Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛІЦЕЙ № 24 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 13654507 |
Вебсайт: | http://liceum24.if.ua |
Місцезнаходження: | 76008, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ХІМІКІВ, будинок 1 |
Контактна особа: |
Світлана ГУМЕНЮК +380985865458 svitlana231964@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2023 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 559 558,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 797,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2023 17:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2023 17:07 |
ДОДАТОК 1 до тендерної документації.docx | |
02 лютого 2023 17:07 |
ДОДАТОК 3 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx | |
02 лютого 2023 17:07 |
Тендерна документація_Ліцей №24 _ 2023 рік.docx | |
02 лютого 2023 17:07 |
ДОДАТОК 2 до тендерної документів (Підстави для відмови в участі в процедурі згідно ст.17 ЗУ Про публічні закупівлі та Особливостей).docx | |
02 лютого 2023 17:07 |
ДОДАТОК 4 до тендерної документації (проєкт договору).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-14-000011 ● 74837ca1d8f24046adcc98dd5a214a87
- Статус: завершено ● Дата: 17 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 11:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.02.2023 №7-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 14.02.2023 №7-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-02-02-017229-a 02.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-21 14:34:28
Запит Замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування у Ліцеї №24 Івано-Франківської міської ради)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-02-017229-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-22 15:07:07
Пояснення Замовника
21 лютого 2023 року через електронну систему закупівель Замовником отримано від Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області у межах здійснення моніторингу UA-M-2023-02-14-000011 по предмету закупівлі : ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування у Ліцеї №24 Івано-Франківської міської ради), ID закупівлі: UA-2023-02-02-017229-a запит про надання пояснень, розглянувши який зазначаємо наступне.
Ліцей №24 Івано-Франківської міської ради у свої діяльності керується Законом України «Про публічні закупівлі», Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, іншими чинними законодавчими та нормативно-правовими документами.
При визначенні очікуваної вартості, а також обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Замовник керувався рішенням Івано-Франківської міської ради від 22.12.2022 р. № 218-32 «Про встановлення вартості харчування учнів закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської міської ради, за кошти бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади», постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», розпорядженням Кабінету Міністрів України від 5 серпня 2020р. № 1008-р “Про затвердження плану заходів з реформування системи шкільного харчування”, Наказом Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради №574 від 30.12.2022 р. «Про забезпечення харчуванням учнів закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської міської ради, за кошти бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади у 2023 році» (копія додається).
Також, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікуваної вартості визначено відповідно до наказу Ліцею №24 «Про забезпечення харчування учнів 1-11 класів у 2023 році за рахунок коштів бюджету Івано-Франківської громади» №4 від 25 січня 2023 року (копія додається), в якому затверджено вартість харчування 1 учня в розрізі вікових груп та визначено кількість учнів пільгових категорій, які планується забезпечити з лютого місяця 2023 року гарячим харчуванням та Кошторису на 2023 рік (затв. 16.01.2023 року).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2023-02-02-017229-a (на виконання положень Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710) розміщено на власному офіційному веб-сайті Ліцею №24 Івано-Франківської міської ради : http://liceum24.if.ua.
Станом на сьогодні у зв’язку із технічними причинами, веб-сайт не функціонує. Ведуться технічні роботи по відновленню. Відтак, тимчасово, щодо запланованих закупівель, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі буде розміщуватись на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.
Додатки:
1. Скан-копія наказу Ліцею №24 «Про забезпечення харчування учнів 1-11 класів у 2023 році за рахунок коштів бюджету Івано-Франківської громади» №4 від 25 січня 2023 року.
2. Скан-копія наказу Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради №574 від 30.12.2022 р. «Про забезпечення харчуванням учнів закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської міської ради, за кошти бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади у 2023 році».
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2023-02-02-017229-a (на виконання положень Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ОСТАНКІВ ГАННА ВАСИЛІВНА" |
1 553 162,00
UAH
|
1 553 162,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ОСТАНКІВ ГАННА ВАСИЛІВНА" #2362006223 |
Переможець |
1 553 162,00
UAH
|
13 лютого 2023 10:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 15:45
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2023 12:29
|
2023-02-27_10-29-14_winscan_to_pdf.pdf | укладений |
27 лютого 2023 12:21
|