Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Тульчинкомунсервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 32097195 |
Місцезнаходження: | 23600, Україна , Вінницька обл., місто Тульчин, вулиця Пестеля,67 |
Контактна особа: |
Очеретна Вікторія Олексіївна +380986625579 vikaocheretnakp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2023 14:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2023 13:31 |
Очікувана вартість: | 1 259 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 590,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Закупівля здійснюється вцілому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Нафта та дистиляяти | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2023 10:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2023 10:12 |
Перелік змін.docx | |
06 лютого 2023 10:12 |
тендерна документація нафта.docx | |
06 лютого 2023 10:12 |
ДОГОВІР додаток _5 нафта.docx | |
03 лютого 2023 13:27 |
Додаток 3 Тендерна пропозиція.docx |
06 лютого 2023 10:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 лютого 2023 10:12 |
Перелік змін.docx
|
|||
06 лютого 2023 10:12 |
тендерна документація нафта.docx
|
|||
06 лютого 2023 10:12 |
ДОГОВІР додаток _5 нафта.docx
|
|||
03 лютого 2023 13:27 |
Додаток 3 Тендерна пропозиція.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-27-000020 ● 39345291492a4897ba30a05149af212b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 лютого 2023 16:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.02.2023 №20-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 27.02.2023 №20-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10. UA-2023-02-03-009240-a 03.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-01 16:59:54
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі нафти та дистилятів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-03-009240-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином учасником торгів ТОВ «Тульчин-Нафта», якого обрано переможцем, виконано вимоги пункту 7 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації, в частині надання автентичного перекладу українською мовою документів, викладених іншою мовою, що подаються в складі тендерної пропозиції, зокрема сертифікатів відповідності, якості, паспортів якості, які вимагаються пунктом 1 додатку 4 «Технічні вимоги» тендерної документації?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-03 10:01:54
Пояснення
Пояснення: 1. Відповідно до Постанови КМ №710 від 11 жовтня 2016р Про ефективне використання державних коштів , КП «Тульчинкомунсервіс» при здійсненні закупівлі використовує кошти від господарської діяльності, (власний бюджет) а тому вимога обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі є необов’язкова. 2. При поданні тендерної пропозиції учасником ТОВ Тульчин Нафта було надано Сертифікат якості на товар викладений не українською мовою у зв’язку з тим, що вказаний документ був наданий учаснику третьою стороною , а саме іноземною компанією, яка імпортує паливо на територію України, та не був підготовлений особисто учасником. Замовником було прийнято даний документ як еквівалент тому, що вимагалося у Тендерній документації.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-03 15:20:54
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі нафти та дистилятів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-03-009240-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином дотримано п. 24 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178) в частині оприлюднення в електронній системі закупівель тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи (протокол від 06 лютого 2022 року №7) не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерної пропозиції?
2. Чому у проєкті договору (додаток 5 тендерної документації) та у договорі від 20 лютого 2023 року № 20002/1, укладеного з ТОВ «Тульчин-Нафта», випадки для зміни істотних умов договору не відповідають випадкам, визначеним пунктом 19 Постанови №1178?
3. З яких підстав укладено додаткову угоду від 21 лютого 2023 року №1 до договору від 20 лютого 2023 року №20002/1, якою збільшено ціну за одиницю товару? Надайте обґрунтування (документи, якими підтверджено коливання ціни на ринку, що призвело до внесення змін) збільшення ціни за одиницю такого товару на ринку?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-06 09:42:32
Пояснення
1. Оголошення про проведення закупівлі за процедурою відкриті торги з особливостями було оприлюднено на майданчику публічних закупівель 03.02.2023 кінцевим терміном подачі пропозицій визначено 11.02.2023р . 2. У проекті договору помилково вказаний порядок зміни умов договору та інші умови та не враховано випадки, визначені пунктом 19 Постанови №1178. Додатковою угодою ціни були підняті до середнього рівня ціни на ринку . Середній рівень цін було визначено опираючись на дані ціни указаної на сайті за посиланням https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/ Згідно вкзаного переліку помилок було проведенно доопрацювання змін відповідно до Постанови 1178 від 12.10.2022р. У подальшому вказаних помилок зобов’язуємось уникати.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку за результатами проведеного моніторингу Управлінням Північного офісу Держаудитслуби у Вінницькій області по закупівлі . UA-2023-02-03-009240-a ДК 021:2015-09130000-9 "Нафта та дистиляти " було укладено Додаткову угоду №2 від 17.03.2023р на розірвання договору у зв'язку з виявленими порушеннями законодавства, які неможливо усунути.Сума оплати за договором становить 122290,00 грн, відповідні документи про пллату додаються.
2023-03-17 14:04:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто
Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.
2023-03-17 14:35:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2023 13:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тульчин-Нафта" |
1 115 500,00
UAH з ПДВ
|
1 115 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тульчин-Нафта" #36759564 |
Переможець |
1 115 500,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2023 10:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2023 13:54
|
ДУ нафта.pdf | укладений |
17 березня 2023 13:44
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2023 14:49
|
Додаткова угода від 21.02.2023.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2023 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2023 12:42
|
Договір 2002.pdf | укладений |
20 лютого 2023 12:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару у звязку з коливанням ціни на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 2002/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 лютого 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
122 290,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 000,28 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Договір розірвано у звя'язку з виявленими порушеннями законодавства які неможливо усунути |