Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з комплексного прибирання адмінбудинків та прилеглої території
Очікувана вартість
1 778 202,00 UAH
UA-2023-01-31-013989-a ● ee7a44c4e6af4c8687be33257aa660a2
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Східне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків |
Код ЄДРПОУ: | 43968079 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Поля Олександра,57 |
Контактна особа: |
Образцов Сергій Іванович +380677485749 dniprobig1@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2023 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 1 778 202,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 891,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з комплексного прибирання адмнбудинків та прилеглої території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49031, Україна, Дніпропетровська область, Україна, Дніпропетровська область, просп. Олександра Поля, 57; 50101, м.Кривий Ріг, проспект Металургів,36-Б., 69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, проспект Соборний,190-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Щомісячно Замовник здійснює оплату вартості Послуг, протягом 10 банківських днів після підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2023 12:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2023 11:50 |
Перелік змін 0702.pdf | |
07 лютого 2023 11:50 |
Зміни 0702.pdf | |
07 лютого 2023 11:50 |
Договор 2023.docx | |
07 лютого 2023 11:50 |
ТД уборка 2023 (3).docx | |
06 лютого 2023 15:46 |
Протокол змін.pdf | |
06 лютого 2023 15:46 |
Зміни.pdf |
07 лютого 2023 12:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 лютого 2023 11:50 |
Перелік змін 0702.pdf
|
||||||
07 лютого 2023 11:50 |
Зміни 0702.pdf
|
||||||
07 лютого 2023 11:50 |
Договор 2023.docx
|
||||||
07 лютого 2023 11:50 |
ТД уборка 2023 (3).docx
|
||||||
06 лютого 2023 15:46 |
Протокол змін.pdf
|
||||||
06 лютого 2023 15:46 |
Зміни.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо назви закупівлі
Дата подання: 03 лютого 2023 17:08
Дата відповіді: 07 лютого 2023 09:13
Шановний Замовник, в оголошеній закупівлі в назві та в пункті 4 Розділу 1 присутня помилка, а саме "Послуги з комплексного прибирання адмнбудинків та прилеглої території "
В той же час в Додатку 3 до Тендерної пропозиції прописано "Послуги з комплексного прибирання админбудинків та прилеглої території ". Просимо внести зміни щодо опечаток в назвах закупівлі та привести у відповідність дані опечатки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Проведені зміни
Щодо опечатки в Додатку 1 та в Додатку 2
Дата подання: 06 лютого 2023 16:46
Дата відповіді: 07 лютого 2023 11:24
Шановний Замовник! В завантаженій Тендерній документації зі змінами присутні невідповідності (опечатки) в назвах, а саме:
- пункті 1.1 розділу 1 Додатку 2 присутня вимога щодо Заповненої довідки, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) в той же час стоїть вимога який саме аналогічний договір вимагається
"* Під аналогічним договором розуміється договір про закупівлю та постачання послуги з комплексного прибирання адмнбудинків та прилеглої території."
Також Додаток 2 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ надані на "Послуги з комплексного прибирання адмнбудинків та прилеглої території " яка не відповідає назві Закупівлі.
Просимо усунути дані невідповідності, шляхом внесення змін до ТД. Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пункт 1.1.розділу 1 Додатку 1 розуміється досвід виконання договорів по прибиранню офісних адміністративних приміщень та прилеглої території.
Орфографічні помилки в пункті 1.1.розділу 1 Додатку 1 , Додатку 2, в предметі договору Додаток 5 виправлені
Орфографічні помилки в пункті 1.1.розділу 1 Додатку 1 , Додатку 2, в предметі договору Додаток 5 виправлені
сертифікат
Дата подання: 08 лютого 2023 13:49
Дата відповіді: 08 лютого 2023 15:38
Шановний замовник, чи буде дотримано встановленої в технічному завданні вимоги про надання сертифікату стандарту SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій», якщо завантажимо сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці ISO 45001?
Відповідь: Cертифікат повинен завантажен в систему Проззоро
сертифікат
Дата подання: 08 лютого 2023 13:51
Дата відповіді: 08 лютого 2023 15:40
Просимо виключити вимогу про надання учасником сертифікатуу стандарту SIC.COVID-FREE:2020, яка значно звужує коло потенційних учасників і призводить до дискримінації
Відповідь: Вимогу відхилено
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-31-013989-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП КАРПЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3082217193
Дата подання: 16 лютого 2023 11:20
Невідповідність тендерної пропозиції переможця
Вимога
про надання додаткової інформації
Ознайомившись з документами тендерної пропозиції учасника ПП «Клінінг-Про», визначеного переможцем закупівлі послуги з комплексного прибирання адмінбудинків та прилеглої території ДК 021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання» (протокол уповноваженої особи від 14 лютого 2023 року № 9), у відповідності до п. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу надати інформацію про тендерну пропозицію переможця закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією ФОП Карпенка А.А.
Так, згідно вимог тендерної документації за даною закупівлею (в редакції, затвердженій рішенням уповноваженої особи від 07.02.2023 № 8), тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), та завантаження файлів з: […] 5. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація та документи, згідно з переліком визначеним у Додатку 2 до тендерної документації (п. 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції); Додатком 2 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» передбачена вимога надати чинний сертифікат відповідності вимог стандарту SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій».
Учасником ПП «Клінінг-Про» 10 лютого 2023 р. завантажені документи тендерної пропозиції, в тому числі файл 16. Сертифікат SIC COVID-FREE2020, в якому зазначено, що даний сертифікат є чинним за умови щоквартального підтвердження:
1. 09.02.2023
2. 09.05.2023
3. 09.08.2023
При цьому, документ на підтвердження чинності сертифіката станом на 10.02.2023 р. (проходження 09.02.2023 щоквартального підтвердження) у складі пропозиції відсутній; тобто учасником завантажений не чинний сертифікат, що в свою чергу, призводить до невідповідності його тендерної пропозиції вимогам Замовника закупівлі.
Звертаюсь з проханням переглянути рішення уповноваженої особи щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ПП «Клінінг-Про» вимогам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
про надання додаткової інформації
Ознайомившись з документами тендерної пропозиції учасника ПП «Клінінг-Про», визначеного переможцем закупівлі послуги з комплексного прибирання адмінбудинків та прилеглої території ДК 021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання» (протокол уповноваженої особи від 14 лютого 2023 року № 9), у відповідності до п. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу надати інформацію про тендерну пропозицію переможця закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією ФОП Карпенка А.А.
Так, згідно вимог тендерної документації за даною закупівлею (в редакції, затвердженій рішенням уповноваженої особи від 07.02.2023 № 8), тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), та завантаження файлів з: […] 5. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація та документи, згідно з переліком визначеним у Додатку 2 до тендерної документації (п. 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції); Додатком 2 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» передбачена вимога надати чинний сертифікат відповідності вимог стандарту SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій».
Учасником ПП «Клінінг-Про» 10 лютого 2023 р. завантажені документи тендерної пропозиції, в тому числі файл 16. Сертифікат SIC COVID-FREE2020, в якому зазначено, що даний сертифікат є чинним за умови щоквартального підтвердження:
1. 09.02.2023
2. 09.05.2023
3. 09.08.2023
При цьому, документ на підтвердження чинності сертифіката станом на 10.02.2023 р. (проходження 09.02.2023 щоквартального підтвердження) у складі пропозиції відсутній; тобто учасником завантажений не чинний сертифікат, що в свою чергу, призводить до невідповідності його тендерної пропозиції вимогам Замовника закупівлі.
Звертаюсь з проханням переглянути рішення уповноваженої особи щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ПП «Клінінг-Про» вимогам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 лютого 2023 17:30
Шановний учасник!
Згідно Додатку 2 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» передбачена вимога надати чинний сертифікат відповідності вимог стандарту SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій»
Учасником закупівлі ПП «Клінінг-Про» в тендерній пропозиції було надано сертифікат відповідності вимог стандарту SIC COVID-FREE2020, в якому зазначено, що даний сертифікат є чинним до 08.11.2023 року. Звертаємо увагу учасника на те, що Замовником не було встановлено вимогу щодо надання квартальних аудитів. Разом з тим Замовник перевірив чинність сертифікату, перейшовши за посиланням на реєстр перевірки чинності сертифікату (QR код), де наявна інформація щодо чинності даного сертифікату.
Таким чином, учасником ПП «Клінінг-Про» була виконана вимога, яка встановлена в Додатку 2 «Технічних вимог» щодо надання чинного сертифікату відповідності вимог стандарту SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій»
Уповноважена особа
Східного міжрегіонального управління
ДПС по роботі з ВПП Марина СВИРИДОНОВА
Згідно Додатку 2 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» передбачена вимога надати чинний сертифікат відповідності вимог стандарту SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій»
Учасником закупівлі ПП «Клінінг-Про» в тендерній пропозиції було надано сертифікат відповідності вимог стандарту SIC COVID-FREE2020, в якому зазначено, що даний сертифікат є чинним до 08.11.2023 року. Звертаємо увагу учасника на те, що Замовником не було встановлено вимогу щодо надання квартальних аудитів. Разом з тим Замовник перевірив чинність сертифікату, перейшовши за посиланням на реєстр перевірки чинності сертифікату (QR код), де наявна інформація щодо чинності даного сертифікату.
Таким чином, учасником ПП «Клінінг-Про» була виконана вимога, яка встановлена в Додатку 2 «Технічних вимог» щодо надання чинного сертифікату відповідності вимог стандарту SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій»
Уповноважена особа
Східного міжрегіонального управління
ДПС по роботі з ВПП Марина СВИРИДОНОВА
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Клінінг-Про" |
1 274 000,00
UAH з ПДВ
|
1 274 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП КАРПЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ |
1 339 284,50
UAH з ПДВ
|
1 339 284,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Переможець |
1 274 000,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2023 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 17:01
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2023 15:27
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2023 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2023 15:02
|
Контракт | укладений |
28 лютого 2023 14:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна цього Договору згідно з розрахунком вартості послуг з прибирання - (Додаток №2) до Договору становить 1273999,80 грн. в тому числі ПДВ 212333,30 |
Номер договору про закупівлю: | 3/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |