Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони об’єктів МКП «Хмельницькводоканал»
Очікувана вартість
1 890 000,00 UAH
UA-2023-02-02-010376-a ● 728489d2fff4478a997811cf92daf23c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Хмельницькводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03356128 |
Вебсайт: | http://www.water.km.ua/ |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., м.Хмельницький, вул.Водопровідна , 75 |
Контактна особа: |
Юлія Козирська +380966728890 watertender.km@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2023 14:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 890 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 50000 грн. 00 копійок (п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) - Забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства - Умови надання забезпечення тендерних пропозицій – відповідно до частини 2 та 3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14784 година
Послуги з охорони виробничої бази МКП «Хмельницькводоканал»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Прибузька, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
7392 година
Послуги з охорони водонасосної станції № 9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, проспект Миру, 36/2 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
7392 година
Послуги з охорони водонасосної станції № 7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул. Героїв Крут, 6/1 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
7392 година
Послуги з охорони Адмінкорпусу МКП «Хмельницькводоканал»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул. Водопровідна, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
2156 година
Послуги з охорони приміщення МКП «Хмельницькводоканал»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул. Водопровідна, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
7392 година
Послуги з охорони ВНС - 10 МКП «Хмельницькводоканал»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31052, Україна, Хмельницька область, Красилівський район, с. Чернелівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2023 15:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2023 15:07 |
Додаток 3 - Проект договору - охорона - зміни 15.02.docx | |
15 лютого 2023 15:07 |
Додаток 4 - форма ТП - охорона - зміни 15.02.docx | |
15 лютого 2023 15:07 |
ТД (особливості) - охорона - зміни 15.02.docx | |
15 лютого 2023 15:07 |
Додаток 2 - вимоги до предмета закупівлі - охорона- зміни 15.02.docx | |
15 лютого 2023 15:07 |
перелік змін - 15.02.2023.docx | |
15 лютого 2023 15:07 |
Додаток 1 - кваліфікаційні критерії - охорона - зміни 15.02.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Офісне приміщення
Дата подання: 02 лютого 2023 15:38
Дата відповіді: 03 лютого 2023 17:08
Доброго дня, Шановний Замовник! Відповідно до критерію наявності матеріально - технічної бази та устаткування, учасник повинен мати офісне приміщення та надати документи в підтвердження наявності його та підстави для користування. Уточніть будь - ласка, офісне приміщення може бути за юридичною реєстрацією учасника чи повинно бути в регіоні надання послуг? Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Додатком №1 до тендерної документації не встановлювалося вимог щодо місця знаходження матеріально-технічної бази, а саме офісного приміщення.
Тендерною документацією передбачено лише вимогу, що Учасник процедури закупівлі повинен зазначити інформацію про наявність офісного приміщення, яке є власним або перебуває у користуванні із наданням документального підтвердження щодо підстав використання такого майна.
Додатком №1 до тендерної документації не встановлювалося вимог щодо місця знаходження матеріально-технічної бази, а саме офісного приміщення.
Тендерною документацією передбачено лише вимогу, що Учасник процедури закупівлі повинен зазначити інформацію про наявність офісного приміщення, яке є власним або перебуває у користуванні із наданням документального підтвердження щодо підстав використання такого майна.
Аналогічний договір
Дата подання: 02 лютого 2023 19:12
Дата відповіді: 03 лютого 2023 17:08
Шановний Замовник! Одним з критеріїв, якому повинна відповідати компанія, є наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Уточніть будь-ласка, відповідно до предмету закупівлі в тендерній документації ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги», тоді як на майданчику вказана категорія "79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони", що є підкатегорією ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги». Відповідно до зазначего дайте роз'яснення, аналогічним договоров для підтвердження данного критерію є договір з предметом ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» чи саме його підкатегорії "79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони"?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Згідно умов Додатку №1 тендерної документації, аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо надання послуг, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів.
Згідно Розділу ІІ «ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ» Національного класифікатору “Єдиний закупівельний словник”, який затверджено Наказом №1749 від 23.12.2015 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином - перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y).
Враховуючи вищевказане, аналогічним договором відповідно до умов тендерної документації є договір, який укладений на надання послуг згідно категорії «клас» ДК 021:2015, а саме 4 цифра класифікатору «79710000-4».
Згідно умов Додатку №1 тендерної документації, аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо надання послуг, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів.
Згідно Розділу ІІ «ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ» Національного класифікатору “Єдиний закупівельний словник”, який затверджено Наказом №1749 від 23.12.2015 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином - перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y).
Враховуючи вищевказане, аналогічним договором відповідно до умов тендерної документації є договір, який укладений на надання послуг згідно категорії «клас» ДК 021:2015, а саме 4 цифра класифікатору «79710000-4».
Форма № 1 Додатку 1 до тендерної документації
Дата подання: 06 лютого 2023 14:13
Дата відповіді: 09 лютого 2023 15:50
Шановний замовник! Відповідно до Форми № 1 Додатку № 1 до тендерної документації учасник повинен надати довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Цією формою передбачений розділ на Таблицю 1 та Таблицю 2, відповідно до чого виникає питання, яке потребує роз’яснення: Предметом закупівлі є «Охоронні послуги» відповідно до чого в пункту 3 Додатку № 2 надається перелік того чим при виконанні послуг повинні бути забезпечені охоронники, що є матеріально-технічною базою, відповідно до чого виникає питання, що в розумінні Замовника є обладнанням та устаткуванням, яке є необхідним для надання охоронних послуг, просимо роз’яснення до зазначеного вище та вичерпний перелік того, що в розумінні Замовника є матеріально – технічною базою, а що обладнанням та устаткування? Або внести зміни в Форму № 1 Додатку № 1. Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Відповідно до додатку №1 тендерної документації, у таблиці 2 «Інформація про наявність обладнання» Учасник повинен зазначити наявність основного обладнання, яке необхідне для надання послуг.
Додатком №1 до тендерної документації не встановлювалося конкретних вимог або ж не надавалося визначення, що у розумінні тендерної документації є «основне обладнання, яке необхідне для надання послуг».
Тендерною документацією передбачено лише вимогу, що Учасник процедури закупівлі повинен зазначити інформацію про наявність основного обладнання, яке необхідне для надання послуг, яке є власним або перебуває у користуванні із наданням документального підтвердження щодо підстав використання такого майна.
Учасник самостійно визначає перелік основного обладнання, яке необхідне для надання послуг про, що зазначає у довідці, яка має бути виконана згідно таблиці 2 «Інформація про наявність обладнання» Додатку №1 тендерної документації.
Відповідно до додатку №1 тендерної документації, у таблиці 2 «Інформація про наявність обладнання» Учасник повинен зазначити наявність основного обладнання, яке необхідне для надання послуг.
Додатком №1 до тендерної документації не встановлювалося конкретних вимог або ж не надавалося визначення, що у розумінні тендерної документації є «основне обладнання, яке необхідне для надання послуг».
Тендерною документацією передбачено лише вимогу, що Учасник процедури закупівлі повинен зазначити інформацію про наявність основного обладнання, яке необхідне для надання послуг, яке є власним або перебуває у користуванні із наданням документального підтвердження щодо підстав використання такого майна.
Учасник самостійно визначає перелік основного обладнання, яке необхідне для надання послуг про, що зазначає у довідці, яка має бути виконана згідно таблиці 2 «Інформація про наявність обладнання» Додатку №1 тендерної документації.
Документація
Дата подання: 10 лютого 2023 20:42
Дата відповіді: 15 лютого 2023 15:14
Шановний Замовник! Приведить, будь-ласка, у належний стан тендерну документація, а саме документ "Перелік змін" - в якому вказана інформація для зовсім іншої закупівлі, а саме: "«код ДК 021:2015 - 72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням» (Створення та впровадження геоінформаційної системи мереж водопостачання та водовідведення м. Хмельницького з можливістю їх гідравлічного розрахунку та моделювання на базі існуючого у Замовника програмного забезпечення)»"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Шановний Учаснику, врахувавши Ваше зауваження - до тендерної документації внесено зміни! Дякуємо за уважність!
Шановний Учаснику, врахувавши Ваше зауваження - до тендерної документації внесено зміни! Дякуємо за уважність!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-02-010376-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП КІРАСА, Код ЄДРПОУ:33264976
Дата подання: 21 лютого 2023 16:38
вимога Замовнику
Вимога Замовнику щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2023 15:45
Добрий день!
Протокольним рішенням № Т-27/4 від «20» лютого 2023 року була відхилена Ваша тендерна пропозиція на підставі абзацу 3 підпункту 1 пункту 41 Особливостей (не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції).
Додатково інформуємо, що рішення № Т-27/4 базується виключно на підставах Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закіпівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Окремо хотіли б зазначити, що опис формальних помилок наведено у частині 4 розділу V тендерної документації, які у повній мірі відповідають Наказу № 710 МІНЕКОНОМІКИ "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПЕРЕЛІКУ ФОРМАЛЬНИХ ПОМИЛОК". Порушення, які допущені у Вашій тендерній документації, не відностяться до формальних помилок.
Протокольним рішенням № Т-27/4 від «20» лютого 2023 року була відхилена Ваша тендерна пропозиція на підставі абзацу 3 підпункту 1 пункту 41 Особливостей (не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції).
Додатково інформуємо, що рішення № Т-27/4 базується виключно на підставах Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закіпівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Окремо хотіли б зазначити, що опис формальних помилок наведено у частині 4 розділу V тендерної документації, які у повній мірі відповідають Наказу № 710 МІНЕКОНОМІКИ "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПЕРЕЛІКУ ФОРМАЛЬНИХ ПОМИЛОК". Порушення, які допущені у Вашій тендерній документації, не відностяться до формальних помилок.
Номер вимоги: UA-2023-02-02-010376-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Коммандо Барс-Н, Код ЄДРПОУ:31679239
Дата подання: 23 лютого 2023 09:52
Вимога скасування дискваліфікації
Не згідні з дискваліфікацією нашого підприємства із- за відсутності банківської гарантії та вбачаємо в діях Замовника змову з ТОВ "Охорона 2017"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2023 15:47
Добрий день!
Протокольним рішенням № Т-27/5 від «20» лютого 2023 року була відхилена Ваша тендерна пропозиція на підставі абзацу 3 підпункту 1 пункту 41 Особливостей (не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції).
Проаналізувавши Вашу вимогу, Замовник не вбачає фактичних обставин або ж доказів, які б підтверджували Ваші звинувачення на рахунок Замовника торгів.
Принагідно інформуємо, що закупівля проводиться виключно на підставах Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закіпівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”
Протокольним рішенням № Т-27/5 від «20» лютого 2023 року була відхилена Ваша тендерна пропозиція на підставі абзацу 3 підпункту 1 пункту 41 Особливостей (не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції).
Проаналізувавши Вашу вимогу, Замовник не вбачає фактичних обставин або ж доказів, які б підтверджували Ваші звинувачення на рахунок Замовника торгів.
Принагідно інформуємо, що закупівля проводиться виключно на підставах Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закіпівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП КІРАСА |
1 627 780,00
UAH з ПДВ
|
1 627 780,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Коммандо Барс-Н |
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА 2017" |
1 720 796,00
UAH з ПДВ
|
1 720 796,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ФОРТ - П1" |
1 789 000,00
UAH з ПДВ
|
1 789 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ" |
1 790 558,00
UAH з ПДВ
|
1 790 558,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРО СЕКЬЮРІТІ" |
1 881 713,68
UAH з ПДВ
|
1 881 713,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП КІРАСА #33264976 |
Відхилено |
1 627 780,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2023 17:31
|
ПП Коммандо Барс-Н #31679239 |
Відхилено |
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2023 17:41
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА 2017" #42246231 |
Переможець |
1 720 796,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2023 19:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 08:26
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2023 16:28
|
Договір № 245 від 27.02.2023 - ТОВ ОХОРОНА 2017_охорона.pdf | укладений |
28 лютого 2023 16:27
|