Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків із встановленням вузлів комерційного обліку теплової енергії разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації по Милославська вул., 31 Деснянський район міста Києва»
Очікувана вартість
284 457,37 UAH
UA-2023-02-03-003348-a eb1b8840fcaf4f09815b2efc2dffd841
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леляк Ольга Сергіївна

0442076792 LELIAK.OS@KTE.KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Леляк Ольга Сергіївна
0442076792
LELIAK.OS@KTE.KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2023 10:26
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2023 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2023 13:00
Очікувана вартість: 284 457,37 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 844,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору забезпечення виконання такого договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» в місті Києві відкритий у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», код ЄДРПОУ – 40538421, МФО 305749, п/р UA253057490000026002000000863), в призначенні обов’язково зазначається: «Депозит для забезпечення виконання договору (код ДК та назва предмету закупівлі)»; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “ протягом строку дії договору ”. умови, за яких надається право вимагати платіж – “ За будь-яке одноразове порушення Підрядником (Виконавцем) умов Договору Замовник має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Підрядника (Виконавця) в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов Договору. Стягнення Замовником забезпечення виконання умов Договору не звільняє Підрядника (Виконавця) від сплати інших штрафних санкцій, передбачених Договором, а також від належного виконання Підрядником (Виконавцем) умов Договору в подальшому до закінчення строку його дії.”; умови щодо зменшення/збільшення суми забезпечення – “сума забезпечення залишається незмінною”. Розмір забезпечення виконання договору становить 1 % від вартості договору. Датою внесення забезпечення виконання договору вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначено у файлах: «ВИМОГИ до предмета закупівлі (технічні)» та «ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків із встановленням вузлів комерційного обліку теплової енергії разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації по Милославська вул., 31 Деснянський район міста Києва»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2023
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі не більше 50% від загальної ціни цього Договору, що становить ____________грн (______________гривень ___ коп.) без ПДВ, крім того, ПДВ 20% - _______________грн (______________гривень ___ коп.), всього з урахуванням ПДВ становить _______________грн (______________гривень ___ коп.), упродовж 10-ти банківських днів з дати направлення Замовником Підряднику повідомлення про початок виконання робіт. Аванс 10 Банківські 50
Виконання робіт Розрахунки за фактично та якісно виконані за Договором роботи проводяться Замовником упродовж 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати підписання обома Сторонами відповідних Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), з урахуванням сплачених відповідно до пп. 4.2.1. п. 4.2. грошових коштів. Пiсляоплата 45 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору забезпечення виконання такого договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» в місті Києві відкритий у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», код ЄДРПОУ – 40538421, МФО 305749, п/р UA253057490000026002000000863), в призначенні обов’язково зазначається: «Депозит для забезпечення виконання договору (код ДК та назва предмету закупівлі)»; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “ протягом строку дії договору ”. умови, за яких надається право вимагати платіж – “ За будь-яке одноразове порушення Підрядником (Виконавцем) умов Договору Замовник має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Підрядника (Виконавця) в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов Договору. Стягнення Замовником забезпечення виконання умов Договору не звільняє Підрядника (Виконавця) від сплати інших штрафних санкцій, передбачених Договором, а також від належного виконання Підрядником (Виконавцем) умов Договору в подальшому до закінчення строку його дії.”; умови щодо зменшення/збільшення суми забезпечення – “сума забезпечення залишається незмінною”. Розмір забезпечення виконання договору становить 1 % від вартості договору. Датою внесення забезпечення виконання договору вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю.
03 лютого 2023 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2023 10:26
Dodatok_4_do_Vimog_(nulovij_koshtoris) (1).imd
03 лютого 2023 10:26
Проєкт договору.docx
03 лютого 2023 10:26
ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші).docx
03 лютого 2023 10:26
ВИМОГИ до предмета закупівлі (технічні).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 лютого 2023 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "АЕ" 272 923,13
UAH з ПДВ
272 923,13
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 лютого 2023 11:59
Електронний підпис
20 лютого 2023 11:49
Субпідрдники.pdf
20 лютого 2023 11:49
Аналогічні договори ч3.pdf
20 лютого 2023 11:49
Аналогічні договори ч2.pdf
20 лютого 2023 11:49
Персонал.pdf
20 лютого 2023 11:49
Аналогічні договори ч1.pdf
13 лютого 2023 15:34
Електронний підпис
13 лютого 2023 15:33
Підприємство.pdf
13 лютого 2023 15:33
Аналогічні договори.pdf
13 лютого 2023 15:33
Персонал.pdf
13 лютого 2023 15:33
122.imd
13 лютого 2023 15:33
Кошторис ч2.pdf
13 лютого 2023 15:33
Кошторис ч3.pdf
13 лютого 2023 15:33
Кошторис ч1.pdf
13 лютого 2023 15:33
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЕ"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АЕ"
#43297259
Відхилено 272 923,13
UAH з ПДВ
21 лютого 2023 14:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 лютого 2023 11:18

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1). Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії 2-х аналогічних договорів у яких відсутні додатки. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 3.3.1. пункту 3.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» у файлі ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копії 2-х аналогічних договорів з наявними додатками до даних договорів. 2). Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано Графік виконання робіт не за формою згідно Додатку 3 «Графік виконання робіт» у файлі ВИМОГИ до предмета закупівлі (технічні). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 4.3. пункту 4 у файлі ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Графік виконання робіт за формою відповідно до Додатку 3 «Графік виконання робіт» у файлі ВИМОГИ до предмета закупівлі (технічні). 3). Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано Договір цивільно-правового характеру № 130223/1 від 13.02.2023 р. між ТОВ «АЕ» (замовник) та Токарева В.Г.(виконавець) про надання послуг щодо слюсарних робіт, а Посвідчення Токарев В.Г. має електрозварювальника. Також, Учасником надано Договір цивільно-правового характеру № 130223/2 від 13.02.2023 р. між ТОВ «АЕ» (замовник) та Горішній В.Л.(виконавець) про надання послуг щодо зварювальних робіт, а Посвідчення Горішний В.Л. має слюсаря. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 3.2. пункту 3 «Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження» у файлі ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати підтверджуючі докумети на відповідність фаху за спеціалізацією та посади.

Документи

21 лютого 2023 14:49
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій