Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Олія соняшникова рафінована (код за ЄЗС ДК 021:2015:15420000-8 Рафіновані олії та жири)
Очікувана вартість
164 000,00 UAH
UA-2023-02-01-008208-a ● ac0b0cc56e5f481e96a5709c3b6dc488
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Орлівський психоневрологічний інтернат Департаменту соціального захисту населення Чернігівської облдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 03189908 |
Вебсайт: | http://gporlivka.cg.gov.ua |
Місцезнаходження: | 15332, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, с.Дачне, Корюківський р-н, Чернігівська обл. |
Контактна особа: |
Тетяна Макаренко +380680610276, +380465725749 kmakarenko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2023 12:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2023 16:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2023 16:02 |
Очікувана вартість: | 164 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 640,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15420000-8: Рафіновані олії та жири
1. Найменування замовника: Орлівський психоневрологічний інтернат Департаменту соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації. 2. Місцезнаходження замовника: Україна, 15332; вул. Світла, 3 с. Дачне, Корюківського району, Чернігівської області 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань : 03189908. 4. Категорія замовника: Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі. 5. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції:тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2185 кілограм
Олія соняшникова рафінована(кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15332, Україна, Чернігівська область, c.Дачне Корюківського району, вул. Світла,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15420000-8 — Рафіновані олії та жири
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений товар здійснюється на підставі Бюджетного кодексу України з відстрочкою платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2023 12:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2023 12:52 |
Додаток №2.docx | |
01 лютого 2023 12:52 |
Додаток №4.docx | |
01 лютого 2023 12:52 |
Додаток №1.docx | |
01 лютого 2023 12:52 |
Додаток №2.docx | |
01 лютого 2023 12:52 |
Тендерна документація.doc | |
01 лютого 2023 12:52 |
Додаток №4.docx | |
01 лютого 2023 12:52 |
титулка олія.pdf | |
01 лютого 2023 12:52 |
Додаток №6.docx | |
01 лютого 2023 12:52 |
Додаток №5.docx | |
01 лютого 2023 12:52 |
Тендерна документація.doc | |
01 лютого 2023 12:52 |
Додаток №3.docx | |
01 лютого 2023 12:52 |
Додаток №5.docx | |
01 лютого 2023 12:52 |
Додаток №6.docx | |
01 лютого 2023 12:52 |
Додаток №3.docx | |
01 лютого 2023 12:52 |
Додаток №1.docx | |
01 лютого 2023 12:52 |
титулка олія.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-01-008208-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ОЛОМПІЄВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3215814315
Дата подання: 23 лютого 2023 16:43
про усунення порушень
Учасник ФОП Оломпієв О.М був визнаний переможцем відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі «Олія соняшникова рафінована» код ЄЗК ДК 021 2015 15420000-8 рафіновані олії та жири.
21.02.2023 року було прийнято Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 121 від 21 лютого 2023 р.
Згідно даного протоколу переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст..l7 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей;
Ваажаємо відхилення пропозиції неправомірним та незаконним, а підставу відхилення такою, що не відповідає нормам законодавства.
ФОП Оломпієв О.М. не погоджується з таким рішенням Замовника з наступних підстав:
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» ст. 17 ч.ч. 3-6
«3. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
4. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
5. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
6. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.»
Враховуючи вимоги п.44 Особливостей, передбачено, що:
«Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону).
Замовник не перевіряє переможця процедури закупівлі на відповідність підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, та не вимагає від учасника процедури закупівлі/переможця процедури закупівлі підтвердження її відсутності.
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому цього пункту, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.»
Згідно «Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника передбачено п. 5.4. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Документи (у вигляді, передбаченому підпунктом 1.4 пункту 1 цього розділу документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону:
- витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо осіб (особи) та обставин, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої статті 17 Закону;
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом 12 частини першої статті 17 Закону;
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 частини другої статті 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 частини другої статті 17 Закону.
Жодних посилань для переможця на п.7 та п.9 Додатку 2 Інструкцією з підготовки ТП, що є розділом 3 Тендерної документації не встановлено.
Передбачено, що Переможець має надати підтвердження лише пунктів 3,5,6 та 12, а також ч.2 статті 17.
П.п 2 п.1 розділу 3 Тендерної документації передбачено надання інформації учасником, і жодним чином не вказано, що переможець має надавати підтвердження п.7 (який відповідно до норм Закону не вимагається і перевіряється самостійно Замовником та п.9, який також Замовник має змогу на момент визнання переможцем ФОП ОЛОМПІЄВ О.М. перевірити самостійно) так як доступ обмежено, а не закрито. Також, наголошую на тому, що інформація запитувана Замовником у п.9 додатку 2 є такою, яка не передбачена для фізичних осіб-підприємців, що встановлено нормами ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.»
Звертаємо увагу Замовника, що інформація про те, що тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та / або з уповноваженою особою (особами), та / або з керівником замовника (пункт 7 частини 1 статті 17 Закону) та що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів) (пункт 9 частини 1 статті 17 Закону) була подана учасником у складі пропозиції.
Таким чином, враховуючи, що умовами ТД Замовника (ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) ЗАВМОВНИКОМ не було встановлено вимогу про надання інформації щодо П.7. «Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та / або з уповноваженою особою (особами), та / або з керівником замовника (пункт 7 частини 1 статті 17 Закону).
На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є обмеженим, тому відповідно до пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі має надати довідку в довільній формі або гарантійний лист про те, що тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та / або з уповноваженою особою (особами), та І або з керівником замовника.»
П.9 «У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів) (пункт 9 частини 1 статті 17 Закону).
На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є обмеженим, тому відповідно до пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі має надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, в який містить інформацію про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація про переможця, передбачена пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» Замовник не може вимагати подання такої інформації після розкриття пропозиції та тим більше дискваліфікувати пропозицію учасника за відсутність такої інформації так як надання її не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі»
ФОП ОЛОМПІЄВ О.М. виконав вимоги Тендерної документації у повному обсязі.
Відповідно до умов Тендерної документації не вимагалося надання документів, щодо п.7 та 9 ні розділом ТД про підготовку ТП, ні Законом. Таким чином Замовник прийняв протизаконне рішення про дискваліфікацію пропозиції ФОП Оломпієв О.М..
ПРОПОЗИЦІЯ ФОП ОЛОМПІЄВ О.М. ПОВНІСТЮ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ТОМУ ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ УЧАСНИКА Є ТАКОЮ, ЩО ГРУБО ПОРУШУЄ ЗАКОНОДАВСТВО У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
ЗАМОВНИКОМ ГРУБО ПОРУШЕНО ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ».
Отже, враховуючи вищевикладене, керуючись ст.. 17, ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.44 Обосливостей, застверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року
Вимагаємо:
1. Скасувати рішення, яким відхилено пропозицію ФОП Оломпієв О.М. та діяти в межах закону та повноважень.
Замовником має бути негайно усунуто порушення норм законодавства України. У випадку незадоволення вимоги ФОП Оломпієв О.М. буде змушений звернутися до вищих контролюючих органів, аудиторської служби, правоохоронних органів та суду, так як вважаємо, що дії уповноваженої особи порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи неупередженості, що передбачені нормами вказаного закону, а також вважаємо, що дії уповноваженої особи є не добросовісними.
Розгорнути
Згорнути
21.02.2023 року було прийнято Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 121 від 21 лютого 2023 р.
Згідно даного протоколу переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст..l7 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей;
Ваажаємо відхилення пропозиції неправомірним та незаконним, а підставу відхилення такою, що не відповідає нормам законодавства.
ФОП Оломпієв О.М. не погоджується з таким рішенням Замовника з наступних підстав:
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» ст. 17 ч.ч. 3-6
«3. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
4. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
5. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
6. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.»
Враховуючи вимоги п.44 Особливостей, передбачено, що:
«Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону).
Замовник не перевіряє переможця процедури закупівлі на відповідність підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, та не вимагає від учасника процедури закупівлі/переможця процедури закупівлі підтвердження її відсутності.
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому цього пункту, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.»
Згідно «Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника передбачено п. 5.4. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Документи (у вигляді, передбаченому підпунктом 1.4 пункту 1 цього розділу документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону:
- витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо осіб (особи) та обставин, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої статті 17 Закону;
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом 12 частини першої статті 17 Закону;
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 частини другої статті 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 частини другої статті 17 Закону.
Жодних посилань для переможця на п.7 та п.9 Додатку 2 Інструкцією з підготовки ТП, що є розділом 3 Тендерної документації не встановлено.
Передбачено, що Переможець має надати підтвердження лише пунктів 3,5,6 та 12, а також ч.2 статті 17.
П.п 2 п.1 розділу 3 Тендерної документації передбачено надання інформації учасником, і жодним чином не вказано, що переможець має надавати підтвердження п.7 (який відповідно до норм Закону не вимагається і перевіряється самостійно Замовником та п.9, який також Замовник має змогу на момент визнання переможцем ФОП ОЛОМПІЄВ О.М. перевірити самостійно) так як доступ обмежено, а не закрито. Також, наголошую на тому, що інформація запитувана Замовником у п.9 додатку 2 є такою, яка не передбачена для фізичних осіб-підприємців, що встановлено нормами ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.»
Звертаємо увагу Замовника, що інформація про те, що тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та / або з уповноваженою особою (особами), та / або з керівником замовника (пункт 7 частини 1 статті 17 Закону) та що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів) (пункт 9 частини 1 статті 17 Закону) була подана учасником у складі пропозиції.
Таким чином, враховуючи, що умовами ТД Замовника (ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) ЗАВМОВНИКОМ не було встановлено вимогу про надання інформації щодо П.7. «Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та / або з уповноваженою особою (особами), та / або з керівником замовника (пункт 7 частини 1 статті 17 Закону).
На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є обмеженим, тому відповідно до пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі має надати довідку в довільній формі або гарантійний лист про те, що тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та / або з уповноваженою особою (особами), та І або з керівником замовника.»
П.9 «У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів) (пункт 9 частини 1 статті 17 Закону).
На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є обмеженим, тому відповідно до пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі має надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, в який містить інформацію про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація про переможця, передбачена пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» Замовник не може вимагати подання такої інформації після розкриття пропозиції та тим більше дискваліфікувати пропозицію учасника за відсутність такої інформації так як надання її не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі»
ФОП ОЛОМПІЄВ О.М. виконав вимоги Тендерної документації у повному обсязі.
Відповідно до умов Тендерної документації не вимагалося надання документів, щодо п.7 та 9 ні розділом ТД про підготовку ТП, ні Законом. Таким чином Замовник прийняв протизаконне рішення про дискваліфікацію пропозиції ФОП Оломпієв О.М..
ПРОПОЗИЦІЯ ФОП ОЛОМПІЄВ О.М. ПОВНІСТЮ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ТОМУ ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ УЧАСНИКА Є ТАКОЮ, ЩО ГРУБО ПОРУШУЄ ЗАКОНОДАВСТВО У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
ЗАМОВНИКОМ ГРУБО ПОРУШЕНО ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ».
Отже, враховуючи вищевикладене, керуючись ст.. 17, ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.44 Обосливостей, застверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року
Вимагаємо:
1. Скасувати рішення, яким відхилено пропозицію ФОП Оломпієв О.М. та діяти в межах закону та повноважень.
Замовником має бути негайно усунуто порушення норм законодавства України. У випадку незадоволення вимоги ФОП Оломпієв О.М. буде змушений звернутися до вищих контролюючих органів, аудиторської служби, правоохоронних органів та суду, так як вважаємо, що дії уповноваженої особи порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи неупередженості, що передбачені нормами вказаного закону, а також вважаємо, що дії уповноваженої особи є не добросовісними.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2023 11:19
Враховуючи керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», Постанову №1178 від 12.10.2022 року та Положення про уповноважену особу.
Під час проведення закупівлі UA-2023-02-01-008208-a за предметом закупівлі: Олія соняшникова рафінована (код за ЄЗС ДК 021:2015:15420000-8 Рафіновані олії та жири) від ФОП ОЛОМПІЄВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ надійшла вимога щодо неправомірного визначення переможця.
Згідно Додатку №2 до тендерної документації Замовником було встановлено наступні вимоги : «Переможець закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель:
П.7. «Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та / або з уповноваженою особою (особами), та / або з керівником замовника (пункт 7 частини 1 статті 17 Закону).
На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є обмеженим, тому відповідно до пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі має надати довідку в довільній формі або гарантійний лист про те, що тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та / або з уповноваженою особою (особами), та / або з керівником замовника.»
П.9 «У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів) (пункт 9 частини 1 статті 17 Закону).
На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є обмеженим, тому відповідно до пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі має надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, в який містить інформацію про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація про переможця, передбачена пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів).»
Учасника було відхилено за невиконання вимог встановлених Замовником. Учасник вважає рішення уповноваженої особи неправомірним та незаконним, а підставу відхилення такою, що не відповідає нормам законодавства.
Відповідно до ч.4 ст.17 тендерна документація не повинна містити вимог, щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних та міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Доступ до відкритих даних є обмеженим, а не вільним. Зважаючи на це Замовник і встановив вимогу, оскільки не можливо передбачити межі обмеження доступу до даних, які містяться в державних реєстрах.
Вiдповiдно до положень статтi 64 Конституцiї в умовах воєнного стану можуть бути обмеженi деякі конституційні права і свободи громадян, зокрема право на вільне збирання, зберігання, використання і поширення інформації в будь-який спосіб.
Право на доступ до інформації в умовах воєнного стану може підлягати обмеженням, насамперед для захисту інтересів національної безпеки та територіальної цілісності держави. В умовах воєнного стану через загрозу інтересам національної безпеки багато державних сервісів призупинили роботу або працюють з обмеженнями.
7 лютого Верховна Рада підтримала продовження воєнного стану на 90 діб до 20 травня2023 року (Указом Президента від 7 листопада 2022 року № 757/2022, затвердженим Законом України від 16 листопада 2022 року № 2738-ІХ), продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 19 лютого 2023 року строком на 90 діб). Зважаючи на вищевикладене, Замовником була встановлена вимога про надання відповідних підтверджуючих документів, яка жодним чином не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників. Учасник має змогу надати відповідні документи для підтвердження відповідності вимогам встановленим Учасником.
У відповідності до п.. 51 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 3 дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Жодних звернень під час проведення закупівлі UA-2023-02-01-008208-a за предметом закупівлі: Олія соняшникова рафінована (код за ЄЗС ДК 021:2015:15420000-8 Рафіновані олії та жири) від ФОП ОЛОМПІЄВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ не надходило, а подана Учасником пропозиція на участь в закупівлі говорить про те, що учасник погодився з усіма умовами та вимогами встановленими Замовником.
Зважаючи на те, що ФОП ОЛОМПІЄВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ не виконав всі вимоги встановлені в тендерній документації уповноважена особа
ВИРІШИЛА:
1. Відхилити вимогу учасника відкритих торгів з особливостями ФОП ОЛОМПІЄВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ за предметом закупівлі Олія соняшникова рафінована (код за ЄЗС ДК 021:2015:15420000-8 Рафіновані олії та жири).
2. Оприлюднити в електронній системі відповідну інформацію згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Під час проведення закупівлі UA-2023-02-01-008208-a за предметом закупівлі: Олія соняшникова рафінована (код за ЄЗС ДК 021:2015:15420000-8 Рафіновані олії та жири) від ФОП ОЛОМПІЄВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ надійшла вимога щодо неправомірного визначення переможця.
Згідно Додатку №2 до тендерної документації Замовником було встановлено наступні вимоги : «Переможець закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель:
П.7. «Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та / або з уповноваженою особою (особами), та / або з керівником замовника (пункт 7 частини 1 статті 17 Закону).
На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є обмеженим, тому відповідно до пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі має надати довідку в довільній формі або гарантійний лист про те, що тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та / або з уповноваженою особою (особами), та / або з керівником замовника.»
П.9 «У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів) (пункт 9 частини 1 статті 17 Закону).
На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є обмеженим, тому відповідно до пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі має надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, в який містить інформацію про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація про переможця, передбачена пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів).»
Учасника було відхилено за невиконання вимог встановлених Замовником. Учасник вважає рішення уповноваженої особи неправомірним та незаконним, а підставу відхилення такою, що не відповідає нормам законодавства.
Відповідно до ч.4 ст.17 тендерна документація не повинна містити вимог, щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних та міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Доступ до відкритих даних є обмеженим, а не вільним. Зважаючи на це Замовник і встановив вимогу, оскільки не можливо передбачити межі обмеження доступу до даних, які містяться в державних реєстрах.
Вiдповiдно до положень статтi 64 Конституцiї в умовах воєнного стану можуть бути обмеженi деякі конституційні права і свободи громадян, зокрема право на вільне збирання, зберігання, використання і поширення інформації в будь-який спосіб.
Право на доступ до інформації в умовах воєнного стану може підлягати обмеженням, насамперед для захисту інтересів національної безпеки та територіальної цілісності держави. В умовах воєнного стану через загрозу інтересам національної безпеки багато державних сервісів призупинили роботу або працюють з обмеженнями.
7 лютого Верховна Рада підтримала продовження воєнного стану на 90 діб до 20 травня2023 року (Указом Президента від 7 листопада 2022 року № 757/2022, затвердженим Законом України від 16 листопада 2022 року № 2738-ІХ), продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 19 лютого 2023 року строком на 90 діб). Зважаючи на вищевикладене, Замовником була встановлена вимога про надання відповідних підтверджуючих документів, яка жодним чином не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників. Учасник має змогу надати відповідні документи для підтвердження відповідності вимогам встановленим Учасником.
У відповідності до п.. 51 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 3 дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Жодних звернень під час проведення закупівлі UA-2023-02-01-008208-a за предметом закупівлі: Олія соняшникова рафінована (код за ЄЗС ДК 021:2015:15420000-8 Рафіновані олії та жири) від ФОП ОЛОМПІЄВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ не надходило, а подана Учасником пропозиція на участь в закупівлі говорить про те, що учасник погодився з усіма умовами та вимогами встановленими Замовником.
Зважаючи на те, що ФОП ОЛОМПІЄВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ не виконав всі вимоги встановлені в тендерній документації уповноважена особа
ВИРІШИЛА:
1. Відхилити вимогу учасника відкритих торгів з особливостями ФОП ОЛОМПІЄВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ за предметом закупівлі Олія соняшникова рафінована (код за ЄЗС ДК 021:2015:15420000-8 Рафіновані олії та жири).
2. Оприлюднити в електронній системі відповідну інформацію згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-02-01-008208-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП ОЛОМПІЄВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3215814315
Дата подання: 25 лютого 2023 15:27
Дата подання: 25 лютого 2023 15:27
про усунення порушень
10.02.2023 року відбулося розкриття тендерних пропозицій.
14.02.2023 року ФОП Оломпієв О.М. визначений переможцем у процедурі.
15.02.2023 року переможцем було завантажено документи переможця у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі», п.44 Особливостей, затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року та пунктом 5.4. розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
21.02.2023 року було прийнято Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 121 від 21 лютого 2023 р.
Згідно даного протоколу переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст..l7 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей;
Вважаємо відхилення пропозиції неправомірним та незаконним, а підставу відхилення такою, що не відповідає нормам законодавства.
ФОП Оломпієв О.М. не погоджується з таким рішенням Замовника з наступних підстав:
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» ст. 17 ч.ч. 3-6:
«3. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
4. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
5. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
6. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.»
Враховуючи вимоги п.44 Особливостей, передбачено, що:
«Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону).
Замовник не перевіряє переможця процедури закупівлі на відповідність підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, та не вимагає від учасника процедури закупівлі/переможця процедури закупівлі підтвердження її відсутності.
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому цього пункту, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.»
Згідно «Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника передбачено п. 5.4. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Документи (у вигляді, передбаченому підпунктом 1.4 пункту 1 цього розділу документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону:
- витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо осіб (особи) та обставин, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої статті 17 Закону;
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом 12 частини першої статті 17 Закону;
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 частини другої статті 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 частини другої статті 17 Закону.
Жодних посилань для переможця на п.7 та п.9 Додатку 2 Інструкцією з підготовки ТП, що є розділом 3 Тендерної документації не встановлено.
Передбачено, що Переможець має надати підтвердження лише пунктів 3,5,6 та 12, а також ч.2 статті 17.
П. п. 2 п.1 розділу 3 Тендерної документації передбачено надання інформації учасником, і жодним чином не вказано, що переможець має надавати підтвердження п.7 (який відповідно до норм Закону не вимагається і перевіряється самостійно Замовником та п.9, який також Замовник має змогу на момент визнання переможцем ФОП ОЛОМПІЄВ О.М. перевірити самостійно) так як доступ обмежено, а не закрито і станом на дату оголошення про закупівлю Замовник має доступ до Єдиного держаного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
На підтвердження станом на 06.01.2023 року на порталі Мінюсту оприлюднено інформацію про відновлення доступу до ЄДР та можливість перевірки інформації. Враховуючи, що оголошення було опубліковано 07.02.2023 (через місяць після відновлення роботи реєстру, то замовник мав змогу перевірити інформацію самостійно, як це передбачено ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.44 Особливостей, затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року (посилання на інформацію про відновлення функціонування ЄДР https://minjust.gov.ua/news/ministry/onlayn-vityag-z-edr-yak-yogo-otrimati).
Також, наголошую на тому, що інформація запитувана Замовником у п.9 додатку 2 є такою, яка не передбачена для фізичних осіб-підприємців, що встановлено нормами ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.»
Звертаємо увагу, що інформація про те, що тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та / або з уповноваженою особою (особами), та / або з керівником замовника (пункт 7 частини 1 статті 17 Закону) та що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів) (пункт 9 частини 1 статті 17 Закону) була подана учасником у складі пропозиції.
Таким чином, враховуючи, що умовами ТД Замовника (ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) ЗАМОВНИКОМ не було встановлено вимогу про надання інформації щодо П.7. «Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та / або з уповноваженою особою (особами), та / або з керівником замовника (пункт 7 частини 1 статті 17 Закону).
На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є обмеженим, тому відповідно до пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі має надати довідку в довільній формі або гарантійний лист про те, що тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та / або з уповноваженою особою (особами), та І або з керівником замовника.»
П.9 «У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів) (пункт 9 частини 1 статті 17 Закону).
На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є обмеженим, тому відповідно до пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі має надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, в який містить інформацію про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація про переможця, передбачена пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
27.12.2022 р. набрала чинності ПОСТАНОВА Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2022 р. №1422 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України у сферах нотаріату та державної реєстрації», згідно якої Кабінет Міністрів України постановив:
1. Внести до постанов Кабінету Міністрів України у сферах нотаріату та державної реєстрації зміни (далі – «Зміни»), що додаються.
2. Технічному адміністратору Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань протягом двох місяців вжити заходів, необхідних для забезпечення ідентифікації особи, що бажає отримати відомості із зазначеного реєстру, з використанням засобів електронної ідентифікації із середнім або високим рівнем довіри.
3. Ця постанова набирає чинності з 26 грудня 2022 року.
Згідно п.11 вищезгаданих Зміни відомості з Єдиного державного реєстру в електронній формі надаються виключно за умови ідентифікації особи, яка бажає отримати такі відомості, з використанням засобів електронної ідентифікації з середнім або високим рівнем довіри;".
Таким чином, з 27 грудня 2022 року доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань не є обмеженим.
Оскільки процедура закупівлі оголошена 07.02.2023 р., відповідно до пункту 44 Особливостей Замовник не повинен вимагати надання документів для переможця процедури закупівлі, таких як: витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, так як інформація (що зазначена у витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань) міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним та Замовник може самостійно перевірити інформацію на сайті Міністерства юстиції України за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search.
Враховуючи протиріччя вимог ТД та додатків до неї між собою, невідповідність додатку 2 (який є інформацією щодо відповідності учасника, а не переможця), невідповідність вимогам встановленим ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.44 Особливостей, затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року Замовник не може вимагати подання додаткової інформації, що не встановлена законодавством після розкриття пропозиції та тим більше дискваліфікувати пропозицію учасника за відсутність такої інформації так як надання її не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі».
ФОП ОЛОМПІЄВ О.М. виконав вимоги Тендерної документації у повному обсязі.
Відповідно до умов Тендерної документації не вимагалося надання документів, щодо п.7 та 9 ні розділом ТД про підготовку ТП, ні Законом.
Таким чином, одна вимога в документації суперечить іншій. Оскільки умови незрозумілі, чи переможець повинен був надати тільки документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, чи переможець також повинен був надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у ст.17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) згідно Особливостей (Додаток №2).
Таким чином, Замовник прийняв протизаконне рішення про відхилення пропозиції ФОП Оломпієв О.М..
ПРОПОЗИЦІЯ ФОП ОЛОМПІЄВ О.М. ПОВНІСТЮ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ТОМУ ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ УЧАСНИКА Є ТАКОЮ, ЩО ГРУБО ПОРУШУЄ ЗАКОНОДАВСТВО У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
ЗАМОВНИКОМ ГРУБО ПОРУШЕНО ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ».
Підсумовуючи вищевикладене, вважаємо що Замовник допустив порушення законодавства з питань публічних закупівель при проведенні процедури закупівлі, що оскаржується. Зазначене спричиняє недотримання ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» і недотримання Замовником принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», тому просимо зобов’язати Замовника усунути порушення, відмінити рішення про відхилення пропозиції та прийняти рішення про обрання переможцем ФОП Оломпієв О.М.
Отже, враховуючи вищевикладене, керуючись ст.. 17, ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.44 Особливостей, затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року
На підставі вищезазначеного:
ПРОШУ
1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті;
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ID: UA-2023-02-01-008208-a;
3. Зобов'язати Замовника скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 121 від 21 лютого 2023 р. про відхилення пропозиції переможця;
4. Зобов'язати Замовника скасувати повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2023-02-01-008208-a та протокол 133 від 23.02.2023 року;
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 лютого 2023 15:18
рішення від 28.02.2023 № 2348.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2023 15:18
інформація про резолютивну частину рішення від 08.03.2023 № 2824.pdf
Дата публікації: 09 березня 2023 13:56
рішення від 08.03.2023 № 2824.pdf
Дата публікації: 10 березня 2023 18:29
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ОЛОМПІЄВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ |
128 237,65
UAH з ПДВ
|
128 237,65
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЗАПРИВОДА Д.В. |
130 663,00
UAH з ПДВ
|
130 663,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ОЛОМПІЄВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ #3215814315 |
Рішення скасоване |
128 237,65
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2023 14:00
|
ФОП ОЛОМПІЄВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ #3215814315 |
Відхилено |
128 237,65
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2023 14:02
|
ФОП ЗАПРИВОДА Д.В. #3174920231 |
Переможець |
130 663,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2023 15:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 13:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 січня 2024 13:54
|
Додаткова угода №3 олія.pdf | зміни до договору |
11 січня 2024 13:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 січня 2024 14:19
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 11:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 16:13
|
Додаткова угода №1 олія.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 16:12
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2023 11:13
|
договір 31 олія.pdf | укладений |
13 березня 2023 11:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи фактичний обсяг видатків Замовника, керуючись пп.1 п.2.6 Договору сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились продовжити дію Договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року (до 31 березня 2024 року) в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пп.8 п.2.6 Договору №31 від 13 березня 2023 року Сторони домовились продовжити дію Договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року (до 31 березня 2024 року) в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |