Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

65110000-7 - Розподіл води (послуга з водопостачання)
Очікувана вартість
4 363 459,68 UAH
UA-2023-02-03-001501-a 83018356b1a04d80b9e474c42669bb51
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Туранська Людмила Олександрівна

+380487500190 Luneva@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26
Контактна особа: Туранська Людмила Олександрівна
+380487500190
Luneva@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


Замовник може придбати лише в одного постачальника , а саме в ТОВ "Інфокс" на підставі розпорядження Антимонопольного комітету України від 28 листопада 2012 року № 874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій». Підтвердженням того, що ТОВ "Інфокс" включено до суб’єктів природних монополій є витяг зі зведеного переліку природних монополій станом на 31.10.2022 отриманий від Антимонопольного комітету України № 100-29.2/02-4990е від 19.12.2012 на запит вих. №01/01-07/1336 від 12.12.2022 від КНП «ООКЛ»ООР» щодо зведеного переліку природних монополій. Тому,враховуючи відсутність конкуренції з технічних причин, яка документально підтверджена ,було прийнято рішення згідно з підпунктом 5 пунктом 13 Постанови № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», здійснити закупівлю шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу з ТОВ "Інфокс"
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
243500 метри кубічні
65110000-7 - Розподіл води (послуга з водопостачання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

03 лютого 2023 09:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНФОКС"
#26472133
Переможець 4 363 459,68
UAH з ПДВ
03 лютого 2023 09:41

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2024 12:55
Електронний підпис укладений
27 грудня 2023 16:25
Додаткова 2.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 16:24
Електронний підпис укладений
27 грудня 2023 16:14
Додаткова 1 вода.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 16:10
Підписаний контракт укладений
03 лютого 2023 09:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п.п.1 п. 19 Особливостей , затверджених Постановою КМУ 1178
Номер договору про закупівлю: 21658в
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись частиною шостою ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (далі - Особливості)
Номер договору про закупівлю: 21658в
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2024
Сума оплати за договором: 1 721 078,12
UAH (в тому числі ПДВ 286 846,35 UAH)