Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шпали дерев'яні просочені 2750х230х160, сорт 1, II-A
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2023-02-02-002715-a ● 3b3ac23a5e0c4d6a9f07f5c16eb6bb61
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Волиньвугілля |
Код ЄДРПОУ: | 32365965 |
Місцезнаходження: | 45400, Україна , Волинська обл., Нововолинськ, вул. Луцька, 1 |
Контактна особа: |
Яжборовський Максим Олександрович +380334440772 tenderdpvv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2023 10:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 штуки
Шпали дерев'яні просочені 2750х230х160, сорт 1, II-A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45310, Україна, Волинська область, село Борнів, вулиця Інтернаціональна, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34947100-8 — Шпали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2023 10:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2023 10:10 |
тендерна документація шпали.docx | |
06 лютого 2023 10:01 |
тендерна документація шпали.docx | |
06 лютого 2023 10:01 |
Перелік змін до тендерної документації (2).pdf | |
02 лютого 2023 10:19 |
проект договору додаток 5.doc |
06 лютого 2023 10:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 лютого 2023 10:10 |
тендерна документація шпали.docx
|
|||
06 лютого 2023 10:01 |
тендерна документація шпали.docx
|
|||
06 лютого 2023 10:01 |
Перелік змін до тендерної документації (2).pdf
|
|||
02 лютого 2023 10:19 |
проект договору додаток 5.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість партій
Дата подання: 03 лютого 2023 17:25
Дата відповіді: 06 лютого 2023 09:22
Вітаємо, Замовники!
Хотіли уточнити питання щодо кількості партій шпал, які заплановано отримати Замовником протягом періоду поставки до 31.12.2023 р. ?
Відповідь: Шановник учасник ваше зверення було розглянуто, повідомляємо про наступне, згідно п. 4.2. Договору, поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ.
Строк поставки ТОВАРУ – протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.
Строк поставки ТОВАРУ – протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.
Аванс
Дата подання: 03 лютого 2023 17:33
Дата відповіді: 06 лютого 2023 09:53
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) визначені як 100 % аванс, якй перераховуюється протягом 5 календарних днів, а у проекті договору (додаток 5 до ТД Замовника) аванс взагалі не передбачений.
Як це розуміти?
Відповідь: Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) був визначений як 100 % аванс помилково. Тому були внесені відповідні змни та повідомляємо, що оплата за поставлений ТОВАР здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА.
Пунктом 7.2. передбачено, що оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 10 (десятий) банківський день з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог законодавства України, відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, обумовлену згідно з п. 4.2 цього Договору та Специфікації при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. (Норма договору для платників ПДВ).
7.2. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 10 (десятий) банківський день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та/або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. (Норма договору для не платників ПДВ).
Пунктом 7.2. передбачено, що оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 10 (десятий) банківський день з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог законодавства України, відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, обумовлену згідно з п. 4.2 цього Договору та Специфікації при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. (Норма договору для платників ПДВ).
7.2. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 10 (десятий) банківський день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та/або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. (Норма договору для не платників ПДВ).
Різниця в умовах Тендерної документації Замовника
Дата подання: 03 лютого 2023 17:36
Дата відповіді: 06 лютого 2023 09:53
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) визначені як 100 % аванс, який перераховується протягом 5 календарних днів, а у проекті договору (додаток 5 до ТД Замовника) аванс взагалі не передбачений. Як це розуміти?
Відповідь: Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) був визначений як 100 % аванс помилково. Тому були внесені відповідні змни та повідомляємо, що оплата за поставлений ТОВАР здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА.
Пунктом 7.2. передбачено, що оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 10 (десятий) банківський день з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог законодавства України, відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, обумовлену згідно з п. 4.2 цього Договору та Специфікації при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. (Норма договору для платників ПДВ).
7.2. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 10 (десятий) банківський день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та/або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. (Норма договору для не платників ПДВ).
Пунктом 7.2. передбачено, що оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 10 (десятий) банківський день з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог законодавства України, відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, обумовлену згідно з п. 4.2 цього Договору та Специфікації при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. (Норма договору для платників ПДВ).
7.2. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 10 (десятий) банківський день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та/або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. (Норма договору для не платників ПДВ).
Різниця в умовах Додатку 2 в ТД Замовника
Дата подання: 03 лютого 2023 17:46
Дата відповіді: 06 лютого 2023 09:17
У Додатку 2 ТД Замовника зазначено про необхідість подання довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору, а у прикладі (формі) довідки про наявність такого досвіду, у тому ж таки Додатку 2 до ТД Замовника, вказано про наявність досвіду виконання вже аналогічних договорів.
Як це розуміти?
Відповідь: Учаснику необхідно документально підтвердити досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-02-002715-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФОРЕСТ-БУДЕКСПОРТ", Код ЄДРПОУ:36876283
Дата подання: 15 березня 2023 10:49
Про оскарження рішення відхилити тендерну пропозицію переможця процедури відкритих торгів за протоколом №36 від 13.03.2023 року. Закупівля по процедурі закупівлі відкриті торги з особливостями UA-2023-02-02-002715-a за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - код ДК 021:2015: 34947100-8 – Шпали.
Дискваліфікація переможця тендеру - ТОВ "ФОРЕСТ-БУДЕКСПОРТ" за наступною підставою: «Переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.»
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 березня 2023 23:09
Документація Процедури закупівлі UA-2023-02-02-002715-a, Шпали дерев'яні просочені 2750х230х160, сорт 1, II-A, ДК 021:2015: 34947100-8 – Шпали передбачає, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано Переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця, що за твердженням Замовника відповідає пункту 2 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі".
У разі відмови Переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог Документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, або ненадання Переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, Замовник відхиляє Пропозицію такого учасника та визначає Переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, що за твердженням Замовника відповідає пункту 3 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі".
Отже, учасником торгів не було вчинено всіх необхідних дій для вчасного підписання договору про закупівлю.
Наведені вище обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення Скарги.
У разі відмови Переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог Документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, або ненадання Переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, Замовник відхиляє Пропозицію такого учасника та визначає Переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, що за твердженням Замовника відповідає пункту 3 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі".
Отже, учасником торгів не було вчинено всіх необхідних дій для вчасного підписання договору про закупівлю.
Наведені вище обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення Скарги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФОРЕСТ-БУДЕКСПОРТ" |
2 440 800,00
UAH з ПДВ
|
2 440 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕСК" |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФОРЕСТ-БУДЕКСПОРТ" #36876283 |
Рішення скасоване |
2 440 800,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2023 12:33
|
ТОВ "ФОРЕСТ-БУДЕКСПОРТ" #36876283 |
Відхилено |
2 440 800,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2023 12:37
|
ТОВ "ЕСК" #24447421 |
Очікує рішення |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2023 12:37
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 21 березня 2023 10:09 |
Кінець періоду оскарження: | 01 квітня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 01 квітня 2023 01:04 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з наявністю підстав що передбачені ч. 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг |
Документи:
21 березня 2023 10:09
|
Електронний підпис |
21 березня 2023 10:05
|
37. Протокольне рішення УО про скасування тендеру відпала необхідність (1).pdf |