Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА" |
Код ЄДРПОУ: | 39611267 |
Місцезнаходження: | 04214, Україна , Київська обл., Київ, вул. Північна, 22 |
Контактна особа: |
Березовчук Тетяна Миколаївна 380989513598 kptender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2023 10:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 640 019,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 200,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату за Товар на підставі бюджетного кодексу України по мірі надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника на підставі рахунку – фактури та видаткової накладної на товар. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок. Сплата за отриманий товар буде здійснюватися тільки після надходження бюджетних коштів. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне перерахування коштів за поставлений Товар у разі тимчасового не проведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань сплатити вартість поставленого Товару. Всі податки, митні збори та інші витрати, пов’язані з виконання даного Договору сплачує Постачальник. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2023 10:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2023 10:40 |
Титульний лист кр вул.Г.Дніпра,22-Б.pdf | |
03 лютого 2023 10:40 |
u_35_ДЦ_ЛСДЦ.xls | |
03 лютого 2023 10:40 |
u_35_ДЦ_СВР.xls | |
03 лютого 2023 10:40 |
Тендерна документація капремонт споруд ЦЗ вул.Героїв Дніпра,22-Б.docx | |
03 лютого 2023 10:40 |
ПЗ Героїв Дніпра 22-Б.pdf | |
03 лютого 2023 10:40 |
Оголошення кр вул.Г.Дніпра,22-Б.pdf | |
03 лютого 2023 10:40 |
u_35_ДЦ_ЛСДЦ.xls | |
03 лютого 2023 10:40 |
Тендерна документація капремонт споруд ЦЗ вул.Героїв Дніпра,22-Б.docx | |
03 лютого 2023 10:40 |
Оголошення кр вул.Г.Дніпра,22-Б.pdf | |
03 лютого 2023 10:40 |
ПЗ Героїв Дніпра 22-Б.pdf | |
03 лютого 2023 10:40 |
Титульний лист кр вул.Г.Дніпра,22-Б.pdf | |
03 лютого 2023 10:40 |
u_35_ДЦ_СВР.xls |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-23-000024 ● efa45a8900b6415194dabcaa62102804
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 березня 2023 12:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.03.2023 № 71
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2023-02-03-003812-a 03.02.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-24 10:32:03
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-24 13:23:48
Пояснення на запит Держаудитслужби України
Державної аудиторської служби України
ПОЯСНЕННЯ
щодо закупівлі № UA-2023-02-03-003812-а
23.03.2023 р. на підставі Наказу від 22.03.2023 № 71 Державною аудиторською службою України розпочато моніторинг закупівлі № UA-2023-02-03-003812-а (далі – Закупівля) капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: вул. Героїв Дніпра,22-Б в Оболонському районі м. Києва за ДК 021:2015 : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
24.03.2023 р. о 10:32 на офіційному веб-сайті Прозорро опубліковано запит про надання пояснень.
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» (далі – КП «Керуюча компанія») надає пояснення щодо здійснення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості за процедурою закупівлі капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: вул. Героїв Дніпра,22-Б в Оболонському районі м. Києва за ДК 021:2015 : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-03-003812-а).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації та встановлені згідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Вартість предмету закупівлі визначена на підставі розробленої проектно-кошторисної документації та експертного звіту від 28.10.2022 №0099-6631-22/УЕГ/А (додаток).
Повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувана вартість предмета закупівлі розміщено на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за посиланням: http://kyivaudit.gov.ua.
Додаток: на 9 арк. в 1 прим.
З повагою
Начальник відділу ремонтів та нагляду
за безпечною експлуатацією будівель Інна ІВАСИК
Головний фахівець з публічних закупівель Тетяна БЕРЕЗОВЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
КП " Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м.Києва" ( далі -Замовник) повідомляє , що з метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-2023-02-03-003812-a Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: вул. Героїв Дніпра,22-Б в Оболонському районі м. Києва за ДК 021:2015 : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, Замовник припинив зобов’язання за договором шляхом укладання додаткової угоди №1 про розірвання Договору від 20.04.2023 №84-КР. УО Тетяна Березовчук.
2023-04-21 09:38:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2023-04-27 11:56:27
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АМС БУД" |
5 048 972,40
UAH з ПДВ
|
5 048 972,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТРІМТЕХ" |
5 325 515,34
UAH з ПДВ
|
5 325 515,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АМС БУД" #39556898 |
Відхилено |
5 048 972,40
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2023 13:45
|
|
ТОВ "СТРІМТЕХ" #38204927 |
Переможець |
5 325 515,34
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2023 13:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 лютого 2023 14:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2023 09:36
|
Додугода №1 від 20.04.2023 до дог.№84-КР від 02.03.2023.pdf | укладений |
21 квітня 2023 09:36
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2023 09:52
|
Договір №84-КР від 02.03.2023 (капремонт захисної споруди вул.Героїв Дніпра,22-Б).pdf | укладений |
02 березня 2023 09:52
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 02 березня 2023 — 20 квітня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Розірвання договору за взаємною згодою сторін ,враховуючи висновок про результати моніторингу Північного офісу Держаудитслужби від 18.04.2023 |