Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛІЦЕЙ №20 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37794935 |
Місцезнаходження: | 76006, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 10 |
Контактна особа: |
Тетяна Било +380342565905 bylotania@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2023 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 880 692,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 403,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Плата за надані послуги здійснюється з відтермінуванням платежу на 60 календарних днів з моменту подання Замовнику Акту про надання послуг. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2023 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2023 15:22 |
Тендерна документація (нова редакція).doc | |
03 лютого 2023 15:22 |
Додаток 3 ліцей №20 (зі змінами).doc | |
03 лютого 2023 15:22 |
Додаток 2 - Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону (зі змінами).doc | |
03 лютого 2023 15:18 |
Додаток 3 ліцей №20 (зі змінами).doc | |
03 лютого 2023 15:18 |
Додаток 2 - Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону (зі змінами).doc | |
03 лютого 2023 15:18 |
Тендерна документація (нова редакція).doc | |
03 лютого 2023 15:18 |
Перелік змін до тендерної документації (1).docx | |
31 січня 2023 16:22 |
Додаток _5- Довідка_ що містить інформацію про учасника.docx | |
31 січня 2023 16:22 |
Додаток 1 - Технічна специфікація.docx | |
31 січня 2023 16:22 |
Додаток 7-Проєкт договору.docx | |
31 січня 2023 16:22 |
Додаток _4- Лист-згода на обробку персональних даних.docx | |
31 січня 2023 16:22 |
Додаток _6- Комерційна (цінова) пропозиція.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-27-000007 ● a086b63718254bbbb5407306fc5c8433
- Статус: завершено ● Дата: 17 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 лютого 2023 10:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.02.2023 №9-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 27.02.2023 №9-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2023-01-31-014182-a 31.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-28 12:45:46
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з організації гарячого харчування учнів Ліцею №20 Івано-Франківської міської ради» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-31-014182-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Замовником у Додатку 2 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію, зокрема: підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, вимагається від учасника необхідно надати сканкопію одного аналогічного договору (без додатків).
Чи враховано замовником, що учасником ФОП "ШІЛЯК СВІТЛАНА БОГДАНІВНА" у складі тендерної пропозиції надано вказану довідку від 06.02.2023 № 04, в якій зазначена інформація, що для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник надає договір від 09.02.2022 №09/2022, однак не надано підтвердження виконання договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно (при потребі) долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-02 09:39:00
Відповідь на запит про надання пояснень до моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю "Послуги з організації гарячого харчування учнів Ліцею №20 Івано-Франківської міської ради", ДК 021:2015:55520000-1 - Кейтерингові послуги, очікуваною вартістю 880 692,00 грн.(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-01-31-014182-а).
Замовником у Додатку 2 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію, зокрема: підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, вимагалося від учасника надати сканкопію одного аналогічного договору (без додатків). Тендерною документацією Замовника не вимагалося підтвердження виконання аналогічного договору. Учасником ФОП "ШІЛЯК СВІТЛАНА БОГДАНІВНА" у складі тендерної пропозиції надано вказану довідку від 06.02.2023 № 04 в якій зазначена інформація, що для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник надає договір від 09.02.2022 №09/2022 та надано сканкопію вказаного договору. Таким чином учасником виконані усі вимоги тендерної документації Замовника.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШІЛЯК СВІТЛАНА БОГДАНІВНА " |
880 541,90
UAH з ПДВ
|
880 541,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШІЛЯК СВІТЛАНА БОГДАНІВНА
" #2647904967 |
Переможець |
880 541,90
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2023 09:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2024 10:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:08
|
ДОДАТКОВА УГОДА Nº 2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 16:13
|
Додаткова угода 1 (17).pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2023 10:19
|
Договір 17.pdf | укладений |
16 лютого 2023 10:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 17/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 17/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |