Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Лой Людмила Григорівна 380677971798 loi-lh@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2023 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2023 11:00 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2023 11:03 |
Очікувана вартість: | 9 633 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 165,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-ПЕРЕМОЖЦЯ надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії за примірною формою, передбаченою Додатком 9 до тендерної документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 46 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 6 цієї документації. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 5 % від ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 6 до цієї тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30180000-4: Чекові принтери та автомати для видачі чеків
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації, оплата Товару здійснюється впродовж 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2023 16:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2023 16:48 |
Перелік змін до ТД - Принтер для друку чеків.docx | |
06 лютого 2023 16:48 |
Перелік змін до ТД - Принтер для друку чеків.docx.p7s | |
06 лютого 2023 16:48 |
ТД (нова редакція) ВТ з Особливостями_принтер для друку чеків.docx.p7s | |
06 лютого 2023 16:48 |
ТД (нова редакція) ВТ з Особливостями_принтер для друку чеків.docx | |
31 січня 2023 16:58 |
Додаток 6 до ТД-Проєкт договору.docx | |
31 січня 2023 16:58 |
Додаток 6 до ТД-Проєкт договору.docx (1).p7s |
06 лютого 2023 16:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 лютого 2023 16:48 |
Перелік змін до ТД - Принтер для друку чеків.docx
|
|||
06 лютого 2023 16:48 |
Перелік змін до ТД - Принтер для друку чеків.docx.p7s
|
|||
06 лютого 2023 16:48 |
ТД (нова редакція) ВТ з Особливостями_принтер для друку чеків.docx.p7s
|
|||
06 лютого 2023 16:48 |
ТД (нова редакція) ВТ з Особливостями_принтер для друку чеків.docx
|
|||
31 січня 2023 16:58 |
Додаток 6 до ТД-Проєкт договору.docx
|
|||
31 січня 2023 16:58 |
Додаток 6 до ТД-Проєкт договору.docx (1).p7s
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-25-000062 ● 5dfc748554974ca3af465c67d527aaed
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2023 18:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.04.2023 №111
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 24.04.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 25.04.2023 № 111
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
13 UA-2023-01-31-015117-a 31.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-09 13:13:17
Запит про надання пояснень
Директору
АТ «УКРПОШТА»
Смілянському Ігорю Юхимовичу
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Принтер для друку чеків (ДК 021:2015:30180000-4: Чекові принтери та автомати для видачі чеків), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-31-015117-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Олена КИРИЛЕНКО
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-11 12:53:12
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
1. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена на підставі діючого на момент оголошення даної процедури в АТ «Укрпошта» Положення «Про організацію закупівель». Очікувана вартість розрахована шляхом оцінки не менше трьох пропозицій потенційних постачальників щодо товарів, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому, її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій: ТОВ "ІМПОРТЕРРА" – 9 633 527,39 грн., ТОВ "НВО "РИФ" – 17 667 810,00 грн., ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН" – 19 575 609,30 грн., ТОВ "ЛІНКС ТРЕЙД"- 13 615 560,00 грн., ТОВ "ТЕХНОЛОДЖИК" - 10 996 185,60 грн. (Комерційні пропозиції додаються). Розрахунок очікуваної вартості складено з урахуванням загального обсягу принтерів для друку чеків, що закуповувались. Середнє арифметичне, згідно отриманих пропозицій, складає - 14 297 738,46 грн. з ПДВ. Для розрахунку очікуваної вартості обрана вартість нижче середньо-ринкової, що склала – 9 633 000 грн. 00 коп. (дев’ять мільйонів шістсот тридцяти три тисячі гривень 00 копійок) з ПДВ.
Очікувана вартість закупівлі передбачена фінансовим планом підприємства та річним планом закупівель на 2023 рік та сформована шляхом моніторингу середньо-ринкових цін на аналогічні та подібні товари.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: закупівля здійснюється з метою забезпечення безперебійної роботи АТ «Укрпошта» для своєчасного та якісного надання поштових, логістичних, фінансових й торговельних послуги для приватних осіб та корпоративних клієнтів. Параметри закупівлі визначені відповідно до визначених Замовником потреб. Обрані технічні та якісні характеристики принтерів для друку чеків, які закуповуються, повністю відповідають потребам користувачів. Технічні та якісні характеристики відповідають діючим галузевим нормам та стандартам, не є унікальними та такими, що потенційно можуть обмежити коло учасників закупівлі. Обсяги закупівлі формувалися відповідно до існуючої потреби у 2023 році. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 зі змінами АТ «Укрпошта» організовано, з використанням можливостей електронних майданчиків, на сторінці власного веб-сайту https://www.ukrposhta.ua/ у розділі «Закупівлі» розміщення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета кожної конкурентної закупівлі та очікуваної вартості предмета такої закупівлі. (Пошук за ідентифікатором UA-2023-01-31-015117-a, посилання https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli, у віджеті від майданчику «Смарт тендер»).
Додатки: комерційні пропозиції ТОВ "ІМПОРТЕРРА", ТОВ "НВО "РИФ", ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН", ТОВ "ЛІНКС ТРЕЙД", ТОВ "ТЕХНОЛОДЖИК".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-09 14:38:36
Запит про надання пояснень
Директору
АТ «УКРПОШТА»
Смілянському Ігорю Юхимовичу
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Принтер для друку чеків (ДК 021:2015:30180000-4: Чекові принтери та автомати для видачі чеків), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-31-015117-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином Вами отримана Банківська гарантія учасника переможця в електронному вигляді з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в даній тендерній документації
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Олена КИРИЛЕНКО
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-11 12:57:30
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
1. Переможцем процедури закупівлі ТОВ "ТЕХНОЛОДЖИК" виконано вимоги пункту 6 розділу VI тендерної документації та надіслано на електронну пошту Замовника в електронному вигляді забезпечення виконання договору – оригінал гарантії виконання зобов’язань за № BGV/UА/03-2-00877, виданої АТ «УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНО - ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК», в розмірі 5 % (п’яти відсотків) вартості Договору, а саме 409 309 гривень 67коп. (Чотириста дев’ять тисяч триста дев’ять гривень 67 копійок). ТЕРМІН ДІЇ ГАРАНТІЇ: з «22» лютого 2023 року по «31» січня 2024 року включно (Гарантія виконання зобов’язань № № BGV/UА/03-2-00877 додається).
Додаток: банківська гарантія № BGV/UА/03-2-00877.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОЛОДЖИК" |
8 186 193,36
UAH з ПДВ
|
8 186 193,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Імпортерра" |
8 320 620,00
UAH з ПДВ
|
8 320 620,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛІНКС ТРЕЙД" |
8 420 575,50
UAH з ПДВ
|
8 420 575,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН" |
9 498 474,00
UAH з ПДВ
|
9 498 474,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОЛОДЖИК" #37208082 |
Переможець |
8 186 193,36
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2023 12:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2023 22:12
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2023 17:38
|
TOV TEKhNOLODZhYK Dohovir 020323-05E.zip | укладений |
06 березня 2023 17:38
|