Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 02003617 |
Вебсайт: | http://www.hospital.kh.ua |
Місцезнаходження: | 61019, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ВРУБЕЛЯ, будинок 42-А |
Контактна особа: |
Рождественська Вікторія Григорівна 380577572827 rogdestvinska@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2023 14:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2023 15:00 |
Очікувана вартість: | 1 552 416,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 762,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
33600000-6 Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2023 12:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2023 12:16 |
Перелік змін до Т.Д нац пер_3.docx | |
07 лютого 2023 12:16 |
Додаток 2 Тех вимоги в новій редакції.docx | |
07 лютого 2023 12:16 |
Т.Д нац пер_3 Нова редакція.docx | |
03 лютого 2023 14:46 |
Т.Д нац пер_3.docx | |
03 лютого 2023 14:46 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
03 лютого 2023 14:46 |
Додаток_1_кв_кр,_вимоги_статті_17_Закону_та_інші_вимоги.docx | |
03 лютого 2023 14:46 |
Додаток 2 Тех вимоги.docx |
07 лютого 2023 12:16 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 лютого 2023 12:16 |
Перелік змін до Т.Д нац пер_3.docx
|
|||
07 лютого 2023 12:16 |
Додаток 2 Тех вимоги в новій редакції.docx
|
|||
07 лютого 2023 12:16 |
Т.Д нац пер_3 Нова редакція.docx
|
|||
03 лютого 2023 14:46 |
Т.Д нац пер_3.docx
|
|||
03 лютого 2023 14:46 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx
|
|||
03 лютого 2023 14:46 |
Додаток_1_кв_кр,_вимоги_статті_17_Закону_та_інші_вимоги.docx
|
|||
03 лютого 2023 14:46 |
Додаток 2 Тех вимоги.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-27-000033 ● fa837d3662774fc8a746aaebf7a6153d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 лютого 2023 21:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.02.2023 № 60
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 27.02.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 27.02.2023 № 60
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
13 UA-2023-02-03-011861-a 03.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-28 08:46:02
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Інгаміст (Acetylcysteine); БУФОМІКС ІЗІХЕЙЛЕР (Budesonide); ЛОНГОКАЇН® ХЕВІ (Bupivacaine); ГЕКОТОН (Hydroxyethylstarch); НОВОПАРИН (Enoxaparin); Калію хлорид (Potassium chloride); Кальцію глюконат (Calcium gluconate); ЛІНЕЛІД (Linezolid); Магнію сульфат (Magnesium sulfate); Маніт (Mannitol); Анальгін (Metamizole sodium); Метронідазол (Metronidazole); МАКСІЦИН (Moxifloxacin); Сода-буфер (Sodium hydrogen carbonate); Натрію гідрокарбонат (Sodium hydrogen carbonate); Натрію хлорид (Sodium chloride); Натрію хлорид (Sodium chloride); Натрію хлорид (Sodium chloride); Натрію хлорид (Sodium chloride); Розчин Рінгера (Sodium chloride + Potassium chloride + Calcium chloride); Розчин Рінгера лактатний (Sodium chloride + Potassium chloride + Calcium chloride + Sodium lactate ); Омепразол (Omeprazole); Офлоксацин (Ofloxacin); ІНФУЛГАН (Paracetamol); НЕБУТАМОЛ (Salbutamol); САНГЕРА (Tranexamic acid); ФЛУКОНАЗОЛ (Fluconazole); Цефтазидим (Ceftazidime); ЦЕФТРИАКСОН (Ceftriaxone); Ципрофлоксацин (Ciprofloxacin)», ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-03-011861-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) ?
2. Чому під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено лише код предмета закупівлі ДК 021:2015:33600000-6 –Фармацевтична продукція, визначеного за показником третьої цифри Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, тоді як Національний класифікатор містить позиції щодо товару за показниками четвертої – восьмої цифр, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого (-их) питання (-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-01 17:41:33
Надання пояснень на запит
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби, опублікованого в електронній системі закупівель 27 лютого 2023 21:00. у межах проведення моніторингу закупівлі У межах проведення моніторингу закупівлі «Інгаміст (Acetylcysteine); БУФОМІКС ІЗІХЕЙЛЕР (Budesonide); ЛОНГОКАЇН® ХЕВІ (Bupivacaine); ГЕКОТОН (Hydroxyethylstarch); НОВОПАРИН (Enoxaparin); Калію хлорид (Potassium chloride); Кальцію глюконат (Calcium gluconate); ЛІНЕЛІД (Linezolid); Магнію сульфат (Magnesium sulfate); Маніт (Mannitol); Анальгін (Metamizole sodium); Метронідазол (Metronidazole); МАКСІЦИН (Moxifloxacin); Сода-буфер (Sodium hydrogen carbonate); Натрію гідрокарбонат (Sodium hydrogen carbonate); Натрію хлорид (Sodium chloride); Натрію хлорид (Sodium chloride); Натрію хлорид (Sodium chloride); Натрію хлорид (Sodium chloride); Розчин Рінгера (Sodium chloride + Potassium chloride + Calcium chloride); Розчин Рінгера лактатний (Sodium chloride + Potassium chloride + Calcium chloride + Sodium lactate ); Омепразол (Omeprazole); Офлоксацин (Ofloxacin); ІНФУЛГАН (Paracetamol); НЕБУТАМОЛ (Salbutamol); САНГЕРА (Tranexamic acid); ФЛУКОНАЗОЛ (Fluconazole); Цефтазидим (Ceftazidime); ЦЕФТРИАКСОН (Ceftriaxone); Ципрофлоксацин (Ciprofloxacin)», ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-03-011861-a), щодо надання пояснень, Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради «Обласний госпіталь ветеранів війни» повідомляє наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) ?
Лікарські засоби відносять до такої групи товарів, щодо яких проводиться державне регулювання цін відповідно до постанов, наказів, інших нормативно-правових актів органів державної влади, уповноважених на здійснення державного регулювання цін у відповідній сфері.
Якщо лікарський засіб, який планується закупити, присутній у Національному переліку основних лікарських засобів, викладеному в новій редакції, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2021 № 1431, тоді ми шукаємо його в Реєстрі відомостей щодо граничних оптово-відпускних цін № 1963 від 01.11.2022 (далі — Реєстр № 1963) (Останній оновлений реєстр оптово-відпускних цін станом на 31.10.2022).
Якщо ж лікарського засобу немає в Нацпереліку та Реєстрі № 1963, закупівельник може використовувати Постанову № 275, взявши необхідні дані з відкритих інформаційних джерел, прайслістів фармацевтичних фірм або своїх попередніх закупівель. Враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом замовника, але не обов’язком.
В даному випадку використовувались Комерційні пропозиції виробників та постачальників відповідної продукції та договори минулих років.
Станом на дату проведення процедури закупівлі через COVID-19 Уряд продовжив дію карантину на всій території України до 30.04.2023. А постанова КМУ від 20.03.2020 № 224 була продовжена постановою від 29.11.2022 № 1340 і діє до 01.04.2023, але не пізніше останнього дня місяця, у якому завершується дія карантину.
Другий крок у формуванні очікуваної вартості на лікарський засіб — визначити, чи зазначений він у переліку лікарських засобів з Постанови № 224. Від цього буде залежати, треба буде додавати 7 % ПДВ до ціни, отриманої з Реєстру граничних оптово-відпускних цін, чи не потрібно, оскільки така позиція є в Переліку № 224. Відповідно, якщо лікарський засіб є в Постанові, ціна = Х, немає — Х + 7 %.
Третій крок це постанова Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 № 955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби» (далі — Постанова № 955) яка поширюється на лікарські засоби, включені до Національного переліку основних лікарських засобів (крім наркотичних, психотропних лікарських засобів, прекурсорів та медичних газів). Цією постановою встановлено граничні надбавки.
На лікарські засоби, включені до Національного переліку основних лікарських засобів (крім наркотичних, психотропних лікарських засобів, прекурсорів та медичних газів), граничні постачальницько-збутові надбавки не вище ніж 10 відсотків, що нараховуються до оптово-відпускної ціни з урахуванням податків та зборів.
Відповідно, ціни становитимуть:
Х + 10 %, або (Х + 7 %) + 10 %.
На виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному сайті КНП ХОР «ОГВВ» https://hospital.kh.ua в розділі «Інформація щодо обґрунтування технічних, якісних характеристик та очікуваної вартості та бюджетного призначення предмета закупівлі»
https://hospital.kh.ua/?page_id=605&preview_id=605&preview_nonce=d2b68609f0&preview=true
З приводу другого питання, чому під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено лише код предмета закупівлі ДК 021:2015:33600000-6 –Фармацевтична продукція, визначеного за показником третьої цифри Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, тоді як Національний класифікатор містить позиції щодо товару за показниками четвертої – восьмої цифр, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі?
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Так, на виконання вищенаведеної норми Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України п.2 р.ІІ Наказу № 708 від 15.04.2020 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі — Порядок визначення), який встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Предмет закупівлі для лікарських засобів визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника.
Під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях зазначається інформація щодо: назви предмета закупівлі та коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, та їх назви.
Також зазначається міжнародна непатентована назва лікарського засобу (далі - МНН).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Про надання інформації про усунення порушення замовником Північно-східним офісом Держаудитслужби, у межах проведення моніторингу закупівлі «Інгаміст (Acetylcysteine); БУФОМІКС ІЗІХЕЙЛЕР (Budesonide); ЛОНГОКАЇН® ХЕВІ (Bupivacaine); ГЕКОТОН (Hydroxyethylstarch); НОВОПАРИН (Enoxaparin); Калію хлорид (Potassium chloride); Кальцію глюконат (Calcium gluconate); ЛІНЕЛІД (Linezolid); Магнію сульфат (Magnesium sulfate); Маніт (Mannitol); Анальгін (Metamizole sodium); Метронідазол (Metronidazole); МАКСІЦИН (Moxifloxacin); Сода-буфер (Sodium hydrogen carbonate); Натрію гідрокарбонат (Sodium hydrogen carbonate); Натрію хлорид (Sodium chloride); Натрію хлорид (Sodium chloride); Натрію хлорид (Sodium chloride); Натрію хлорид (Sodium chloride); Розчин Рінгера (Sodium chloride + Potassium chloride + Calcium chloride); Розчин Рінгера лактатний (Sodium chloride + Potassium chloride + Calcium chloride + Sodium lactate ); Омепразол (Omeprazole); Офлоксацин (Ofloxacin); ІНФУЛГАН (Paracetamol); НЕБУТАМОЛ (Salbutamol); САНГЕРА (Tranexamic acid); ФЛУКОНАЗОЛ (Fluconazole); Цефтазидим (Ceftazidime); ЦЕФТРИАКСОН (Ceftriaxone); Ципрофлоксацин (Ciprofloxacin)», ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-03-011861-a), 13 березня 2023 року було оприлюднено висновок про результат моніторингу. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 14 Наказу № 1082 та пункту 24 особливостей № 1178 щодо зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Повідомляємо наступне, що для правильності визначення предмету закупівлі, ми звертали увагу на результати на основі аналізу - Cpv-tool https://cpvtool.kse.ua/?search=%D0%A4%D0%B0%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D0%B5%D0%B2%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%8F – посилання. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІІ від 25.12.2015 (далі-Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено. Враховуючи характер вчиненого правопорушення уповноваженою особою Рождественськю В.Г., а також те, що її дії суб'єктивно не були направлені на заподіяння шкоди суспільним інтересам, юридичним та фізичним особам, порушення не становлять негативного впливу на бюджет. Замовником прийняте рішення і вжито заходів наступного характеру: проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, висунуто попередження щодо недопущення у подальшому порушення законодавства про публічні закупівлі, скеровано уповноважену особу на навчання з метою покращення знань щодо норм законодавства. Відтак, Замовником вчинено всі можливі дії щодо виконання рішення, викладеного у Висновку Північно - східного офісу Дераудітслужби.
2023-03-17 11:32:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." |
1 492 287,44
UAH з ПДВ
|
1 492 287,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." #21633086 |
Переможець |
1 492 287,44
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2023 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 13:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 13:21
|
Доп 3.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 13:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 липня 2023 10:57
|
Доп 2.pdf | зміни до договору |
31 липня 2023 10:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2023 15:20
|
Доп 1.pdf | зміни до договору |
21 березня 2023 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2023 14:55
|
64_23-БК_ХК.pdf | укладений |
21 лютого 2023 14:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 64/23-БТ/ХК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів |
Номер договору про закупівлю: | 64/23-БТ/ХК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 64/23-БТ/ХК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |