Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 15610000-7 – Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (рис шліфований – 3 000,00 кг.; крупа вівсяна – 1 000,00 кг.; пластівці вівсяні – 2 500,00 кг.; крупа гречана – 4 000,00 кг.; пшоно шліфоване – 3 000,00 кг.; крупа перлова – 1 500,00 кг.)
Очікувана вартість
669 040,00 UAH
UA-2023-01-31-015662-a ● 27e82214637d4919a4dd62f25753bc53
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Олександрівська клінічна лікарня м.Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 01994095 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, Вул. Шовковична 39/1 |
Контактна особа: |
Мацібора Зоріна Юріївна +380977971929 oklpev@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2023 18:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2023 17:42 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2023 17:44 |
Очікувана вартість: | 669 040,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: вул. Шовковична 39/1, м. Київ, 01601. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Усі документи та інформація, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути викладені українською мовою (більш детально викладенно в тендерній документації)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 кілограм
рис шліфований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шовковична 39/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15614200-7 — Рис шліфований
1000 кілограм
крупа вівсяна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шовковична 39/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15613100-9 — Вівсяна крупа
2500 кілограм
пластівці вівсяні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шовковична 39/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15613380-5 — Вівсяні пластівці
4000 кілограм
крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шовковична 39/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
3000 кілограм
пшоно шліфоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шовковична 39/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
1500 кілограм
крупа перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шовковична 39/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2023 18:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2023 17:38 |
ТД нов. крупи.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-31-015662-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАРАСОВ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3418712375
Дата подання: 17 лютого 2023 09:34
неправомірне відхилення
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАРАСОВ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ
в особі Тарасова Євгенія Юрійовича приймало участь у закупілві UA-2023-01-31-015662-a, 15614200-7 Рис шліфований, 15613100-9 Вівсяна крупа, 15613380-5 Вівсяні пластівці, 15613000-8 Продукція із зерна зернових культур .
Підприємством було подано пропозицію на загальну суму 555 360,00 грн. Пропозиція була найнижчою. Тому потрапила на кваліфікацію.
14.02.2023 року, Замовник прийняв рішення про відхилення учасника протокольним рішенням №б/н від 14.02.2023 року, в порушення частини 7 Розділу III тендерної документації, інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам якими передбачено підтвердження Учасником відповідність предмета закупівлі: підтвердження відповідність предмета закупівлі: Пластівці вівсяні виду «Геркулес» - відповідність предмета закупівлі ГОСТ 21149-93 Учасником не надано.
Наголошуємо, що Учасник у складі тендерної пропозиції надав посвідчення про якість, сертифікати якості, декларації виробника тощо, під кожний предмет закупівлі, що вимагався. Хочемо зазначити, що у складі тендерної пропозиції в документі «Декларація виробника завірена» на сторінці 5, надано Посвідчення якості №02/02-1 від 02.02.2023 року на Пластівці вівсяні виду «Геркулес».
Тобто, всі документи, що вимагав Замовник були надані у складі тендерної пропозиції. Таким чином, відхилення пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАРАСОВ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ є неправомірним та незаконним. І виникає питання, я зв`язку з відсутністю чого пропозицію відхилено? У разі ігнорування даної вимоги ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАРАСОВ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ буде вимушене звернутись до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
в особі Тарасова Євгенія Юрійовича приймало участь у закупілві UA-2023-01-31-015662-a, 15614200-7 Рис шліфований, 15613100-9 Вівсяна крупа, 15613380-5 Вівсяні пластівці, 15613000-8 Продукція із зерна зернових культур .
Підприємством було подано пропозицію на загальну суму 555 360,00 грн. Пропозиція була найнижчою. Тому потрапила на кваліфікацію.
14.02.2023 року, Замовник прийняв рішення про відхилення учасника протокольним рішенням №б/н від 14.02.2023 року, в порушення частини 7 Розділу III тендерної документації, інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам якими передбачено підтвердження Учасником відповідність предмета закупівлі: підтвердження відповідність предмета закупівлі: Пластівці вівсяні виду «Геркулес» - відповідність предмета закупівлі ГОСТ 21149-93 Учасником не надано.
Наголошуємо, що Учасник у складі тендерної пропозиції надав посвідчення про якість, сертифікати якості, декларації виробника тощо, під кожний предмет закупівлі, що вимагався. Хочемо зазначити, що у складі тендерної пропозиції в документі «Декларація виробника завірена» на сторінці 5, надано Посвідчення якості №02/02-1 від 02.02.2023 року на Пластівці вівсяні виду «Геркулес».
Тобто, всі документи, що вимагав Замовник були надані у складі тендерної пропозиції. Таким чином, відхилення пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАРАСОВ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ є неправомірним та незаконним. І виникає питання, я зв`язку з відсутністю чого пропозицію відхилено? У разі ігнорування даної вимоги ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАРАСОВ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ буде вимушене звернутись до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 лютого 2023 14:08
Розглянувши Вашу вимогу (скаргу) (ID: UA-2023-01-31-015662-a.b1) повідомляємо наступне.
Номер вимоги: UA-2023-01-31-015662-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАРАСОВ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3418712375
Дата подання: 21 лютого 2023 18:24
Неправомірне визначення переможця
Шановний замовнику! Перевіряючи тендерну документацію учасника, вимагаємо перевіряти не лише відповідність наданих документів, а і їх зміст. Документи, а саме декларація виробника (посвідчення про якість) №01/07 від 01.07.2022 року ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" не відповідає вимогам ДСТУ 7700:2015 крупа перлова. Вживання про термінованих продуктів спричинить загрозу здоров’ю ваших пацієнтів, серед яких є безліч військових.
Якщо ви вважаєте, що подвійний термін придатності крупи вівсяної буде пришвидшувати лікування, то ви помиляєтеся. Ваша спроба отруїти військових та інших пацієнтів серед цивільних людей, карається не лише порушенням умов прозорості відкритості та неупередженості, а й кримінальною відповідальністю.
Нагодувавши військових крупою, термін придатності якої становить більше ніж 6 місяців спричинить не лише шкоду та загрозу їхньому зоровою, а й підірве всю боєздатність та захист всієї нашої України.
Також хочемо зазначити, що декларація виробника (якісне посвідчення) №01/07 від 01.07.2022 року містить не лише грубі помилки в термінах придатності, не відповідність товарів нормативному документу, а й невідповідність вимогам закону України «Про основні принципи безпечності та якості харчових продуктів». Також хочемо зауважити, що учасник ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" вже не одноразово надав дану декларацію, яка йому не видавалася, а була просто скачана з тендерної документації Виробника продукції ТОВ НВФ «Віконт», що ставить під сумнів, що саме ця продукція буде постачатися до вашого закладу. Вимагаємо, провести детальну перевірку, щодо надання (дозволу) використання даної декларації під участь у тендері.
Також ставимо до вашого відома, що крупа вівсяна містить не лише не правильний термін придатності, а й ніяк не може відповідати одночасно ДСТУ 7698:2005 та ТУ У 10.6-36546281-001,2020 (зауважимо що дане ТУ прописано не вірно). Що ніяк не підтверджує відповідність даної крупи вимогам технічної специфікації, які були встановлені Замовником. Додатково зауважимо, що виникає сумнів що до використання ТУ У 10.6-36546281-001,2020, а саме ТОВ НВФ «Віконт» оскільки, якщо розшифрувати дане ТУ У 10.6-36546281-001,2020 то код ЄДРПОУ належить іншій організації.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАРАСОВ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ в останній раз попереджає Замовника та надає рекомендацію, щодо відхилення ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" та або скасування даного тендеру. У разі невиконання даної вимоги, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАРАСОВ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ буде звертатися до наступних органів з проведенням позапланових перевірок, а сама 1. Державна аудиторська служба; 2. Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів; 3.Міністерство охорони та здоров’я України, щодо перевіри відповідності та якості продуктів харчування, що споживають пацієнти лікарні.
Розгорнути
Згорнути
Якщо ви вважаєте, що подвійний термін придатності крупи вівсяної буде пришвидшувати лікування, то ви помиляєтеся. Ваша спроба отруїти військових та інших пацієнтів серед цивільних людей, карається не лише порушенням умов прозорості відкритості та неупередженості, а й кримінальною відповідальністю.
Нагодувавши військових крупою, термін придатності якої становить більше ніж 6 місяців спричинить не лише шкоду та загрозу їхньому зоровою, а й підірве всю боєздатність та захист всієї нашої України.
Також хочемо зазначити, що декларація виробника (якісне посвідчення) №01/07 від 01.07.2022 року містить не лише грубі помилки в термінах придатності, не відповідність товарів нормативному документу, а й невідповідність вимогам закону України «Про основні принципи безпечності та якості харчових продуктів». Також хочемо зауважити, що учасник ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" вже не одноразово надав дану декларацію, яка йому не видавалася, а була просто скачана з тендерної документації Виробника продукції ТОВ НВФ «Віконт», що ставить під сумнів, що саме ця продукція буде постачатися до вашого закладу. Вимагаємо, провести детальну перевірку, щодо надання (дозволу) використання даної декларації під участь у тендері.
Також ставимо до вашого відома, що крупа вівсяна містить не лише не правильний термін придатності, а й ніяк не може відповідати одночасно ДСТУ 7698:2005 та ТУ У 10.6-36546281-001,2020 (зауважимо що дане ТУ прописано не вірно). Що ніяк не підтверджує відповідність даної крупи вимогам технічної специфікації, які були встановлені Замовником. Додатково зауважимо, що виникає сумнів що до використання ТУ У 10.6-36546281-001,2020, а саме ТОВ НВФ «Віконт» оскільки, якщо розшифрувати дане ТУ У 10.6-36546281-001,2020 то код ЄДРПОУ належить іншій організації.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАРАСОВ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ в останній раз попереджає Замовника та надає рекомендацію, щодо відхилення ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" та або скасування даного тендеру. У разі невиконання даної вимоги, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАРАСОВ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ буде звертатися до наступних органів з проведенням позапланових перевірок, а сама 1. Державна аудиторська служба; 2. Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів; 3.Міністерство охорони та здоров’я України, щодо перевіри відповідності та якості продуктів харчування, що споживають пацієнти лікарні.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2023 15:41
Розглянувши Вашу вимогу (скаргу) (ID: UA-2023-01-31-015662-a.b2) повідомляємо наступне.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" встановлено, що вона відповідає вимогам тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю: Код ДК 021:2015 - 15610000-7 – Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (рис шліфований – 3 000,00 кг.; крупа вівсяна – 1 000,00 кг.; пластівці вівсяні – 2 500,00 кг.; крупа гречана – 4 000,00 кг.; пшоно шліфоване – 3 000,00 кг.; крупа перлова – 1 500,00 кг.) (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2023-01-31-015662-a).
Відповідно до статті 29 Закону та пункту 39 Особливостей постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до пункту 17 Особливостей, договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та Особливостей. Після підписання сторонами договору, договір набуває чинності, тож слід зазначити, що згідно п. 2.1. Договору Продавець гарантує якість Товару, що постачається. Якість Товару повинна відповідати вимогам чинного законодавства, чинних нормативно-правових актів і нормативних документів щодо показників якості та безпеки харчових продуктів, упаковки, маркування, транспортування, приймання і зберігання. При поставці Товар повинен мати необхідні сертифікати (паспорти), супроводжуватися документами щодо кількості, якості, термінів придатності, відповідати санітарно-гігієнічним нормам та іншій документації, яка встановлює якість товару.; п. 2.2. Продавець має передати передбачений цим Договором Товар, якість та технічні характеристики якого відповідають вимогам наведеним у Технічних та якісних характеристиках Товару (Додаток 2) до даного Договору, який є невід’ємною частиною даного Договору, а також згідно п. 5.7. Договору Приймання-передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаросупровідних документів, по якості – згідно документів, що підтверджують відповідність названого Товару вимогам стандартів, технічних умов та нормативів, що діють на території України, які підтверджують якість Товару; та п.5.8. Прийом товару за кількістю та якістю проводиться уповноваженими на те представниками сторін на складі Покупця. Доводимо до вашого відома, що прийом товару буде проводиться уповноваженими на те представниками сторін з дотриманням всіх вищезазначених вимог. В разі будь яких відхилень від договору в тому числі в частині якості товару, будуть прийняті відповідні міри згідно чинного законодавства України.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" встановлено, що вона відповідає вимогам тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю: Код ДК 021:2015 - 15610000-7 – Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (рис шліфований – 3 000,00 кг.; крупа вівсяна – 1 000,00 кг.; пластівці вівсяні – 2 500,00 кг.; крупа гречана – 4 000,00 кг.; пшоно шліфоване – 3 000,00 кг.; крупа перлова – 1 500,00 кг.) (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2023-01-31-015662-a).
Відповідно до статті 29 Закону та пункту 39 Особливостей постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до пункту 17 Особливостей, договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та Особливостей. Після підписання сторонами договору, договір набуває чинності, тож слід зазначити, що згідно п. 2.1. Договору Продавець гарантує якість Товару, що постачається. Якість Товару повинна відповідати вимогам чинного законодавства, чинних нормативно-правових актів і нормативних документів щодо показників якості та безпеки харчових продуктів, упаковки, маркування, транспортування, приймання і зберігання. При поставці Товар повинен мати необхідні сертифікати (паспорти), супроводжуватися документами щодо кількості, якості, термінів придатності, відповідати санітарно-гігієнічним нормам та іншій документації, яка встановлює якість товару.; п. 2.2. Продавець має передати передбачений цим Договором Товар, якість та технічні характеристики якого відповідають вимогам наведеним у Технічних та якісних характеристиках Товару (Додаток 2) до даного Договору, який є невід’ємною частиною даного Договору, а також згідно п. 5.7. Договору Приймання-передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаросупровідних документів, по якості – згідно документів, що підтверджують відповідність названого Товару вимогам стандартів, технічних умов та нормативів, що діють на території України, які підтверджують якість Товару; та п.5.8. Прийом товару за кількістю та якістю проводиться уповноваженими на те представниками сторін на складі Покупця. Доводимо до вашого відома, що прийом товару буде проводиться уповноваженими на те представниками сторін з дотриманням всіх вищезазначених вимог. В разі будь яких відхилень від договору в тому числі в частині якості товару, будуть прийняті відповідні міри згідно чинного законодавства України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2023 17:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАРАСОВ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ |
555 360,00
UAH з ПДВ
|
555 360,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" |
574 500,00
UAH з ПДВ
|
574 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ" |
615 000,00
UAH з ПДВ
|
615 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "РЯБЕЦЬ ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
620 000,00
UAH з ПДВ
|
620 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАРАСОВ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ #3418712375 |
Відхилено |
555 360,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2023 14:16
|
ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" #43537090 |
Переможець |
574 500,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2023 10:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 14:55
|
85 836 FR12 (1).pdf | зміни до договору |
19 січня 2024 13:40
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 11:04
|
637 958 FR12.pdf | зміни до договору |
15 січня 2024 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 13:44
|
109 567_50 FR12.pdf | зміни до договору |
08 січня 2024 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2023 11:22
|
ду5до68.FR12.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2023 11:21
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 12:08
|
549 425FR12.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2023 13:26
|
549 434_40 FR12.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2023 13:22
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2023 16:44
|
555 686_40 FR12.pdf | зміни до договору |
24 липня 2023 16:35
|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2023 10:35
|
ДУ Крупи.pdf | зміни до договору |
19 липня 2023 10:32
|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2023 10:24
|
ДУ Крупи.pdf | зміни до договору |
19 липня 2023 10:05
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2023 15:49
|
Договір | укладений |
27 лютого 2023 13:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...) |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення суми договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |