Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛУГАНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" |
Код ЄДРПОУ: | 01983826 |
Місцезнаходження: | 92905, Україна , Луганська обл., місто Кремінна, ВУЛИЦЯ Побєди, будинок 1-А |
Контактна особа: |
Антоніна Поспехова +380660478089 tonyapospehova@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2023 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 623 597,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 235,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2023 15:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2023 14:48 |
ТД.docx | |
03 лютого 2023 14:48 |
додаток 5.docx | |
03 лютого 2023 14:48 |
додаток 4.doc | |
03 лютого 2023 14:48 |
додаток 1.doc | |
03 лютого 2023 14:48 |
додаток 2.docx | |
03 лютого 2023 14:48 |
додаток 3.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-07-000083 ● 201b6475599f4e408adeffd1a145e8a7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 березня 2023 15:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.03.2023
№6-З Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 06.03.2023 № 6-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3.UA-2023-02-03-011934-а 03.02.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-08 15:20:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі код ДК 021:2015:33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (код НК 024:2019:57925 Предметне скло / слайд для мікроскопії ІВД; 43761 - Пробірка центрифужна, нестерильна, IVD; 43375 - піпетка з ручним заповненням; 35413 - Загальна лабораторна тара, багаторазово; 62011 - Штатив для пробірок до приладу / аналізатору ІВД; 61296 - Мікропланшет IVD, планшет для серологічних реакцій; 35413 - Загальна лабораторна тара, багаторазово; 43845 - Змішувач лабораторний стандартний; 43375 - Піпетка з ручним заповненням; 34629 - Спринцівка, ручна, стерильна; 30537- Ретикулоцити, підрахунок клітин IVD, контрольний матеріал; 60755 - Набір для урологічних загально хірургічних процедур, що не містить лікарські засоби, одноразового використання; 44059 - Одноразовий акушерсько-гінекологічний хірургічний набір, що не містить лікарських засобів), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2023-02-03-011934-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
1. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-09 10:53:08
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі Управлінням Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Луганській області по предмету код ДК 021:2015:33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (код НК 024:2019:57925 Предметне скло / слайд для мікроскопії ІВД; 43761 - Пробірка центрифужна, нестерильна, IVD; 43375 - піпетка з ручним заповненням; 35413 - Загальна лабораторна тара, багаторазово; 62011 - Штатив для пробірок до приладу / аналізатору ІВД; 61296 - Мікропланшет IVD, планшет для серологічних реакцій; 35413 - Загальна лабораторна тара, багаторазово; 43845 - Змішувач лабораторний стандартний; 43375 - Піпетка з ручним заповненням; 34629 - Спринцівка, ручна, стерильна; 30537- Ретикулоцити, підрахунок клітин IVD, контрольний матеріал; 60755 - Набір для урологічних загально хірургічних процедур, що не містить лікарські засоби, одноразового використання; 44059 - Одноразовий акушерсько-гінекологічний хірургічний набір, що не містить лікарських засобів) надаємо пояснення щодо: 1) надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
1.Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена Замовником у відповідності до пп. 2 п. 1 розділу ІІІ Методики, а саме: методом порівняння ринкових цін. Відтак, було направлено не менше 3-х запитів цінових пропозицій та отримані відповіді від можливих надавачів. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) №1266 від 16.12.2020 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» було внесені зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 (далі – Постанова №710) «Про ефективне використання державних коштів», а саме, Постанову №710 доповнено пунктом 41такого змісту:
«41. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.»
Відповідно річного плану Замовника (ідентифікатор плану: UA-P-2023-02-03-002801-c), джерелом фінансування закупівлі згідно коду ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (код НК 024:2019:57925 Предметне скло / слайд для мікроскопії ІВД; 43761 - Пробірка центрифужна, нестерильна, IVD; 43375 - піпетка з ручним заповненням; 35413 - Загальна лабораторна тара, багаторазово; 62011 - Штатив для пробірок до приладу / аналізатору ІВД; 61296 - Мікропланшет IVD, планшет для серологічних реакцій; 35413 - Загальна лабораторна тара, багаторазово; 43845 - Змішувач лабораторний стандартний; 43375 - Піпетка з ручним заповненням; 34629 - Спринцівка, ручна, стерильна; 30537- Ретикулоцити, підрахунок клітин IVD, контрольний матеріал; 60755 - Набір для урологічних загально хірургічних процедур, що не містить лікарські засоби, одноразового використання; 44059 - Одноразовий акушерсько-гінекологічний хірургічний набір, що не містить лікарських засобів) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-03-011934-a) є кошти Національної служби здоров’я України (далі – НСЗУ).
Постановою КМУ №1086 від 24 грудня 2019 року «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на реалізацію програми державних гарантій медичного обслуговування населення» головним розпорядником бюджетних коштів є Міністерство охорони здоров’я (далі – МОЗ), а розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня та відповідальним виконавцем бюджетної програми є НСЗУ.
Відповідно п. 2 ст. 22 Господарського кодексу України (далі – ГКУ) Замовник не є суб’єктом господарювання державного сектора економіки. Натомість, відповідно п.1 ст. 78 ГКУ, Замовник – є тим суб’єктом господарювання, який утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління. Крім того, у відповідності до п. 3 ст. 78 ГКУ майно комунального унітарного підприємства перебуває у комунальній власності і закріплюється за таким підприємством на праві оперативного управління. Під правом оперативного управління, згідно п.1 ст. 137 ГКУ, визнається речове право суб'єкта господарювання, який володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним власником (уповноваженим ним органом) для здійснення некомерційної господарської діяльності, у межах, встановлених ГКУ та іншими законами, а також власником майна (уповноваженим ним органом).
Відтак, кошти, які Замовник отримує від НСЗУ, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством.
Отже, враховуючи викладене вище, публікація обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості Замовником на сторінках власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) не здійснювалась.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі код ДК 021:2015:33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (код НК 024:2019:57925 Предметне скло / слайд для мікроскопії ІВД; 43761 - Пробірка центрифужна, нестерильна, IVD; 43375 - піпетка з ручним заповненням; 35413 - Загальна лабораторна тара, багаторазово; 62011 - Штатив для пробірок до приладу / аналізатору ІВД; 61296 - Мікропланшет IVD, планшет для серологічних реакцій; 35413 - Загальна лабораторна тара, багаторазово; 43845 - Змішувач лабораторний стандартний; 43375 - Піпетка з ручним заповненням; 34629 - Спринцівка, ручна, стерильна; 30537- Ретикулоцити, підрахунок клітин IVD, контрольний матеріал; 60755 - Набір для урологічних загально хірургічних процедур, що не містить лікарські засоби, одноразового використання; 44059 - Одноразовий акушерсько-гінекологічний хірургічний набір, що не містить лікарських засобів) 30.03.2023 р. в електронній системі було оприлюднено висновок за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 3 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону та підпункту 2 пункту 19 Особливостей № 1178 . За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей № 1178, розгляду тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Волиньфарм», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено. Щодо зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та приведення у відповідність умов Договору в частині внесення змін до підпункту 2 пункту 11.3 Розділу XI «Інші умови» відповідно до вимог підпункту 2 пункту 19 Особливостей № 1178 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання вимоги замовником результати даного моніторингу прийняті до уваги, з уповноваженою особою проведена відповідна робота щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильне дотримання норм чинного законодавства у своїй подальшій роботі. Протягом квітня планується участь уповноваженої особи в ONLINE- навчанні для замовників. В подальшому під час здійснення закупівель замовник зобов’язується враховувати виявлені моніторингом недоліки та неухильно дотримуватись чинного законодавств. Також, замовником 04.04.2023 було укладено та оприлюднено в електронній системі Додаткову угоду №1 до Договору №21 від 21.02.2023. в якій сторони дійшли згоди підпункт 2 пункту 11.3 Розділу ХІ Договору №21 від 21.02.2023 викласти в наступній редакції: «2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;» (копія додається).
2023-04-06 12:28:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Волиньфарм" |
623 420,60
UAH з ПДВ
|
623 420,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Волиньфарм" #21738610 |
Переможець |
623 420,60
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2023 10:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 14:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 11:34
|
дод.угода 2 до договору №21.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 квітня 2023 11:24
|
Дод.угода №1 до Договору №21 від 21.02.23.pdf | зміни до договору |
04 квітня 2023 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2023 12:59
|
Договір №21 від 21.02.23.pdf | укладений |
21 лютого 2023 12:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди підпункт 2 пункту 11.3 Розділу ХІ Договору №21 від 21.02.2023 викласти в наступній редакції: «2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;» |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |