Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з використання контейнерів для ТПВ, Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015:99999999-9 - Не відображене в інших розділах
Очікувана вартість
3 600,00 UAH
UA-2023-02-02-001023-a 729d581e74c64a91b26542f3589692a1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Лобода

+380566551862 yuliya.l5596@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Марганецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142359
Вебсайт: http://marganets-osvita.edukit.dp.ua
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Юлія Лобода
+380566551862
yuliya.l5596@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 місяць
Послуги з використання контейнерів для ТПВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53400, Україна, Дніпропетровська область, м.Марганець, вул. Садова, 13-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2023  —  19 травня 2023
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах

Тендерна документація

02 лютого 2023 09:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОКОМУНТРАНС"
#02128158
Переможець 3 600,00
UAH
02 лютого 2023 09:26

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2024 16:37
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2023 08:45
Дод.угода 1.PDF зміни до договору
25 квітня 2023 08:41
Дог.8009..03 конт.PDF укладений
02 лютого 2023 09:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 8009/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 лютого 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 3 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 250,00 UAH)