Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4 80 г/м2
Очікувана вартість
212 784,00 UAH
UA-2023-02-02-004346-a 8feaeaf98cc448b79c58ad1a55e25286
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кривоноженкова Надія Миколаївна

380577021564 tender.blago.kharkov@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВБЛАГОУСТРІЙ"
Код ЄДРПОУ: 34755720
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Кривоноженкова Надія Миколаївна
380577021564
tender.blago.kharkov@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 пачка
Папір А4 80 г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 лютого 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

02 лютого 2023 11:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю “ДМД-СЕРВІС”
#31939411
Переможець 212 784,00
UAH з ПДВ
02 лютого 2023 11:06

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 лютого 2023 14:02
Електронний підпис укладений
15 лютого 2023 14:43
Електронний підпис укладений
15 лютого 2023 14:38
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2023 14:37
Електронний підпис укладений
15 лютого 2023 14:33
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2023 14:32

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір А4 80 г/м2 800 пачка 265,98
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ст.188 Господарського кодексу України, п.11.2, п.п. 2 п.11.4, п.п.5 п. 11.4 Договору №02/02-1 від 02.02.2023р. Сторони дійшли згоди змінити в бік зменшення ціну за одиницю товару, внести зміни до Договору, та уклали Додаткову угоду № 1 до Договору. Сума договору після внесення змін- 180 192,00 грн. з ПДВ, кількість товару після внесення змін - 800 пачок
Номер договору про закупівлю: 02/02-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ст.188 Господарського кодексу України, п.11.2, п.п. 2 п.11.4, п.п.5 п. 11.4 Договору №02/02-1 від 02.02.2023р. Сторони дійшли згоди змінити в бік зменшення ціну за одиницю товару, внести зміни до Договору уклали Додаткову угоду № 1. до Договору. Сума договору після внесення змін- 180 192,00 грн. з ПДВ, кількість товару після внесення змін - 800 пачок
Номер договору про закупівлю: 02/02-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір А4 80 г/м2 800 пачка 225,24
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 лютого 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України, розділом 8 пунктом 8.1.1. Договору №02/02-1 від 02.02.2023р., Сторони дійшли згоди розірвати Договір за згодою сторін.