Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний
Очікувана вартість
2 375 500,00 UAH
UA-2023-01-31-013548-a ● 668cb86b80ca49d38ad1cd907c30d4fa
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01996740 |
Місцезнаходження: | 79021, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця КУЛЬПАРКІВСЬКА, будинок 95 |
Контактна особа: |
Гуренко Костянтин Валерійович 380322954938 kostyantin.gurenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2023 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2023 18:01 |
Очікувана вартість: | 2 375 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 877,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
кількість- 2 найменування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
53000 кілограм
Хліб пшеничний 1 гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79021, Україна, Львівська область, Львів, вул.Кульпарківська, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб
28000 кілограм
Хліб житньо-пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79021, Україна, Львівська область, Львів, вул.Кульпарківська, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2023 16:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2023 16:11 |
Проект договору.docx | |
31 січня 2023 16:01 |
Тендерна_документацiя.doc | |
31 січня 2023 16:01 |
Технічна специфікація.docx |
31 січня 2023 16:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
31 січня 2023 16:11 |
Проект договору.docx
|
||
31 січня 2023 16:01 |
Тендерна_документацiя.doc
|
||
31 січня 2023 16:01 |
Технічна специфікація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
графік поставки
Дата подання: 31 січня 2023 20:28
Дата відповіді: 01 лютого 2023 16:18
Добрий день .
Прошу уточнити графік поставки товару по днях тижня та годинах прийому(зокрема-субота та неділя) .
Чи можлива доставка у суботу товару включно із замовленням за неділю ?
ДЯКУЮ .
Відповідь: графік поставки: Понеділок - п'ятниця (з 6.00 до 11.00), субота - неділя (з 8.00 до 11.00)
Доставка у суботу товару включно із замовленням за неділю не допускається ( Виключення -Новий рік, Великдень, Різдво).
Доставка у суботу товару включно із замовленням за неділю не допускається ( Виключення -Новий рік, Великдень, Різдво).
За які саме юридичні послуги учасник-переможець має оплачувати?
Дата подання: 01 лютого 2023 19:14
Дата відповіді: 03 лютого 2023 17:16
Шановний замовнику. Вашою тендерною документацією передбачено: "Керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дана тендерна документація містить іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити. Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися третьою особою. Вартість послуг становить 12000.00 грн (дванадцять тисяч грн.00 коп.)".
Отже питання:
1. Кому саме, якій юридичній фірмі чи юристу має здійснюватись така оплата в сумі аж 12 000 гривень?
2. Ми, як потенційний учасник не отримуємо жодних додаткових юридично-консультаційних послуг від вашого юриста чи іншої пов"язаної з вами фірми. Усі документи готуємо самостійно. То ж за які саме послуги ви бажаєте, щоб оплачував учасник-переможець, та ще й таку велику суму - 12 000 гривень?
3. Чи означає слово "МОЖЕ" у формулюванні вашої вимоги тендерної документації те, що ми маємо право відмовитись від такої оплати?
4. Чи відомо вам про сталу практику розгляду скарг Антимонопольним комітетом, в яких Орган оскарження вважає таку вимогу дискримінаційною та зобов"язує замовників виключати такі пункти із тендерної документації?
Виходячи з вище наведеного та для усунення неточностей вашої тендерної документації, а також щоб і ми і ви не витрачали даремно час на оскарження у Антимонопольному комітеті, пропонуємо внести зміни до тендерної документації та видалити таку вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Законодавством України не передбачено заборони для замовників отримувати послуги з наданням юридично-консультаційних послуг. Замовником укладено договір про надання вищезазначених послуг задля недопущення порушень в даній сфері, а також отримання професійних консультацій щодо кваліфікації учасників та іншої допомоги уповноваженій особі.
Відповідно до ч. 5.2. розділу 5 оголошення замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може бути здійснена третьою особою.
Нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи уповноваженої особи, а оплата послуг консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
У розрізі вищевказаної вимоги застосовуються норми цивільно-правового законодавства, а саме – заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Відповідно до положень Цивільного кодексу України, зобов'язання боржника може бути покладено ним на іншу особу, а передоручення виконання не тягне за собою заміну боржника у зобов'язанні. При цьому, боржник зберігає свій правовий статус, покладаючи на третю особу тільки обов'язок виконати фактичні дії.
Також, акцентуємо Вашу увагу, що дана норма оголошення встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити юридично-консультаційні послуги, отримані від Виконавця таких послуг. Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Виконавця не є підставою відхилення його пропозиції чи не укладення із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів.
Зважаючи на вищевикладене, включення в оголошення положення щодо укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг не суперечить вимогам чинних законів України та Конституції України.
Крім того, пункт про оплату таких послуг не обмежує та не звужує конкуренцію, оскільки оголошення про проведення акупівлі повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в тій частині, що не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ч. 5.2. розділу 5 оголошення замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може бути здійснена третьою особою.
Нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи уповноваженої особи, а оплата послуг консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
У розрізі вищевказаної вимоги застосовуються норми цивільно-правового законодавства, а саме – заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Відповідно до положень Цивільного кодексу України, зобов'язання боржника може бути покладено ним на іншу особу, а передоручення виконання не тягне за собою заміну боржника у зобов'язанні. При цьому, боржник зберігає свій правовий статус, покладаючи на третю особу тільки обов'язок виконати фактичні дії.
Також, акцентуємо Вашу увагу, що дана норма оголошення встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити юридично-консультаційні послуги, отримані від Виконавця таких послуг. Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Виконавця не є підставою відхилення його пропозиції чи не укладення із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів.
Зважаючи на вищевикладене, включення в оголошення положення щодо укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг не суперечить вимогам чинних законів України та Конституції України.
Крім того, пункт про оплату таких послуг не обмежує та не звужує конкуренцію, оскільки оголошення про проведення акупівлі повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в тій частині, що не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
термін дії ДСТУ ISSO
Дата подання: 02 лютого 2023 12:36
Дата відповіді: 03 лютого 2023 17:16
Прошу внести зміни у п.3.8. Учасник в складі пропозиції повинен надати копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2018)та сферою «вироби хлібобулочні», виданий учаснику органом із сертифікації, що акредитований національним агентством із акредитації України, чинний не менш ніж до 31.12.2023 року На підтвердження акредитації органу сертифікації надати копію чинного атестата про акредитацію.Учасник в складі пропозиції повинен надати копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (або ДСТУ ISO 22000:2018) та сферою «вироби хлібобулочні», виданий учаснику органом із сертифікації, що акредитований національним агентством із акредитації України, чинний не менш ніж до 31.12.2023 року На підтвердження акредитації органу сертифікації надати копію чинного атестата про акредитацію. СЕРТИФІКАТИ видаються на певний термін, раніше терміну нового сертифікату ніхто не буде виробляти.Для чого таку робити дискримінацію, і звуження контрагентів для поставки.Прошу надання сертикатів, але без чинності до кінця року..
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога зумовлена терміном дії договору та здійснення поставок. Оскільки товар закуповується на 2023 рік та постачатиметься щоденно до кінця 2023 року, замовник має необхідність бути впевненим у якості системи управління безпечністю харчових продуктів та системи управління якістю на весь період постачання.
Уникання відповіді на питання
Дата подання: 04 лютого 2023 15:29
Дата відповіді: 06 лютого 2023 10:04
Шановний замовнику. Ви уникаєте відповіді на конкретні питання. Отже, я як потенційний учасник маю право знати, кому саме я в майбутньому можливо оплачу. Тому прошу надати конкретну відповідь, якій юридичній фірмі чи юристу має здійснюватись оплата передбачених у вашій тендерній документації юридично-консультаційних послуг?
Відповідь: ШАНОВНИЙ учаснику, повідомляємо вас, що інформація встановлена у документації не є вимогою, а має виключно ознайомчий інформаційний характер. Будь-яке підтвердження від учасника на таку інформацію не вимагається, оскільки не є вимогою. Найменування юридичної фірми чи юриста не впливає і не змінює інформаційний зміст такого абзацу, відтак не має жодного значення для учасника- переможця, адже норма ЦК України від того не міняється. Дискримінацією така інформація не вважається, оскільки, як вже зазначалось, підтвердження від учасників не вимагається, інформація не стосується напряму предмета договору.
Повторне питання щодо змісту юридично-консультаційних послуг
Дата подання: 04 лютого 2023 15:30
Дата відповіді: 06 лютого 2023 10:07
Шановний замовнику. Ще раз наголошуємо про Ваш ОБОВ"ЯЗОК надавати чіткі відповіді на поставлені питання, а не просто цитувати Цивільний кодекс України. Отже, вашою тендерною документацією передбачено: "Керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дана тендерна документація містить іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити. Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких МОЖЕ здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг становить 3000, 00 грн. (три тисячі гривень 00 копійок)".
Отже питання: - Ми, як потенційний учасник не отримуємо жодних додаткових юридично-консультаційних послуг від вашого юриста чи іншої пов"язаної з вами фірми. Усі документи готуємо самостійно. То ж за які саме послуги ви бажаєте, щоб оплачував учасник-переможець?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ШАНОВНИЙ учаснику, інформація, яка надається у відповідь на поставлені питання є достатньою для розуміння і законодавчо обгрунтованою. Юридино-консультаційні послуги надаються щодо інформаційної допомоги в процесі проведення закупівлі у відповідності до чинного законодавства.
Щодо обов"язковості чи не обов"язковості оплати юридично-консультаційних послуг
Дата подання: 04 лютого 2023 15:32
Дата відповіді: 06 лютого 2023 10:13
Шановний замовнику. Нагадуючи про ваш ОБОВ"ЯЗОК надавати чіткі відповіді на поставлені питання, а не цитувати Цивільний кодекс України чи інші нормативні акти, вимагаємо надати відповідь на конкретне питання, чи означає слово "МОЖЕ" у формулюванні вашої вимоги тендерної документації ("Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких МОЖЕ здійснюватися учасником-переможцем торгів") те, що учасник-переможець має повне право відмовитись від такої оплати?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ШАНОВНИЙ учаснику, слово "може" передбачає можливість дії, не обов'язок.
Практика розгляду скарг щодо дискримінаційних вимог
Дата подання: 04 лютого 2023 15:32
Дата відповіді: 06 лютого 2023 10:18
Чи відомо вам (Замовнику) та вашому невідомому експерту про сталу практику розгляду скарг Антимонопольним комітетом, в яких Орган оскарження вважає таку вимогу про оплату невідомо-яких юридично-консультаційних послуг дискримінаційною та зобов"язує замовників виключати такі пункти із тендерної документації? Як приклад наводимо вам Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічнихзакупівель N5846-р/пк-пз від 15.09.2022 р. Відповідно до тексту даного рішення: "Наведені вище юридично-консультаційні послуги, які надаються Замовнику третіми особами, не можуть бути віднесені до предмета закупівлі, та в подальшому витрати на їх надання можуть бути включені до витрат учасника за Процедурою закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині". Виходячи з вище наведеного та для усунення порушень вашої тендерної документації, ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації та видалити таку вимогу. В іншому випадку будемо звертатись до Державної аудиторської служби для проведення моніторингу вашої закупівлі та будемо змушені оскаржити у Антимонопольному комітеті вимоги вашої тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ШАНОВНИЙ учаснику, органи АМК України визнають названі вами положення дискримінаційними у випадку, коли вони стосуються предмета закупівлі, є вимогами до учасника і зобов'язують його до певний дій та підтвердження у складі пропозиції. Дана ж документація не передбачає такого, а витрати на їх надання не можуть бути включені учасником до витрат учасника за Процедурою закупівлі, що прямо передбачено іншими розділами документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-31-013548-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТЕРЕМНО ХЛІБ", Код ЄДРПОУ:05509694
Дата подання: 16 лютого 2023 14:35
вимога
Ваше рішення про дискваліфікацію ПРАТ "ТЕРЕМНО ХЛІБ" від 14.02.2023 року є недостатньо аргументованим, та таким що перешкоджає наданню скарги на дії замовника до постійно діючої адміністративної колегії АМК.
Просимо обґрунтувати своє рішення. Цитата з оскаржуваного рішення:
" В складі пропозиції відсутнє підтвердження відсутності негативного досвіду роботи з замовником інформацією за підписом замовника, натомість подано документ."
Що мається на увазі Замовником? Що Подано документ ,а не інформацію?
Вами не надано аргументації не прийняття до уваги вказаного в поясненнях від 14.02.2023 року за вих№2. Просимо надати таку аргументацію.
А також вказати чому Замовник відмовився підписувати відповідь на на звернення від 13.02.2023 за вих№01 ?
Розгорнути
Згорнути
Просимо обґрунтувати своє рішення. Цитата з оскаржуваного рішення:
" В складі пропозиції відсутнє підтвердження відсутності негативного досвіду роботи з замовником інформацією за підписом замовника, натомість подано документ."
Що мається на увазі Замовником? Що Подано документ ,а не інформацію?
Вами не надано аргументації не прийняття до уваги вказаного в поясненнях від 14.02.2023 року за вих№2. Просимо надати таку аргументацію.
А також вказати чому Замовник відмовився підписувати відповідь на на звернення від 13.02.2023 за вих№01 ?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 лютого 2023 09:33
Причина відхилення: В складі пропозиції відсутнє підтвердження відсутності негативного досвіду роботи з замовником інформацією за підписом замовника, натомість подано документ без підпису, що не є належним оформленням у відповідності до вимог.
Пояснення згідно листа за вих.№2 не є виконанням вимоги, інформація має бути підтверджена Замовником.
Замовник не відмовився підписати відповідь на запит про надання інформації. Повідомляємо, що діяльність уповноваженої особи є незалежною та відокремленою від діяльності адміністративного персоналу , зокрема керівництва, режим роботи допускає працю віддалено. Уповноважена особа не приймає та не обробляє запитів, що надходять на ім’я установи . Відповідальна особа за розгляд зареєстрованих звернень повинна здійснити ряд заходів щодо пошуку, встановлення та аналізу інформації, задля надання вичерпної та достовірної відповіді . Згідно з Законом "Про доступ до публічної інформації", відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. Відтак причиною не отримання відповіді може бути те, що він не опрацьований.
Уповноважена особа ж, діючи в межах компетенції та згідно ЗУ «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей визначених Постановою №1178 від 12.10.2022 р., при виявленні невідповідностей надає час (24 год) на усунення таких невідповідностей, у даному конкретному випадку, - шляхом довантаження відсутнього документа, який учасник мав отримати в період подання пропозицій, що тривав з 31.01.2023 р. до 08 лютого 2023 р., що є цілком достатнім як для підготовки звернення, так і для опрацювання такого іншою стороною.
З урахуванням вищенаведеного, учасником не було усунуто невідповідності у вигляді, що вимагалося згідно повідомлення про їх усунення та вимог тендерної документації, що і послугувало причиною відхилення такої пропозиції.
Пояснення згідно листа за вих.№2 не є виконанням вимоги, інформація має бути підтверджена Замовником.
Замовник не відмовився підписати відповідь на запит про надання інформації. Повідомляємо, що діяльність уповноваженої особи є незалежною та відокремленою від діяльності адміністративного персоналу , зокрема керівництва, режим роботи допускає працю віддалено. Уповноважена особа не приймає та не обробляє запитів, що надходять на ім’я установи . Відповідальна особа за розгляд зареєстрованих звернень повинна здійснити ряд заходів щодо пошуку, встановлення та аналізу інформації, задля надання вичерпної та достовірної відповіді . Згідно з Законом "Про доступ до публічної інформації", відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. Відтак причиною не отримання відповіді може бути те, що він не опрацьований.
Уповноважена особа ж, діючи в межах компетенції та згідно ЗУ «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей визначених Постановою №1178 від 12.10.2022 р., при виявленні невідповідностей надає час (24 год) на усунення таких невідповідностей, у даному конкретному випадку, - шляхом довантаження відсутнього документа, який учасник мав отримати в період подання пропозицій, що тривав з 31.01.2023 р. до 08 лютого 2023 р., що є цілком достатнім як для підготовки звернення, так і для опрацювання такого іншою стороною.
З урахуванням вищенаведеного, учасником не було усунуто невідповідності у вигляді, що вимагалося згідно повідомлення про їх усунення та вимог тендерної документації, що і послугувало причиною відхилення такої пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТЕРЕМНО ХЛІБ" |
1 652 400,00
UAH з ПДВ
|
1 652 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Галицька здоба" |
1 862 700,00
UAH з ПДВ
|
1 862 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ" |
1 895 400,00
UAH з ПДВ
|
1 895 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство «Шумськ Хліб» |
2 101 200,00
UAH з ПДВ
|
2 101 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТЕРЕМНО ХЛІБ" #05509694 |
Відхилено |
1 652 400,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2023 17:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 лютого 2023 09:54
|
ТОВ "Галицька здоба" #32409127 |
Переможець |
1 862 700,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2023 11:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2024 14:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 17:03
|
Дод.угода №2 до Договору №5-п23 від 23.02.2023.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 17:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 16:52
|
Дод.угода №1 до Договору №5-п23 від 23.02.2023.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2023 15:15
|
Договір №5-п23 від 23.02.2023 року.pdf | укладений |
28 лютого 2023 15:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 5-п23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 5-п23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |