Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Доросинівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04333201 |
Місцезнаходження: | 45133, Україна , Волинська обл., село Доросині, Рожищенський район |
Контактна особа: |
Трохимчук Олександр Васильович +380336895172 dorosuni.rozhadm@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2023 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2023 15:53 |
Очікувана вартість: | 1 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2023 15:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2023 15:53 |
Додаток 3 Проект договору брикети торфові.doc | |
31 січня 2023 15:48 |
Додаток 2 2023.docx | |
31 січня 2023 15:48 |
Додаток 1 тверде паливо 2023.doc | |
31 січня 2023 15:48 |
ТД тверде паливо брикети торфові 2023.doc |
31 січня 2023 15:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
31 січня 2023 15:53 |
Додаток 3 Проект договору брикети торфові.doc
|
||||
31 січня 2023 15:48 |
Додаток 2 2023.docx
|
||||
31 січня 2023 15:48 |
Додаток 1 тверде паливо 2023.doc
|
||||
31 січня 2023 15:48 |
ТД тверде паливо брикети торфові 2023.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-30-000008 ● 80d9275d2fe84442bb6fd2ecbc7d6470
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2023 16:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.03.2023 № 16-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 30.03.2023 №16-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-31-013095-a від 31.01.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-06 11:50:39
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Брикети торфові (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-31-013095-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-10 09:42:49
Пояснення
Пояснення
1) Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено на підставі рішення Доросинівської сільської ради від 23 грудня 2022 р. №20/2 "Про бюджет територіальної громади на 2023 рік." Обґрунтування технічних та якісних характеристик здійснено на основі ДСТУ 2042-92 «Брикети торфові для комунально-побутових потреб. Технічні умови». Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті Доросинівської сільської ради за посиланням:
https://dorosynivska.gromada.org.ua/news/1680851503/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 квітня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2023 15:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Конопельнюк Леонід Вікторович |
1 850 000,00
UAH з ПДВ
|
1 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Конопельнюк Леонід Вікторович #2834007650 |
Переможець |
1 850 000,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2023 10:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2023 10:15
|
Договір | укладений |
20 лютого 2023 10:14
|