Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021 : 2015 : 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Сухофрукти,томатна паста)
Очікувана вартість
28 380,00 UAH
UA-2023-01-31-013625-a 6447411aeab54ebbad3de23ce4fc5ec0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабаян Андрій Вікторович

+380612270723 kzopc2013@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласний перинатальний центр" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 38732288
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Південноукраїнська 17А
Контактна особа: Бабаян Андрій Вікторович
+380612270723
kzopc2013@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Кошти за програмою медичних гарантій від НСЗУ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
330 кілограм
Сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Південноукраїнська 17А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15332410-1 — Сухофрукти
88 штуки
Томатна паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Південноукраїнська 17А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15331428-3 — Томатний соус

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відстрочка платежу до 30 календарних днів Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

31 січня 2023 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бойко Анатолій Васильович
#1836803777
Переможець 28 380,00
UAH
31 січня 2023 16:05

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2024 18:18
Електронний підпис укладений
10 січня 2024 18:16
ДУ 1 дог бои_ко 4 п.pdf зміни до договору
10 січня 2024 18:15
Електронний підпис укладений
31 січня 2023 16:39
Договір укладений
31 січня 2023 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пп.1п.19 Особливостей
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 20 015,00
UAH