Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Рамка А-4
Очікувана вартість
163 800,00 UAH
UA-2023-02-01-003607-a ● b8c628b518464f7b8988e5a799d40e60
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Харківська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04059243 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції, будинок 7 |
Контактна особа: |
Майстренко Вікторія 380677278454 mv0648535@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2023 10:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2023 00:03 |
Очікувана вартість: | 163 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 819,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3150 Одиниця
Рамка А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61003, Україна, Харківська область, Харків, майдан Конституції, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 грудня 2023
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник оплачує 100% вартості партії товару в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання представниками Сторін накладних | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2023 10:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2023 10:39 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
01 лютого 2023 10:39 |
3929_тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-01-003607-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Бондаренко О.В.", Код ЄДРПОУ:3141913392
Дата подання: 26 лютого 2023 14:48
чому не надав вчасно витяг
Я ФОП Бондаренко О.В., наша пропозиція була дискваліфікована, тому що ми не встигли додати у термін Витяг з інформаційно-аналітичної системи.
Я подав запит на сайті https://vytiah.mvs.gov.ua/, 16.02.2023.і сайт або не працював, або була атака на сайт, написав мені, що довідка прийде протягом 30 днів. Я отримав довідку лише 22.02.23, після 17.00, але вчасно не встиг, звернувся до МВС і мені сказали, що тільки через сайт, але я звернувся в терміновому порядку і мені теж її видали лише 22.02.2023р. після 17.30, два витяги прикрепив,
Нашої провини в цьому нема, для того щоб отримання витяга ми зробили все можливе.
Дякую за розуміння
Розгорнути
Згорнути
Я подав запит на сайті https://vytiah.mvs.gov.ua/, 16.02.2023.і сайт або не працював, або була атака на сайт, написав мені, що довідка прийде протягом 30 днів. Я отримав довідку лише 22.02.23, після 17.00, але вчасно не встиг, звернувся до МВС і мені сказали, що тільки через сайт, але я звернувся в терміновому порядку і мені теж її видали лише 22.02.2023р. після 17.30, два витяги прикрепив,
Нашої провини в цьому нема, для того щоб отримання витяга ми зробили все можливе.
Дякую за розуміння
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2023 14:36
Закон України "Про публічні закупівлі" та постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами установлюють правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості).
Вимогами абз 3 п.44 Особливостей передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
На виконання норм Особливостей та у відповідності до умов тендерної документації переможець мав надати оригінали документів протягом 4 днів з дня визначення переможця, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Переможець процедури закупівлі ФОП «Бондаренко О.В», у визначений строк, не надав замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
Таким чином, відхилення тендерної пропозиції переможця ФОП «Бондаренко О.В» (протокол від 22.02.2023 № MVM-ХІХ-6), є правомірним і обґрунтованим.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості).
Вимогами абз 3 п.44 Особливостей передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
На виконання норм Особливостей та у відповідності до умов тендерної документації переможець мав надати оригінали документів протягом 4 днів з дня визначення переможця, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Переможець процедури закупівлі ФОП «Бондаренко О.В», у визначений строк, не надав замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
Таким чином, відхилення тендерної пропозиції переможця ФОП «Бондаренко О.В» (протокол від 22.02.2023 № MVM-ХІХ-6), є правомірним і обґрунтованим.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-02-01-003607-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП "Бондаренко О.В.", Код ЄДРПОУ:3141913392
чому не вчансно надав витяг
Я ФОП Бондаренко О.В., наша пропозиція була дискваліфікована, тому що ми не встигли додати у термін Витяг з інформаційно-аналітичної системи.
Я подав запит на сайті https://vytiah.mvs.gov.ua/, 16.02.2023.і сайт або не працював, або була атака на сайт, написав мені, що довідка прийде протягом 30 днів. Я отримав довідку лише 22.02.23, після 17.00, але вчасно не встиг, звернувся до МВС і мені сказали, що тільки через сайт, але я звернувся в терміновому порядку і мені теж її видали лише 22.02.2023р. після 17.30, два витяги прикрепив,
Нашої провини в цьому нема, для того щоб отримання витяга ми зробили все можливе.
Дякую за розуміння
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "СІНЮКОВ ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ" |
135 072,00
UAH з ПДВ
|
135 072,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Бондаренко О.В." |
137 970,00
UAH з ПДВ
|
137 970,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Сухомлин Ігор Юрійович |
148 018,50
UAH з ПДВ
|
148 018,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" |
155 925,00
UAH з ПДВ
|
155 925,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
156 870,00
UAH з ПДВ
|
156 870,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "СІНЮКОВ ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ" #2694208913 |
Відхилено |
135 072,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2023 15:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 лютого 2023 13:08
|
ФОП "Бондаренко О.В." #3141913392 |
Рішення скасоване |
137 970,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2023 14:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 лютого 2023 14:28
|
ФОП "Бондаренко О.В." #3141913392 |
Відхилено |
137 970,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2023 14:55
|
|
ФОП Сухомлин Ігор Юрійович #2424701235 |
Переможець |
148 018,50
UAH з ПДВ
|
01 березня 2023 17:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 лютого 2023 16:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 16:44
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2023 13:45
|
Протокол.pdf | укладений |
17 березня 2023 13:41
|
Дог 19-23.pdf | укладений |
17 березня 2023 13:40
|