Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Кіцманська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04062127 |
Місцезнаходження: | 59300, Україна , Чернівецька обл., Кіцмань, вул.Незалежності, 83 |
Контактна особа: |
Царик Людмила Василівна +380953567218 tsaryk.lyud@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2023 18:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 473 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 369,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2023 18:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2023 18:50 |
ТД 1511.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-28-000093 ● d4d9c9957a3142d3a1d0a7560f55a1ce
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2023 14:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.02.2023 № 9-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 28 лютого 2023 року № 9-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2023-02-02-018226-a від 02.02.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-01 10:49:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «М'ясо свинини, куряче філе охолоджене, стегно куряче охолоджене, яловичина охолоджена» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-02-018226-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. З яких причин Вами не дотримано вимог пункту 14 наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», а саме: під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення процедури закупівлі не зазначено кодів товарів щодо м’яса свинини, курячого філе охолодженого, стегна курячого охолодженого, яловичини охолодженої, визначених згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі?
4. З яких причин Вами тендерну документацію складено з порушенням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: не враховано зміни, внесені постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які набрали чинності з 03.01.2023 (включно)?
6. Чому Вами не дотримано вимог наказу Мінекономіки від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» під час оприлюднення в електронній системі закупівель тендерної документації, зокрема, додатки тендерної документації не оприлюднено до електронної системи закупівель окремими файлами?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-02 13:34:56
Відповідь
1. Технічні та якісні характеристики визначені на підставі минулорічної тендерної документації (посилання на документ: UA-2022-01-26-002030-b). Очікувана вартість визначена: кількість помножена на Ціну. Ціна визначена шляхом моніторингу цін на аналогічний предмет закупівлі з урахування вартості доставки.
2. Не розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710.
3. Відповідно до п.3 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом МЕРТУ від 15 квітня 2020 року № 708 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Також вважаємо, що саме за четвертою цифрою найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
4. Нами враховані зміни до постанови №1178 які ввійшли в дію з 03.01.2023 під час складання тендерної документації.
5. наказ Мінекономіки від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» затвердив тендерну документацію за відкритими торгами (до дії постанови 1178). Станом на дату проведення процедури закупівлю застосовуються норми викладені в постанові 1178 (відкриті торги з особливостями), що відрізняє їх від норм викладених в наказі №680. Замовник в дотримання наказу №680 порушував би норми визначені постанови 1178. Враховуючи прикінцеві положення ЗУ «Про публічні закупівлі» станом на дату проведення процедури закупівлі необхідно застосовувати норми визначені постановою 1178.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами проведеного моніторингу UA-M-2023-02-28-000093 було виявлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які були допущені Замовником. Щодо Інформації про результати моніторингу Замовник погоджується та не має жодних заперечень. Разом з тим Замовник підкреслює, що виявлені порушення були допущені несвідомо та не були умисними для досягнення якоїсь протиправної цілі. З огляду на вищенаведене замовник здійснив заходи щодо недопущення в подальшому встановлених порушень. Замовником проведено самостійний аналіз визначених порушень та враховано всі зазначені пункти законодавства щодо їх недопущення у майбутніх закупівлях. Окрім цього, Замовником прийнято рішення щодо проходження найближчим часом Уповноваженою особою навчань у сфері публічних закупівель шляхом участі у вебінарах, курсах, консультацій з спеціалістами, тощо.
2023-03-24 18:22:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлені порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону, Наказу № 680, пункту 4-1 Постанови № 710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Вектор-трейд-захід" |
433 437,50
UAH з ПДВ
|
433 437,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець ГОЛОВАТЮК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ |
457 150,00
UAH з ПДВ
|
457 150,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Вектор-трейд-захід" #40843573 |
Відхилено |
433 437,50
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2023 21:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 лютого 2023 14:43
|
Фізична особа-підприємець ГОЛОВАТЮК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ #2514617416 |
Переможець |
457 150,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2023 12:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 12:12
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2023 15:54
|
ДУ 1 дог.25-вто М_ЯСО.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2023 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2023 10:41
|
25-вто.pdf | укладений |
27 лютого 2023 10:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі відповідно до плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 25-вто |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |