Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням за кодом ДК 021:2015:72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням»
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2023-02-01-018093-a ● 8625b1f2eb0d43db805957037ab7acfe
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівський національний університет імені Івана Франка |
Код ЄДРПОУ: | 02070987 |
Вебсайт: | https://www.lnu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ірина Іваночко +380322394261 iryna_ivanochko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2023 22:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2023 23:00 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням за кодом ДК 021:2015:72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Університетська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 05 лютого 2023 22:06
Дата відповіді: 07 лютого 2023 11:18
Пункт 20 Таблиці "Оцінка відповідності запропонованого рішення" Розділу "Методика оцінки запропонованого учасником технічного рішення" Додатку 3 тендерної документації містить вимогу: "Учасник повинен надати підтвердженння наявного досвіду впровадження запропонованої системи електронного документообігу (не системи ERP) у промисловій експлуатації з кількістю одночасно працюючих користувачів 7000 або більше користувачів.". З урахуванням того, що предмет закупівлі включає в себе лише 600 робочих місць системи електронного документообігу, вважаємо вимогу наявності досвіду впровадження системи на 7000 користувачів такою, що обмежує конкурнецію та недоцільною з огляду на значно меншу кількість ліцензій, які закуповуються. Просимо видалити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Будуть внесені зміни до Тендерної документації закупівлі.
Будуть внесені зміни до Тендерної документації закупівлі.
Проект договору
Дата подання: 05 лютого 2023 22:11
Дата відповіді: 07 лютого 2023 11:17
Пункт 6.1 Проекту Договору (Додаток 6 тендерної документації) містить умову гарантії протягом 5 років на результати наданих послуг. З урахуванням того, що оновлення сучасного програмного забезпечення (зокрема, й систем електронного документообігу) відбувається кілька разів на рік, гарантійна підтримка протягом 5 років є неможливою, так як за цей термін результати наданих послуг будуть вже значно змінені та надання гарантії буде неможливим. Пропонуємо розглянути можливість встановлення гарантійного терміну протягом 6 місяців - 1 року з моменту підписання Акту наданих послуг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Будуть внесені зміни до Тендерної документації закупівлі.
Будуть внесені зміни до Тендерної документації закупівлі.
Проект договору
Дата подання: 05 лютого 2023 22:14
Дата відповіді: 07 лютого 2023 11:17
Предмет закупівлі передбачає постачання ліцензій на програмне забезпечення. Закон України "Про авторське право і суміжні права" та інші нормативно-правові акти передбачають наявність в подібних договорах ліцензійних умов на програмне забезпечення. Просимо внести зміни до проекту договору та передбачити ліцензійні умови та правила їх передачі від виконавця замовнику.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Будуть внесені зміни до Тендерної документації закупівлі.
Будуть внесені зміни до Тендерної документації закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2023 23:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКРЕСІ БЕЙЗ" |
1 440 000,00
UAH з ПДВ
|
1 440 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКРЕСІ БЕЙЗ" #35635588 |
Переможець |
1 440 000,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2023 21:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 лютого 2023 21:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2023 11:14
|
Додаток № 3 до ТД до договору № 08_03-Е від 08.03.23.pdf | укладений |
10 березня 2023 11:13
|
Договір № 08_03-Е від 08.03.23 (Інтекресі Бейз).pdf | укладений |
10 березня 2023 11:13
|