Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Прання білизни
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2023-02-03-006793-a ● 6038619f75f243c986d3d7c092b347ef
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А 7234 |
Код ЄДРПОУ: | 08371339 |
Місцезнаходження: | 82200, Україна , Львівська обл., м. Трускавець, вул. Городище,4 |
Контактна особа: |
Володимир Грень +380680334385 v.hren@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2023 12:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Покрита банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 27000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Прання білизни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200, Україна, Львівська область, м.Трускавець, Городище,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2023 12:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2023 12:01 |
Тендерна документація.doc | |
03 лютого 2023 12:01 |
додаток 1- ФОРМА ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.doc | |
03 лютого 2023 12:01 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
03 лютого 2023 12:01 |
Додаток 2 - ФОРМА ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ (ОВ).doc |
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-02-28-000002 • f287cf83f8fd46ba98239b18cdcf7125
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-02-28
•
10:16
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Вих.№1
Від 28.02.2023 р.
Звернення
Я, фізична особа-підприємець Головко Марта Василівна,
РНОКПП 3355907608
тел. контактної особи 0938683979
ел.пошта golovkomarta3@gmail.com
вважаю, шо наявні порушення у сфері публічних закупівель при проведенні процедури закупівлі відповідно до Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо провести моніторинг процедури закупівлі та встановити порушення при проведенні відкритих торгів з особливостями у системі електронних закупівель ProZorro замовником Військовою частиною А 7234 на закупівлю — ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення (Прання білизни), ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-03-006793-a.
Суть порушення:
Згідно п.9 Приміток Технічного завдання Замовником було встановлено наступну вимогу :
Учасник підтверджує дотримання системи управління якістю при наданні послуг за предметом закупівлі. Додатково, учасник має надати у складі тендерної пропозиції чинний сертифікат, виданий учаснику на систему управління якістю про відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001 на послуги прання та з хімічного очищення (сфера поширення сертифікату, що охоплює код ДКПП 96.01), виданий органом з оцінки відповідності (сертифікації), який акредитований національним органом України з акредитації згідно ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності». Сфера акредитації органа з оцінки відповідності повинна включати можливість видання відповідних сертифікатів в сфері надання послуг прання та хімічного чищення, також учасником надається копія звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом з оцінки відповідності згідно чинного законодавства.
Учасник-переможець закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД МОДЕРН" надав у своїй пропозиції сертифікат ISO, виданий ТОВ «СЕРТСИСТЕМС». Законодавством визначено єдиний спосіб акредитації ЗУ "Про акредитацію органів з оцінки відповідності". Цей Закон визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні.
ТОВ «СЕРТСИСТЕМС» не має акредитації національного органу України з акредитації згідно ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності». Про даний факт учасник самостійно зазначає у листі-поясненні Вих. № 03/1002 від «10» лютого 2023 року. Таким чином учасник порушує вимогу тендерної документації.
Замовник, в свою чергу, згідно п.40 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, якщо виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Звертаємо увагу, що Замовник закупівлі не виконав свій обов’язок і не надав 24 години на усунення невідповідностей учаснику-переможцю в частині сертифіката ISO.
Перелік документів та інших матеріалів, які підтверджують обставини, які викладені у Зверненні, містяться за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-03-006793-a у загальному доступі.
ПРОШУ:
1. Почати моніторинг закупівлі UA-2023-02-03-006793-a
2. Призначити та провести перевірку закупівлі UA-2023-02-03-006793-a.
3. Перевірити дії посадових осіб замовника з приводу вищезазначеної закупівлі на законність та відповідність вимогам законодавства про закупівлі.
ФОП Головко М.В.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД МОДЕРН" |
773 942,40
UAH з ПДВ
|
773 942,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГОЛОВКО МАРТА ВАСИЛІВНА" |
828 268,00
UAH з ПДВ
|
828 268,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД МОДЕРН" #40382346 |
Переможець |
773 942,40
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2023 16:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 лютого 2023 17:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2024 10:58
|
Додаткова угода №2_20 %.jpg | зміни до договору |
05 січня 2024 10:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 09:36
|
Додаткова угода №1_прання_.jpg | зміни до договору |
27 грудня 2023 09:33
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2023 15:36
|
Зіскановане_20230223.pdf | укладений |
23 лютого 2023 15:35
|
Зіскановане_20230223 (10).pdf | укладений |
23 лютого 2023 15:35
|
Зіскановане_20230223 (9).pdf | укладений |
23 лютого 2023 15:35
|
Зіскановане_20230223 (8).pdf | укладений |
23 лютого 2023 15:35
|
Зіскановане_20230223 (7).pdf | укладений |
23 лютого 2023 15:35
|
Зіскановане_20230223 (6).pdf | укладений |
23 лютого 2023 15:35
|
Зіскановане_20230223 (5).pdf | укладений |
23 лютого 2023 15:35
|
Зіскановане_20230223 (4).pdf | укладений |
23 лютого 2023 15:35
|
Зіскановане_20230223 (3).pdf | укладений |
23 лютого 2023 15:35
|
Зіскановане_20230223 (2).pdf | укладений |
23 лютого 2023 15:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, до 31.03.2024 р. |
Номер договору про закупівлю: | 36/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились збільшити обсяг фінансування за Договором №36/23 від 23.02.2023 р. на суму, що не перевищує 20 % суми, визначеної Договором , що становить 154 788,48 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 36/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |