Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний А4
Очікувана вартість
54 436,00 UAH
UA-2023-02-03-009716-a ● 53e725e3d3c44933817a0f7dff42f0b8
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Конотопське транспортне управління" |
Код ЄДРПОУ: | 03328557 |
Місцезнаходження: | 41608, Україна , Сумська обл., Конотоп, вул. Успенсько-Троїцька, 120 |
Контактна особа: |
Гуняченко Наталія 380544723546 huniachenko.natali@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2023 13:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2023 17:00 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2023 17:02 |
Очікувана вартість: | 54 436,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 272,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
248 пачок
Папір офісний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2023 11:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2023 11:03 |
Додаток №2.docx | |
07 лютого 2023 11:03 |
Тендерна документація 34.docx | |
07 лютого 2023 11:03 |
Оголошення 1.pdf | |
07 лютого 2023 11:02 |
Додаток 1 до протоколу змін.docx | |
07 лютого 2023 11:02 |
Протокол.pdf | |
03 лютого 2023 13:45 |
Додаток №3.docx | |
03 лютого 2023 13:45 |
Додаток №1.docx |
07 лютого 2023 11:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 лютого 2023 11:03 |
Додаток №2.docx
|
|||
07 лютого 2023 11:03 |
Тендерна документація 34.docx
|
|||
07 лютого 2023 11:03 |
Оголошення 1.pdf
|
|||
07 лютого 2023 11:02 |
Додаток 1 до протоколу змін.docx
|
|||
07 лютого 2023 11:02 |
Протокол.pdf
|
|||
03 лютого 2023 13:45 |
Додаток №3.docx
|
|||
03 лютого 2023 13:45 |
Додаток №1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-03-009716-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 07 лютого 2023 09:32
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2023-02-03-009716-a на закупівлю «Папір офісний А4» де Замовником виступає Комунальне підприємство "Конотопське транспортне управління".
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-02-03-009716-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-02-03-009716-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 лютого 2023 11:13
Доброго дня, Тендерна документація та додатки до неї, стосовно технічних характеристик, змінена.
Номер вимоги: UA-2023-02-03-009716-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 20 лютого 2023 14:22
Вимога
Вимога
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 лютого 2023 10:50
Фізична особа-підприємець Лебідь Павло Павлович (далі – Учасник), зазначив параметри з можливим відхиленням. Ці значення Учасником було взято із сертифіката якості продукції на папір для офісної техніки MAESTRO standard+, який додано до тендерної пропозиції. На наш запит, Фізична особа-підприємець Лебідь Павло Павлович надав лист від офіційного виробника продукції «ТОВ «Монди Сейлз СНГ»,що товар, (Папір офісний А4), який виробляється на підприємствах не є еталоном, він у всякому разі має допустимі відхилення. В сертифікаті виробника прописано середньозважені показники величин та можливі їх коливання. Неможливо на виробництві досягнути показників еталонного зразка виробу. Відповідно до ISO/IEC 17025 випробувальні лабораторії повинні мати й застосовувати процедури оцінювання невизначеності вимірювання. Під час вимірювання фізичної величини деякі кількісні показники якості результату вимірювання обов’язково зазначають так, щоб під час використання цього результату було можливо оцінити його вирогідність. Крім того, результат вимірювання має бути подано із зазначенням інтервалу, що його охоплює, в границях якого, як можна очікувати, міститься найбільша частина розподілу значень, які обґрунтовано може бути приписано вимірюваній величині. Отже, ідеальний метод оцінювання та вираження невизначеності вимірювання повинен бути здатним забезпечити такий інтервал, який би, зокрема, був дійсно близьким до довірчого інтервалу із заданим рівнем довіри.
Представництво «ТОВ «Монди Сейлз СНГ» в своєму листі підтверджує, що маса паперу офісного «Mondi Maestro Standart+, А4» відповідає встановленій міжнародними нормами вазі, що дорівнює 80 г/м2, а білизна (СІЕ) - 161%.
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо пропозицію Фізична особа-підприємець Лебідь Павло Павлович найбільш економічно вигідною.
Підстави для скасування прийнятого рішення про визначення Фізична особа-підприємець Лебідь Павло Павлович переможцем закупівлі – відсутні
Представництво «ТОВ «Монди Сейлз СНГ» в своєму листі підтверджує, що маса паперу офісного «Mondi Maestro Standart+, А4» відповідає встановленій міжнародними нормами вазі, що дорівнює 80 г/м2, а білизна (СІЕ) - 161%.
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо пропозицію Фізична особа-підприємець Лебідь Павло Павлович найбільш економічно вигідною.
Підстави для скасування прийнятого рішення про визначення Фізична особа-підприємець Лебідь Павло Павлович переможцем закупівлі – відсутні
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЛЕБІДЬ ПАВЛО ПАВЛОВИЧ " |
43 896,00
UAH з ПДВ
|
43 896,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
46 574,40
UAH з ПДВ
|
46 574,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЛЕБЕДИНЕЦЬ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ |
47 616,00
UAH з ПДВ
|
47 616,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЛЕБІДЬ ПАВЛО ПАВЛОВИЧ " #2777720250 |
Переможець |
43 896,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2023 10:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2023 14:39
|
2023-04-03-0001.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2023 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2023 14:22
|
Договір папір А4.pdf | укладений |
24 лютого 2023 14:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились внести зміни до пункту 13 Договору №03-38/48 від 24 лютого 2023 року і викласти в наступній редакції: |
Номер договору про закупівлю: | №03-38/48 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |