Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вивезення та утилізації твердих побутових відходів, великогабаритних (будівельних) відходів, опалого листя та гілля з території міських кладовищ
Очікувана вартість
4 090 220,00 UAH
UA-2023-02-01-013717-a 26f0865a0cef4c5ab0df01f373611425
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончар Тетяна Олексіївна

380444821590 speckom_rs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОМБІНАТ ПІДПРИЄМСТВ КОМУНАЛЬНО-ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 03358475
Вебсайт: https://kievritual.com/
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО-КУДРЯВСЬКА, будинок 47/14
Контактна особа: Гончар Тетяна Олексіївна
380444821590
speckom_rs@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2023 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 06 лютого 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2023 10:00
Очікувана вартість: 4 090 220,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 451,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії за примірною формою, передбаченою Додатком 8 цієї тендерної документації не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 46 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 6 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 47/14, приймальня директора. або Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в даній тендерній документації. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Банківські реквізити Замовника: Ритуальна служба спеціалізоване комунальне підприємство «Спеціалізований комбінат підприємств комунально-побутового обслуговування» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) (ритуальна служба СКП «Спецкомбінат ПКПО»); Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 03358475; Юридична адреса: Україна, 01054, вул. Бульварно-Кудрявська, 47/14, м. Київ; Міжнародний банківський рахунок (IBAN) UA793052990000026000006215609 АТ КБ «Приватбанк» м. Київ, код банку 305299

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
850 метри кубічні
Вивезення та утилізація великогабаритних (будівельних) відходів, опалого листя та гілля (у т.ч. навантаження) з Міського кладовища (м. Київ, вул.Стеценка,18) з тимчасових місць зберігання відходів (сміттєзвалищ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04128, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ СТЕЦЕНКА, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 90513000-6 — Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація/видалення
850 метри кубічні
Вивезення та утилізація великогабаритних (будівельних) відходів, опалого листя та гілля (у т.ч. навантаження) з Лісового кладовища (м. Київ, вул. Крайня,3) з тимчасових місць зберігання відходів (сміттєзвалищ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ КРАЙНЯ, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 90513000-6 — Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація/видалення
470 метри кубічні
Вивезення та утилізація великогабаритних (будівельних) відходів, опалого листя та гілля (у т.ч. навантаження) з Байкового кладовища (м.Київ, вул.Байкова,6) з тимчасових місць зберігання відходів (сміттєзвалищ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БАЙКОВА, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 90513000-6 — Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація/видалення
225 метри кубічні
Вивезення та утилізація відходів з території міських кладовищ у період проведення поминальних днів (з 10.04.2023 по 10.05.2023 року ) з контейнерів, об’ємом 15-25 куб.м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, Київська область, Київ, кладовища м.Києва (за місцем знаходження об"єктів)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2023
ДК 021:2015: 90513000-6 — Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація/видалення
13156 метри кубічні
Вивезення та утилізація твердих побутових відходів з території міських кладовищ з контейнерів, об’ємом 1,1 куб.м – 26 обʼєктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, Київська область, Київ, кладовища м.Києва (за місцем знаходження об"єктів)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90513000-6 — Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація/видалення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України. Замовник зобов’язується перерахувати кошти на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 15:39
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 15:39
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 15:39
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 15:39
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 15:39
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 15:39
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 15:39
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 15:39
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 15:39
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 15:39
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 15:39
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 15:39
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 15:39
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 15:39
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 15:39
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 15:39
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 15:39
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 15:39
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 15:39
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 15:39
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 15:39
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 15:39

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії за примірною формою, передбаченою Додатком 8 цієї тендерної документації не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 46 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 6 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 47/14, приймальня директора. або Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в даній тендерній документації. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Банківські реквізити Замовника: Ритуальна служба спеціалізоване комунальне підприємство «Спеціалізований комбінат підприємств комунально-побутового обслуговування» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) (ритуальна служба СКП «Спецкомбінат ПКПО»); Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 03358475; Юридична адреса: Україна, 01054, вул. Бульварно-Кудрявська, 47/14, м. Київ; Міжнародний банківський рахунок (IBAN) UA793052990000026000006215609 АТ КБ «Приватбанк» м. Київ, код банку 305299
01 лютого 2023 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2023 15:39
ТД ВТ з Особливостями _9051.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-03-09-000033 ● 3c0981694a1c4009b23ff9fdd8be57b6
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 березня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 березня 2023 14:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

07.03.2023 № 62
Київ

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 07.03.2023 № 62

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2023-02-01-013717-a
01.02.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній
системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-03-13 09:20:40

Запит про надання пояснень

Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-03-15 12:21:31

Пояснення на запит Державної аудиторської служби України

Ознайомившись із запитом Державної аудиторської служби України, отриманим в результаті моніторингу публічної закупівлі UA-2023-02-01-013717-a за предметом закупівлі: «Послуги з вивезення та утилізації твердих побутових відходів, великогабаритних (будівельних) відходів, опалого листя та гілля з території міських кладовищ код ДК 021:2015 - 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» повідомляємо наступне.

1. Технічні та якісні характеристики складені у відповідності до Закону України «Про відходи» та нормативно-правових актів у сфері поводження з відходами, є необхідними для забезпечення належних санітарних умов функціонування кладовищ м.Києва, що знаходяться на балансі Ритуальної служби спеціалізованого комунального підприємства «Спеціалізований комбінат підприємств комунально-побутового обслуговування» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), не є унікальними та такими, що потенційно можуть обмежити коло учасників закупівлі. Обсяги закупівлі формувалися відповідно до існуючої потреби на 2023 рік, доведених граничних сум на 2023 рік та планових надходжень коштів по загальному фонду в 2023 році.
Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб Замовника та відповідають пропозиціям відповідного ринку.

2. Очікувану вартість закупівлі визначено з урахуванням наказу Мінекономіки від 18 лютого 2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін за результатами моніторингу цін на вказані позиції предмету закупівлі на протязі 2022 року в електронній системі закупівель за аналогічними закупівлями (у відповідності до цін, вказаних у договорах про закупівлю), направлено запити цінових пропозицій надавачам послуг, а також враховуючи діючі розпорядження КМВА «Про внесення змін до Тарифів на послуги з вивезення твердих та великогабаритних побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення)». Очікувана вартість розрахована шляхом оцінки не менше трьох пропозицій потенційних виконавців щодо послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому, її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій. Розрахунок очікуваної вартості складено з урахуванням обсягу відходів та фактичного обсягу бюджетних асигнувань, затверджених кошторисом на 2023 рік. Очікувана вартість закупівлі була сформована на підставі середнього значення цінової пропозиції і становить: 4090220,00 грн. з урахуванням ПДВ.
Очікуваний обсяг закупівлі визначено на підставі аналізу попередніх періодів у 2021-2022 р.р. виходячи з фактичної кількості наявних контейнерів для збирання ТПВ , що підлягають вивезенню відповідно з Графіком виконання послуг по збиранню, вивезенню та утилізації побутових відходів з контейнерів об’ємом 1,1 м3 у 2023 році, а також фактичної наявності великогабаритних (будівельних) відходів, опалого листя та гілля на тимчасових місцях зберігання відходів (сміттєзвалищах), що утворились в результаті проведення виробничої діяльності підпорядкованих кладовищ та відповідно до виділених бюджетних асигнувань на 2023 рік і складає 15551 куб. м.

3. На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 зі змінами, Ритуальною службою спеціалізованим комунальним підприємством «Спеціалізований комбінат підприємств комунально-побутового обслуговування» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) на сторінці власного веб-сайту https://kievritual.com/ у розділі РИТУАЛЬНА СЛУЖБА ---> ОБГРУНТУВАННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ доступна вся необхідна інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета кожної конкурентної закупівлі та очікуваної вартості предмета такої закупівлі. (посилання https://kievritual.com/public_zak/, посилання на файл https://kievritual.com/wp-content/uploads/2023/02/Obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-vyvezennya-smittya-2023.pdf ).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 березня 2023
Кінцевий строк оскарження: 04 квітня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 лютого 2023 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "КРАМАР ЕКО" 3 971 543,00
UAH з ПДВ
3 971 543,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 лютого 2023 15:02
Електронний підпис
27 лютого 2023 15:01
Гарантія 110556-V-0131.rar
21 лютого 2023 10:13
Електронний підпис
21 лютого 2023 10:03
Електронний підпис
20 лютого 2023 13:01
Електронний підпис
20 лютого 2023 12:58
Довідка.zip
20 лютого 2023 12:58
Довідка (1).zip
17 лютого 2023 15:18
Електронний підпис
17 лютого 2023 15:17
5. Витяг ЄДРПОУ 02.02.2023.pdf
17 лютого 2023 15:17
2. Оригінал Витяг ПДВ.PDF
14 лютого 2023 14:42
Електронний підпис
14 лютого 2023 14:40
КРАМАР ЕКО 14001 УКР_ФКС.pdf
14 лютого 2023 14:40
КРАМАР ЕКО 9001 УКР_ФКС.pdf
07 лютого 2023 11:50
Електронний підпис
07 лютого 2023 11:49
33.1 КРАМАР ЕКО 9001 УКР.pdf.p7s
07 лютого 2023 11:49
36.19 АА9661ОН Свідоцтво.pdf.p7s
07 лютого 2023 11:49
2. Оригінал Витяг ПДВ.PDF
07 лютого 2023 11:49
34.1 КРАМАР ЕКО 14001 УКР.pdf.p7s
07 лютого 2023 11:49
38. Цінова пропозиція.pdf.p7s
07 лютого 2023 11:49
38. Цінова пропозиція.pdf
07 лютого 2023 11:49
36.19 АА9661ОН Свідоцтво.pdf
07 лютого 2023 11:49
37.1.1 Акти до договору 362.pdf
07 лютого 2023 11:49
33.1 КРАМАР ЕКО 9001 УКР.pdf
07 лютого 2023 11:49
37.1 Договір 362 оригінал.pdf
07 лютого 2023 11:49
34.1 КРАМАР ЕКО 14001 УКР.pdf
07 лютого 2023 11:49
5. Витяг ЄДРПОУ 02.02.2023.pdf.p7s
07 лютого 2023 11:49
2. Оригінал Витяг ПДВ.PDF.p7s
07 лютого 2023 11:49
5. Витяг ЄДРПОУ 02.02.2023.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРАМАР ЕКО"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КРАМАР ЕКО"
#36173955
Переможець 3 971 543,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2023 13:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 лютого 2023 15:17

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 40 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178, Замовник надсилає учаснику ТОВ "КРАМАР ЕКО" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник Сертифікат на систему менеджменту якості №: SIC.MS.005.ISO9001.3031 про відповідність ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT); (ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), в якому термін дії сертифікату вказано до 22.07.2023 року, що не відповідає вимогам тендерної документації; 2) Учасник надав Сертифікат на систему менеджменту якості №: SIC.MS.005.ISO14001.3032 про відповідність ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»), в якому термін дії сертифікату вказано до 22.07.2023 року, що не відповідає вимогам тендерної документації; 3) На виконання вимоги п. 1.3 Додатку 1 тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надав Договір № 01-05-2020 оренди транспортних засобів від 01 травня 2020 р. строк дії якого закінчився «31» грудня 2022 року, що не відповідає вимогам тендерної документації та не підтверджує відповідність учасника встановленому кваліфікаційному критерію. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) п.8 Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен підтвердити, що система менеджменту якості Учасника, стосовно організації діяльності (операцій) у сфері поводження з безпечними відходами, яку проводить Учасник, відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 «Система менеджменту якості. Вимоги», для підтвердження Учасником надається сертифікат на систему менеджмента якості, що виданий органом сертифікації, який підтверджує відповідність міжнародному стандарту ISO 9001:2015, «Система менеджменту якості. Вимоги», (ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги»( ISO 9001:2015, IDT); (ДСТУ ЕN ISO 9001:2018 «Система управління якістю. Вимоги»( ЕN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) чинний на весь час надання послуг; 2) п.8 Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен підтвердити, що система екологічного менеджменту Учасника, стосовно організації діяльності (операцій) у сфері поводження з безпечними відходами, яку проводить Учасник, відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Система екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», для підтвердження Учасником надається сертифікат на систему екологічного менеджменту, що виданий органом сертифікації, який підтверджує відповідність міжнародному стандарту ISO 14001:2015 «Система екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015(ISO 14001:2015, IDT) Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування») чинний на весь час надання послуг 3) п.1.3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження відповідності встановленому критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник надає інформацію про наявність у нього спеціально обладнаних транспортних засобів, пристосованих під вивантаження контейнерів об’ємом 1,1 м3 (не менше 1 автомобіля) з габаритними розмірами не більше 7200/2500/3800 мм з додаванням документів відповідно до вимог п.1.1.2., що підтверджують право власності або право оренди або право користування (договір лізингу та/або договір надання послуг) спеціалізованими транспортними засобами. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати сертифікат на систему менеджмента якості, що виданий органом сертифікації, який підтверджує відповідність міжнародному стандарту ISO 9001:2015, «Система менеджменту якості. Вимоги», (ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги»( ISO 9001:2015, IDT); (ДСТУ ЕN ISO 9001:2018 «Система управління якістю. Вимоги»( ЕN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) чинний на весь час надання послуг, визначений тендерною документацією; 2) Надати сертифікат на систему екологічного менеджменту, що виданий органом сертифікації, який підтверджує відповідність міжнародному стандарту ISO 14001:2015 «Система екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015(ISO 14001:2015, IDT) Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування») чинний на весь час надання послуг, визначений тендерною документацією; 3) Надати документи, відповідно до вимог п.1.1.2. Додатку 1 до тендерної документації, що підтверджують право власності або право оренди або право користування (договір лізингу та/або договір надання послуг) спеціалізованими транспортними засобами пристосованих під вивантаження контейнерів об’ємом 1,1 м3 (не менше 1 автомобіля) з габаритними розмірами не більше 7200/2500/3800 мм.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2023 13:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРАМАР ЕКО"
#36173955
3 971 543,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2024 15:54
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2023 15:12
Додаткова угода № 1 до договору № 27 від 28.02.2023.pdf зміни до договору
28 лютого 2023 15:11
Електронний підпис укладений
28 лютого 2023 14:56
Договір № 27 від 28.02.2023.pdf укладений
28 лютого 2023 14:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до підпункту 5 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а саме: погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), уклали дану додаткову угоду №1 (далі – Додаткова угода) до Договору про наступне: 1. Сторони домовились зменшити ціну Договору без зміни кількості (обсягу) та якості послуг та внести зміни до Договору та викласти пункт 3.1. Договору у наступній редакції: «3.1. Ціна (сума) договору становить 3 971 412,20 грн. (три мільйона дев’ятсот сімдесят одна тисяча чотириста дванадцять грн. 20 коп.) з ПДВ, в тому числі ПДВ – 661 902,03 грн.» 2. Специфікацію (Додаток 1 до Договору) викласти в редакції, що є Додатком 1 до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 лютого 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 3 971 412,20
UAH (в тому числі ПДВ 661 902,03 UAH)