Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Бучацький комбінат комунальних підприємств" |
Код ЄДРПОУ: | 03353207 |
Місцезнаходження: | 48400, Україна , Тернопільська обл., м. Бучач, вул. Галицька, 38 |
Контактна особа: |
Наталія Луців +380973717516 natlutsiv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2023 12:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2023 12:51 |
Очікувана вартість: | 5 836 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 180,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
ДК 021:2015:09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин, дизельне паливо, газ скраплений)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2023 13:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2023 12:45 |
Тендерне документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-24-000017 ● b3ccb70fb0ac484786aa0d8cc4660c09
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 травня 2023 17:38 |
23.05.2023 № 122
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 23.05.2023 № 122
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
11 UA-2023-02-03-008119-a
03.02.2023 Комунальне підприємство "Бучацький комбінат комунальних підприємств" (ЄДРПОУ 03353207) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-25 16:24:59
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015:09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин, дизельне паливо, газ скраплений) (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-03-008119-a), яку проведено Комунальним підприємством "Бучацький комбінат комунальних підприємств" (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року №2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон №922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Просимо надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Замовником у розділі І Додатку 1 до тендерної документації вимагалось для підтвердження кваліфікаційного критерію надати довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору із зазначенням: найменування контрагента; предмету договору; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). Учасником ТОВ АГРОПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЗАХІД АГРОСЕРВІС у складі тендерної пропозиції листом від 10.02.2023 Вих.№1002-22 (файл: Довідка про досвід аналогічного договору.pdf - 10 лютого 2023 14:55) надано довідку про досвід виконання аналогічного договору, проте у довідці не міститься інформації про зазначення стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). Відповідно даних електронної системи (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-03-02-002452-a) договір від 14.03.2022, який зазначено у довідці на суму 3454500,00 грн. частково виконаний на суму 172308,86 грн. Відповідно даних електронної системи (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-04-001771-c) договір від 09.02.2022, який зазначено у довідці на суму 346170,00 грн. частково виконаний на суму 31700,00 грн. Відповідно даних електронної системи (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-03-08-000114-c) договір від 08.03.2022, який зазначено у довідці на суму 301900,00 грн. - торги відмінено.
Відповідно до пункту 40 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Просимо пояснити, чому Замовником не дотримано вимог пункту 40 Особливостей та не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель ?
3. Згідно пункті 3.2. Додатку 3 «Технічна специфікація» до тендерної документації Замовником зазначено вимогу: учасники процедури закупівлі повинні надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника вказаним технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме надати завірені підписом уповноваженої особи Учасника та його печаткою скан-копію з оригіналу або копію сертифікату якості/відповідності та/або паспорту якості, що підтверджує якість запропонованого до постачання товару.
Відповідно даних «Форма пропозиції» Додаток №4 до тендерної документації Замовником запропоновано до постачання Бензин А-92, Бензин А-95, Дизельне паливо, Дизельне паливо ЄВРО, Газ скраплений, проте у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ АГРОПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЗАХІД АГРОСЕРВІС не надано завірених підписом уповноваженої особи Учасника та його печаткою скан-копію з оригіналу або копію сертифікату якості/відповідності та/або паспорту якості запропонованого до постачання товару дизельного палива ЄВРО.
Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Просимо пояснити, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ АГРОПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЗАХІД АГРОСЕРВІС як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-29 14:33:48
відповідь на запит
щодо моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015:09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин, дизельне паливо, газ скраплений) (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-03-008119-a)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник нині вчиняє правочини спрямовані на усунення порушень виявлених моніторингом, припиняє дію договору відповідного до положень Цивільного та Господарського кодексів.
2023-06-15 08:22:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2023 12:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АГРОПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЗАХІД АГРОСЕРВІС |
5 816 000,00
UAH з ПДВ
|
5 816 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АГРОПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЗАХІД АГРОСЕРВІС #21147724 |
Переможець |
5 816 000,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2023 15:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2023 16:22
|
Д.у. №8 закриття.docx | укладений |
21 червня 2023 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 червня 2023 15:14
|
Д.у.№7.pdf | зміни до договору |
07 червня 2023 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 травня 2023 14:35
|
Д.у.№6.pdf | зміни до договору |
19 травня 2023 14:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2023 10:12
|
Д.у.№5.pdf | зміни до договору |
24 квітня 2023 10:09
|
Д.у.№5.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2023 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2023 17:12
|
Д.у.№4.pdf | зміни до договору |
30 березня 2023 17:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2023 08:54
|
Д.у.№3.pdf | зміни до договору |
01 березня 2023 08:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 лютого 2023 14:50
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
24 лютого 2023 14:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2023 14:53
|
Д.у.№1.docx.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2023 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2023 14:28
|
Договір №3.pdf | укладений |
21 лютого 2023 14:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розділ ІІІ Ціна договору п.3.3 доповнити наступним реченням: Загальна вартість Договору становить: 5 816 000,00 грн. (П’ять мільйонів вісімсот шістнадцять тисяч грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 380 485,98 грн. (Триста вісімдесят тисяч чотириста вісімдесят п’ять грн.. 98 коп.)., яка включає 660 000, 00 грн. кошти бюджетного призначення та 5 176 000,00 грн. кошти підприємства виходячи з очікуваних обсягів закупівлі товару на 2023 рік. Розділ Х Строк дії договору п.10.1 викласти в наступній редакції: Цей Договір набирає чинності з дня підписання і діє до 31.12.2023, а в частині розрахунків – до повного виконання взятих сторонами зобов’язань. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання зобов’язань, що лишились невиконаними. |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Визнати, що Додаткова угода №1 від 20.02.2023 до Договору №3 від 20.02.2023 про закупівлю за державні та власні кошти втратила чинність. 2. Заголовок Договору №3 від 20.02.2023 про закупівлю за державні та власні кошти викласти в новій редакції, а саме: Договір №3 про закупівлю товарів за кошти місцевого бюджету та власні кошти. 3. Розділ ІІІ Ціна договору п.3.3 викласти у новій редакції: Загальна вартість Договору становить: 5 816 000,00 грн. (П’ять мільйонів вісімсот шістнадцять тисяч грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 380 485,98 грн. (Триста вісімдесят тисяч чотириста вісімдесят п’ять грн.. 98 коп.)., яка включає 660 000, 00 грн. (Шістсот шістдесят тисяч грн..00 коп.) кошти місцевого бюджету та 5 156 000,00 грн. (П’ять мільйонів сто п’ятдесят шість тисяч грн. 00 коп.) власні кошти підприємства виходячи з очікуваних обсягів закупівлі товару на 2023 рік. 4. Розділ Х Строк дії договору п.10.1 викласти в новій редакції: Цей Договір набирає чинності з дня підписання і діє до 31.12.2023, а в частині розрахунків – до повного виконання взятих сторонами зобов’язань. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання зобов’язань, що лишились невиконаними. |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Визнати, що Додаткові угоди №1 від 20.02.2023 та №2 від 24.02.2023 до Договору №3 від 20.02.2023 про закупівлю товарів за державні та власні кошти втратили чинність. 2. Заголовок Договору №3 від 20.02.2023 про закупівлю товарів за державні та власні кошти викласти в новій редакції, а саме: Договір №3 про закупівлю товарів за кошти місцевого бюджету та власні кошти. 3. Розділ ІІІ Ціна договору п.3.3 викласти у новій редакції: Загальна вартість Договору становить: 5 816 000,00 грн. (П’ять мільйонів вісімсот шістнадцять тисяч грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 380 485,98 грн. (Триста вісімдесят тисяч чотириста вісімдесят п’ять грн.. 98 коп.)., яка включає 660 000, 00 грн. (Шістсот шістдесят тисяч грн..00 коп.) кошти місцевого бюджету та 5 156 000,00 грн. (П’ять мільйонів сто п’ятдесят шість тисяч грн. 00 коп.) власні кошти підприємства виходячи з очікуваних обсягів закупівлі товару на 2023 рік. 4. Розділ Х Строк дії договору п.10.1 викласти в новій редакції: Цей Договір набирає чинності з дня підписання і діє до 31.12.2023, а в частині розрахунків – до повного виконання взятих сторонами зобов’язань. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання зобов’язань, що лишились невиконаними. 5. Решта умов вищевказаного Договору залишаються незмінними та обов’язковими до виконання. |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |