Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Укргазвидобування" в особі філії "Управління з переробки газу та газового конденсату |
Код ЄДРПОУ: | 25976423 |
Місцезнаходження: | 39420, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Польова, 6, Полтавська область, Машівський район, с. Базилівщина |
Контактна особа: |
Марина Гончаренко +380532641265 maryna.honcharenko@upggk.poltava.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2023 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2023 17:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2023 17:01 |
Очікувана вартість: | 3 460 118,52 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 601,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються додатком №8.1 до цієї тендерної документації, що є її складовою та відповідно до умов цієї тендерної документації. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору відшкодовуються за рахунок коштів учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Замовник може не повертати забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) у разі невиконання контрагентом зобов’язань/частини зобов’язань за Договором; 2) у разі неналежного виконання контрагентом зобов’язань/частини зобов’язань за договором щодо строків поставки товару, надання послуг, виконання робіт та/або якості та/або вимог щодо комплектності товару, послуг. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню на рахунок замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38420000-5: Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата по факту поставки протягом 30 календарних днів після підписання видаткової накладної або акту приймання-передачі товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2023 17:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2023 15:10 |
Addition_4.docx | |
31 січня 2023 15:10 |
Addition_7.xlsx | |
31 січня 2023 15:10 |
Addition_6.xlsx | |
31 січня 2023 15:10 |
UPGGK_23Т-Д-012_TD.docx | |
31 січня 2023 15:10 |
Addition_5.xls |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-08-000004 ● 07b2c529384145f09fe1d072689c4ccc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2023 18:12 |
05.05.2023 № 111
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.05.2023 № 111
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
39 UA-2023-01-31-011770-a
31.01.2023 Укргазвидобування" в особі філії "Управління з переробки газу та газового конденсату, код ЄДРПОУ
25976423
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-15 16:30:12
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 38422000-9 — Обладнання для вимірювання рівня рідин і газів (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-01-31-011770-a), проведеної «Укргазвидобування" в особі філії "Управління з переробки газу та газового конденсату (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-18 10:28:40
Пояснення на запит ДАСУ
У відповідь на запит Державної аудиторської служби в рамках моніторингу процедури закупівлі УПГГК 23Т-Д-012: 38420000-5-Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (Сигналізатори рівня), ідентифікатор закупівлі № UA-2023-01-31-011770-a, повідомляю наступне:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та розрахунок очікуваної вартості визначається відповідно до внутрішніх нормативних документів, затверджених в АТ «Укргазвидобування» (далі - Товариство), в т.ч. філії Управління з переробки газу та газового конденсату.
Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована керуючись Методикою визначення очікуваної вартості (Додаток 15) до Регламенту взаємодії структурних підрозділів АТ «Укргазвидобування» під час закупівель товарів, робіт та послуг (далі – Регламенту), затвердженого Наказом АТ «Укргазвидобування» № 348 від 28.07.2022р., використовуючи метод порівняння ринкових цін,. Управлінням з переробки газу та газового конденсату було проведено дослідження даного сегменту ринку, шляхом запиту комерційних пропозицій, моніторингу закупівель Товариства, підприємств Групи Нафтогаз, з веб-порталу Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (www.prozorro.gov.ua), а також проаналізовано інші джерела цінової інформації. Для розрахунку очікуваної вартості за методом порівняння ринкових цін приведено ціни, отримані з вищезазначених джерел інформації, до єдиних умов, враховуючі валюту, умови поставки, умови оплати тощо.
Визначили очікувану ціну за одиницю, з урахуванням приведеної вартості, яка не може бути вищою за середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою:
Цод = (Ц1+ Ц2+Ц3+……) / К,
Де: Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1,2,3… - отримані ціни, приведені до єдиних умов;
К – Кількість отриманих цін.
Відповідно до пп 4, п. 2.2, розділу 2 Методики визначення очікуваної вартості (Додаток 15) до Регламенту визначення очікувану вартість, як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару/послуг, що розраховується за такою формулою: ОВмрц = Цод * V,
де: ОВмрц - очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін;
Цод - очікувана ціна за одиницю товару/послуги;
V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується.
Очікувана вартість предмета закупівлі за джерелом фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) склала - 3 460 118,52грн з ПДВ. Розрахунок очікуваної вартості додається до пояснень.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі закупівлі встановлені відповідно до визначених Замовником потреб, відповідають діючим галузевим нормам та стандартам, не є унікальними та такими, що потенційно можуть обмежити коло учасників закупівлі. Сигналізатори рівня, що є предметом закупівлі, призначені для сигналізації максимального/мінімального рівня рідин в технологічних апаратах та ємностях. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено згідно потреби в заміні аналогічних приладів – вібраційні датчики граничного рівня KROHNE LS5200, які вийшли з ладу в процесі експлуатації та були встановлені згідно проектних рішень. Витяг з проекту (Специфікація) додається до пояснень.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо:
Товариство не зобов’язане розміщувати на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), зокрема з огляду на наведені нижче обставини.
Згідно з Законом (ч. 5 ст. 8) «Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.»
Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до ст. 1 Закону моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Тобто, предметом моніторингу може бути лише перевірка дотримання Товариством вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Однак, Закон чи інші нормативно-правові акти у сфері публічних закупівель не встановлюють обов’язкових вимог щодо порядку обчислення Товариством, як замовником в розумінні Закону (юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої цієї статті.), очікуваної вартості. Не є таким нормативно-правовим актом, який встановлює обов’язок Товариству визначати та обґрунтовувати очікувану вартість, і Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275, оскільки остання має рекомендаційних характер (п.1 вказаної методики).
Також звертаємо увагу, що на Товариство не поширюються вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів", якою передбачено обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктів господарювання державного сектору економіки та підприємств, які використовують кошти державного бюджету забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення вказаної інформації на власному веб-сайті, з огляду на наступне.
Відповідно до Бюджетного кодексу України головними розпорядники бюджетних коштів є бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень.
Бюджетними установами є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету (ст. 2 Бюджетного кодексу України).
Однак, Товариство не є бюджетною установою, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету.
Крім того, Товариство не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, з огляду на вказане.
Статтею 22 Господарського кодексу України визначено, що суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
Відповідно до п. 4.2 статуту АТ «Укргазвидобування», Товариство є власником:
майна, переданого йому засновником;
кредитних та запозичених коштів;
виробленої продукції та майна, створеного (придбаного) Товариством у результаті господарської діяльності;
доходів, отриманих у результаті здійснення господарської діяльності;
У рішенні Господарського суду міста Києва по справі № 910/10255/13 від 27.06.2013 року, яке залишене без змін постановою Київського апеляційного господарського суду від 10.07.2013 року та постановою Вищого господарського суду України від 13.08.2013 року по справі № 910/10255/13, встановлено, що майно, передане Національною акціонерною компанією Нафтогаз України до статутного капіталу ПАТ «Укргазвидобування» (перейменовано на АТ «Укргазвидобування» з 23.05.2018 року), а також майно, яке придбане, виготовлене та отримане ПАТ «Укргазвидобування» з інших джерел (в тому числі набуте внаслідок правонаступництва) є власністю ПАТ «Укргазвидобування».
Пунктом 4.3. статуту АТ «Укргазвидобування» передбачено, що Товариство має використовувати державне майно відповідно до законодавства. Майно, що є державною власністю і надане Товариству у користування, включається до його активів.
Тобто, відповідно до Статуту Товариства, у АТ «Укргазвидобування» наявне майно, яке належить йому на праві приватної власності та, крім того, АТ «Укргазвидобування» може використовувати державне майно.
Таким чином, АТ «Укргазвидобування» не є суб’єктом, який діє на основі лише державної власності, а отже йому не притаманна перша ознака суб’єкта господарювання державного сектору економіки.
Крім того, згідно з ст. 96-1 ЦК України права учасників юридичних осіб (корпоративні права) - це сукупність правомочностей, що належать особі як учаснику (засновнику, акціонеру, пайовику) юридичної особи відповідно до закону та статуту товариства.
Корпоративні права набуваються особою з моменту набуття права власності на частку (акцію, пай або інший об’єкт цивільних прав, що засвідчує участь особи в юридичній особі) у статутному капіталі юридичної особи.
Учасники (засновники, акціонери, пайовики) юридичної особи мають право у порядку, встановленому установчим документом та законом:
1) брати участь в управлінні юридичною особою у порядку, визначеному установчим документом, крім випадків, встановлених законом;
2) брати участь у розподілі прибутку юридичної особи і одержувати його частину (дивіденди), якщо така юридична особа має на меті одержання прибутку;
3) у випадках, передбачених законом та установчим документом, вийти з юридичної особи;
4) здійснити відчуження часток у статутному (складеному) капіталі товариства, цінних паперів, паїв та інших об’єктів цивільних прав, що засвідчують участь у юридичній особі, у порядку, встановленому законом;
5) одержувати інформацію про діяльність юридичної особи у порядку, встановленому установчим документом;
6) одержати частину майна юридичної особи у разі її ліквідації в порядку та у випадках, передбачених законом, установчим документом (право на ліквідаційну квоту).
Зі змісту вищезазначених норм чинного законодавства вбачається, що господарське товариство вважається таким, у статутному капіталі якого є корпоративні права держави, лише у випадку якщо держава є акціонером такого товариства та їй належать акції у статутному капіталі цього господарського товариства.
В той же час, відповідно до статуту АТ «Укргазвидобування» засновником та єдиним акціонером Товариства є акціонерне товариство «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України», яка є окремою юридичною особою, створеною відповідно до чинного законодавства України.
В рішенні Господарського суду міста Києва по справі № 910/10255/13 від 27.06.2013 року, яке залишене без змін постановою Київського апеляційного господарського суду від 10.07.2013 року та постановою Вищого господарського суду України від 13.08.2013 року по справі № 910/10255/13, встановлено, що корпоративні права відносно ПАТ «Укргазвидобування» належать саме Національній акціонерній компанії «Нафтогаз України», а не державі, а відтак ПАТ "Укргазвидобування" не є господарською організацію чи товариством, у статутному капіталі якої є корпоративні права держави.
В постанові Окружного адміністративного суду м. Києва від 19.02.2014 року, залишеній без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 19.01.2016 року та постановою Верховного Суду від 20.12.2018 року по справі №826/1503/14, суд встановив, що у статутному капіталі ПАТ «Укргазвидобування» наявні корпоративні права виключно НАК «Нафтогаз України», а відтак, ПАТ «Укргазвидобування» не є підприємством, частка держави у статутному капіталі якого становить 50 відсотків та більше.
Таким чином, оскільки акції АТ «Укргазвидобування» належать НАК «Нафтогаз України», а не державі, то АТ «Укргазвидобування» не відноситься до суб'єктів, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів, а відтак АТ «Укргазвидобування» не притаманна і друга ознака суб’єкта державного сектору економіки.
Крім того, в рішенні Господарського суду м. Києві від 17.01.2017 по справі №910/17060/16, яке залишено без змін постановою Вищого господарського суду України від 24 жовтня 2017 року, встановлено, що Товариство не відносяться до суб'єктів державного сектору економіки.
Вищенаведене свідчить про те, що АТ «Укргазвидобування» не є суб’єктом державного сектору економіки.
Крім того, Товариство не використовує кошти Державного бюджету України.
Отже, АТ «Укргазвидобування» не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктом господарювання державного сектору економіки, відтак i не належить до переліку суб’єктів господарювання, на яких розповсюджуються вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) щодо оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту.
Вищезазначене висновується Окружним адміністративним судом міста Києва в рішенні від 08.08.2022 по справі №640/842/22, що набрало законної сили (визнано протиправним та скасовано висновок Державної аудиторської служби України стосовно недопущення в подальшому порушень вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710).
З огляду на зазначене, вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» щодо забезпечення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення вказаної інформації не поширюються на АТ «Укргазвидобування», у зв’язку з чим дотримання Товариством вказаних законодавчих вимог не може бути предметом моніторингу згідно з Законом.
Враховуючи вищенаведене, на АТ «Укргазвидобування» не розповсюджуються на законодавчому рівні обов’язкові для Товариства вимоги щодо розміщення на сторінці власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-22 09:02:10
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 38422000-9 — Обладнання для вимірювання рівня рідин і газів (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-01-31-011770-a), проведеної «Укргазвидобування" в особі філії "Управління з переробки газу та газового конденсату (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Відповідно до норми абзацу 4 пункту 46 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
В ході моніторингу встановлено, що рішення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель 08.03.2023, а договір поставки №139/11-23 від 29.03.2023 (далі Договір) укладено між АТ «Укргазвидобування» в особі філії "Управління з переробки газу та газового конденсату» та ТОВ "Єй-Пі Інженірінг" на 21 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір, чим не дотримано норму абзацу 4 пункту 46 Особливостей, вимоги тендерної документації Замовника та тендерної пропозиції Переможця процедури закупівлі.
Просимо обґрунтувати причини укладення Договору пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та надати документальне підтвердження.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-23 11:26:34
Пояснення на запит ДАСУ
Відповідно до абзацу 4 пункту 46 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
08.03.2023 р. Уповноваженою особою Замовника було оприлюднено рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "Єй-Пі Інженірінг" та про намір укласти договір.
Проте, підрозділ Замовника, відповідальний за укладення договору, повідомив наступні причини та обставини для продовження строку укладання договору:
На даний час на території України діють форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військова агресія Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб з подальшим продовженням до 20 травня 2023 року.
Зазначені обставини з 24 лютого 2022 року до їх офіційного закінчення, є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб'єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).
Вказане підтверджується офіційним листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 р. за вих. № 2024/02.0-7.1.
Офіційні статистичні дані стосовно повітряних тривог по Полтавській області свідчать про високий рівень існування постійної загрози нанесення ракетно-бомбових ударів по населеним пунктам України. У зв’язку з чим вчинити дії передбачені чинним Порядком ведення договірної роботи в Філії УПГГК АТ «Укргазвидобування» та укласти відповідний договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем зазначеної вище процедури закупівлі, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, при цьому дотримуючись безпеки життя та здоров’я співробітників, в умовах воєнного стану, не вбачається можливим.
Згідно з вимогами Кодексу цивільного захисту України, Постанови КМУ від 09.01.2014р № 11 «Про затвердження Положення про єдину державну систему цивільного захисту», Постанови КМУ від 09.08.2017р № 626 «Про порядок розроблення планів діяльності єдиної державної системи цивільного захисту» та внутрішніх нормативних документів в разі оголошення повітряної тривоги і до отримання команди про відбій, співробітники Філії УПГГК АТ «Укргазвидобування» мають перебувати в захисних спорудах (сховищах), а відповідно у цей час вони не завжди мають можливості виконувати доручену їм роботу.
Крім цього, щоденно:
- внаслідок ракетно-бомбових ударів та стабілізаційних заходів після них на території України відбуваються планові, аварійні та екстренні відключення електроенергії;
- проводяться обмежувальні протиепідемічні заходи відповідно до Постанови КМУ «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 09.12.2020 № 1236.
Тому, зважаючи на викладені вище надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини часу для перевірки документів, що вимагаються Замовником для завантаження Переможцем процедури закупівлі відповідно до вимог Закону (з врахуванням Особливостей) та Тендерної документацій про проведення закупівлі, а також часу для укладання відповідного договору недостатньо.
У зв’язку з вищевказаними об’єктивними обставинами та відповідно до пункту 46 Особливостей, Уповноваженою особою Замовника 22.03.2023р. було прийнято рішення продовжити до 60 днів строк для укладання договору про закупівлю по предмету закупівлі: «38420000-5-Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (Сигналізатори рівня)» з переможцем ТОВ "Єй-Пі Інженірінг"
На підтвердження надається відповідний протокол.
Отже, Замовником укладено договір без порушення визначених Законом та Особливостями строків
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі №UA-2023-01-31-011770-a проведеного на підставі наказу Державної аудиторської служби України від 05.05.2023р. № 111 щодо закупівлі УПГГК 23Т-Д-012: 38420000-5-Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (Сигналізатори рівня) наведено у доданому файлі
2023-06-02 11:42:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ за результатами проведеного моніторингу закупівлі УПГГК 23Т-Д-012: 38420000-5-Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (Сигналізатори рівня) ідентифікатор UA-2023-01-31-011770-a Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону «Про публічні закупівлі» у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. 09.06.2023 р. подано до Дніпровського окружного адміністративного суду позовну заяву щодо визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ України по процедурі УПГГК 23Т-Д-012: 38420000-5-Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (Сигналізатори рівня) ідентифікатор UA-2023-01-31-011770-a. |
Дата публікації: | 09 червня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 160/13235/23 Адміністративний позов |
Дата відкриття провадження: | 14 червня 2023 |
Документи:
16 червня 2023 13:44
|
Електронний підпис |
16 червня 2023 13:44
|
Електронний підпис |
09 червня 2023 14:44
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТРІГЛА" |
1 609 839,62
UAH з ПДВ
|
1 609 839,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Єй-Пі Інженірінг" |
1 929 990,00
UAH з ПДВ
|
1 929 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
УКРАЇНСЬКО-АМЕРИКАНСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КОДА" |
2 068 476,00
UAH з ПДВ
|
2 068 476,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Торгівельна фірма "Герміона" |
2 093 388,00
UAH з ПДВ
|
2 093 388,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС" |
2 565 000,00
UAH з ПДВ
|
2 565 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЙ ДІ ЕЛЕКТРО" |
2 978 640,00
UAH з ПДВ
|
2 978 640,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТРІГЛА" #19021476 |
Відхилено |
1 609 839,62
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2023 15:46
|
|
ТОВ "Єй-Пі Інженірінг" #31277611 |
Переможець |
1 929 990,00
UAH з ПДВ
|
08 березня 2023 15:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 березня 2023 14:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2023 16:42
|
Звіт про виконання договору UPGGK_23Т-Д-012.pdf | укладений |
03 жовтня 2023 14:00
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2023 19:11
|
ДОГОВІР 139-11-23.pdf | укладений |
29 березня 2023 13:31
|