Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 72710000-0 Послуги у сфері локальних мереж (Послуги передачі даних “Віртуальна локальна мережа VPLS (L2 VPN))
Очікувана вартість
236 080,00 UAH
UA-2023-02-02-013369-a ● 4e4716e9ace940c49a3c6c64b18dd1c0
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКА МІСЬКА СТУДІЯ ТЕЛЕБАЧЕННЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 19149153 |
Вебсайт: | https://www.dnipro.tv/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Людмила Дубровська +380988823281 kpdgst@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2023 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 236 080,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 180,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72710000-0: Послуги у сфері локальних мереж
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 послуга
Послуги передачі даних “Віртуальна локальна мережа VPLS (L2 VPN)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Старокозацька буд.58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 лютого 2023
—
05 жовтня 2023
ДК 021:2015: 72710000-0 — Послуги у сфері локальних мереж
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2023 15:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2023 15:11 |
ДОДАТОК_7_Форма_пропозицii.doc | |
02 лютого 2023 15:11 |
ДОДАТОК_1_ Перелік кваліфікаційних док.doc | |
02 лютого 2023 15:11 |
ТД.docx | |
02 лютого 2023 15:11 |
ДОДАТОК_6_Безумовна згода на укладення договору.doc | |
02 лютого 2023 15:11 |
ДОДАТОК_4_Істотні умови.doc | |
02 лютого 2023 15:11 |
ДОДАТОК_3_Проєкт договору.doc | |
02 лютого 2023 15:11 |
ДОДАТОК_5_Згода на використання персональних даних.docx | |
02 лютого 2023 15:11 |
ДОДАТОК_2_Технічні та якісні хараетеристики.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Частина 1 статті 17 Закону
Дата подання: 02 лютого 2023 19:00
Дата відповіді: 03 лютого 2023 12:56
Доброго дня. Просимо звернути увагу, що згідно Постанови №1178 Замовникам заборяняється вимагати в Учасників будь-які додаткові документи по частині 1 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі", крім самостійного декларування в електронній системі закупівлель. А саме:
"Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому цього пункту, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці першому цього пункту, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого цього пункту.". Просимо видалити зайву інформацію, що вимагає надання документів Учасникам в Додатку 1 по частині 1 статті 17 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Тендерною документацією визначено наступне відповідно до постанови КМУ 1178 від 12.10.2022 року: "Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції."
Додатково але не обов'язково надано можливість окрім самостійного декларування в електронній системі подання документів для підтвердження відсутності підстав визначених статтею 17 Закону України "Про публічні закупівлі"
Додатково але не обов'язково надано можливість окрім самостійного декларування в електронній системі подання документів для підтвердження відсутності підстав визначених статтею 17 Закону України "Про публічні закупівлі"
Відповідність Додатку 2
Дата подання: 06 лютого 2023 17:26
Дата відповіді: 07 лютого 2023 16:47
Доброго дня. Просимо виправити: в середині Додатку 2 вказано як Додаток 1:
ДОДАТОК 1
До тендерної документації
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Відповідь: Доброго дня. Це формальна помилка, що не впливає на зміст тендерної документації, а саме - технічна описка. Додаток має назву ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ та повністю розкриває суть інформації.
Засвідчення документів
Дата подання: 06 лютого 2023 17:33
Дата відповіді: 07 лютого 2023 16:48
Доброго дня. Просимо уточнити: чому вимагається "власноручний підпис", якщо вимогами ЗУ це забороняється для Замовників і документ може бути скріплено зі сторони учасника КЕП уповноваженої особи чи керівника?
мова йде про формулювання в Додатку 5:
Даний заповнений додаток № 5 обов’язково подається Учасником у складі тендерної пропозиції на фірмовому бланку з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також з відбитком печатки (у разі використання)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до ч. 3 ст. 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» якщо автором створюються ідентичні за документарною інформацією та реквізитами електронний документ та документ на папері, кожен з документів є оригіналом і має однакову юридичну силу.
Ч. 4 ст. 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено, що оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством; у визначених законодавством випадках може бути пред’явлений у візуальній формі відображення, в тому числі у паперовій копії.
Згідно із ч. 2 ст. 14 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» використання електронного документа у цивільних відносинах здійснюється згідно із загальними вимогами вчинення правочинів, встановлених цивільним законодавством.
Ч. 4 ст. 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено, що оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством; у визначених законодавством випадках може бути пред’явлений у візуальній формі відображення, в тому числі у паперовій копії.
Згідно із ч. 2 ст. 14 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» використання електронного документа у цивільних відносинах здійснюється згідно із загальними вимогами вчинення правочинів, встановлених цивільним законодавством.
Підпис Додатку 6
Дата подання: 06 лютого 2023 17:36
Дата відповіді: 07 лютого 2023 16:48
Доброго дня. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Але Замовник в Додатку 6 вказує формулювання "Даний заповнений додаток №6 обов’язково подається Учасником у складі тендерної пропозиції на фірмовому бланку з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також з відбитком печатки (у разі використання)", що порушує вимогу ЗУ. Адже даний Додаток може бути засвідчено КЕП уповаженої особи чи керівника учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до ч. 3 ст. 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» якщо автором створюються ідентичні за документарною інформацією та реквізитами електронний документ та документ на папері, кожен з документів є оригіналом і має однакову юридичну силу.
Ч. 4 ст. 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено, що оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством; у визначених законодавством випадках може бути пред’явлений у візуальній формі відображення, в тому числі у паперовій копії.
Згідно із ч. 2 ст. 14 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» використання електронного документа у цивільних відносинах здійснюється згідно із загальними вимогами вчинення правочинів, встановлених цивільним законодавством.
Ч. 4 ст. 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено, що оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством; у визначених законодавством випадках може бути пред’явлений у візуальній формі відображення, в тому числі у паперовій копії.
Згідно із ч. 2 ст. 14 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» використання електронного документа у цивільних відносинах здійснюється згідно із загальними вимогами вчинення правочинів, встановлених цивільним законодавством.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "КИЇВСТАР" |
236 080,00
UAH з ПДВ
|
236 080,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "КИЇВСТАР" #21673832 |
Переможець |
236 080,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2023 14:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 10:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 серпня 2023 17:36
|
12-2023_Київстар_ДУ-3_10.08.2023.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2023 14:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 липня 2023 13:26
|
12-2023_Київстар_ДУ-2_24.07.2023.pdf | зміни до договору |
26 липня 2023 13:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 липня 2023 13:17
|
12-2023_Київстар_ДУ-1_04.07.2023.pdf | зміни до договору |
11 липня 2023 15:13
|
12-2023_Київстар_ДУ-1_19.05.2023.pdf | зміни до договору |
24 травня 2023 17:51
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2023 16:45
|
12-2023_Київстар_Договір_16.02.2023.pdf | укладений |
21 лютого 2023 16:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 12/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода 1 до Договору 12/2023 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 12/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода 2 до договору 12/2023 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 12/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода 3 до Договору 12/2023 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |