Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі та фрукти
Очікувана вартість
1 248 407,00 UAH
UA-2023-02-01-009897-a f591ee42eb304928a64cac8591e147ac
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Старушко Олена Броніславівна

+380975080830 elena1980e@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гуманітарний відділ Баранівської міської ради Баранівського району Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 44651720
Місцезнаходження: 12701, Україна , Житомирська обл., Баранівка, Соборна,20
Контактна особа: Старушко Олена Броніславівна
+380975080830
elena1980e@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2023 13:58
Звернення за роз’ясненнями: до 06 лютого 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2023 00:00
Початок аукціону: 09 лютого 2023 00:01
Очікувана вартість: 1 248 407,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 242,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4700 кілограм
Апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12701, Україна, Житомирська область, Баранівка, заклади дошкільної та загальносередньої освіти гуманітарного відділу Баранівської міської ради (список викладено в Додатку 5 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03222220-1 — Апельсини
4700 кілограм
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12701, Україна, Житомирська область, Баранівка, заклади дошкільної та загальносередньої освіти гуманітарного відділу Баранівської міської ради (список викладено в Додатку 5 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03222111-4 — Банани
1000 кілограм
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12701, Україна, Житомирська область, Баранівка, заклади дошкільної та загальносередньої освіти гуманітарного відділу Баранівської міської ради (список викладено в Додатку 5 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03222321-9 — Яблука
5500 кілограм
Буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12701, Україна, Житомирська область, Баранівка, заклади дошкільної та загальносередньої освіти гуманітарного відділу Баранівської міської ради (список викладено в Додатку 5 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
6900 кілограм
Капуста свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12701, Україна, Житомирська область, Баранівка, заклади дошкільної та загальносередньої освіти гуманітарного відділу Баранівської міської ради (список викладено в Додатку 5 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
5250 кілограм
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12701, Україна, Житомирська область, Баранівка, заклади дошкільної та загальносередньої освіти гуманітарного відділу Баранівської міської ради (список викладено в Додатку 5 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
3500 кілограм
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12701, Україна, Житомирська область, Баранівка, заклади дошкільної та загальносередньої освіти гуманітарного відділу Баранівської міської ради (список викладено в Додатку 5 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 30 (тридцять) календарних днів з моменту одержання Товару за цінами вказаними в видаткових накладних. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 13:58
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 13:58
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 13:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 13:58
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 13:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 13:58
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 13:58
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 13:58
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 13:58
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 13:58
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 13:58
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 13:58
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 13:58
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 13:58
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 13:58
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 13:58
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 13:58
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 13:58
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 13:58
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 13:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 13:58
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 13:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 13:58
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 13:58
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 13:58
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 13:58
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 13:58
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 13:58
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 13:58
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 13:58
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 13:58
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 13:58
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 13:58
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2023 13:58

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

01 лютого 2023 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2023 13:59
Додаток 5.docx
01 лютого 2023 13:59
Додаток 4.docx
01 лютого 2023 13:59
Додаток 3 проєкт.docx
01 лютого 2023 13:59
Додаток 2 техн хар.docx
01 лютого 2023 13:58
Додаток 1 квал крит.docx
01 лютого 2023 13:58
ТД Особливості .docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-02-01-009897-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП БАЙЦЕР ОЛЬГА ГНАТІВНА, Код ЄДРПОУ:2523204762
Дата подання: 16 лютого 2023 09:37
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 Гуманітарний відділ Баранівської міської ради Баранівського району Житомирської області (далі – Замовник торгів) проводить процедуру закупівлі «Відкриті торги», згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) - «код ДК 021:2015 - 03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» (Овочі та фрукти)» До участі у процедурі закупівлі подано дві тендерні пропозиції: • ФОП БАЙЦЕР ОЛЬГА ГНАТІВНА (2523204762) (далі – Скаржник) • ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "АГРОТОН" (44267434) (далі – Учасник) За результатами розгляду тендерних пропозицій Уповноваженою особою (протокольне рішення 44 від 13.02.2023 року) прийнято рішення про обрання переможцем процедури закупівлі - ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "АГРОТОН" (44267434) Скаржник не погоджується із рішення про обрання переможцем процедури закупівлі - ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "АГРОТОН" (44267434) враховуючи наступне. 1. Замовником торгів 10.02.2023 року оприлюднено повідомлення про усунення недоліків, які наявні у пропозиції Учасника у якому вказувалося: «При проведенні розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: - в довідці відомості про учасника відсутня інформація про статус платника податку, відомості про підписанта договору (посада, ПІБ), відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ); - відсутня копія платника податку; - відсутній гарантійний лист у довільній формі про те, що транспортні засоби, що будуть використовуватись учасником процедури закупівлі для постачання предмета закупівлі замовнику відповідають гігієнічним вимогам до транспортних засобів, встановлених статтею 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Просимо усунути виявлені невідповідності а саме надати наступні документи: - довідку відомості про учасника відповідно до вимоги пункту 3.1. Додатку 1 до тендерної документації; - копію платника податку відповідно до вимоги пункту 3.2. Додатку 1 до тендерної документації; - гарантійний лист у довільній формі про те, що транспортні засоби, що будуть використовуватись учасником процедури закупівлі для постачання предмета закупівлі замовнику відповідають гігієнічним вимогам до транспортних засобів, встановлених статтею 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», відповідно до вимоги пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації.» Відповідно до пункту 3.2 Додатку №2 тендерної документації (далі - ТД), встановлена наступна вимога: 3.2. Для Учасників-платників ПДВ: Копія свідоцтва про реєстрацію податку на додану вартість (копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість). Для учасників-платників єдиного податку: Копія свідоцтва платника єдиного податку (копія витягу з реєстру платників єдиного податку). Примітка. У разі, якщо інформація, що підтверджує статус платника податку оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, такий учасник у складі своєї тендерної пропозиції може не надавати зазначених вище документів. У такому випадку учасник надає лист довільної форми, в якому вказує посиланням на відповідний реєстр, за яким розміщено інформацію, що підтверджує статус платника податку. У разі, якщо Учасник не є платником ПДВ або платником єдиного податку - надати лист-пояснення із зазначенням підстави ненадання документу/ів. На усунення порушень, які вказані у повідомленні від 10.02.2023 року, Учасником надано Довідка (файл - Довідка платник податків.pdf, завантажено в електронну систему закупівель - )10 лютого 2023 16:05) у якій вказується наступне: «Фермерське господарство «АГРОТОН» повідомляє що є платником податків на загальній системі оподаткування від 6.05.2021 року на обліку Хмільницької ДПІ , Головного Управління ДПС у Вінницькій області, також згідно пояснення Міндоходів у листі від 09.01.2014 р. № 106/7/99-99-18-02-04-17, що з 17 грудня 2012 р. для платників податків, відомості щодо яких містяться в Єдиному державному реєстрі юросіб та фізосіб - підприємців (далі - ЄДР), запроваджено єдиний документ - виписку з Єдиного державного реєстру. Цей документ підтверджує держреєстрацію суб'єкта господарювання та взяття його на облік в органах державної податкової служби, державної статистики та ПФУ.» Однак, Замовником вимагалося надання: • Копія свідоцтва про реєстрацію податку на додану вартість (копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість) – для платників ПДВ АБО • Копія свідоцтва платника єдиного податку (копія витягу з реєстру платників єдиного податку) - Для учасників-платників єдиного податку Учасник у ціновій пропозиції зазначив, що він пропонує товар «без ПДВ», тому можна зробити висновок, що Учасник є платником єдиного податку. Відповідно до п. 299.9 ст. 299 Податкового кодексу України, від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями, за бажанням зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно та безумовно у контролюючому органі за місцем податкової адреси отримати (у тому числі в електронному вигляді) витяг з реєстру платників єдиного податку. Строк надання витягу з реєстру платників єдиного податку для зареєстрованих платників єдиного податку не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження запиту, а для суб’єктів господарювання, які подали заяву щодо переходу на спрощену систему оподаткування, - двох робочих днів з дня надходження запиту. Витяг діє до внесення змін до реєстру. Якщо ж Учасник є платником ПДВ, то відповідно до п. 183.11 ст. 183 Податкового кодексу України, від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями, За запитом платника податку контролюючий орган надає безоплатно та безумовно протягом двох робочих днів, що настають за днем отримання такого запиту, витяг з реєстру платників податку. Витяг діє до внесення змін до реєстру. Всупереч вимогам тендерної документації та повідомлення про усунення недоліків від 10.02.2023 року, Учасником у складі пропозиції не надано Копія свідоцтва платника єдиного податку (копія витягу з реєстру платників єдиного податку) - Для учасників-платників єдиного податку або Копія свідоцтва про реєстрацію податку на додану вартість (копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість) – для платників ПДВ Отже, Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "АГРОТОН" (44267434) на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей 2. Замовником торгів 10.02.2023 року оприлюднено повідомлення про усунення недоліків, які наявні у пропозиції Учасника у якому вказувалося: «При проведенні розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: - в довідці відомості про учасника відсутня інформація про статус платника податку, відомості про підписанта договору (посада, ПІБ), відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ); - відсутня копія платника податку; - відсутній гарантійний лист у довільній формі про те, що транспортні засоби, що будуть використовуватись учасником процедури закупівлі для постачання предмета закупівлі замовнику відповідають гігієнічним вимогам до транспортних засобів, встановлених статтею 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Просимо усунути виявлені невідповідності а саме надати наступні документи: - довідку відомості про учасника відповідно до вимоги пункту 3.1. Додатку 1 до тендерної документації; - копію платника податку відповідно до вимоги пункту 3.2. Додатку 1 до тендерної документації; - гарантійний лист у довільній формі про те, що транспортні засоби, що будуть використовуватись учасником процедури закупівлі для постачання предмета закупівлі замовнику відповідають гігієнічним вимогам до транспортних засобів, встановлених статтею 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», відповідно до вимоги пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації.» Відповідно до пункту 3.1 Додатку №2 тендерної документації (далі - ТД), встановлена наступна вимога щодо надання довідка, складеної у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), із зазначенням відомостей про учасника: 1. Повна назва учасника 2. Юридична адреса 3. Поштова адреса 4. Банківські реквізити обслуговуючого банку 5. Код ЄДРПОУ 6. Індивідуальний податковий номер 7. Статус платника податку 8. Контактний номер телефону 9. Е-mail 10. Відомості про підписанта договору (посада, ПІБ) 11. Відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ) На усунення порушень, які вказані у повідомленні від 10.02.2023 року, Учасником надано Інформація про учасника (файл - Інформація про учасника 001.pdf, завантажено в електронну систему закупівель - )10 лютого 2023 16:05) у якій вказується наступне: Учасником на усунення порушень надано інформацію, яка не містить посади підписанта договору та посади підписанта документів тендерної пропозиції Отже, Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "АГРОТОН" (44267434) на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей 3. Відповідно до пункту 5 Додатку №2 тендерної документації, Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції - Інформацію в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у випадку використання), про внесення потужностей (об’єктів) та їх операторів, що здійснюють діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів в реєстр потужностей на офіційному веб-сайті Держпродспоживслужби України Учасником у складі пропозиції надано Наказ №147-А від 31.01.2023 року ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області у якому вказано особистий реєстраційний номер потужності ФГ "АГРОТОН" (44267434) - r-UA-05-12-120. За кодом пошуку r-UA-05-12-120 на веб – сайті Державної службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (https://www.agro-id.gov.ua/reestr.rs/rs/) вказується зареєстрована потужність ФОП «Шевченко Марія Павлівна» за адресою 87120, ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ, ВОЛНОВАСЬКИЙ РАЙОН, смт.АНДРІЇВКА, ВУЛИЦЯ РУДЧЕНКА, 15. Реєстр операторів ринку харчових потужностей ведеться Державної службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба). Порядок роботи з реєстром регламентується Наказом №39 Мінагрополітики від 10.02.2016. Всупереч пункту 5 Додатку №2 тендерної документації, Учасником не підтверджено внесення потужностей (об’єктів) та їх операторів, що здійснюють діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів в реєстр потужностей на офіційному веб-сайті Держпродспоживслужби України Отже, Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "АГРОТОН" (44267434) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей 4. Відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 Додатку №1 тендерної документації, документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям - Довідка про досвід виконання аналогічного договору, складена на фірмовому бланку учасника в довільній формі та скановані копії аналогічного(их) договору(ів) з документами, що підтверджують виконання договору(ів) в повному обсязі (скановані копії актів приймання-передачі, актів виконаних робіт, видаткових накладних або інших підтверджуючих документів) Учасником у складі пропозиції надано договір №13 від 27.01.2023 року, який укладено із ЗДО №7 «Дюймовочка» Шепетівської міської ради. По перше, згідно умов договору №13 строк поставки та строк дії договору до 31.12.2023 року. Даний факт свідчить про те, що договір не виконаний та буде виконуватися у майбутньому. Згідно вимог тендерної документації, вимагалося надання договору, який виконаний в повному обсязі. По друге, згідно пункту 1.1 Договору №13, Додаток 1 (Специфікація) є додатком до Договору та його невід’ємною частиною. У складі пропозиції не надано Додаток 1 (Специфікація), тобто договір не надано у повному обсязі. По третє, тендерною документацією вимагалося надання договору «з документами, що підтверджують виконання договору(ів) в повному обсязі (скановані копії актів приймання-передачі, актів виконаних робіт, видаткових накладних або інших підтверджуючих документів)» У складі пропозиції надано видаткова накладна №1 від 21.01.2023 року на загальну суму 2597,30 грн., а загальна сума договору складає – 116300,00 грн. без ПДВ, що свідчить про не надання у складі пропозиції документів, що підтверджують виконання договору(ів) в повному обсязі. Отже Учасником не надано документальне підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Отже, Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "АГРОТОН" (44267434) на підставі пункту 41 Особливостей ЩОДО ПОРУШЕНИХ ПРАВ СКАРЖНИКА ТА ПІДСТАВ ДЛЯ ПОДАННЯ СКАРГИ Права Скаржника порушені тим, що під час розгляду тендерних пропозицій Учасників Замовником торгів було допущено порушення Закону та Особливостей, не забезпечено всебічний та об’єктивний розгляд таких пропозицій. Пунктом 5 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Неправомірне обрання переможця процедури закупівлі порушує права Скаржника у тому, що Замовником не дотримано принципів публічних закупівель, які визначені статтею 5 Закону. Не здійснення об’єктивного розгляду пропозицій призвело до порушено прав Скаржника. Підставою для подання скарги являються неправомірне рішення Замовника торгів, а саме щодо обрання переможця процедури закупівлі ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "АГРОТОН" (44267434). Порядок оскарження процедур закупівлі визначений пунктах 52 – 64 Особливостей та ст. 18 Закону. Окремо слід зазначити, що документальне підтвердження (докази), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, міститься у електронній системі закупівель за посиланням – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-01-009897-a Враховуючи вищевказане, керуючись Особливостями та ст.18 Закону ПРОСИМО: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Гуманітарний відділ Баранівської міської ради Баранівського району Житомирської області скасувати протокольне рішення 44 від 13.02.2023 року про обрання переможцем процедури закупівлі - ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "АГРОТОН" (44267434)
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 лютого 2023 15:12
рішення від 17.02.2023 № 1863.pdf
Дата публікації: 17 лютого 2023 15:12
рішення від 06.03.2023 № 2620.pdf
Дата публікації: 08 березня 2023 18:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2620-р/ПК-ПЗ від 06.03.2023 гуманітарним відділом Баранівської міської ради Баранівського району Житомирської області скасовано рішення про визначення фермерського господарства «АГРОТОН» переможцем процедури закупівлі – «Овочі та фрукти», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-02-01-009897-a.
Дата виконання рішення замовником: 09 березня 2023 15:55

Документи подані скаржником

16 лютого 2023 09:34
Скарга.pdf
16 лютого 2023 09:39
Електронний підпис
16 лютого 2023 16:24
СКАРГА - UA-2023-02-01-009897-a.docx
16 лютого 2023 16:28
СКАРГА - UA-2023-02-01-009897-a.docx
16 лютого 2023 09:39
Електронний підпис

Документи подані замовником

21 лютого 2023 15:10
Пояснення на Скаргу.pdf
21 лютого 2023 15:10
Пояснення на Скаргу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 лютого 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "АГРОТОН" 1 141 000,00
UAH з ПДВ
1 141 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП БАЙЦЕР ОЛЬГА ГНАТІВНА 1 181 650,00
UAH з ПДВ
1 181 650,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 березня 2023 14:45
Електронний підпис
10 березня 2023 14:44
Довідка про досвід.pdf.p7s
10 березня 2023 14:44
Довідка про досвід.pdf
13 лютого 2023 14:52
Електронний підпис
13 лютого 2023 14:52
Довіреність Козачук.pdf
13 лютого 2023 14:52
Довідка корупція.pdf
10 лютого 2023 16:05
Електронний підпис
08 лютого 2023 21:47
Електронний підпис
08 лютого 2023 21:46
Сертифікати овочі.pdf
08 лютого 2023 21:46
Лист згода з договором.pdf
08 лютого 2023 21:46
Витяг несудимість.pdf.p7s
08 лютого 2023 21:46
Свідоц. ТЗ.pdf
08 лютого 2023 21:46
Довідка банк.pdf
08 лютого 2023 21:46
Технічне завдання.pdf
08 лютого 2023 21:46
Технічне завдання.pdf.p7s
08 лютого 2023 21:46
Довіреність Козачук.pdf
08 лютого 2023 21:46
Договір оренди ТЗ.pdf.p7s
08 лютого 2023 21:46
Статут.pdf
08 лютого 2023 21:46
Проєкт договору.pdf
08 лютого 2023 21:46
Покладання обовязків.pdf
08 лютого 2023 21:46
Декларація фрукти.pdf
08 лютого 2023 21:46
Витяг несудимість.pdf
08 лютого 2023 21:46
Згода про усунення .pdf.p7s
08 лютого 2023 21:46
Гарантія 17ст .pdf.p7s
08 лютого 2023 21:46
Проєкт договору.pdf.p7s
08 лютого 2023 21:46
Довідка про МТБ.pdf.p7s
08 лютого 2023 21:46
Довіреність Козачук.pdf.p7s
08 лютого 2023 21:46
Договір оренди ТЗ.pdf
08 лютого 2023 21:46
Свідоц. ТЗ.pdf.p7s
08 лютого 2023 21:46
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
08 лютого 2023 21:46
Пояснювальна записка.pdf
08 лютого 2023 21:46
Реквізити.pdf
08 лютого 2023 21:46
Згода про усунення .pdf
08 лютого 2023 21:46
Тендерна пропозиція.pdf
08 лютого 2023 21:46
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
08 лютого 2023 21:46
Статут.pdf.p7s
08 лютого 2023 21:46
Витяг з ЄДР.pdf
08 лютого 2023 21:46
Довідка про МТБ.pdf
08 лютого 2023 21:46
Сертифікати овочі.pdf.p7s
08 лютого 2023 21:46
Лист про неналежність.pdf
08 лютого 2023 21:46
Реквізити.pdf.p7s
08 лютого 2023 21:46
Гарантування поставки.pdf
08 лютого 2023 21:46
Гарантія 17ст .pdf
08 лютого 2023 21:46
Довідка банк.pdf.p7s
08 лютого 2023 21:46
Декларація фрукти.pdf.p7s

Публічні документи

16 березня 2023 14:23
Електронний підпис
16 березня 2023 14:22
Витяг-747699-БАЙЦЕР-2023-03-11.pdf
16 березня 2023 14:22
Довідка.pdf
16 березня 2023 14:22
Довідка.pdf.p7s
16 березня 2023 14:22
ФОП_Байцер_О.Г..pdf
14 березня 2023 16:36
Електронний підпис
08 лютого 2023 17:08
Електронний підпис
08 лютого 2023 17:07
Електронний підпис
08 лютого 2023 17:07
Пояснення.pdf
08 лютого 2023 17:07
Хюндай 9751.pdf
08 лютого 2023 17:07
Медична книжка Чібіс.pdf
08 лютого 2023 17:07
Медична книжка Ярощук.pdf
08 лютого 2023 17:07
НАССР БАЙЦЕР.pdf
08 лютого 2023 17:07
Довідка запису ЄДР.pdf
08 лютого 2023 17:07
Додаток 3 проєкт.pdf
08 лютого 2023 17:07
Декларація виробника.pdf
08 лютого 2023 17:07
Ліцензія вет.лікарня.pdf
08 лютого 2023 17:07
Аналогічний договір 2.PDF
08 лютого 2023 17:07
Договір перевезення.pdf
08 лютого 2023 17:07
Хюндай 6195.pdf
08 лютого 2023 17:07
Довідка МТБ.pdf
08 лютого 2023 17:07
Додаток 2 техн хар.pdf
08 лютого 2023 17:07
Наявність працівників.pdf
08 лютого 2023 17:07
Декларація виробника.pdf
08 лютого 2023 17:07
Аналогічний договір.PDF
08 лютого 2023 17:07
Медична книжка Заіць.pdf
08 лютого 2023 17:07
Пояснювальна записка.pdf
08 лютого 2023 17:07
Івеко 7691.pdf
08 лютого 2023 17:07
Документи Байцер О.Г..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "АГРОТОН"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП БАЙЦЕР ОЛЬГА ГНАТІВНА

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "АГРОТОН"
#44267434
Рішення скасоване 1 141 000,00
UAH з ПДВ
09 березня 2023 15:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 лютого 2023 10:34
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "АГРОТОН"
#44267434
Відхилено 1 141 000,00
UAH з ПДВ
13 березня 2023 11:29
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 березня 2023 16:32
ФОП БАЙЦЕР ОЛЬГА ГНАТІВНА
#2523204762
Переможець 1 181 650,00
UAH з ПДВ
16 березня 2023 10:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 березня 2023 12:06

Вимога про усунення невідповідностей

При проведенні розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: - в довідці відомості про учасника відсутня інформація про статус платника податку, відомості про підписанта договору (посада, ПІБ), відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ); - відсутня копія платника податку; - відсутній гарантійний лист у довільній формі про те, що транспортні засоби, що будуть використовуватись учасником процедури закупівлі для постачання предмета закупівлі замовнику відповідають гігієнічним вимогам до транспортних засобів, встановлених статтею 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Просимо усунути виявлені невідповідності а саме надати наступні документи: - довідку відомості про учасника відповідно до вимоги пункту 3.1. Додатку 1 до тендерної документації; - копію платника податку відповідно до вимоги пункту 3.2. Додатку 1 до тендерної документації; - гарантійний лист у довільній формі про те, що транспортні засоби, що будуть використовуватись учасником процедури закупівлі для постачання предмета закупівлі замовнику відповідають гігієнічним вимогам до транспортних засобів, встановлених статтею 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», відповідно до вимоги пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації.

Документи

13 лютого 2023 09:51
Електронний підпис
13 лютого 2023 09:49
Прот 44.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

При проведенні розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в документах, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до пункту 5 Додатку №2 тендерної документації, Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції – «Інформацію в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у випадку використання), про внесення потужностей (об’єктів) та їх операторів, що здійснюють діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів в реєстр потужностей на офіційному веб-сайті Держпродспоживслужби України» У складі пропозиції надано Наказ №147-А від 31.01.2023 року ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області у якому вказано особистий реєстраційний номер потужності ФГ «АГРОТОН» (44267434) - r-UA-05-12-120. За кодом пошуку r-UA-05-12-120 на веб – сайті Державної службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (https://www.agro-id.gov.ua/reestr.rs/rs/) вказується зареєстрована потужність ФОП «Шевченко Марія Павлівна» за адресою 87120, ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ, ВОЛНОВАСЬКИЙ РАЙОН, смт. АНДРІЇВКА, ВУЛИЦЯ РУДЧЕНКА, 15. 2. Відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 Додатку №1 тендерної документації, документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям – «Довідка про досвід виконання аналогічного договору, складена на фірмовому бланку учасника в довільній формі та скановані копії аналогічного(их) договору(ів) з документами, що підтверджують виконання договору(ів) в повному обсязі (скановані копії актів приймання-передачі, актів виконаних робіт, видаткових накладних або інших підтверджуючих документів)» У складі пропозиції надано договір №13 від 27.01.2023 року, який укладено із ЗДО №7 «Дюймовочка» Шепетівської міської ради. По перше, згідно умов договору № 13 строк поставки та строк дії договору до 31.12.2023 року. Даний факт свідчить про те, що договір не виконаний та буде виконуватися у майбутньому. Згідно вимог тендерної документації, вимагалося надання договору, який виконаний в повному обсязі. По друге, згідно пункту 1.1 Договору №13, Додаток 1 (Специфікація) є додатком до Договору та його невід’ємною частиною. У складі пропозиції не надано Додаток 1 (Специфікація), тобто договір не надано у повному обсязі. По третє, тендерною документацією вимагалося надання договору «з документами, що підтверджують виконання договору(ів) в повному обсязі (скановані копії актів приймання-передачі, актів виконаних робіт, видаткових накладних або інших підтверджуючих документів)» У складі пропозиції надано видаткова накладна №1 від 21.01.2023 року на загальну суму 2 597,30 грн., а загальна сума договору складає – 116 300,00 грн. без ПДВ, що свідчить про не надання Учасником у складі пропозиції документів, що підтверджують виконання договору(ів) в повному обсязі. Просимо усунути виявлені невідповідності а саме надати наступні документи: 1. Підтвердити реєстрацію потужностей, яка внесена до реєстру, згідно наказу №147-А від 31.01.2023 року ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області за реєстраційним номером потужності - r-UA-05-12-120, який був виданий для ФГ «АГРОТОН» (код ЄДРПОУ 44267434). 2. Надати Додаток № 1 (специфікація) до аналогічного договору № 13 від 27.01.2023 року, та надати підтверджуючі документи повного виконання аналогічного договору № 13 від 27.01.2023 року.

Документи

13 березня 2023 11:29
Електронний підпис
13 березня 2023 11:28
Прот 75.pdf
09 березня 2023 15:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

При проведенні розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в документах, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: - відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 Додатку №1 тендерної документації, документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям – «Довідка про досвід виконання аналогічного договору, складена на фірмовому бланку учасника в довільній формі та скановані копії аналогічного(их) договору(ів) з документами, що підтверджують виконання договору(ів) в повному обсязі (скановані копії актів приймання-передачі, актів виконаних робіт, видаткових накладних або інших підтверджуючих документів)». Учасником у складі пропозиції надано договір №42 від 29.09.2022 року та договір №65 від 14.10.2022 року, які були укладені із Баранівським ліцеєм №1 Баранівської міської ради. Тендерною документацією вимагалося надання договору «з документами, що підтверджують виконання договору(ів) в повному обсязі (скановані копії актів приймання-передачі, актів виконаних робіт, видаткових накладних або інших підтверджуючих документів)». У складі пропозиції надані видаткові накладні на загальну суму 3650,00 грн., а загальна сума вищевказаних договорів складає – 24909,10 грн. без ПДВ, що свідчить про не надання Учасником у складі пропозиції документів, що підтверджують виконання договору(ів) в повному обсязі; - відповідно до пункту 6 Додатку №2 тендерної документації, документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції – надати копію договору про проведення дезінфекції транспортних засобів. У складі пропозиції відсутній даний документ. Просимо усунути виявлені невідповідності а саме надати наступні документи: - надати підтверджуючі документи повного виконання аналогічного договору № 42 від 29.09.2022 року та підтверджуючі документи повного виконання аналогічного договору № 65 від 14.10.2022 року; - надати копію договору про проведення дезінфекції транспортних засобів.

Документи

16 березня 2023 10:20
Електронний підпис
16 березня 2023 10:19
Прот 79.pdf
13 березня 2023 11:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2023 10:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП БАЙЦЕР ОЛЬГА ГНАТІВНА
#2523204762
1 181 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 березня 2023 10:20
Електронний підпис
16 березня 2023 10:19
Прот 79.pdf
13 березня 2023 11:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2024 15:37
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 16:59
дог 92 ду 3.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 16:58
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 13:43
ду 3 до 92.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 13:43
Електронний підпис укладений
30 травня 2023 09:56
ду 2 до 92.pdf зміни до договору
30 травня 2023 09:54
Електронний підпис укладений
05 травня 2023 10:17
ДУ 1 до92.pdf зміни до договору
05 травня 2023 10:16
Електронний підпис укладений
22 березня 2023 10:23
Дог 92.pdf укладений
22 березня 2023 10:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Керуючись, підпунктом 2 пункту 19 Особливостей, які затвердженні постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі- Особливості), «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення» згідно з пунктом 3.5. Договору №92 від 22 березня 2023 року сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись, підпунктом 5 пункту 19 Особливостей, які затвердженні постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі- Особливості), «погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)»згідно з пунктом 3.5. Договору №92 від 22 березня 2023 року (далі-Договір) сторони домовились внести зміни до Договору і викласти в такій редакції пункт 3.1. Договору: «3.1. Ціна Договору становить: 1166276,88 (один мільйон сто шістдесят шість тисяч двісті сімдесят шість гривень 88 копійок) без ПДВ». Ціна договору зменшується на суму 15373,12 грн. (п’ятнадцять тисяч триста сімдесят три гривні 12 копійок) без ПДВ. Постачальник зобов’язується поставити банани свіжі за ціною 76,25 грн/кг без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору відповідно до ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку)
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору у зв’язку із зменшенням обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2024
Сума оплати за договором: 569 656,00
UAH