Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вивезення рідких побутових відходів в смт. Липова Долина по вул. Полтавська,17 та вул. Полтавська,32
Очікувана вартість
6 381,29 UAH
UA-2023-02-01-001758-a 7a15c5c9ce0f48f784d9b4cd181e0bf9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мусієнко Лідія Василівна

+380545251191 ldolsr2014@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Липоводолинська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04390972
Місцезнаходження: 42500, Україна , Сумська обл., Липова Долина, Полтавська,32
Контактна особа: Мусієнко Лідія Василівна
+380545251191
ldolsr2014@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90460000-9: Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків


Послуги з вивезення рідких побутових відходів в смт. Липова Долина по вул. Полтавська,17 та вул. Полтавська,32
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37.2 метри кубічні
Ціна за одиницю: 171.54UAH без ПДВ
Послуги з вивезення рідких побутових відходів в смт. Липова Долина по вул. Полтавська,17 та вул. Полтавська,32
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42500, Україна, Сумська область, Роменський район, смт. Липова Долина вул. Полтавська,17, вул. Полтавська,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90460000-9 — Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник виконує оплату після надання послуг, протягом 7 банківських днів з дня отримання і підписання акту наданих послуг та рахунку, які надаються Замовнику Виконавцем, в розмірі 100%. Щомісяця, до 10-го числа місяця, наступного після місяця надання послуг, Виконавець надає Замовнику Акт наданих послуг і рахунок на оплату послуг. У випадку наявності претензій до якості виконаних послуг, Замовник оформляє мотивовану відмову від прийняття послуг. При наявності мотивованої відмови Сторони складають протокол про необхідні доробки з боку Виконавця, і після виконання вказаних доробок проводиться повторне приймання виконаних послуг. Оплата послуги здійснюється у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

01 лютого 2023 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП ГВП " Комунпослуга"
#34072193
Переможець 6 381,29
UAH
01 лютого 2023 09:45

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2024 09:04

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з вивезення рідких побутових відходів в смт. Липова Долина по вул. Полтавська,17 та вул. Полтавська,32 37.2 метри кубічні 171,54
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 6 381,29
UAH