Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 33763070 |
Місцезнаходження: | 90400, Україна , Закарпатська обл., Хуст, 900-річчя Хуста, 27 |
Контактна особа: |
Химинець Яна Миколаївна +380965251295 khust.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2023 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 357 562,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 787,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування коштів Замовника на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) робочих днів. Підставою для проведення розрахунків є видаткові накладні. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2023 14:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2023 11:57 |
ТД овочі та фрукти.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-02-000031 ● 3d0614d05e0948c2a4df67664f9b2494
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2023 11:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.05.2023 № 37-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 02.05.2023 №37-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2023-02-01-006708-a від 01.02.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-02 11:48:31
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Овочі та фрукти, ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-01-006708-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-03 16:21:20
Відповідь на запит
Відповідно до запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області про надання пояснень від 02.05.2023, Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради (далі – Замовник) повідомляє наступне: щодо визначення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та його очікуваної вартості: На виконання наказу МОН України від 30.07.2021 № 868 «Про затвердження форм звітності з питань діяльності закладів загальної середньої освіти та інструкцій щодо їх заповнення» та наказів Державної служби статистики України закладами ЗЗСО та ЗДО до органу управління освітою щороку подається інформація про кількість дітей в закладі, в тому числі і тих, що харчуються. Окрім того, перед початком нового бюджетного року, при розрахунку кількості предмету закупівлі до уваги береться інформація з табелів обліку щоденного відвідування, що були здані в грудні минулого року, враховується період на оздоровлення дітей в літній період поточного року відповідно до Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», враховується кількість робочих днів в поточному році та норми харчування на 1 дитину відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначена відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», спільного наказу МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах» та чинних ДСТУ. Зазначені вище нормативні акти є у вільному доступі. Разом з тим, надаємо цінову довідку № Ц-02 Закарпатської Торгово-промислової палати № 15.06-07/25 від 06.02.2023 року. Також управління надає посилання на сторінку власного веб-сайту як головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://osv.org.ua/rada/33763070/finansova-zvitnist-11-05-18-01-07-2019/ . Разом з тим, зауважуємо, що відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Відповідно до частини 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює всю необхідну інформацію про закупівлю, яка в тому числі включає в себе і розмір бюджетного призначення (очікувану вартість предмета закупівлі), і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-04 14:33:17
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Овочі та фрукти, ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-01-006708-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації замовником зазначено, що для підтвердження того, що пропоновані учасником товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації учасником надаються: копії сертифікату (посвідчення) якості та/або відповідності або декларації виробника та висновку дослідження показників мікробіологічної безпеки харчових продуктів, що підтверджує відповідність товарів-предмету закупівлі державним нормам та стандартам (ДСТУ), що виданий (не пізніше місячної давності з моменту розкриття тендерної пропозиції) виробнику(-ом), офіційному представнику, дистриб’ютору, дилеру або учаснику.
Учасником закупівлі ФОП Голеня Ю.А. у складі пропозиції документів (копій сертифікату (посвідчення) якості та/або відповідності або декларації виробника та висновку дослідження показників мікробіологічної безпеки харчових продуктів), що підтверджують відповідність помідорів, огірків та перцю державним нормам та стандартам не подано.
Згідно додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати, окрім іншого, наступні (чинні) документи:
• гарантійний лист про намір співпраці у 2023 році, за підписом керівника з відтиском печатки (за наявності) від виробника, офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, у яких Учасник отримує (планує отримувати) товар, що буде постачатись у випадку перемоги Замовнику. Вищевказаний лист повинен бути адресований Замовнику; в листі обов’язково повинно бути зазначено повне найменування виробника такого товару, місцезнаходження, контактні дані та код ЄДРПОУ. У разі, якщо вказаний лист буде виданий від офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, Учасник повинен підтвердити співпрацю останніх з виробником товару, вказаним у листі. Прив’язка документів на якість, що подаються учасником в складі тендерної пропозиції, до виробника, офіційного представника, дистриб’ютора, дилера, що надав вищевказаний гарантійний лист є обов’язковою.
Учасником закупівлі ФОП Голеня Ю.А. у складі пропозиції подано гарантійний лист про намір співпраці у 2023 році від 03.02.2023 за №03/02/03 від постачальника товару (банани, апельсини та лимони) - ТзОВ «Голден Фріт».
У гарантійному листі вказано, що дистриб’ютором товару (банани, апельсини та лимони) є FRUPAKS-VERNOOIJ B.V.N HOOG 5, 3451RG VLEUTEN, Нідерланди; Zoomweg Zeeland Coldstore BV, Denemarkkenweg 18, 4389 Ritthem, Нідерланди;GOKALP INS. PET. URUN KANTAR NAK. TAR. UR. TIC. VESAN. LTD.STI KULTUR MAH ATATURK CAD. KINOGLU ART.NO:7/18/ АГДЕНІС/МЕРСІН/ТУРЦІЯ.
Однак у вказаному листі не зазначено найменування виробників товару (банани, апельсини та лимони), їх місцезнаходження, контактні дані та код ЄДРПОУ.
Згідно фітасанітарних сертифікатів поданих у складі пропозиції ФОП Голеня Ю.А. банати із Еквадору, апельсини із Південної Африки, лимон із Туречинни.
Окрім цього, у складі пропозиції ФОП Голеня Ю.А. подано гарантійний лист про намір співпраці у 2023 від 05.02.2023 за №5 від ФОП Добош Н.В., у якому вказано що ФОП Добош Н.В. є виробником овочів та фруктів, залежно від пори року та цю продукцію буде постачати згідно договору за №12-01 від 12.01.2023 ФОП Голеня Ю.А.
Однак, у гарантійному листі та у договорі про постачання продукції за №12-01 від 11.01.2023 не перелічено овочів та фруктів, які саме будуть постачатися в межах укладеного договору.
Також у складі пропозиції ФОП Голеня Ю.А. подано експертний висновок від 06.02.2023 за №10п(1-6)/23 на продукцію Дорош Н.В. Згідно якого об’єктом випробувань була картопля, капуста, морква, буряк столовий, цибуля.
Отже, у складі пропозиції ФОП Голеня Ю.А. не подано гарантійного листа про намір співпраці у 2023 році, від виробника, офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, у яких Учасник отримує (планує отримувати) товар – помідори, огірки та перець.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити причину невідхилення пропозиції ФОП Голеня Ю.А., як такої що не відповідає вимогам тендерної документації ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-08 16:39:01
відповідь на запит
Відповідно до запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області про надання пояснень від 04.05.2023, Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради (далі – Замовник) повідомляє наступне: щодо визначення виробника товару (банани, апельсини та лимони) та відомостей про нього, інформуємо, що у зазначеному у запиті гарантійному листі про намір співпраці у 2023 році від 03.02.2023 року за №03/02/23 вказано, що виробником, дистриб’ютором товару (банани, апельсини та лимони) є FRUPAKS-VERNOOIJ B.V.N HOOG 5, 3451RG VLEUTEN, Нідерланди; Zoomweg Zeeland Coldstore BV, Denemarkkenweg 18, 4389 Ritthem, Нідерланди;GOKALP INS. PET. URUN KANTAR NAK. TAR. UR. TIC. VESAN. LTD.STI KULTUR MAH ATATURK CAD. KINOGLU ART.NO:7/18/ АГДЕНІС/МЕРСІН/ТУРЦІЯ. Що стосується інших овочів та фруктів, то учасник надав у складі своєї тендерної пропозиції договір поставки продукції № 12-01 від 11 січня 2023 року та гарантійний лист про намір співпраці у 2023р. від 05.02.2023 р. № 5 від Дорош Н.В., у яких зазначено, що поставка фруктів та овочів буде здійснюватись залежно від пори року, в кількості та асортименті згідно зі замовленням на партію, які ФОП Голеня Ю.А. формує на підставі замовлення потреби закладів освіти. Оскільки, у гарантійному листі зазначений номер оголошення закупівлі, то цілком зрозуміло, що дана співпраця між ФОП Дорош Н.В. та ФОП Голеня Ю.А. поширюється на продукти харчування, що є предметом цієї закупівлі, а їх перелік міститься у тендерній документації Замовника та у складі тендерної пропозиції учасника. Згідно з додатком 3 до Тендерної документації Замовника учасник надає копії сертифікату (посвідчення) якості та/або відповідності або декларації виробника та висновку дослідження показників мікробіологічної безпеки харчових продуктів, що підтверджує відповідність товарів-предмету закупівлі державним нормам та стандартам (ДСТУ), що виданий (не пізніше місячної давності з моменту розкриття тендерної пропозиції) виробнику(-ом), офіційному представнику, дистриб’ютору, дилеру або учаснику. Що стосується документів, що підтверджують відповідність помідорів, огірків та перцю державним нормам та стандартам, то дані овочі є сезонними (літо-осінь). Дослідження показників мікробіологічної безпеки цих харчових продуктів проводить по факту, після їх отримання від виробника. При позитивному висновку кожна партія відправляється закладам Замовника разом із документами, що підтверджують якість продуктів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо про оскаржнення висновоку до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення.
2023-05-16 16:35:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Ухвала про відкриття провадження в адміністративній справі від 25 травня 2023 року № 260/4057/23. |
Дата публікації: | 29 травня 2023 |
Документи:
29 травня 2023 16:45
|
Електронний підпис |
29 травня 2023 16:45
|
УХВАЛА |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Голеня Юрій Антонович |
4 277 600,00
UAH з ПДВ
|
4 277 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Голеня Юрій Антонович #2604915651 |
Переможець |
4 277 600,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2023 16:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2023 14:09
|
угода розірвання | укладений |
26 червня 2023 14:04
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2023 16:03
|
договір 68 | укладений |
22 лютого 2023 16:02
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 лютого 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
1 141 919,20
UAH
|
Причини розірвання договору: | За взаємною згодою сторін. |