Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Організація обслуговування та забезпечення заходів і офіційних прийомів за участю Президента України продуктами харчування
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2023-02-01-009543-a 00d7e77b7e384dddaefc799a8890c6c6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ державних закупівель

380442557731
380442556451
vdz@dus.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне управління справами
Код ЄДРПОУ: 00037256
Місцезнаходження: 01220, Україна , Київська обл., Київ, вул. Банкова 11
Контактна особа: Відділ державних закупівель
380442557731,380442556451
vdz@dus.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Організація обслуговування та забезпечення заходів і офіційних прийомів за участю Президента України продуктами харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01220, Україна, Київська область, Київ, вул. Банкова 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

01 лютого 2023 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2023 13:45
Лист ЦПМ, 2023.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство Державного управління справами по обслуговуванню офіційних заходів «Гарант-сервіс»
#19122935
Переможець 2 500 000,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2023 13:48

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2023 14:41
Додаткова угода № 2 (Гарант-сервіс), 07.06.2023.pdf зміни до договору
12 червня 2023 14:39
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2023 14:15
Додаткова угода № 1 (Гарант-сервіс), 01.06.2023.pdf зміни до договору
02 червня 2023 14:14
Договір (Гарант-сервіс), 2023.pdf укладений
01 лютого 2023 13:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1 Договору від 01.02.2023 р. № 10 викласти в такій редакції: «3.1. Ціна цього Договору відповідно до Протоколу погодження договірної ціни, що додається, становить 2 500 000,00 гривень (два мільйони п’ятсот тисяч гривень 00 копійок), у тому числі податок на додану вартість (20%) - 416 666,67 гривень, з них: - послуги з організації обслуговування та забезпечення заходів і офіційних прийомів за участю Президента України 2 234 625,67 гривень; - послуги з буфетного обслуговування представницьких заходів продуктами харчування 265 374,33 гривень.». 2. Інші умови Договору від 01.02.2023 р. № 10 залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до підпункту 1 пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування уклали цю додаткову угоду (далі - Додаткова угода) до Договору від 01.02.2023 р. № 10 про таке: 1. Пункт 3.1 Договору від 01.02.2023 р. № 10 викласти в такій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 2 486 701,03 гривень (два мільйони чотириста вісімдесят шість тисяч сімсот одна гривня 00 копійок), у тому числі податок на додану вартість (20%) - 414 450,17 гривень, з них: - послуги з організації обслуговування та забезпечення заходів і офіційних прийомів за участю Президента України 2 233 902,96 гривень; - послуги з буфетного обслуговування представницьких заходів продуктами харчування 252 798,07 гривень.». 2. Сторони дійшли згоди 07 червня 2023 року розірвати Договір від 01.02.2023 р. № 10 у зв’язку з виконанням Сторонами зобов’язань по ньому. 3. Сторони погодилися, що сума фактичної оплати коштів за цим Договором становить 2 486 701,03 гривень (два мільйони чотириста вісімдесят шість тисяч сімсот одна гривня 00 копійок), у тому числі податок на додану вартість (20%) - 414 450,17 гривень.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 486 701,03
UAH (в тому числі ПДВ 414 450,17 UAH)