхом додаткового збільшення на 9,557% визначеної середньої ціни дизельного палива арктичного. Таким чином ціна за 1 л дизельного палива арктичного з урахування ймовірного коливання на ринку визначена для тендеру на рівні 60,99 грн. з ПДВ.
Очікувана вартість на весь обсяг закупівлі була сформована з урахування коливання ринку та склала 3 049 500,00 грн., з урахуванням ПДВ.
Очікувана вартість закупівлі передбачена фінансовим планом підприємства та річним планом закупівель на 2023 рік та сформована шляхом моніторингу середньоринкових цін на аналогічні та подібні товари з урахування коливання ринку ПММ.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: закупівля здійснена з метою забезпечення роботи автотранспорту підприємства. Параметри закупівлі встановлені відповідно до визначених Замовником потреб. Технічні та якісні характеристики відповідають діючим галузевим нормам та стандартам (ДСТУ 7688:2015 додається), не є унікальними та такими, що потенційно можуть обмежити коло учасників закупівлі. Обсяги формувалися відповідно до існуючої потреби Дизельного палива арктичного на зимовий період 2023 року. Визначені в тендерній документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ РЕСУРС" |
3 049 500,00
UAH з ПДВ
|
3 049 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ РЕСУРС" #43258487 |
Переможець |
3 049 500,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2023 12:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2024 11:50
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2023 14:11
|
TOV VOH RESURS Dohovir 220223-14E.zip | укладений |
24 лютого 2023 14:07
|