Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПОЧАЇВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 03189529 |
Місцезнаходження: | 47025, Україна , Тернопільська обл., м. Почаїв , вул. Шкільна, 36 |
Контактна особа: |
Антоніна Нідзельська +380686377196 ppni@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2023 17:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2023 00:04 |
Очікувана вартість: | 390 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2023 17:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2023 17:10 |
Додаток 3 цінова пропозиція.docx | |
31 січня 2023 17:10 |
Додаток 1 тех вимоги.docx | |
31 січня 2023 17:10 |
Тендерна документація риба.docx | |
31 січня 2023 17:10 |
Додаток_4_Проект Договору.doc | |
31 січня 2023 17:10 |
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-19-000015 ● 9ba64ab0217b496db25ad2e281210a8e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2023 15:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.04.2023 № 33-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 19.04.2023 № 33-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2023-01-31-015331-a від 31.01.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-19 15:09:43
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015:15220000-6 Риба, рибне філе та інше м'ясо риба морожені» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-31-015331-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-21 09:45:56
Пояснення
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 19.04.2023р. UA-2023-01-31-015331-a процедури закупівлі (ДК 021:2015:15220000-6 Риба, рибне філе та інше м'ясо риба морожені) з очікуваною вартістю 390 000,00грн. без ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-31-015331-a, повідомляємо наступне.
1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка міститься в додатку 3 до тендерної документації здійснено з урахуванням реальних потреб Замовника та оптимального співвідношення ціни та якості.. Обґрунтування бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації. Відповідно до розрахунку, очікувана вартість склала 390 000,00 грн. без ПДВ обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
2. Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті повідомляємо наступне. У відповідності до діючого законодавства, ураховуючи набрання чинності 19.12.2020 року постанови Кабінету Міністрів України №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою серед іншого доручено головним розпорядникам бюджетних коштів з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом оприлюднення зазначеного обґрунтування на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, повідомляємо Замовник, який є розпорядником бюджетних коштів, не має власного веб-сайту. В зв’язку з чим обґрунтування, згадані вище, не були оприлюднені.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-25 11:09:38
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015:15220000-6 Риба, рибне філе та інше м'ясо риба морожені» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-31-015331-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
В пункті 2.8 додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, щодо надання учасниками експлуатаційного дозволу оператора потужності, погодженого територіальною санепідслужбою, або витягу з Реєстру потужностей операторів ринку харчових продуктів.
В складі пропозиції переможцем торгів ФОП Войтюк О.Ю. надано договір оренди приміщення Товариства з обмеженою відповідальністю «Півфабрикати» та експлуатаційний дозвіл №19-09-12-Mt від 06.01.2012 виданий управлінням ветеринарної медицини в Кременецькому районі Товариству з обмеженою відповідальністю «Півфабрикати» на надання дозволу з виготовлення напівфабрикатів. Однак, даний експлуатаційний дозвіл не погоджений територіальною санепідслужбою.
Окрім цього, у складі пропозиції ФОП Войтюк О.Ю. (файл «сертифікат.pdf») надано якісне посвідчення від 08.04.2022 на морожений хек в якому зазначено, що до нього надається ветеринарний сертифікат. Однак, у складі пропозиції даний ветеринарний сертифікат відсутній.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити причину невідхилення пропозиції ФОП Войтюк О.Ю., як такої що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-26 11:33:32
Пояснення
1. На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 19.04.2023р. UA-2023-01-31-015331-a,) процедури закупівлі (ДК 021:2015:15220000-6 Риба, рибне філе та інше м'ясо риба морожені) з очікуваною вартістю 390 000 грн. з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-31-015331-a, повідомляємо наступне. Згідно з пунктом 2.8 додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації постачальник надав нам діючий експлуатаційний дозвіл №19-09-12-Mt від 06.01.2012 виданий управлінням ветеринарної медицини в Кременецькому районі Товариству з обмеженою відповідальністю «Півфабрикати» на надання дозволу з виготовлення напівфабрикатів на якому є печатка від Державної ветеринарної інспекція яка є підтвердженням що даний дозвіл погоджений територіальною санепідслужбою.
2. Щодо надання ветеринарного сертифікату санепідслужбою було повідомлено що на час дії воєнного стану даний сертифікат не видається, а для посвідчення якості продукції вважається якісне посвідчення яке було надане постачальником.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноважена особа ознайомлена з виявленими порушеннями та вжиє заходів щодо недопущення порушень в подальшому.
2023-05-02 11:45:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто.
2023-05-03 08:58:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Войтюк Олег Юрійович |
374 970,00
UAH
|
374 970,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ПРУСІК ОКСАНА ЮРІЇВНА |
384 000,00
UAH
|
384 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Войтюк Олег Юрійович #2494507471 |
Переможець |
374 970,00
UAH
|
08 лютого 2023 14:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2024 09:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 12:52
|
img091.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 12:50
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2023 12:27
|
img261.pdf | укладений |
16 лютого 2023 12:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |