Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля теплової енергії (ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов'язана продукція)
Очікувана вартість
1 779 093,00 UAH
UA-2023-02-01-006170-a 62a8f09fe8954ae4ae9adb91add426b7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитрух Ірина Михайлівна

+380322374669 school_55@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 55 м.Львова
Код ЄДРПОУ: 20834374
Місцезнаходження: 79013, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Ст. Бандери, 91
Контактна особа: Дмитрух Ірина Михайлівна
+380322374669
school_55@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Закупівля здійснюється відповідно до абз. 4 підпункту 5 пункту 13 Постанови від 12 жовтня 2022 року №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків, а саме - відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Закупівля теплової енергії (ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов'язана продукція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79013, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Степана Бандери, буд. 91; м. Львів, вул. Коновальця, 6.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

01 лютого 2023 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2023 11:42
Львівтеплоенерго Обгрунт. Пост. _ 710.pdf
01 лютого 2023 11:42
Львівтеплоенерго Протокол.pdf
01 лютого 2023 11:42
Постанова - ліцензія.pdf
01 лютого 2023 11:42
АМКУ Львівська міська рада.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Львівське міське комунальне підприємство "Львівтеплоенерго"
#05506460
Переможець 1 779 093,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2023 11:54

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2024 23:58
Електронний підпис укладений
28 листопада 2023 17:13
ДУ_2 _ тепло__2271.pdf зміни до договору
28 листопада 2023 17:08
Електронний підпис укладений
22 листопада 2023 22:13
ДУ_1Львівтеплоенерго 2023__55.pdf зміни до договору
22 листопада 2023 22:09
Договір укладений
01 лютого 2023 12:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до п.3.1. Договору та зменшити суму договору
Номер договору про закупівлю: 1851/З
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до п.3.1. Договору та зменшити суму договору
Номер договору про закупівлю: 1851/З
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 515 893,00
UAH (в тому числі ПДВ 252 648,83 UAH)