Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Лісовогринівецької сільської ради
Очікувана вартість
263 000,00 UAH
UA-2023-02-01-005663-a ● fe5a813b33bd4e858109eb5c556023cd
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Лісовогринівецька сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04403717 |
Місцезнаходження: | 31340, Україна , Хмельницька обл., село Лісові Гринівці, вулиця Центральна будинок 4 |
Контактна особа: |
Гусляков Гліб Володимирович +380382626823 lisovi_rada@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2023 11:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 лютого 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2023 18:01 |
Очікувана вартість: | 263 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 315,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 послуга
Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Лісовогринівецької сільської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2023
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг за цим Договором здійснюється в національній валюті України в безготівковій формі на підставі підписаних Сторонами актів приймання-передачі послуг (далі – Акт) згідно Календарного плану, шляхом перерахування коштів Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця. Датою виконання зобов'язань з оплати за надані послуги є дата перерахування коштів з рахунку Замовника на рахунок Виконавця. Попередня оплата не передбачена. Оплата наданих послуг здійснюється за фактом їх надання упродовж 5 робочих днів після підписання сторонами відповідного акту прийому-передачі щодо кожного етапу окремо, або щодо послуги в цілому згідно з Календарним планом. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2023 09:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2023 14:41 |
ПротоколЗмінТД.pdf | |
08 лютого 2023 14:41 |
ТД_зі_змінами2.doc | |
01 лютого 2023 11:29 |
Додаток 4. Інформація про співвиконавців.doc | |
01 лютого 2023 11:29 |
Додаток 3. Проєкт Договору.doc | |
01 лютого 2023 11:29 |
Додаток 2. Технічне завдання .docx | |
01 лютого 2023 11:29 |
Додаток 1. Тендерна пропозиція.doc |
09 лютого 2023 09:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 лютого 2023 14:41 |
ПротоколЗмінТД.pdf
|
||||||
08 лютого 2023 14:41 |
ТД_зі_змінами2.doc
|
||||||
01 лютого 2023 11:29 |
Додаток 4. Інформація про співвиконавців.doc
|
||||||
01 лютого 2023 11:29 |
Додаток 3. Проєкт Договору.doc
|
||||||
01 лютого 2023 11:29 |
Додаток 2. Технічне завдання .docx
|
||||||
01 лютого 2023 11:29 |
Додаток 1. Тендерна пропозиція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 01 лютого 2023 16:23
Дата відповіді: 02 лютого 2023 10:34
Доброго дня.
Згідно статті 6 ЗУ «Про оцінку земель» встановлено: «Суб'єктами оціночної діяльності у сфері оцінки земель є: фізичні та юридичні особи - розробники документації із землеустрою згідно із Законом України "Про землеустрій" (у частині виконання робіт з бонітування ґрунтів та нормативної грошової оцінки земельних ділянок)».
У свою чергу статтею 26 ЗУ «Про землеустрій» визначено, що розробниками документації із землеустрою є:
юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою;
фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Отже, просимо виключити фразу у тендерній документації Розділі ІІІ пункті 3.5.1, а саме: «не менше 2-х осіб» та викласти у такій редакції:
2.1. Довідка в довільній формі за підписом службової (посадової) особи Учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію щодо кількості та кваліфікації працівників Учасника, які перебувають з ним у трудових відносинах, а саме:
- сертифікованих інженерів-землевпорядників – не менше 1-однієї особи (за основним місцем роботи);
Також необхідно надати, у складі тендерної пропозиції, скановані копії кваліфікаційних сертифікатів та сертифікатів про підвищення кваліфікації (у разі, якщо таке підвищення є обов’язковим, згідно вимог чинного законодавства) інженерів-землевпорядників, які перебувають з Учасником у трудових відносинах та копії трудових книжок (першої та сторінки про прийняття на роботу на підприємство Учасника), та документів про їх освіту.
Просимо Замовника внести відповідні зміни до оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. За результатами розгляду звернення можемо повідомити наступне.
Відповідно до ст.271 Податкового кодексу України, базою оподаткування є нормативна грошова оцінка земельної ділянки з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом.
Рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.
Лісовогринівецька сільська рада зацікавлена в проведенні нормативної грошової оцінки земель, за сприятливих умов та обстановки в країні, до 30.06.2023 з метою офіційного оприлюднення рішення ради щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок. А тому, вважаємо, що для швидкого та якісного виконання документації необхідно не менше 2-х осіб інженерів-землевпорядників.
Відповідно до листа-роз’яснення Мінекономіки № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Враховуючи вищевикладене, в замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до ст.271 Податкового кодексу України, базою оподаткування є нормативна грошова оцінка земельної ділянки з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом.
Рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.
Лісовогринівецька сільська рада зацікавлена в проведенні нормативної грошової оцінки земель, за сприятливих умов та обстановки в країні, до 30.06.2023 з метою офіційного оприлюднення рішення ради щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок. А тому, вважаємо, що для швидкого та якісного виконання документації необхідно не менше 2-х осіб інженерів-землевпорядників.
Відповідно до листа-роз’яснення Мінекономіки № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Враховуючи вищевикладене, в замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
щодо наявного обладнання в учасника
Дата подання: 04 лютого 2023 08:41
Дата відповіді: 07 лютого 2023 10:38
Доброго дня. Замовником виставлена така вимога: "Для підтвердження наявності в Учасника відповідного програмного забезпечення, а також придатності його для виконання вимог цього пункту, Учасником надаються оригінали довідок ліцензіара (виробника або уповноваженого представника виробника); та відповідні свідоцтва або інші передбачені законодавством документи, що підтверджують законність використання програмного забезпечення".
Хочемо зазначити, що ліцензіари у яких придбане програмне забезпечення не повинні надавати якісь листи, оскільки фактом передачі програм є акти приймання-передачі або квитанції про покупку даних програм. Навіть якщо подати запит на отримання даного листа, згідно чинного законодавства відповідь може бути на протязі 30 днів, що не відповідає термінам подання пропозиції. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою що не впливає на можливість виконання даної закупівлі.
Просимо внести зміни, щодо даного пункту вимог.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
У тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник торгів самостійно встановлює спосіб підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям, зокрема щодо критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Встановлення вимоги щодо надання оригіналу довідок ліцензіара (виробника або уповноваженого представника виробника); та відповідні свідоцтва або інші передбачені законодавством документи, що підтверджують законність використання програмного забезпечення дозволить підтвердити походження програмного забезпечення, яке зазначено Учасником у складі пропозиції та не дозволить використання такого ПЗ, яке має сумнівне походження або використовується із порушенням ліцензійних умов виробника. Жодних дискримінацйних умов до Учасників процедури таке положення ТД не встановлює, оскільки усі Учасники перебувають у рівних умовах та зобовязані надати таке підтвердження від безпосереднього виробника або уповноваженого представника виробника/ліцензіара. Хочемо звернути увагу, що кваліфікаційні критерії встановлюються для підтвердження спроможності Учасників виконати послуги, які є предметом закупівлі. Наявність ліцензованого програмного забезпечення є обовязковою умовою щодо якісного виконання послуг, які є предметом закупівлі.
У тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник торгів самостійно встановлює спосіб підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям, зокрема щодо критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Встановлення вимоги щодо надання оригіналу довідок ліцензіара (виробника або уповноваженого представника виробника); та відповідні свідоцтва або інші передбачені законодавством документи, що підтверджують законність використання програмного забезпечення дозволить підтвердити походження програмного забезпечення, яке зазначено Учасником у складі пропозиції та не дозволить використання такого ПЗ, яке має сумнівне походження або використовується із порушенням ліцензійних умов виробника. Жодних дискримінацйних умов до Учасників процедури таке положення ТД не встановлює, оскільки усі Учасники перебувають у рівних умовах та зобовязані надати таке підтвердження від безпосереднього виробника або уповноваженого представника виробника/ліцензіара. Хочемо звернути увагу, що кваліфікаційні критерії встановлюються для підтвердження спроможності Учасників виконати послуги, які є предметом закупівлі. Наявність ліцензованого програмного забезпечення є обовязковою умовою щодо якісного виконання послуг, які є предметом закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-01-005663-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ЕКСПЕРТНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕМПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:37341797
Дата подання: 01 лютого 2023 15:20
Кваліфікаційні критерії
Доброго дня, п. 3.5.1. розділу ІІІ містить таку вимогу:
«відгук, виданий замовником послуг не раніше дати оголошення даних торгів, із зазначенням дати і номеру договору (щодо кожного договору, що зазначений в довідці та копію якого надано у складі пропозиції) та інформації про належне виконання договору стосовно якості і строків);».
Вважаємо дану вимогу тендерної документації дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію з огляду на наступне.
Замовником вимагається підтвердження аналогічного досвіду за період із 2019 - 20221 рр., проте лист-відгук повинен бути датований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, тобто 01.02.2023.
Жоден Замовник робіт/послуг взагалі не зобов’язаний надавати виконавцеві лист-відгук після виконання договору, а тим паче надавати його неодноразово, під кожну окрему закупівлю та новою датою.
Надання листа-відгуку є ПРАВОМ Замовника. Зазвичай, даний документ отримується Виконавцем робіт/послуг одразу після виконання відповідного договору із змістом на розсуд Замовника, і датований буде 2019-2022 роками, як це вимагається для аналогічного договору.
Звертаємо вашу увагу, що Рішеннями АМКУ неодноразово вимоги щодо дати листа-відгуку визнавалися такими, що порушують норми частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Наприклад, Рішення АМКУ від 14.05.2020 № 9409 та рішення від 20.10.2020 № 19595, закупівля UA-2021-08-06-003238-a. Замовників було зобов’язано внести зміни до тендерної документації з метою усунення дискримінаційних положень та порушень вимог Закону.
З огляду на вище зазначене, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу ТД щодо надання листа-відгуку.
Розгорнути
Згорнути
«відгук, виданий замовником послуг не раніше дати оголошення даних торгів, із зазначенням дати і номеру договору (щодо кожного договору, що зазначений в довідці та копію якого надано у складі пропозиції) та інформації про належне виконання договору стосовно якості і строків);».
Вважаємо дану вимогу тендерної документації дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію з огляду на наступне.
Замовником вимагається підтвердження аналогічного досвіду за період із 2019 - 20221 рр., проте лист-відгук повинен бути датований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, тобто 01.02.2023.
Жоден Замовник робіт/послуг взагалі не зобов’язаний надавати виконавцеві лист-відгук після виконання договору, а тим паче надавати його неодноразово, під кожну окрему закупівлю та новою датою.
Надання листа-відгуку є ПРАВОМ Замовника. Зазвичай, даний документ отримується Виконавцем робіт/послуг одразу після виконання відповідного договору із змістом на розсуд Замовника, і датований буде 2019-2022 роками, як це вимагається для аналогічного договору.
Звертаємо вашу увагу, що Рішеннями АМКУ неодноразово вимоги щодо дати листа-відгуку визнавалися такими, що порушують норми частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Наприклад, Рішення АМКУ від 14.05.2020 № 9409 та рішення від 20.10.2020 № 19595, закупівля UA-2021-08-06-003238-a. Замовників було зобов’язано внести зміни до тендерної документації з метою усунення дискримінаційних положень та порушень вимог Закону.
З огляду на вище зазначене, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу ТД щодо надання листа-відгуку.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 лютого 2023 14:59
Внесено зміни до Тендерної документації
Номер вимоги: UA-2023-02-01-005663-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЛЕНД.КОМ", Код ЄДРПОУ:38922252
Дата подання: 07 лютого 2023 13:19
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Шановний Замовнику, після ознайомлення з вимогами тендерної документації маємо до Вас наступні вимоги:
1. У п.п.1.1 п.3.5.1. ч.5 Розділу III тендерної документації Замовником встановлена вимога: надати довідку в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої (посадової) особи Учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про наявність в Учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статусу) обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання договору про закупівлю послуг, а саме:
«- ліцензійне програмне забезпечення, функціонал якого дозволяє створювати у своєму програмному середовищі файлові бази геоданих, а також здійснювати графічне відображення, систематизацію та аналіз просторових даних, функціонал якого дозволяє публікацію геоданих в мережі Інтернет».
Вважаємо зазначену вимогу Замовника дискримінаційною та такою, що унеможливлює прийняття участі досвідчених виконавців робіт, з огляду на наступне.
Відповідно до Технічного завдання, викладеного у Додатку №2 до тендерної документації, Виконавець повинен буде надати послугу з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Лісовогринівецької сільської ради. Додатково зазначаємо, що маємо успішний досвід надання аналогічних послуг, що були виконані за допомогою виключно ліцензійного програмного забезпечення Digitals, яке має весь необхідний функціонал та придатне для виконання аналогічних робіт.
Наявність саме такого програмного забезпечення, яке вимагається Замовником, призводить до дискримінації потенційних Учасників, які мають інше програмне забезпечення, функціонал та можливості якого дозволяють надати послуги, що є предметом даної закупівлі, якісно та у повному обсязі.
Наголошуємо, що зазначене питання вже розглядалося Органом оскарження у закупівлі з ідентифікатором UA-2021-05-27-001927-c, де Замовником була встановлена дискримінаційність вимоги щодо наявності чітко визначеного програмного забезпечення (рішення від 23.06.2021 № 14151-р/пк-пз – додається).
З огляду на зазначене, просимо усунути дискримінаційні положення ТД, внести до неї зміни та викласти вимогу щодо наявності ліцензійного програмного забезпечення у наступній редакції:
«- ліцензійне програмне забезпечення, функціонал якого передбачений виробником для технологічного процесу виконання робіт із землеустрою».
2. Відповідно до пп. 3.1 п.3.5.1. ч.5 Розділу III тендерної документації Замовником визначено наступне поняття «аналогічного договору»:
«* - Аналогічним договором, в розумінні тендерної документації, є договір на розроблення технічної документації із нормативної грошової оцінки земель населених пунктів».
Вважаємо, що Вимога Замовника щодо надання аналогічних договорів, предметом яких є розроблення технічної документації із нормативної грошової оцінки земель САМЕ населеного пункту, є дискримінаційною, антиконкурентною та такою, що звужує коло потенційних учасників. Вказане обґрунтовуємо наступним.
Порядок розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок врегульований Методикою нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затвердженою Постановою КМУ від 3 листопада 2021 р. № 1147 (далі – Методика).
Ця Методика встановлює методологічні засади проведення нормативної грошової оцінки земельних ділянок, яка застосовується у випадках, визначених Законом України «Про оцінку земель».
Об’єктом нормативної грошової оцінки, відповідно до Методики, є земельні ділянки усіх категорій та форм власності в межах території територіальної громади (або її частини), що цілком відповідає визначеному Замовником предмету закупівлі.
Так, чинним законодавством не розрізняється здійснення окремо нормативно грошової оцінки земельних ділянок населених пунктів та за межами території населених пунктів.
За таких обставин у Замовника немає жодної потреби та жодних підстав вимагати від учасників договори по наданню послуг з нормативно грошової оцінки земельних ділянок саме населеного пункту. Цілком достатньо досвіду надання таких послуг незалежно від місцезнаходження земельних ділянок.
Звертаємо вашу увагу, що Антимонопольним комітетом також підтверджувалася надлишковість, необґрунтованість та дискримінаційність вимог Замовника щодо наявності аналогічного досвіду з нормативно-грошової оцінки земель саме населених пунктів. Зокрема, рішення АМКУ від 02.09.2022 №5666-р/пк-пз (додається до вимоги).
З огляду на зазначене, просимо усунути дискримінаційні положення ТД, внести до неї зміни та викласти поняття «аналогічного договору» у наступній редакції:
«* - Аналогічним договором, в розумінні тендерної документації, є договір на розроблення технічної документації із нормативної грошової оцінки земель».
3. Відповідно до пп. 3.1 п.3.5.1. ч.5 Розділу III тендерної документації Замовником встановлена вимога до учасників:
«Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: довідка в довільній формі за підписом службової (посадової) особи Учасника та підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) завірена печаткою (в разі наявності), із зазначенням аналогічних договорів* (В КІЛЬКОСТІ – НЕ МЕНШЕ 2 (ДВОХ) за 2019-2021 рр.), найменування організації (замовника) з адресою та контактним телефоном, найменування наданих послуг, суми договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, а також копії виконаних договорів, що зазначені в довідці та документів, що підтверджують їх виконання (акти виконаних робіт (наданих послуг)».
Згідно з ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право встановити кваліфікаційний критерій до учасників «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Формулювання закону передбачає необхідність надання учасниками інформації та документів на підтвердження наявності досвіду виконання щонайменше ОДНОГО аналогічного договору.
Органом оскарження неодноразово задовольнялися на користь скаржника скарги щодо кількості аналогічних договорів на підтвердження наявності аналогічного досвіду. Колегією АМКУ визнавалося, що вимоги щодо надання більше 1-го аналогічного договору є необґрунтованими, дискримінаційними та таким, що порушують конкуренцію. Замовників було зобов’язано усунути порушення, викладені у скаргах, та привести тендерну документацію у відповідність до приписів Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо увагу, зокрема, на рішення Антимонопольного комітету України за результатами розгляду подібних скарг щодо кількості аналогічних договорів: рішення АМКУ від 14.03.2017 №1207-р/пк-пз, рішення АМКУ від 15.02.2022 №3140-р/пк-пз, рішення АМКУ від 02.09.2022 №5666-р/пк-пз (додаються до вимоги).
Враховуючи викладене, просимо Замовника усунути порушення та викласти п.п.3.1 п.3.5.1. ч.5 Розділу III тендерної документації в наступній редакції:
«Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: довідка в довільній формі за підписом службової (посадової) особи Учасника та підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) завірена печаткою (в разі наявності), із зазначенням аналогічних договорів* (В КІЛЬКОСТІ – НЕ МЕНШЕ 1 (ОДНОГО) за 2019-2021 рр.), найменування організації (замовника) з адресою та контактним телефоном, найменування наданих послуг, суми договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, а також копії виконаного (-их) договору (-ів), що зазначений (-і) в довідці та документів, що підтверджують його (ї)х виконання (акти виконаних робіт (наданих послуг)».
Розгорнути
Згорнути
1. У п.п.1.1 п.3.5.1. ч.5 Розділу III тендерної документації Замовником встановлена вимога: надати довідку в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої (посадової) особи Учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про наявність в Учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статусу) обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання договору про закупівлю послуг, а саме:
«- ліцензійне програмне забезпечення, функціонал якого дозволяє створювати у своєму програмному середовищі файлові бази геоданих, а також здійснювати графічне відображення, систематизацію та аналіз просторових даних, функціонал якого дозволяє публікацію геоданих в мережі Інтернет».
Вважаємо зазначену вимогу Замовника дискримінаційною та такою, що унеможливлює прийняття участі досвідчених виконавців робіт, з огляду на наступне.
Відповідно до Технічного завдання, викладеного у Додатку №2 до тендерної документації, Виконавець повинен буде надати послугу з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Лісовогринівецької сільської ради. Додатково зазначаємо, що маємо успішний досвід надання аналогічних послуг, що були виконані за допомогою виключно ліцензійного програмного забезпечення Digitals, яке має весь необхідний функціонал та придатне для виконання аналогічних робіт.
Наявність саме такого програмного забезпечення, яке вимагається Замовником, призводить до дискримінації потенційних Учасників, які мають інше програмне забезпечення, функціонал та можливості якого дозволяють надати послуги, що є предметом даної закупівлі, якісно та у повному обсязі.
Наголошуємо, що зазначене питання вже розглядалося Органом оскарження у закупівлі з ідентифікатором UA-2021-05-27-001927-c, де Замовником була встановлена дискримінаційність вимоги щодо наявності чітко визначеного програмного забезпечення (рішення від 23.06.2021 № 14151-р/пк-пз – додається).
З огляду на зазначене, просимо усунути дискримінаційні положення ТД, внести до неї зміни та викласти вимогу щодо наявності ліцензійного програмного забезпечення у наступній редакції:
«- ліцензійне програмне забезпечення, функціонал якого передбачений виробником для технологічного процесу виконання робіт із землеустрою».
2. Відповідно до пп. 3.1 п.3.5.1. ч.5 Розділу III тендерної документації Замовником визначено наступне поняття «аналогічного договору»:
«* - Аналогічним договором, в розумінні тендерної документації, є договір на розроблення технічної документації із нормативної грошової оцінки земель населених пунктів».
Вважаємо, що Вимога Замовника щодо надання аналогічних договорів, предметом яких є розроблення технічної документації із нормативної грошової оцінки земель САМЕ населеного пункту, є дискримінаційною, антиконкурентною та такою, що звужує коло потенційних учасників. Вказане обґрунтовуємо наступним.
Порядок розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок врегульований Методикою нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затвердженою Постановою КМУ від 3 листопада 2021 р. № 1147 (далі – Методика).
Ця Методика встановлює методологічні засади проведення нормативної грошової оцінки земельних ділянок, яка застосовується у випадках, визначених Законом України «Про оцінку земель».
Об’єктом нормативної грошової оцінки, відповідно до Методики, є земельні ділянки усіх категорій та форм власності в межах території територіальної громади (або її частини), що цілком відповідає визначеному Замовником предмету закупівлі.
Так, чинним законодавством не розрізняється здійснення окремо нормативно грошової оцінки земельних ділянок населених пунктів та за межами території населених пунктів.
За таких обставин у Замовника немає жодної потреби та жодних підстав вимагати від учасників договори по наданню послуг з нормативно грошової оцінки земельних ділянок саме населеного пункту. Цілком достатньо досвіду надання таких послуг незалежно від місцезнаходження земельних ділянок.
Звертаємо вашу увагу, що Антимонопольним комітетом також підтверджувалася надлишковість, необґрунтованість та дискримінаційність вимог Замовника щодо наявності аналогічного досвіду з нормативно-грошової оцінки земель саме населених пунктів. Зокрема, рішення АМКУ від 02.09.2022 №5666-р/пк-пз (додається до вимоги).
З огляду на зазначене, просимо усунути дискримінаційні положення ТД, внести до неї зміни та викласти поняття «аналогічного договору» у наступній редакції:
«* - Аналогічним договором, в розумінні тендерної документації, є договір на розроблення технічної документації із нормативної грошової оцінки земель».
3. Відповідно до пп. 3.1 п.3.5.1. ч.5 Розділу III тендерної документації Замовником встановлена вимога до учасників:
«Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: довідка в довільній формі за підписом службової (посадової) особи Учасника та підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) завірена печаткою (в разі наявності), із зазначенням аналогічних договорів* (В КІЛЬКОСТІ – НЕ МЕНШЕ 2 (ДВОХ) за 2019-2021 рр.), найменування організації (замовника) з адресою та контактним телефоном, найменування наданих послуг, суми договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, а також копії виконаних договорів, що зазначені в довідці та документів, що підтверджують їх виконання (акти виконаних робіт (наданих послуг)».
Згідно з ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право встановити кваліфікаційний критерій до учасників «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Формулювання закону передбачає необхідність надання учасниками інформації та документів на підтвердження наявності досвіду виконання щонайменше ОДНОГО аналогічного договору.
Органом оскарження неодноразово задовольнялися на користь скаржника скарги щодо кількості аналогічних договорів на підтвердження наявності аналогічного досвіду. Колегією АМКУ визнавалося, що вимоги щодо надання більше 1-го аналогічного договору є необґрунтованими, дискримінаційними та таким, що порушують конкуренцію. Замовників було зобов’язано усунути порушення, викладені у скаргах, та привести тендерну документацію у відповідність до приписів Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо увагу, зокрема, на рішення Антимонопольного комітету України за результатами розгляду подібних скарг щодо кількості аналогічних договорів: рішення АМКУ від 14.03.2017 №1207-р/пк-пз, рішення АМКУ від 15.02.2022 №3140-р/пк-пз, рішення АМКУ від 02.09.2022 №5666-р/пк-пз (додаються до вимоги).
Враховуючи викладене, просимо Замовника усунути порушення та викласти п.п.3.1 п.3.5.1. ч.5 Розділу III тендерної документації в наступній редакції:
«Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: довідка в довільній формі за підписом службової (посадової) особи Учасника та підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) завірена печаткою (в разі наявності), із зазначенням аналогічних договорів* (В КІЛЬКОСТІ – НЕ МЕНШЕ 1 (ОДНОГО) за 2019-2021 рр.), найменування організації (замовника) з адресою та контактним телефоном, найменування наданих послуг, суми договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, а також копії виконаного (-их) договору (-ів), що зазначений (-і) в довідці та документів, що підтверджують його (ї)х виконання (акти виконаних робіт (наданих послуг)».
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 лютого 2023 14:42
Внесено зміни до Тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ЕКСПЕРТНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕМПРОЕКТ" |
99 000,00
UAH з ПДВ
|
99 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП" |
104 880,00
UAH з ПДВ
|
104 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" |
126 000,00
UAH з ПДВ
|
126 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЕКСПЕРТЦЕНТР |
135 000,00
UAH з ПДВ
|
135 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Юрістек Груп |
184 500,00
UAH з ПДВ
|
184 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ЕКСПЕРТНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕМПРОЕКТ" #37341797 |
Переможець |
99 000,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2023 10:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 13:18
|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2023 13:21
|
ДУ_3.pdf | зміни до договору |
04 липня 2023 13:20
|
Електронний підпис | укладений |
09 травня 2023 12:50
|
ДУ2.pdf | зміни до договору |
09 травня 2023 12:48
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2023 11:37
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
09 березня 2023 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2023 11:18
|
Договір | укладений |
09 березня 2023 11:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 09-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 09-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | частина 5 статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 09-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |