Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по спостереженню за системою «Тривожна кнопка»
Очікувана вартість
26 400,00 UAH
UA-2023-01-31-014145-a eb220186352b4ae0aab560838a09e864
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шпонарська Олена Казимирівна

+380995530863 vira_viza3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гуманітарний відділ Романівської селищної ради Житомирського району Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 43991422
Місцезнаходження: 13001, Україна , Житомирська обл., селище міського типу Романів, Житомирська область, Житомирський район, смт Романів, вул. Сергія Лялевича, 2
Контактна особа: Шпонарська Олена Казимирівна
+380995530863
vira_viza3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Пунктом 11 Особливостей встановлено, що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, а саме не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Технічні та якісні характеристики послуг, згідно умов договору.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по спостереженню за системою «Тривожна кнопка»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13000, Україна, Житомирська область, Заклади освіти Романівської селищної ради Житомирського району Житомирської області, Заклади освіти Романівської селищної ради Житомирського району Житомирської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79714000-2 — Послуги зі спостереження

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

31 січня 2023 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Управління поліції охорони в Житомирській області
#40109091
Переможець 26 400,00
UAH з ПДВ
31 січня 2023 16:22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2024 16:58
Акти (26400,00грн.) укладений
17 січня 2024 16:56
Електронний підпис укладений
02 лютого 2023 08:32
Договір № 62/23/Ж укладений
31 січня 2023 16:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 26 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 400,00 UAH)