Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Сумської міської ради "Електроавтотранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328540 |
Місцезнаходження: | 40007, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Харківська, буд. 113 |
Контактна особа: |
Наталія Миколенко +380542700975 stu_zakupki@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2023 18:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2023 14:54 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2023 14:54 |
Очікувана вартість: | 5 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34320000-6: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2023 19:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2023 18:59 |
тд запасні частини для ремонту автобусів 3432.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-19-000005 ● b3cf8991db034919af167d48764c1689
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 червня 2023 14:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.06.2023 № 26-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Віктор ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 16.06.2023 № 26-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-02-01-017315-a від 01.02.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-19 15:59:51
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі запасні частини для ремонту автобусів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-01-017315-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-22 11:55:07
відповідь
Комунальне підприємство (далі – підприємство) являється одержувачем бюджетних коштів та платником податку на прибуток. Відповідно до ч. 1 ст. 22 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 р. № 2456-VI (далі — БКУ) для здійснення програм заходів, які реалізуються за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів. Розпорядником бюджетних коштів може бути бюджетна установа ( п. 47 ч. 1 ст. 2 БКУ). Отже наше комунальне підприємство не являється розпорядником бюджетних коштів.
Відповідно до затвердженого річного плану (опублікованого в електронній системі Ідентифікатор плану закупівлі:UA-P-2023-02-01-005450-b) джерело фінансування даної закупівлі: власні кошти від господарської діяльності підприємства.
Отже, з вище вказаного не підлягало визначенню розмір бюджетного призначення та використано бюджетних коштів. На дату оголошення закупівлі підприємству не було виділено бюджетні кошти на закупівлю запасних частин на транспортні засоби.
Відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом МІНЕКОНОМІКИ ВІД 18.02.2020 № 275 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПРИМІРНОЇ МЕТОДИКИ ВИЗНАЧЕННЯ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" було проведено наступні етапи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі:
1. Етап: Визначення потреби в товарах, роботах, послугах згідно методики (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснювалася на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника відповідно до об’ємів парку підприємства, прописувалась можлива потреба в запчастинах на весь поточний рік, при цьому було проведено аналіз використаних запчастин минулих років та проаналізовано можливі заміни запасних частин в залежності від пробігу транспорту.
2. Етап: Формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик.
Для формування опису предмета закупівлі було задіяно фахівців нашого підприємства.
Профільними структурними підпозділами підприємства вивчалась питання щодо визначення необхідних технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, надавалися запити на різні підприємства в тому числі і комунальні, які могли б надати консультації по технічним питанням.
Якісні характеристики прописувались для того, щоб учасник, який подає тендерну пропозицію міг відповідати всім критеріям та був постачальником якісного товару.
Так як підприємство здійснює перевезення пасажирів Сумської міської територіальної громади, в тому числі пільгове перевезення окремих категорій громадян. У зв’язку з специфікою діяльності підприємства, ми повинні розраховувати не лише на найбільш економічну пропозицію, а й обирати найбільш надійних постачальників та якісний товар для того щоб надавати якісні та безпечні послуги пасажирам.
З метою забезпечення якості запасних частин дійшли висновку з механіками щодо не включення до пропозиції запасних частин торгової марки RIDER та DK, так як відповідно до проведеного аналізу минулих років дійшли висновку, що дані запчастини швидше приходять в несправність тобто швидше зношуються, при цьому виходить більш частіша заміна ніж при придбанні оригінальних, тому більш економічно вигідніше здійснювати закупку оригінальних запасних частин. Виробників запасних частин, які було включено до потреби налічується більше 5, а отже дискримінація відсутня.
3. Етап: було здійснено аналіз ринку, здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін:
- здійснено письмові запити на цінові пропозиції (електронною поштою) для отримання комерційних пропозицій;
- здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації;
Після здійснення пошуку, збору аналіз було визначено оптимальну очікувану вартість предмета закупівлі, яка б не привела до дискримінації та підвищила б конкурентність закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Подано позовну заяву 11.07.2023 р. |
Дата публікації: | 11 липня 2023 |
Документи:
11 липня 2023 13:45
|
Any Scanner_07_11_2023 (2).pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2023 14:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПФ "ТСП "ВЕК" |
4 588 921,00
UAH з ПДВ
|
4 588 921,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ НОВА БУС |
5 516 414,40
UAH з ПДВ
|
5 516 414,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПФ "ТСП "ВЕК" #31548036 |
Відхилено |
4 588 921,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2023 13:42
|
|
ТОВ НОВА БУС #39444791 |
Переможець |
5 516 414,40
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2023 11:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 лютого 2023 13:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 20:51
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2023 14:26
|
дог103.pdf | укладений |
28 лютого 2023 14:25
|